تصویر بهترین عطر و ادکلن زنانه

Table of Contents

به عنوان یک زن، بهترین عطر زنانه برای شما دقیقا همان چیزی است که علاوه بر این که استایل و ظاهرتان را تکمیل می کند، آینه ای از شخصیت و روحیه شما در دید اطرافیانتان باشد و در تصمیم گیری هایتان به شما اعتماد به نفس لازم را ببخشد، عطری با رایحه ای ظریف اما جسورانه و بدون ترس. هیچ محدودیتی در مورد بخشیدن سرور به حس اطرافیان شما به وسیله یک رایحه جذاب و فریبنده وجود ندارد. خرید یک عطر خوب چه برای خودتان و چه به عنوان یک هدیه برای نزدیکانتان این جادو را دارد که خاطرات خوب شما را به همان شفافیت در عطر و بوی خود به تسخیر درآورد. در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر قصد داریم لیست کاملی از بهترین عطرهای زنانه دنیا را به شما معرفی کنیم و به بررسی همه آن ها در دسته بندی های ماندگاری و طبع و رایحه به صورت کامل بپردازیم تا شما به بهترین نحو بتوانید یک عطر رویایی زنانه را برای خود یا عزیزانتان انتخاب کنید.

ماندگاری عطر چیست؟

ماندگاری عطر به معنای آن است که رایحه‌ عطر با یک بار استفاده تا چه مدت باقی می‌ماند؟ در واقع عطرهایی که ماندگاری بالایی دارند رایحه‌شان تا مدت‌زمان طولانی‌تری باقی می‌ماند. بنابراین اگر از عطری استفاده کردید که رایحه‌ آن تنها برای یک یا چند ساعت باقی ماند و پس از آن دیگر رایحه ای به مشام نرسید، به این معنی است که عطر مورد نظر ماندگاری پایینی دارد. رایحه های نت پایه معمولا تعیین کننده ماندگاری یک عطر می باشند. هرچه در ساخت نت پایه یک عطر از رایحه های مرغوب تری استفاده شود، آن عطر ماندگار تر است.

معرفی بهترین عطر های زنانه با ماندگاری بالا

در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه می پردازیم.

عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه دنیا با رایحه ای به لطافت شکوفه های بهاری هستید به شما ادوپرفیوم لاوی ا بل لانکوم را پیشنهاد می کنیم. در سال 2012 برند لانکوم یکی از بهترین عطر های زنانه چند دهه اخیر را رونمایی کرد و از آن روز تا کنون این عطر به یکی از پرطرفدارترین عطر های زنانه جهان تبدیل گشته است.

این عطر به عنوان نمادی از سادگی و آزادگی طراحی شد که داشتن شیشه ساده اما شکیل و رایحه ای همچون نسیم بهاری در رساندن این مفهوم بسیار موفق بوده است. نام این عطر به خاطر سعی سازنده در به تصویر کشیدن چشم اندازی از طراوت و شادابی در زندگی در عین سادگی و آزادی انتخاب شده است که به معنای ” زندگی زیباست” می باشد. در نت آغازین این عطر آمیزه ای از رایحه انگور سیاه فرنگی و گلابی به مشام می رسد و پس از آن هم با ترکیبی شاد و بهاری از شکوفه پرتقال و یاسمن رو به رو خواهید شد. در نهایت در نت پایه این عطر که در لیست بهترین عطرهای زنانه قرار دارد از رایحه وانیل و نعنا هندی استفاده شده است.

مشخصات عطر لاوی ا بل لانکوم

اسانس اولیه: انگور فرنگی سیاه، گلابی

اسانس میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال

اسانس پایه: وانیل، دانه تونکا، پرالین، نعناع هندی

این عطر در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار دارد. طبع گرم و شیرین آن باعث شده تا گزینه ای مناسب برای فصول سرد باشد.

قوس زیر شیشه این عطر با رنگ صورتی سمبلی از دهان در حال لبخند زدن می باشد.

اگر کیفیت و ماندگاری رایحه عطر برای شما مهم است، بی شک La Vie Est Belle یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد.

