آرایش سلبریتی ها

آرایش سلبریتی ها در مکان های مختلف همیشه مورد توجه بوده است، چون بسیاری از این آرایش ها بیانگر مد آن سال و ایده های جدید آرایشی هستند که می توانند باعث زیباتر شدن چهره صورت شوند. بنابراین بیشتر خانم هایی که علاقه به آرایش کردن دارند، به دنبال آرایش سلبریتی ها هستند تا از آن طریق تکنیک های آرایشی را یاد بگیرند و مانند آن ها آرایش کنند. لازم است بدانید که چهره های سلبریتی ها بدون نقص نیستند و فقط آن ها یا میکاپ آرتیست های شان بلدند که چطور آرایش کنند و از چه تکنیک های آرایشی ای استفاده کنند تا زیباتر به نظر برسند. در این مقاله در مورد جذاب ترین و ساده تکنیک های آرایشی که سلبریتی های مختلف استفاده می کنند صحبت می کنیم که باعث می شوند آرایش شما بهتر شود و چهره تان زیباتر دیده شود.

چند مورد از بهترین سلبریتی ها در زمینه آرایش

کیرا نایتلی

یکی از سلبریتی هایی که به داشتن آرایش جذاب معروف است، کیرا نایتلی است. این سلبریتی هر روز صبح به صورتش کرم مرطوب کننده می زند و برای پوشاندن تیرگی های دور چشمش از کانسیلر استفاده می کند. به گفته خودش اصلا از کرم پودر استفاده نمی کند و علاقه دارد که پوستش به شکل طبیعی دیده شود. این بازیگر معروف از رژ لب های پر رنگ استفاده نمی کند و رنگ های طبیعی یا حتی بالم های لب را ترجیح می دهد. کیرا برای پوشاندن پف چشمانش از سایه استفاده می کند اما در مقدار کم از آن استفاده می کند.

آرایش سلبریتی ها: کیرا نایتلی

کیت وینسلت

کیت وینسلت از آن دسته بازیگرهایی است که همیشه با چهره طبیعی و با کمی آرایش دیده شده است. این سلبریتی معروف به گفته خودش تنها 5 دقیقه برای آرایش کردن زمان می گذارد و از کرم پودر و بالم لب استفاده می کند. او گفته است علاقه ای به استفاده از ریمل ندارد و تنها با فرمژه به مژه هایش حالت می دهد. او یک لایه نازک کرم پودر روی صورتش می زند و سعی می کند با یک بالم لب براق، به لب هایش جلوه دهد.

کیت وینسلت

کامیلو کابیو

کامیلو از آن دسته سلبریتی هایی است که در هر مکانی آرایش خاص خود را دارد. اگر بخواهد به مهمانی های دوستانه یا بیرون از خانه برود، از یک مرطوب کننده رنگی، یک بالم یا برق لب و یک ریمل استفاده می کند. حضور کامیلو در مراسم های مهم و فرش قرمزها فرق دارد. او در این مراسم ها معمولا آرایش کاملی دارد.

کامیلو کابیو

جسیکا چستین

جسیکا چستین نفر بعدی ای است که برای آرایش سلبریتی ها به سراغش رفته ایم. اگر به آرایش های این بازیگر حرفه ای در محیط بیرون از خانه و نه فرش قرمزها توجه کرده باشید، می بینید که از کرم پودر استفاده نمی کند. به گفته خودش آرایشگرش به او گفته است که کرم پودر نه تنها چین و چروک های صورتش را مخفی نمی کند، بلکه باعث می شود آن ها بیشتر دیده شوند. جسیکا کانسیلر را به عنوان یک وسیله آرایشی مهم در کیف آرایشش دارد و از آن برای رفع سیاهی دور چشم و گودی آن استفاده می کند.

