30 طرح ناخن بهاری جدید و شگفت انگیز که مد سال 2021 است

در سال‌های اخیر، انواع و اقسام طرح‌های ناخن طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده است. در واقع ناخن‌هایی که در گذشته صرفا با یکی دو رنگ آراسته می‌شدند، حال فضایی برای هنرنمایی‌های بیشتر و طرح‌های چند بعدی‌اند. هر سال نزدیک فصل جدید، متخصصان این زمینه در مجله‌های معتبری مانند ووگ و اپرا ترندهای فصل پیش رو را تعیین می‌کنند. آنچه در این مقاله می‌خوانید ترکیبی از اطلاعات این مجلات ارزشمند جهانی درمورد ترندهای طرح ناخن بهاری در سال 2021 و 2022 است.

مدل ناخن بهاری جدید

همزمان با محبوبیت روش‌هایی مانند انواع کاشت ناخن، ناخن کاران ماهر ایده‌های جدیدتر و خلاقانه‌تری ابداع کردند که هر کدام تناسب بیشتری با فصل خاصی از سال دارد. پیشنهاد می‌کنیم از طرح های ناخن بهاری زیر الهام بگیرید و با ناخن‌های شیک و جذاب به استقبال بهار آینده بروید.

  1. جزئیات گرافیکی

از هنر گرافیک برای جسورانه‌ترین طرح ناخن های این فصل کمک بگیرید. به انتخاب خودتان از رنگ‌های متضاد و یا مشابه استفاده و اشکال و الگوهای ساده را روی ناخن‌های‌تان امتحان کنید. اگر به دنبال طرح دقیق‌تری هستید، احتمالا بهتر باشد به یک طراح ناخن کاربلد مراجعه کنید.

طرح ناخن بهاری

  1. طرح ناخن بهاری سی دی

این نوع طرح ناخن بهاری که یادآور سی دی‌های هولوگرافیک است، اول در دهه 90 باب شده بود و امسال هم یکی از ترندهای بهار 2021 است. این طرح چشم نواز با رنگ خاصی ایجاد می‌شود که ذرات انعکاسی ریزی داشته و تقریبا مانند آینه عمل می‌کنند. با ناخن طبیعی و یا رنگ پایه موردنظرتان شروع کنید، روی آن یک لایه از این رنگ را بزنید و با ژل شفاف کار را تمام کنید.

طرح ناخن بهاری سی دی

  1. طرح مینیمال سفید و خنثی

اگر طرفدار رنگ‌های سفید و خنثی هستید، ابتدا ناخن‌های مرتب‌تان را لاک شفافی بزنید. سپس روی یکی دو تا از ناخن‌ها، طرح کوچکی با لاک سفید ناخن بهاری بکشید. این طرح با هر نوع لباسی ست می‌شود.

طرح مینیمال سفید و خنثی

  1. طرح ناخن بهاری مرواریدی

مدتی ست که چسباندن مروارید روی ناخن در حال ترند شدن است. اگر به دنبال چیز لوکسی هستید، مرواریدهای فیزیکی را به ناخن‌ها بچسبانید. بسته به اینکه چقدر زرق و برق دوست داشته باشید، می‌توانید مرواریدها را فقط در قسمت کوتیکول ناخن‌ها بزنید و یا کل ناخن را با آن بپوشانید. با این حال اگر چیز ظریف‌تری مد نظر شماست، یک لاک ناخن مروارید رنگین کمانی گزینه مناسبی است.

ناخن بهاری مرواریدی

  1. طرح ناخن گینگهام

گینگهام پارچه‌ای با طرح‌های چهارخانه است که از شهر کوچکی در بریتانیا به همین نام سرچشمه گرفته. در حال حاضر این طرح جذاب در همه جا دیده می‌شود و به سرعت در حال ترند شدن برای طراحی ناخن هاست. از این پارچه محبوب برای طرح ناخن بهاری تان تقلب کنید تا خاص‌تر از همیشه به نظر برسید.

طرح ناخن گینگهام

  1. ناخن‌ های زیگزاگ

ناخن‌های زیگزاگ در نگاه اول ممکن است کمی پیچیده به نظر برسند، اما پیاده کردن آن‌ها در خانه نسبتا آسان است. فقط کافی است دو رنگ موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید، کمی حوصله به خرج دهید و با نوار چسب در کمترین زمان ممکن این زیگزاگ‌های جذاب را روی ناخن‌ها بکشید.

ناخن‌ های زیگزاگ

  1. ناخن سنگ مرمری

چه باور کنید یا نه، آن میز مرمری که احتمالا آرزو می‌کردید در آشپزخانه‌تان داشته باشید، الهام بخش یک ایده خلاقانه مانیکور است! پیشنهاد می‌کنیم با یک ناخن مرمری شروع کنید و یا اگر اعتماد به نفس بیشتری دارید، کل ناخن‌ها را مرمری کنید. برای این طرح‌ها به یک لاک سفید ساده و لاک طراحی سیاه (نوک تیز) نیاز خواهید داشت.