ویدئو زیر تبلیغ زیبا و خلاقانه این عطر خوشبو با حضور جولیا رابرتز است.

همچنین اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا مشابه رایحه این محصول هستید، عطر  ادوپرفیوم زنانه ورسای مدل Lovable  بهترین عطر با قیمت مناسب برای استفاده روزانه است که رایحه ای مشابه عطر لا وی اِ بِل لانکوم دارد. شما می توانید این عطر را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه نمایید.

عطر ادوپرفیوم lovable

ادوپرفیوم ایو سن لورن Black Opium

اگر شخصیتی جسور و پرتحرک دارید یا می خواهید حسی پرحرارت و جادویی از خود را در ذهن مخاطبانتان به یادگار بگذارید، بلک اپیوم ایو سن لورن از بهترین عطر های دخترانه و مناسب ترین انتخاب برای شماست. قهوه غنی از آدرنالین عطر بلک اپیوم مخلوط با وانیل شیرین، شکوفه پرتقال و یاس، سریع تر از یک اسپرسو دبل شات به شما انرژی و شادابی را تزریق خواهد کرد. این عطر استعاره ای از روحیه راک اند رولی است، همان قدر پر جنب و جوش با رایحه ای اسرار آمیز و تاریک. ایو سن لورن یکی از برندهای مطرح فرانسوی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی خاص در جهان است. عطر بلک اپیوم توسط این برند مشهور در ۲۰۱۴ روانه بازار شد و توانست لقب بهترین و ماندگارترین عطر زنانه را از آن خود کند.

عطر بلک اپیوم سن لورن

اسانس اولیه: گلابی، فلفل صورتی، شکوفه پرتقال

اسانس میانی: یاس، شیرین بیان، قهوه

اسانس پایه: وانیل، سدر، نعناع هندی، چوب کشمیر

بهترین عطر زنانه ایو سن لورن جزو گروه بویایی شرقی-وانیلی است و با رایحه شیرین و گرم خود برای استفاده در فصول سرد سال بهترین عطر زنانه گرم محسوب می‌شود.

بهترین عطر شنل زنانه: Coco Mademoiselle

بی شک توصیف عطری که سه سال پیاپی موفق به کسب لقب بهترین عطر و ادکلن زنانه شده است کار ساده ای نیست. هرچه از عطر و بوی دل انگیز بهترین عطر زنانه شنل برای شما بگوییم در حق آن اجهاف کرده ایم. طراحی و فرمولاسیون کوکو مادمازل شاهکار ژاک پولژ عطار مشهور فرانسوی است. این عطر با رایحه دل انگیز خود در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و شنل با این شاهکار بی رقیب خود توانسته است، لقب بهترین مارک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از آن خود کند.

Coco Mademoiselle در سال 2008 جایزه‌ FiFi که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد را از آن خود کرد. کوکو مادمازل یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel است و در سال 2001 به بازار آمد. این محصول با بوی دل انگیز خود، بهترین عطر زنانه سال شد و همه خانم‌های علاقه مند به عطر را انگشت به دهان کرد. در کمال اطمینان می توان گفت که کوکو مادمازل در لیست بهترین عطر زنانه از نظر آقایان جا دارد و طرفداران عطر به شدت از این محصول حمایت می کنند و آن را نمونه ای کامل از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای یک خانم متشخص می دانند.

کوکو مادمازل یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه گلی و خنک است که با همان نخستین اسپری شما را مسحور خود می کند. رایحه شیرین نت‌های آغازین با آمیزه ای شاعرانه از عصاره پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه درخت پرتقال و نارنج مشام شما را نوازش می‌دهد. به لطف استفاده از ترکیبی مرکباتی و شیرین در بهترین ادکلن زنانه دنیا، با هر بار استفاده از این محصول به یاد گل های بهاری و سرخوشی همراه آن ها می‌افتید.