جسیکا چستین

بلا حدید

بلا حدید یکی از معروف ترین مدل های هالیوود است که در حال حاضر برای برند مایکل کورس کار می کند و در مراسم ها و فرش قرمزهای مختلف برای نشان دادن جدیدترین مد سال حضور پیدا می کند. او برای این که صورتش را بهتر نشان دهد، از کرم پورد رنگ برنزه روی صورتش و از کانسیلر زیر چشم ها، چانه و اطراف بینی استفاده می کند. او این آرایش را هر روز انجام می دهد و به گفته خودش چهره طبیعی خودش را دوست دارد و از این که آن را همان طور که هست نشان دهد، لذت می برد. گاهی هم از ریمل برای پرپشت نشان دادن مژه هایش استفاده می کند. به گفته میکاپ آرتیست بلا حدید، او از ریمل های حجم دهنده استفاده می کند. فرمژه هم از آن دسته ابزار آرایشی است که حتما در کیف لوازم آرایش بلا حدید وجود دارد و به کمک آن به مژه هایش حالت می دهد.

آرایش سلبریتی ها : بلا حدید

کارا دلوین

کانسیلر و ریمل از آن دسته لوازم آرایشی ای است که کارا دلوین همیشه استفاده می کند. او می گوید: ریمل چهره من را از این رو به آن رو می کند. از این که پوست طبیعی خودش را نشان دهد ابایی ندارد و احساس زیبایی می کند.

کارا دلوین

کیت ماس

در قدم بعدی از آرایش سلبریتی ها به کیت ماس می رسیم. اگر به عکس های این سلبریتی نگاهی بیندازید، می بینید ریمل و رژ لب در تمام عکس هایی که در خیابان حضور دارد، استفاده شده است. کیت علاقه زیادی به رنگ های جیغ ندارد و رنگ های نود و ملایم را برای رژ لب ترجیح می دهد. همچنین او برای حضور در مراسم مهم، از مداد چشم و خط چشم قهوه ای استفاده می کند تا چشمانش را جوان تر و شاداب تر نشان دهد.

کیت ماس

کارلی کلاوس

کارلی کلاوس هم یکی دیگر از سلبریتی های آمریکایی است که در آرایش روزانه خود از خط چشم و ریمل استفاده می کند. او خط چشم را باریک می کشد تا چشم های ریزش کمی درشت نر دیده شوند و همچنین با ریمل زدن، جذابیت خاصی به چشمانش می دهد. او اغلب از آرایش های لایت استفاده می کند و اگر بخواهد سیاهی زیر چشمانش را بپوشاند، از کانسیلر استفاده می کند.

کارلی کلاوس

ال فانینگ

اغلب افراد ال فانینگ را یکی از زیباترین بازیگران هالیوود می دانند. او در آرایش روزانه اش از ریمل استفاده می کند. معمولا از رژ لب و خط چشم استفاده نمی کند اما گاهی هم آن ها را به آرایش خود اضافه می کند. معمولا در مراسم های مهم ال فانینگ را با خظ چشم می بینیم چون می خواهد چشم هایش را درشت تر نشان دهد.

ال فانینگ

رزی هانینگتون

رزی هانینگتون برای این که جوش ها و لکه های صورتش را بپوشاند، از کانسیلر استفاده می کند. رنگ های طبیعی رژ لب را هم برای مصرف روزانه در نظر می گیرد اما اگر بخواهد در مراسم مهمی حضور پیدا کند، از رژ لب قرمز استفاده می کند. او رنگ کانسیلر را معمولا برنزه انتخاب می کند تا برای پوشاندن نواقص صورت، عملکرد بهتری داشته باشد.

رزی هانینگتون

مارگو رابی

در پایان آرایش سلبریتی ها به مارگو رابی، بازیگر معروف می رسیم. چیزی که مارگو هیچ وقت از لوازم آرایشی محبوب اش جدا نمی کند، کرم مرطوب کننده است. او هر روز از کرم مرطوب کننده برای شاداب نگه داشتن پوستش استفاده می کند. او تمایلی به استفاده از ریمل ندارد اما برای این که حالت زیبای چشمانش را جذاب تر کند از مژه مصنوعی استفاده می کند. همچنین برای این که به ابروهایش حالت دهد و البته آن ها را به صورت طبیعی نشان دهد، از یک مداد ابرو استفاده می کند. این سلبریتی معروف برای این که به لب هایش هم طراوت بدهد، از بالم های رنگی استفاده می کند.