ناخن سنگ مرمری

  1. طرح ناخن بهاری با حیوانات

به نظر نمی‌رسد طرح ناخن‌هایی که از حیوانات الهام گرفته شده، به این زودی‌ها از مد بیفتد. طرح پلنگی همیشه گزینه ایده آلی برای ناخن‌هاست، اما اگر می‌خواهید دقیقا مطابق با ترند طرح ناخن بهاری 2021 عمل کنید، چاپ گاو، لاک پشت، تمساح، پلنگ، گورخر و یا زرافه را امتحان کنید. در این مورد می‌توانید از طرح‌هایی که سه بعدی به نظر می‌رسند با ترکیب لاک‌های براق و مات ایده بگیرید. سلبریتی ‌ها مانند آریانا گرانده و کندال جنر هیچوقت در این فصل از طرح‌هایی که جلب توجه می‌کنند، سیر نمی‌شوند. پس چرا ما این کار را نکنیم؟

طرح ناخن بهاری با حیوانات

  1. اشکال هندسی روی ناخن

یکی از طرح های ناخن بهاری معروف با اشکال هندسی است. این طرح شامل خطوط تیز و اشکال هندسی است. از اینکه الگوهای مختلف را روی ناخن‌ها امتحان کنید، نترسید و خلاقانه هر آنچه به ذهن‌تان می‌رسد، پیاد کنید.

اشکال هندسی روی ناخن

  1. طرح فرنچ دوبل ناخن

فرنچ دوبل ناخن، نسخه مدرن‌تری از مانیکور فرنچ‌های کلاسیک است. هر چند فرنچ‌های تک خطی هم همیشه محبوب هستند، اما افزودن یک خط دیگر در بهار پیش رو روش جالبی برای تنوع بخشیدن به ناخن‌هاست.

طرح فرنچ دوبل ناخن

  1. طراحی ناخن کالر بلاک

به همین ترتیب مانیکور فرنچ کالر بلاک هم روش عالی دیگری برای روح بخشیدن به فرنچ‌های کلاسیک است که در آن نوک ناخن‌ها سفید می‌شدند. در این روش نوک ناخن‌ها، به جای سفید رنگی می‌شوند. با این طرح ناخن بهاری می‌توانید ناخن‌ها را به سادگی با لباس‌تان ست کنید.

طراحی ناخن کالر بلاک

  1. ناخن تک رنگ

برای این ترند، به انتخاب خودتان تمام ناخن‌ها را به جز دو ناخن رنگ دلخواهی بزنید و ناخن‌های باقی مانده را درخشان کنید. یک گزینه عالی، ترکیب نقره‌ای فلزی برای دو ناخن و لاک سفید برای مابقی ناخن‌هاست. می‌توانید الگوهای مختلف و اشکال گرافیکی را هم روی دو ناخن‌تان امتحان کنید.

ناخن تک رنگ

  1. رنگ لاک بهاری متالیک

ناخن‌های متالیک در بهار جلوه بی نظیری دارد. در حال حاضر توجه ویژه به این طرح در هالیوود با ملکه ناخن، کایلی جنر، دیده می‌شود. رنگ‌های متالیک معمولا با هر رنگی جذابیت خاص خودش را دارد و برای ناخن‌های بلند زیباتر است.

رنگ لاک بهاری متالیک

  1. ناخن های کهکشانی

ویدیوهای بسیاری در یوتیوب وجود دارد که این نوع طرح کهکشانی خاص را آموزش می‌دهند. برای راحتی کار شما نمونه‌ای از این ویدیوها را آماده کرده‌ایم تا ببینید طرح ناخن های کهکشانی به طور شگفت انگیزی آسان‌تر از چیزی است که همیشه فکرش را می‌کردید.

  1. طرح ناخن بهاری با جواهر

ناخن‌های جواهری و مانیکورهای نگین دار با الهام از کاردی بی (خواننده و رپر مشهور آمریکایی)، فوق العاده‌ترین ترند این فصل هستند. جواهرات و کریستال‌هایی با اندازه‌های مختلف برای دیزاین ناخن ها وجود دارد که بسیار جلب توجه می‌کنند و ایده خاصی محسوب می‌شوند. علاوه بر این به نظر ووگ، استفاده از انواع برچسب‌های دیگر هم در بهار امسال رونق بیشتری خواهد داشت.