پس از گذشت نت اولیه نوبت به سمفونی زیبای نت‌های میانی این عطر می رسد، عصاره درخت گل ابریشم، گل یاسمن، گل رز و یلانگ‌یلانگ و رایحه‌ای گلی با بویی نسبتا شیرین و شادی بخش را برای شما به ارمغان می آورد و حس اعتماد به نفس و انرژی مثبت را به شما القا می کند.

در آخرین قسمت این شاهکار خلاقانه، نت‌های پایه کوکو مادمازل با مخلوطی از رایحه دانه‌های تونکا، گیاه پچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوکس‌موس و مشک، حسی خارق العاده از رایحه ای شیرین اما این بار با رگه‌هایی از تندی دارد. ادکلن Coco Mademoiselle برند شانل یکی از بهترین ادکلن ‌های زنانه است که تنها با یک بار تجربه آن هرگز سحر و جادوی به یاد ماندنی آن را از یاد نخواهید برد!

کوکو شنل مادمازل بهترین عطر زنانه دنیا

نت اولیه : پرتقال، گریپ فروت، ترنج

نت میانی : گل یاس، لیچی، گل رز

نت پایه : وانیل، نعناع هندی، مشک، خس خس

این عطر در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و طبعی شیرین و معتدل رو به خنک دارد.

ماندگارترین و بهترین عطر زنانه با پخش بوی بالا

در ادامه چند مورد از ماندگارترین عطر ادکلن های زنانه با پخش بوی عالی را معرفی می کنیم.

بهترین عطر دیور زنانه: دیور جادور ادو پرفیوم (ژادور) 

عطری سحرانگیز و جادویی برازنده یک خانم کاریزماتیک با پیراهنی قرمز است که در یک مهمانی رسمی همه را شیفته استایل خیره کننده خود کرده است. این بهترین توصیفی است که از عطر دیور ژادور می توان کرد. برند دیور پس از رونمایی بهترین عطر زنانه خود با رایحه ای ملایم و شیرین در سال 1999، جایگاه بهترین مارک عطر زنانه با ماندگاری بالا را از آن خود کرد. ماندگاری این عطر بسیار زیاد است به طوری که بعد از گذشت ساعت ها بعد از زدن یک اسپری از این عطر روی لباس هنوز نت پایه این عطر به مشام می رسد.

این اثر ماندگار توسط عطرساز مشهور فرانسوی کالیس بکر خلق شده است. عطر دیور جادور (ژادور) زنانه از برند سلطنتی کریستین دیور با توجه به ترکیبات فوق العاده و همچنین کیفیت بالای اسانس های استفاده شده در آن، از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است. با این که 21 سال از ساخت بهترین عطر زنانه دیور می گذرد اما همچنان به عنوان عطری مدرن و سحر انگیز آن یاد می شود.

بطری زیبا و درخشنده این عطر از آمفرای یونانی ( کوزه سفالی) الهام گرفته شده است. درب بطری با گردنی طلایی با قوسی چشم نواز که بر روی آن کریستالی شفاف و زیبا خود نمایی می کند به جلال این اثر با شکوه و ماندگار افزوده است.

به محض اسپری این عطر بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل مگنولیا و پرتقال ماندارین روح شما را در برمی گیرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، هیجان و شادی را به روح شما تزریق می کند. پس از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها آمیزه ای از گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز هستند که تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می کنند. در نهایت با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایه از راه می رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از عصاره وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه مرغوب ساخته ‌شده‌اند. بعد از بوییدن رایحه نت‌های پایه، حس شادی و تعادل درونی خوبی در خود تجربه خواهید کرد.

عطر دیور جادور علاوه بر ماندگاری اسرار آمیز خود، با توجه به پخش بوی قوی که دارد، جایگاه بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی را هم از آن خود کرده است. عطر ژادور از برند مطرح دیور و شیشه‌ زیبای آن برای شما و کسانی که عطر دیور جادور را از شما هدیه می‌گیرند، خاطره ای به یاد ماندنی خواهد ساخت.