آرایش سلبریتی ها : مارگو رابی

نکات کلی در آرایش سلبریتی ها

با این که در بالا به آرایش برخی از سلبریتی ها اشاره کردیم اما نکاتی کلی وجود دارد که کمک می کند شما بهتر آرایش کنید. در ادامه در مورد آن ها صحبت کرده ایم.

استفاده از مرطوب کننده

تقریبا تمام سلبریتی ها قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده می کنند. این کار باعث می شود آرایش صورت یکدست تر باشد و آرایش به صورت کامل روی پوست بنشیند. پس طبیعی است که قبل از این که لوازم آرایشی خود را بردارید، به سراغ مرطوب کننده بروید.

استفاده از کرم پودر

بیش از حد از کرم پودر استفاده نکنید. استفاده بیش از اندازه از هر محصول آرایشی خصوصا کرم پودر باعث می شود نواقص پوست شما بیشتر دیده شود. تنها مقدار کمی از کرم پودر بردارید و آن را روی پیشانی، بینی، چانه و اطراف بینی بزنید. اگر هم روی صورت تان لکه های قهوه ای یا جوش وجود دارد، مقداری کرم پودر به صورت نقطه ای بزنید تا لکه یا جوش را محو کنید.

رنگ های رژگونه

اگر به صورت سلبریتی های هالیوودی نگاهی بیندازید، می بینید که تمام آن ها در مراسم های مهم از رژگونه استفاده کرده اند. رژگونه های هلویی، گلبهی و صورتی جزء محبوب ترین هاست و در چند سال اخیر هم رژگونه های طلایی و قهوه ای مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از سلبرتی ها از جمله آنجلینا جولی و تیلور سوئیفت از رژگونه های طبیعی استفاده می کنند که باعث می شود استخوان گونه بهتر دیده شود اما رنگ خاصی به صورت نمی دهد. بسیاری از خانم ها در انتخاب رژ گونه مناسب با رنگ پوستشان دچار مشکل می شوند. جالب است بدانید که رژ گونه فقط به رنگ پوست بستگی ندارد بلکه توجه به عوامل دیگری مانند رنگ چشم و سبک آرایش و حتی فصل های مختلف می تواند، به نوعی راهنمای انتخاب رنگ رژگونه مناسب برای شما به حساب بیاید.

خط چشم برای داشتن چشمانی زیباتر

مداد و خط چشم هم جزو جدا نشدنی آرایش سلبریتی هاست. خط چشم مورد علاقه سلبریتی ها خط چشم دنباله دار است که با اختلاف زیادی از سایر مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد. هر زمان که پای مراسم مهمی در میان باشد، خط چشم دنباله دار روی صورت تعداد زیادی از سلبریتی ها دیده می شود. برای کشیدن خط چشم دو نکته را فراموش نکنید:

  1. نیاز نیست خط چشم را یکسره بکشید. می توانید تکه تکه خط چشم را بکشید و در نهایت آن ها را به هم متصل کنید. کشیدن خط چشم یکسره باعث به وجود آمدن ناصافی می شود.
  2. برای این که دست تان نلرزد، می توانید آرنج تان را به جایی تکیه دهید و پس از آن شروع به کشیدن خط چشم کنید.

 

بالا بردن ماندگاری رژ لب

سلبریتی ها برای مهمانی های مهم که چندین ساعت هم به طول می انجامد، از تکنیک هایی استفاده می کنند که رژ لب شان را ماندگار کنند.

پرایمر لب: قبل از این که رژ لب بزنید، از پرایمر استفاده کنید تا ماندگاری رژ لب تان را بالا ببرید.

