محبوب ترین کرم های ضد آفتاب هنرمندان ایرانی و هالیوودی

توجه به زیبایی و سلامت پوست از موارد ضروری در روتین روزانه بازیگران و سلبریتی هاست. استفاده از کرم ضد آفتاب امری ضروری برای محافظت از پوست زنان و مردان است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بازیگران و سلبریتی های محبوب شما از چه ابزاری برای جوان سازی و زیبایی پوست خود استفاده می کنند و محبوب ترین کرم ضد آفتاب بین افراد سرشناس چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا محبوب ترین کرم ضد آفتاب مورد استفاده هنرمندان ایرانی و هالیوودی را به شما خوانندگان عزیز این مطلب معرفی کنیم.

در این مقاله می خوانید:

  • مرجانه گلچین از چه ضد آفتابی استفاده می کند؟
  • محبوب ترین کرم ضد آفتاب از دیدگاه کمند امیرسلیمانی چیست؟
  • ضد آفتاب محبوب جنیفر لوپز چیست؟
  • نیکول کیدمن و کرم ضد آفتاب مورد علاقه اش
  • ضد آفتاب مورد استفاده ی زک افرون، کورتنی کارداشیان و بروک شیلدز
  • ضد آفتاب مصرفی کیم کارداشیان از چه برندی است؟
  • روش های مراقبت از پوست زهره مجابی
  • راز جوان ماندن بهنوش بختیاری
  • کرم ضد آفتاب Clarins Sunscreen Care Cream SPF 30
  • توصیه های جنیرفر گارنر درباره استفاده از کرم ضد آفتاب
  • کری بیکمور و spf محبوبش برای کرم های ضد آفتاب
  • توصیه های رزی هانتینگتون برای روزهای آفتابی
  • دراو بری مور و محبوب ترین برندهای کرم ضد آفتاب او
  • در اینستاگرام کریستینا ریچی چه می گذرد؟

مرجانه گلچین از چه ضد آفتابی استفاده می کند؟

مرجانه گلچین بازیگر  52 ساله مطرح سینما و تلویزیون است که همواره به خاطر داشتن پوستی زیبا و شفاف مورد تحسن بانوان قرار گرفته است. این بازیگر کهنه کار کشور، مدتی قبل در مصاحبه ای راز جوان ماندن پوست خود را مصرف 8 لیوان آب و استفاده از کرم های ضد آفتاب به صورت روزانه بیان کرده است.

جالب است بدانید که محبوب ترین کرم ضد آفتاب از نظر مرجانه گلچین کرم aven sunscreen spf50 است. او مدت هاست که از این محصول استفاده می کند و هرگز بدون ضد آفتاب حتی برای زمانی کوتاه هم زیر نور خورشید قرار نمی گیرد.

محبوب ترین کرم ضد آفتاب مرجانه گلچین چیست؟

محبوب ترین کرم ضد آفتاب از دیدگاه کمند امیرسلیمانی چیست؟

کمند امیرسلیمانی به دلیل شغل خود و استفاده مکرر از گریم های مختلف، تلاش بسیاری برای حفظ زیبایی و سلامت پوست خود دارد. او معتقد است که روتین روزانه هر کس وابسته به نوع پوست او متغیر است، اما استفاده از ضد آفتاب متناسب با پوست از موارد ضروری برای داشتن پوستی زیباست.

وی اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که برای ضد آفتاب از برند کلینیک با spf45 استفاده می کند. زیرا این محصول در کنار محافظت از پوست در برابر آفتاب، خاصیت شفاف کنندگی نیز برای پوست دارد. همچنین این محصول با پوست کمند امیرسلیمانی که پوستی حساس است، سازگاری دارد.

معرفی روتین روزانه پوست کمند امیر سلیمانی

ضد آفتاب محبوب جنیفر لوپز چیست؟

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر محبوب هالیوودی در سن 51 سالگی همچنان زیبا و جذاب است. لوپز راز جوانی خود را استفاده از محصولات مراقبت پوستی با کیفیت دانسته است و از ضد آفتاب L’OREAL مدل Sublime Sun با SPF بالای 50 به عنوان محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود و دو قلوهایش نام برده است. لوپز و فرزندانش همیشه از این کرم ضدآفتاب استفاده می کنند و به آن علاقه دارند.

معرفی محبوب ترین کرم ضد آفتاب چنیفر لوپز

نیکول کیدمن و کرم ضد آفتاب مورد علاقه اش

نیکول کیدمن بازیگر خوش چهره ی استرالیایی استفاده از ضدآفتاب با spf100 را از ضروریات زندگی اش می داند. او معتقد است که هرگز نباید بدون کرم ضد آفتاب یا حتی با ضد آفتاب با spf پایین زیر نور خورشید قرار گرفت. این بازیگر 52 ساله اهمیت زیادی برای پوست خود قائل است و ضد آفتاب Neutrogena مدل Ultra Sheer با SPF 100 را به عنوان محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود نام برده است.