دیور جادور عطر زنانه گرم

نت اولیه: مگنولیا، گلابی، هلو، طالبی، ترنج، پرتقال ماندارین

نت میانی: فریزیا، ارکیده، گل رز، بنفشه، گل یاس، گل برف، گل مریم، آلو

نت پایه: مشک، وانیل، سدر، توت سیاه

عطر دیور جادور (ژادور) زنانه در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد و دارای رایحه ای ملایم و شیرین برای روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود.

بهترین عطر برای خانم ها: گوچی بلوم Gucci Bloom

در یک باغ هزارتو پر از گل قدم می زنید و حسی هیجان انگیز، مرموز و مسخ کننده از گل های این باغ روح شما را در برخواهد گرفت. این بهترین تجسم از حسی است که عطر گوچی بلوم در شما شکوفا می کند. این عطر نمونه تمام عیار یک عطر گل گلی است. بهترین زنانه برند گوچی در سال 2017 توسط عطرساز مطرح و موفق آلبرتو موریلاس معرفی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. از آن روز این محصول به یکی از بهترین عطرهای زنانه در جهان تبدیل گشت.

گوچی بلوم مناسب خانم هایی است که از رایحه های گلی علاقه به خصوص یاس و مریم لذت می برند. این عطر به دلیل دارا بودن طبع خنک و دلپذیر جزو لیست بهترین عطر خنک زنانه هم قرار دارد.

طراحی بطری عطر گوچی بلوم زنانه در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است. رنگ پودری بدنه سبب می شود مایع درون شیشه به سادگی دیده نشود و حالت پودری و گلی عطر را حتی از لحاظ ظاهری به بیننده منتقل کند.

گوچی بلوم

نت های پایه: ریشه زنبق ، پیچ امین الدوله ، گل مریم ، یاس

این عطر با طبع خنک در گروه بویایی رایحه های گلی قابل ‌طبقه ‌بندی است.

بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا: تام فورد بلک ارکید

فرقی نمی کند زن باشید یا مرد، جادوی سیاه این عطر اطرافیان شما را مسخ می کند و شخصیتی سرشار از حس آرامش را از شما، در خاطر آن ها تداعی می کند. ماندگاری و پخش بوی خارق العاده این عطر به همراه رایحه دل انگیز آن باعث شده است تا برند تام فورد بار دیگر در صنعت عطر افتخار آفرینی کند و به عنوان بهترین مارک عطر زنانه با ماندگاری بالا شناخته شود.

تام فورد بلک ارکید پر فروش ترین عطر زنانه و مردانه با طبعی گرم و شیرین است. این محصول با رایحه منحصر به فرد خود گزینه مناسبی برای فصول سرد سال و شب های زمستانی به شمار می رود. این عطر جزو عطرهای لوکس است که به دلیل رایحه بی نظیر و جذاب ارکیده های سیاه حس شور جوانی را در شما ایجاد می کند. نت اصلی این عطر آمیزه ای از رایحه های گرم مانند شکلات، چوب صندل می باشد. نت پایه این عطر که باعث ماندگاری آن شده است، از یاسمن فرانسوی است و رایحه ای از عود عربی هم در آن به مشام می رسد.

این عطر با عنوان بهترین عطر زنانه به بازار عرضه شد، اما به دلیل وجود رایحه مشک در فرمول خود مورد پسند و استفاده بسیاری از آقایان هم قرار گرفت. رایحه انگور سیاه به کار برده شده در این عطر به دلیل خاصیت معتدل بودن سبب آرامش خاطر می شود و عطر یاسمن، مرکبات و نعنا در آن افسردگی، بدخلقی و استرس را از شما دور می کند.

ماندگارترین عطر زنانه

نت اولیه: یاسمن، ترنج، لیمو، انگور سیاه، قارچ و گل حنا

نت میانی: ارکیده های سیاه، لاله مردابی، یاس و میوه های جنگلی

نت پایه: شکلات، کهربا، نعناع هندی و وانیل

این عطر در گروه بویایی شرقی-گلی دسته بندی می شود و طبع گرم و کمی تلخ دارد.

بهترین عطر زنانه با پخش بوی بالا

محبوب ترین ادکلن های زنانه بر اساس طبع و رایحه

در ادامه به بررسی پرفروش ترین ادکلن های زنامه بر اساس انواع طبع خنک، گرم و تلخ می پردازیم.