کرم پودر روی لب: اگر پرایمر لب ندارید، می توانید از کرم پودر استفاده کنید. این کار باعث برجسته تر شدن لب ها هم می شود.

ژله قرمز: می توانید مقداری پودر ژله قرمز را با دو تا سه قطره آب مخلوط کنید و برای دو دقیقه آن را روی لب بکشید تا رنگ لب ها به طور طبیعی تغییر کند. سپس روی آن رژ لب و برق لب بزنید.

کانسیلر و تیرگی چشم ها

یکی دیگر از تکنیک هایی که سلبریتی ها در آرایش شان استفاده می کنند، کانسیلر است. برای پوشاندن تیرگی دور چشم از کانسیلر استفاده کنید. برای این که پوست دور چشم تان را اذیت نکنید، کانسیلر را به صورت نقطه ای دور چشم تان بزنید و آن را با انگشت به صورت ضربه ای پخش کنید.

خط تیره دور ابرو

سلبریتی هایی مانند آنجلینا جولی، اما واتسون، آماندا سیفرید، بریتنی اسپیرز و… که ابروهایی که نازک دارند، برای این که ابروهای خود را پر تر نشان دهند، از یک خط تیره دور ابرو استفاده می کنند و سپس با مداد یا سایه ابرو شروع به پر کردن آن می کنند. با این کار نقص های ابروها به خوبی پوشیده می شود. برای این که رنگ ابرو طبیعی جلوه کند، می توانید از مداد خاکستری برای دور ابرو استفاده کنید.

کانتور کردن صورت محبوب ترین کار در آرایش سلبریتی ها

کانتور کردن صورت جزء جدا نشدنی از صورت سلبریتی هایی مانند کیم کارداشیان، ریانا، هیلی بیبر و… است. در واقع در هر فرش قرمزی که نگاه کنید، چهره سلبریتی ها اینطور دیده می شود: گونه ها و لب های برجسته، بینی باریک و صورتی کشیده و استخوانی. در واقع این تکنیک کانتور کردن در آرایش سلبریتی ها است که باعث می شود صورت شان زیباتر دیده شود. اگر پوست تان تیره است، پیشنهاد می کنیم از رنگ روشن کانتور استفاده کنید. برای این کار رنگ روشن را روی پیشانی، خط بینی، چانه و گونه ها بزنید. اما اگر پوست روشنی دارید، از رنگ تیره کانتور استفاده کنید و زیر گونه ها و نقاطی که دوست دارید برجسته تر دیده شوند، استفاده کنید.

برق لب

بیشتر سلبریتی ها برای این که لب هایی برجسته داشته باشند، به سراغ برق لب می روند. رژ لب های مایع هم درصد کمی از برق لب دارند که باعث جذاب تر شدن لب های شما می شوند. اما اگر دوست ندارید از برق لب استفاده می کنید، می توانید خط لب تان را خاص تر بکشید. اگر خط لب شما هم یک درجه از رژ لب تان تیره تر باشد، به برجسته دیده شدن لب های تان کمک می کند.

سخن آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر در مورد آرایش برخی از سلبریتی ها و ترفندهایی که آن ها استفاده می کنند تا آرایش شان را جذاب تر کنند، صحبت کردیم. تمامی نکات گفته شده فقط برای ایده گرفتن شماست و این که می توانید به کمک این روش ها، حرفه ای تر آرایش کنید. همان طور که در بالا اشاره شد، بسیاری از هنرمندان ضد آفتاب را پایه آرایششان می دانند و آرایش خاصی در طول روز ندارند، آن ها سعی می کنند به صورت طبیعی خود را در ملا عام نشان دهند. بنابراین لازم نیست همه آرایش داشته باشند تا احساس زیبایی کنند. اگر در رابطه با این موضوع نظر یا سوالی داشتید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع

https://www.glamour.com/gallery/best-celebrity-makeup-ideas