طرح ناخن بهاری با جواهر

  1. لاک بهاری ملیح

اگر فقط یه مد لاک ناخن وجود داشته باشد که هرگز از مد نمی‌افتد، لاک‌های ملیح یا پاستیلی است. برای فصل بهار لاک‌تان را از رنگ‌های ملیح محبوب و شیک مانند بنفش اسطوخدوسی، سبز نعناعی، زرد کمرنگ و یا صورتی انتخاب کنید.

لاک بهاری ملیح

  1. ناخن ‌های سبز

قبلا در مقاله لاک ناخن پاییزی گفته بودیم که رنگ لاک، باید از رنگ طبیعت همان فصل الهام گرفته شده باشد. به این ترتیب برای بهار پیش رو هم به سراغ رنگی بروید که بیشتر در این فصل دیده می‌شود. انواع طیف رنگی سبز از زمردی گرفته، تا نعناعی و سبز نئون رنگ‌های شادابی متناسب با حال و هوای بهار هستند.

ناخن ‌های سبز

  1. ناخن رنگین کمانی ملیح

 ناخن‌های رنگین کمانی با لاک‌های ملیح یا پاستیلی ترند بامزه‌ای هستند که به ویژه مورد توجه سلبریتی‌ها در فصل بهار است. شما می‌توانید به جای اینکه تمام ناخن‌ها را یک رنگ کنید، برای هر ناخن از رنگ لاک بهاری خاص استفاده کنید.

ناخن رنگین کمانی ملیح

  1. طرح ناخن آمبره پاستیلی

چند سال پیش طرح آمبره سر و صدای زیادی در دنیای رنگ مو ایجاد کرد و در حال حاضر می‌توانید این تکنیک را برای ناخن‌های‌تان هم به کار ببرید. برای طرح ناخن بهاری امسال، از رنگ‌های پاستیلی و ملیح برای آمبره ناخن‌ها استفاده کنید.

طرح ناخن آمبره پاستیلی

  1. ناخن خنثی و نئون

به مانیکور نود و خنثی‌تان، پیچ و تاب غیرمنتظره‌ای با لاک نئون بدهید! از رنگ‌های کاملا متضاد در این طرح استفاده کنید تا خطوط نئون به زیبایی روی ناخن‌های‌تان خودنمایی کنند و طرح ناخن بهاری شما جذاب تر شود.

ناخن خنثی و نئون

  1. طرح ناخن بهاری ایندی

براساس داده‌های پینترست، جستجوی عبارت «ناخن های Indie» زمستان امسال 21 درصد افزایش داشته است. اما این ترند ناخن دقیقا به چه معناست؟ در واقع ایندی روش متفاوتی برای رنگ آمیزی خاص هر ناخن است. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، ممکن است یک ناخن طرح چهارخانه داشته باشد و در عین حال ناخن‌های دیگر فرنچ شده باشند.

طرح ناخن بهاری ایندی

  1. ناخن مخملی

یکی دیگر از طرح های ناخن بهاری پرطرفدار، ناخن مخملی است. از نظر مجله ووگ وقتی سرانجام بعد از محدودیت‌های کرونا، سالن‌های آرایشگاه باز شوند، لاک‌های مخملی بسیار محبوب خواهند شد. در مانیکور مخملی بیشتر از رنگ‌های متالیک برای زرق و برق دادن به ناخن‌ها استفاده می‌شود و بافت آن شبیه به مخمل است. برای این نوع طرح در خانه، باید لاک ناخن ‌های مخملی را تهیه کنید.

ناخن مخملی

  1. اشکال انتزاعی

همان طور که در مورد شماره 9 توضیح دادیم، در فصل پیش رو اشکال هندسی طرفداران زیادی دارد. به علاوه شکل‌های انتزاعی هم مانند آنچه در تصویر می‌بینید، ترند امسال است. برای این طرح‌ها به دنبال لاک‌های تک رنگ باشید و یک رنگ پررنگ و رنگ خنثی‌تری را با هم همراه کنید.

اشکال انتزاعی

  1. رنگ لاک بهاری صورتی

دیگر روزهای زمستانی بی رنگ و رو گذشته است. در بهار بیشتر به دنبال رنگ‌های سرزنده مانند صورتی باشید. رنگ صورتی یکی از محبوب‌ترین‌ها میان طراحان ناخن است که نوید آمدن شکوفه‌های بهاری را می‌دهد. پس اگر به دنبال رنگی ملایم برای طرح ناخن بهاری خود می گردید، صورتی را انتخاب کنید.

رنگ لاک بهاری صورتی

  1. لاک آبی روشن

یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای لاک در سال 2020 آبی روشن بود و به عقیده یکی از ناخن کاران معروف به نام سون چوی انتظار می‌رود این رنگ همچنان ترند جهانی 2021 و 2022 است؛ چرا که رنگ آبی آرامش می‌دهد و به ویژه برای دوران کنونی که دنیا با مشکل بزرگی روبروست، مناسب است.