بهترین ادکلن های خنک زنانه

ادکلن های خنک معرفی شده در این بخش انتخابی عالی برای فصول گرم هستند.

بهترین عطر ورساچه زنانه: ادوتویلت برایت کریستال

اگر رایحه‌های برگرفته از خوراکی، طبیعت و گل‌ها را می‌پسندید و دنبال بهترین عطر خنک زنانه می گردید، برایت کریستال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. این ادکلن پرطرفدار از برند ورساچه الهام گرفته از ترکیب رایحه های گلی مورد علاقه دوناتلا ورساچه می باشد و دارای ترکیبی تازه و سرشار از احساس رایحه های یوزو و انار سرد و شادی بخش است که با شکوفه های آرامشبخش گل صد تومانی، ماگنولیا و گل نیلوفر آبی ترکیب گردیده است و در نهایت با رایحه مشک و عنبر حرارت درون وجود شما را فرا می خواند.

این ادکلن در سال 2006 با رایحه شکوفه ها و میوه های منتخب آلبرتو موریاز طراحی و به بازار عرضه شد. طراحی زیبای بطری صورتی رنگ و الماس شکل این عطر، آن را در مقایسه با Crystal Noir لطیف تر و درخشان تر جلوه می دهد.

نت‌های آغازین این ادکلن شامل میوه یوزو، انار و نت‌های آبی و دریایی است که حس خنکی و شادابی را به شما القا می‌کند. این ترکیب باعث می‌شود تا ورساچه برایت کریستال از دید کارشناسان بهترین عطر زنانه خنک برای ماه‌های گرم‌تر سال محسوب گردد. رایحه گلی و خنک توانسته بازخورد های خیلی خوبی را از آقایان و خانم ها دریافت کند. بر اساس تجربه کاربران این عطر را می توان جزو لیست بهترین ادکلن زنانه از نظر مردان دانست. به مرور زمان نت‌های اولیه جای خود را به آمیزه ای از رایحه گلی شامل عصاره گل‌های ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صد تومانی چینی، می‌دهند.

در نهایت، رایحه مشک، چوب ماهون و عنبر به عنوان ترکیبی هوشمندانه و جذاب می‌تواند به کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند. این عطر یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در سراسر جهان محسوب می گردد و جایگاه بهترین ادلکن خنک زنانه برازنده این عطر می باشد.

بهترین عطر خنک زنانه

 

نت اولیه: نت های آبی، پرتقال یوزو، انار

نت میانی: گل نیلوفر، گل صدتومانی، مگنولیا

نت پایه: عنبر سائل، چوب ماهون، مشک

این عطر در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد و طبع آن خنک می باشد.

بهترین ادکلن زنانه با پخش بوی بالا: ویکتوریا سکرت مدل Bombshell Forever

ویکتوریا سکرت بمب شل فو اور بهترین ادکلن زنانه خنک برای خانم های جسور و دختران جوان می باشد. این محصول خارق العاده از برند ویکتوریا سکرت، عطری بسیار مدرن و شاداب با رایحه ای جذاب و میوه ای است و حسی تلخ، خنک و گیاهی دارد. بهترین عطر زنانه ویکتوریا سکرت در سال 2013 توسط برند ویکتوریا سکرت معرفی شد و علاوه بر شهرت خود در دسته عطر های خنک به یکی از بهترین عطر های تلخ زنانه هم بدل گشت. این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی می باشد.

رایحه اولیه عطر با بوی ترش و شیرین و شادی بخش توت وحشی آغاز می شود و به همراه آن حضور گیاه اسطوخدوس باعث ایجاد حسی گلدار، سبز، گیاهی و کمی می شود. پس از گذشت مدتی رایحه اسطوخدوس کمی قوی تر می شود و حس گیاهی بیشتری به عطر می دهد، در حالی که رایحه ملایمی از چوب ها هم در این میان به همراهی گیاه اسطوخدوس در هرم بویایی این عطر می پیوندد تا حس تلخ دلپذیری از جنس چوب به این عطر اضافه کند.