او در رابطه با خواص ضدآفتاب می گوید: با اینکه می دانم این مقدار محافظت، بیش از حد است اما پدر و مادر من هر دو به سرطان پوست مبتلا شده اند و من باید خیلی مراقب خود باشم.

جالب است بدانید که نیکول کیدمن، این ضد آفتاب را برای فرزندان خود نیز استفاده می کند.

روتین روزانه پوست هنرمندان ایرانی و هالیوودی

ضد آفتاب مورد استفاده ی زک افرون، کورتنی کارداشیان و بروک شیلدز

زک افرون خواننده و هنرپیشه 32 ساله محبوب آمریکایی هم استفاده روزانه از ضد آفتاب را به شدت توصیه می کند و برند محبوب خود به خصوص برای کنار ساحل را EltaMD معرفی کرده است. البته از این ضد آفتاب، به عنوان ضد آفتاب مورد پسند کورتنی کارداشیان (بازیگر، مدل و تاجر 41 ساله آمریکایی) و بروک شیلدز ( بازیگر و مدل 55 ساله ی هالیوودی) هم یاد شده است. استفاده ی این سه هنرمند برجسته از یک برند خاص نشان دهنده ی کیفیت این محصول است و تاثیر مثبتی در تبلیغات و فروش آن داشته است.

کرم ضد آفتاب محبوب سلبریتی های هالیوودی

نیکول کیدمن معتقد است که هرگز نباید بدون کرم ضدآفتاب یا حتی با ضدآفتاب با spf پایین زیر نور خورشید قرار گرفت.

ضد آفتاب مصرفی کیم کارداشیان از چه برندی است؟

کیم کارداشیان دیگر بازیگر معروف آمریکایی با 40 سال سن همچنان از پوستی جوان بهره مند است. این ستاره هالیوودی دو ضد آفتاب را برای صورت خود مورد استفاده قرار می دهد. یکی ضد آفتاب La Mer با SPF 50 است. او این برند را بسیار دوست دارد زیرا تولیدات آن ها بسیار سبک بوده و به پوست، رنگ سفیدی نمی دهد. همچنین SPF 50 این برند حفاظت کامل از پوست را انجام می دهد. دیگر ضد آفتاب محبوب کیم کارداشیان، ساخته متخصص پوست اوست که SPF 30 دارد. کارداشیان این دو ضد آفتاب را به عنوان محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود معرفی کرده است.

ضد آفتاب لامر کرم محبوب کیم کارداشیان

روش های مراقبت از پوست زهره مجابی

زهره مجابی بازیگر کهنه کار و 60 ساله سینما و تلویزیون ایران در پاسخ به این سوال که از چه روش هایی برای مراقبت از پوست خود استفاده می کند، گفت: من کار خاصی انجام نمی دهم. از ضدآفتاب استفاده می کنم. پوست خود را مرطوب نگه می دارم. اگر گریم سنگین داشته باشم از آرایش پاک کن خانگی و شوینده های طبیعی مثل گلاب استفاده می کنم. استفاده از روغن زیتون و کنجد خیلی اهمیت دارد و از بهترین انتخاب هاست چون پوست را شفاف نگه می دارد و امروزه خوشبختانه در دسترس همگان است. خانم ها باید پوست خود را در برابر آفتاب محافظت و از مواد آرایشی که اسانس نداشته باشد و طبیعی باشد استفاده کنند.

زهره مجابی سابقه گریموری تئاتر، بین سال های 1364 تا 1369 را داشته است و همانطور که اشاره کردیم او هم در گفته های خود بر استفاده از ضد آفتاب تاکید دارد.

راز جوان ماندن بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از بازیگران طنز ایران است. وی با 45 سال سن همچنان پوستی سالم و بدون نقص دارد. مدتی پیش از بهنوش بختیاری سوالاتی در رابطه با ارتباط مشکلات پوستی با سفرهای کاری بازیگران پرسیده شد که او به سوالات ذکر شده اینطور پاسخ داد: اگر برنامه کاری به گونه ای باشد که فیلم برداری زیر نور آفتاب صورت بگیرد، طبیعتا از کرم ضدآفتاب استفاده می کنم و اگر بتوانم اسپری صورت هم می زنم تا هم کمتر عرق کنم و هم پوستم لک نشود.

البته باید بدانید که بهنوش بختیاری نام محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود را اعلام نکرد.

راز جوان ماندن بهنوش بختیاری

کرم ضد آفتاب Clarins Sunscreen Care Cream SPF 30

ترزا گیادیس مجری 48 ساله ی آمریکایی برای معرفی محبوب ترین کرم ضدآفتاب خود از کرم Clarins Sunscreen Care Cream SPF 30 نام برده و دلیل انتخاب خود را محافظت این کرم از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB اعلام کرده است.

بیزی فیلیپس بازیگر و نویسنده آمریکایی با 41 سال سن هم مانند ترزا گیادیس کرمClarins Sunscreen Care Cream SPF 30 را به عنوان محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود معرفی کرده است.