لاک آبی روشن

  1. طرح ناخن بهاری جسورانه

طراحان پیش بینی می‌کنند ممکن است بعدا تا اواخر سال 2021 که قرنطینه و محدودیت‌های فاصله اجتماعی با واکسیناسیون گسترده کمتر شود، رنگ و طرح‌های جسورانه‌تری مانند برگ طلایی روی زمینه لاک سیاه را بیشتر ببینیم.

طرح ناخن بهاری جسورانه

  1. طرح ناخن سه بعدی

یکی دیگر از ایده‌های جدید برای طراحی ناخن بهاری این است که ابتدا ناخن‌ها را رنگین کمانی لاک بزنید (طیف رنگی مطلوب را از تصویر زیر ببینید). سپس روی آن را انواع مهره‌ها و حتی پارچه، تکه‌ای از بطری‌های پلاستیکی آب و سیم بچسبانید. تمام خلاقیت‌تان را برای این طرح‌های کلاژ به کار بگیرید. این نوع از طرح ناخن بهاری با لباس ساده بیشتر خودنمایی می‌کنند.

طرح ناخن سه بعدی

  1. لاک پوست ماری

این لاک بهاری سبک ساده و در عین حال پیچیده‌ای است. برای این طرح، می‌توانید رنگ‌های مختلف نزدیک به حال و هوای بهار را آزمایش کنید و یا از رنگ طبیعی پوست مار یا تمساح ایده بگیرید.

لاک پوست ماری

  1. لاک رنگ سال 2021

رنگی که امسال پانتون به عنوان رنگ سال 2021 معرفی کرد، ترکیب زرد روشن به همراه خاکستری کبوتر مانند است. این رنگ زیبا و آفتابی، نوید امیدی را می‌دهد که همه ما با نزدیک شدن به فصل بهار برای روشن شدن زندگی‌مان به آن نیاز داریم.

لاک رنگ سال 2021

  1. ناخن کریستالی

یکی از طرح های ناخن بهاری جذاب، ناخن کریستالی است. برای کسانی که عاشق لاک‌های جیغ هستند، رنگ کریستالی ترند مناسبی برای طرح ناخن بهاری امسال است. ناخن‌های کریستالی را می‌توانید با استفاده از یک رنگ نقره‌ای ساده و یا ژلیش‌های ماندگارتر داشته باشید.

ناخن کریستالی

  1. ناخن های طبیعی

و اما در آخر بسیاری از افراد به بهانه محدودیت‌های پاندمی کرونا ترجیح می‌دهند به جای تمام انواع ژلیش و آکریلیک، به ناخن‌های‌شان استراحت دهند. اما این به آن معنا نیست که به طور کل بیخیال ناخن‌ها شوید. برای اطمینان از اینکه این عضو حساس همچنان خوب و صیقلی به نظر می‌رسد، از روغن‌های طبیعی برای مراقبت و آبرسانی به ناخن‌ها استفاده کنید. در مقاله دیگری می‌توانید انواع روش‌های مراقبت از ناخن را بیاموزید.

ناخن های طبیعی

سخن پایانی

در این مقاله با جدیدترین ترندهای طرح ناخن بهاری برای سال 2021 و 2022 آشنا شدید. تمامی تصاویر و مطالب از مجلات روز دنیا گردآوری شده است. اگر شما هم پیشنهاد یا سوالی درباره طرح‌های فوق دارید، خوشحال می‌شویم پذیرای شما در بخش دیدگاه‌های این مقاله از مجله زیبایی میس و مستر باشیم.

سوالات متداول درمورد طرح ناخن بهاری


رنگ لاک بهار 2021 و 2022 چیست؟

در مقاله پیش روی‌تان، تمام ترندهای رنگ لاک و طرح ناخن را برای بهار امسال معرفی کرده‌ایم. طرح‌های نگین دار و رنگ‌های ملیح و پاستیلی و … بیش از قبل امسال مد هستند.

چه رنگ لاکی مد است؟

مجلات زیبایی معتبر دنیا، در شروع هر فصل رنگ خاصی را برای لباس و همچنین لاک در نظر می‌گیرند که به حال و هوای آن فصل نزدیک باشد. رنگ مد سال 2021 را از این مقاله ببینید.

چه رنگ لاکی بخرم؟

برای خرید رنگ لاک به دو مورد توجه داشته باشید؛ اول رنگ پوست‌تان و دوم ترندهایی که برای فصل در نظر گرفته شده. برای مثال لاک در فصل بهار، باید بیشتر از لاک‌های ملیح و سبز استفاده کنید.

 

منابع

thetrendspotter

oprahmag

vogue