ویکتوریا سکرت اسپورت

نت اولیه : تمشک بویسن
نت میانی: لابدانیوم
نت پایه: روایح چوبی

این عطر در گروه بویایی گلی، چوبی قرار دارد و دارای طبعی تلخ و خنک است.

بهترین عطر زنانه در جهان با بوی خنک: لالیک آمیتیس

این عطر زنانه بهترین عطر برای قرارهای عاشقانه در یک عصر بهاری به حساب می آید. این محصول یکی بهترین ادکلن های زنانه لالیک می باشد و در سال 2007 توسط ناتالی لارسن ساخته شده است. نام این محصول از سنگ آمیتیس، یک سنگ نیمه قیمتی بسیار زیبا الهام گرفته شده است که رنگی بنفش و خیره کننده دارد. طراحی بطری آن از محصولات آرایشی لالیک و همچنین سنگ آمیتیس الهام گرفته شده است. شاتوت های کریستالی روی شیشه ارغوانی رنگ این ادکلن به ترکیبات این محصول اشاره دارد که آمیزه ای از عصاره شاتوت و کشمش می باشد. این دو رایحه مسحور کننده در کنار یکدیگر ترکیبی قوی و غنی ساخته اند. رایحه خنک و شیرین این عطر ترکیبی از میوه ها و گل های عطری است. نت اولیه این ادکلن دلنشین با گردهمایی انواع توت ها آغاز می گردد و در نت میانی حضور فلفل، رز، گل یلانگ و گل صد تومانی بنفش را احساس خواهید کرد. پس از آن در نت پایه این اکسیر وسوسه انگیز هم حضور عناصری همچون چوب صندل سفید، مشک و وانیل به چشم می خورد.

بهترین عطر برای قرار عاشقانه

نت اولیه : انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه توت، توت فرنگی

نت میانی : رز، گل صدتومانی، گل یلانگ، فلفل

نت پایه : وانیل، روایح چوبی، مشک

این عطر در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار دارد و دارای طبعی خنک و شیرین است.

اسم بهترین عطر دخترانه: ادکلن هالووین بنفش Halloween women

این عطر حس و حالی اسرار آمیز، پیچیده و رایحه ای خاطر انگیز دارد که شما را به جهانی دیگر می برد. عطر هالووین بنفش زنانه بهترین عطر زنانه برای دختران جوان است. هالووین بنفش شادابی و لطافت دخترانه را به زیبایی به تصویر می کشد و با بوی خود شما را تسخیر می کند. این عطر سحر انگیز تولید شرکت j del pozo، آمیخته ای از گل ها و شکوفه های خوشبوی دخترانه می باشد که در سال 1997 و توسط ماکس گاوری طراحی شده است.

ظاهر این محصول شبیه قفسی است که اکسیری جادویی بنفش رنگ را در خود حفظ کرده است. این عطر دارای رایحه نرم و لطیفی از بنفشه، لیمو سبز، موز و انواع رایحه های رومانتیک دیگر می باشد. مگنولیا، بنفشه، گل مریم به اضافه چاشنی از فلفل نت میانی آن است و در نهایت به پایه ای نسبتا گرم و تلخ ختم می شود. قیمت مناسب این عطر آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطر های زنانه تبدیل کرده است.

هالووین بنفش

نت اولیه : آب دریا، برگ موز، بنفشه، برگ درخت نارنج

نت میانی : بنفشه، فلفل، گل برف، گل مریم، مگنولیا

نت پایه : روایح دودی، چوب صندل سفید، صمغ درختچه مر، وانیل

این عطر در گروه بویایی شرقی گلی قرار می گیرد و طبع خنک و شیرینی دارد.

محبوب ترین عطر زنانه: رالف لورن رومانس RALPH LAUREN – Romance for women

عطر رالف لورن رومانس زنانه بهترین ادکلن خنک زنانه برای کسانی است که می خواهند در خود و مخاطبان‌شان حس انرژی و شادابی ایجاد کنند. عطر رومانس برنگیزاننده احساسات عمیق زنانه است. جذابیت زنانه و اغواگری این عطر در رایحه ملایم آن پنهان شده است، به همین خاطر بهترین عطر زنانه برای محیط کار به حساب می آید. هری فرمونت در سال 1988 این عطر را طراحی کرد.

