عطر هنرمندان

اگر تا به حال شما هم به این فکر کرده‌اید که سلبریتی‌ها واقعا چه عطری می‌زنند (فارغ از اینکه چه چیزی را برای پول تبلیغ می‌کنند) این مقاله برای شماست. اغلب اوقات در تبلیغات برندهای معروف، افراد مشهور را می‌بینیم و فکر می‌کنیم بی برو و برگرد، خودشان هم همیشه از این عطرها استفاده می‌کنند. در حالی که واقعیت عطر هنرمندان چیز دیگری است.

آشنایی با عطر هنرمندان

در ادامه این مقاله عطر هنرمندان را معرفی می‌کنیم. مطمئنا با شنیدن برخی موارد شگفت زده خواهید شد.

1. اولین عطر هنرمندان از ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام اخیرا در صفحه اینستاگرامش به عطر Room Service از برند ویلهم پارفومری ابراز علاقه کرده و آن را فوق العاده شیک نامیده است. این عطر در شیشه پر زرق و برق داری برای جلب توجه هالیوود تولید شده است. برای مشاهده خلاقانه‌ترین طراحی شیشه عطرها مقاله دیگر ما را بخوانید.

عطر هنرمندان ویکتوریا بکهام

2. عطر سوکی واترهاوس

پیش از این واترهاوس به هارپر بازار (ماهنامه آمریکایی مد زنان) فاش کرده بود که معمولا عطر نمی‌زند، اما در صورت لزوم، انتخابش عطرهای Ferragamo است. به طور کلی این مدل دوست دارد بوی طبیعی‌تری داشته باشد و به جای عطر، حمام با روغن‌های اساسی را ترجیح می‌دهد.

عطر سوکی واترهاوس

3. عطر اشلی گرین

مورد بعدی عطر هنرمندان مربوط به این مدل است که به تازگی مادر شده و به ای-آنلاین فاش کرده که عطر امضایش از برند Chloé است: «من نمی‌توانم بدون عطر کلوئی‌ام زندگی کنم». ما او را سرزنش نمی‌کنیم، چون این عطر زنانه متمایز رویایی کاملا مناسب یک عطر امضا با رایحه‌ای دلپذیر است.

عطر اشلی گرین

4. عطر کیت باسورث

کیت باسورث طرفدار وفادار Byredo و رایحه معروف Gypsy Water آن است. باسورث به Into the Gloss گفته: «رایحه‌های این برند، زیبا و پیچیده و جذاب هستند. لایه‌های باور نکردنی در عطرهایش وجود دارد. من به عطرهایم وفادارم». اگر با لایه‌های عطر آشنایی ندارید، مقاله بهترین عطر زنانه دنیا را بخوانید.

عطر کیت باسورث

5. عطر نائومی واتس

عطر هنرمندان بعدی مربوط به این بازیگر زن است که در پاسخ به سوال هارپر بازار گفت: «من دوست دارم عطرم ملایم باشد و دوست ندارم بیش از حد عطر بزنم. در حال حاضر اسپری ادوتویلت Kiehl’s Musk و عطر Kai by Gaye Straza، که هم نام پسرم است، مورد علاقه من هستند. این عطر بویی شبیه به رایحه تازه از حمام آمده می‌دهد.»

عطر نائومی واتس

6. عطر سوزان ساراندون

در میان لیست عطر هنرمندان، گاهی سلبریتی‌های خانمی هستند که طرفدار عطر مردانه‌اند. نمونه آن ساراندون است که گفته: «من رایحه‌های مردانه مانند چوب صندل را ترجیح می‌دهم و عطرساز ایتالیایی Santa Maria Novella مورد علاقه من است. وقتی نقش جدیدی را بر عهده می‌گیرم، عطر جدیدی انتخاب می‎کنم. برای مثال در گرگ و میش به عطر Bal à Versailles اشاره شد؛ بنابراین هنگام فیلمبرداری این عطر را زدم.»

عطر سوزان ساراندون

7. عطر کیت میدلتون

در سال 2011 کیت میدلتون در روز عروسی‌اش با شاهزاده ویلیام عطر White Gardenia Petals که توسط Illuminum تولید شده، زده بود. به دلیل محبوبیت کیت، این برند یک شبه بسیار پرطرفدار شد و تقریبا هر بطری از آن بلافاصله بعد از عرضه به بازار فروخته می‌شد.

عطر کیت میدلتون

8. هیلی بالدوین

هیلی به Elle Australia گفت: «من عطری از Bond No. 9 را می‎‌زنم. نامش را نمی‌دانم؛ همه شیشه‌ عطرهای این برند ستاره شکل هستند. شیشه عطر من قرمز است و روی آن نت‌های موسیقی وجود دارد. بوی فوق العاده‌ای دارد. چندان دخترانه نیست و چه خانم‌ها و چه آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.»

هیلی بالدوین

9. کیت ماس

عطر Cerf Blanc از برند La Maison Hedonique هم در لیست عطر هنرمندان دیده می‌شود. کیت ماس از این عطر استفاده می‌کند که دارای نت‌های بالایی هل، چرم و چوب سرو است و بنابراین قطعا عطر گلی و سبکی محسوب نمی‌شود.

کیت ماس

10. بلیک لایولی

براساس گزارش مجله ووگ، بلیک بیشتر رایحه‌های میوه‌ای و گلی را می‌پسندد. عطر Eau Premiére از برند گوچی به احتمال زیاد مورد علاقه این بازیگر آمریکایی است؛ با این حال شواهد حاکی از آن است که او همیشه میست میوه‌ای ویکتوریا سکرت را در دست دارد.

بلیک لایولی

11. آخرین عطر هنرمندان از کایلی جنر

با وجود اینکه کایلی جنر برند زیبایی خاص خودش را دارد، به گلامور گفته که به عطرها علاقه زیادی ندارد و اغلب آن‌ها باعث سردردش می‌شوند. انتخاب کایلی اسپری بدن نارگیل ویکتوریا سکرت است.

آخرین عطر هنرمندان از کایلی جنر

در پایان از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی تبلیغ عطر د وان از برند دولچه اند گابانا را با هنرنمایی متیو مک‌کانهی ببینید. البته با این اوصاف، معلوم نیست متیو واقعا خودش از این عطر استفاده می‌کند یا نه!

منبع

styledemocracy