کرم ضد آفتاب کلارینز

توصیه های جنیرفر گارنر درباره استفاده از کرم ضد آفتاب

جنیفر گارنر بازیگر و تهیه کننده 48 ساله آمریکایی است. او در سال 2018 و در مصاحبه با Hello Giggles اعلام کرد: کرم ضدآفتاب یکی از محبوب ترین ابزار محافظت پوست برای من است. من استفاده روزانه از ضد آفتاب را به دوستان و فرزندانم هم توصیه کردم. همیشه به دوستانم می گویم که فرقی ندارد هوا آفتابی یا ابری باشد، آن ها باید روز خود را با ضد آفتاب شروع کنند. ضد آفتاب باید روتین روزانه همه باشد.

من هنگام دیدن دوستانم از کلاه آفتابی استفاده می کنم اما باز هم کرم ضدآفتاب را فراموش نمی کنم، زیرا نور آفتاب خیلی قوی است.

این مادر زیبا آرزو می کند که کاش از دوره جوانی استفاده از کرم های ضد آفتاب را جدی می گرفت. او معتقد است ضدآفتاب ها در حفظ جوانی پوست موثر هستند و در مقابل مضرات آفتاب از پوست محافظت می کنند.

جنیفر گارنر و روش های مراقبت از پوستش در برابر آفتاب

جنیفر گارنر: همیشه به دوستانم می گویم که فرقی ندارد هوا آفتابی یا ابری باشد، آن ها باید روز خود را با ضد آفتاب شروع کنند.

کری بیکمور و spf محبوبش برای کرم های ضد آفتاب

کری بیکمور مجری تاک شوی استرالیایی است که 40 سال سن دارد. او درباره ی روتین روزانه اش برای ضد آفتاب گفت: من یاد گرفته ام که محافظت از پوست در برابر آفتاب حتی در ماه های سرد سال هم ضروری است. زیرا هوای ابری مانع از عبور اشعه های مضر خورشید نمی شوند. بنابراین من از ضد آفتاب به عنوان راه حل روزانه برای این مشکل استفاده می کنم.

کری بیکمور و ضد آفتاب محبوبش

توصیه های رزی هانتینگتون برای روزهای آفتابی

رزی هانینگتون مدل، بازیگر و تاجر انگلیسی متولد 1987 است. رزی که مدل برند ویکتوریا سکرت است به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت بسیاری می دهد و می گوید: من یک فرد انگلیسی هستم و طبعا آفتاب گرفتن و پوست برنزه داشتن را دوست دارم. اما شرایط پوست افراد پس از آفتاب گرفتن می تواند خیلی هم خوب نباشد به همین علت من همیشه از spf های بالا و کلاه آفتابی استفاده می کنم تا سلامت پوستم را به خطر نیندازم.

راز زیبایی رزی هانینگتون

دراو بری مور و محبوب ترین برندهای کرم ضد آفتاب او

دراو بری مور بازیگر، مدل و کارگردان 45 ساله آمریکایی در پستی در حساب شخصی اینستاگرامش از محبوب ترین برندهای کرم ضد آفتاب خود رونمایی کرد. این هنرمند هالیوودی که علاقه بسیاری به ارتباط با طرفدارانش در فضای مجازی دارد، طی پستی 3 برند محبوبش برای ضد آفتاب را معرفی کرد. برندهای Clinique، La Roche-Posay و EltaMD برندهایی هستند که این بازیگر آمریکایی به دیگران توصیه کرده و برای برند کلینیک محصول Clinique Broad Spectrum SPF 45 را به طور جداگانه مشخص کرده است.

معرفی ضدآفتاب محبوب هنرمندان هالیوودی

در اینستاگرام کریستینا ریچی چه می گذرد؟

کریستینا ریچی بازیگر 40 ساله ی هالیوودی محصول Cle de Peau UV protective Cream SPF 50+ را به نام “سرباز کوچک” صدا کرد و عکس آن را در کابینت داروهای خود در اینستاگرام منتشر کرد. او همچنین از هشتگ #takecareofyourskin برای این عکس استفاده نمود. او این کرم را به عنوان محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود معرفی کرده است.

کریستینا ریچی و کرم ضد آفتابش

کاری بیکمور: من یاد گرفته ام که محافظت از پوست در برابر آفتاب حتی در ماه های سرد سال هم ضروری است.

کلام آخر

در انتها باید بدانید که استفاده نکردن از کرم های ضد آفتاب می تواند عوارضی مانند سرطان پوست، آفتاب سوختگی، پیری زودرس، ایجاد لکه های پوستی و بسیاری مشکلات پوستی دیگر را به همراه داشته باشد.

باز هم به شما یادآوری می کنیم که استفاده از کرم های ضد آفتاب در تمام فصول سال و در تمام شرایط جوی برای محافظت از پوست شما امری ضروری است. بسیاری از هنرمندان ایرانی و هالیوودی هم در صحبت های خود به محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود اشاره کرده اند و حتی برخی از این سلبریتی ها لوازم آرایشی محبوب خود را هم به طرفدارانشان معرفی کرده و به استفاده از آن ها تشویق می کنند.