بهترین عطر و ادکلن زنانه برند رالف لورن انرژی بخش با رایحه ای شفاف و تمیز از رایحه گل های بنفشه و سوسن شروع می شود، بعد از مدتی حضور لیمو در کنارشان شادابی بیشتری به عطر می بخشد و آن را خنک تر و دوست داشتنی تر می کند. با گذر زمان و با اضافه شدن مشک شیرینی بسیار کمی ایجاد می شود که در کنار گل ها و حس فلفلی و تلخ کمی از زنجبیل عطر را به سمت انتها پیش می برند. این عطر خنک مناسب روزهای بهاری و اواخر تابستان است و در بین عطرهای خنک بهترین عطر زنانه از نظر مردان به حساب می آید.

رالف لورنس رومنس

نت اولیه : لیمو ترش، رز، فریزیا، زنجبیل، بابونه
نت میانی: بنفشه، لاله مردابی، میخک صدپر، گل سوسن
نت پایه : روایح چوبی، خزه درخت بلوط، مشک، نعناع هندی

ادکلن خنک زنانه رالف لورن در گروه بویایی گلی و میوه ای است و طبع خنک و شیرینی دارد.

برترین عطرهای زنانه با بوی گرم و شیرین

عطر های گرم و شیرین زنانه بهترین انتخاب برای القای حس صمیمیت و خونگرمی در ذهن مخاطب هستند. در ادامه به معرفی بهترین عطرهای گرم و شیرین می پردازیم.

Si بهترین عطر گرم و شیرین زنانه از برند جورجیو آرمانی

اگر به دنبال عطری با رایحه گرم و دلنشین مدیترانه ای هستید که باعث ایجاد حس صمیمیت در مخاطبتان شود، عطر Si انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود. این عطر دلنشین زنانه که بهترین انتخاب برای فصول سرد و روزهای بارانی پاییز است، در سال 2013 توسط برند مشهور جورجیو آرمانی به بازار عرضه شد. رایحه گرم و شیرین این عطر زنانه باعث ایجاد حس وقار و جذابیت خاصی می شود. شما پس از اسپری کردن این عطر بر پوستتان در نیم ساعت اول رایحه خوش برگ مو، وانیل، نعناع هندی را حس می کنید و در ساعات بعدی رایحه مانگا، گل رز و نت های چوبی مشام شما را نوازش می کند. این عطر با ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی عالی فراموش نشدنی یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه با طبع گرم به شمار می رود. بطری این عطر خیلی زیبا و در همان پلتفرم سری Si ساخته شده است.

بهترین ادکلن از نظر مردان

نت اولیه : برگ و جوانه انگور فرنگی

نت میانی : رز، فریزیا

نت پایه : وانیل، روایح چوبی ، آمبروکسان ، نعناع هندی

این عطر در گروه بویایی چایپر میوه ای دسته بندی می شود و دارای طبع گرمی است که باعث می شود این عطر در لیست بهترین عطر پاییزی زنانه و مردانه  قرار گیرد.

بهترین بوی عطر زنانه با ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمبViktor & Rolf Flower Bomb

اگر در انتخاب عطر بسیار سخت پسند هستید و دنبال بهتر عطر زنانه اغوا کننده با ماندگاری بالا می گردید، حتما عطر ادکلن فلاور بمب ویکتور اند رولف را امتحان کنید. این عطر در سال 2005 توسط دو تا از خالقان مشهور عطر، الیویه پولژ و کارلوس بنایم ساخته و به بازار عرضه شد. بعد از گذشت 15 سال هنوز با عنوان بهترین ادکلن زنانه از نظر آقایان شناخته می شود.

با اولین اسپری بهترین عطر برند ویکتور اند رولف، گویی مجموعه ای از رایحه گل های رنگارنگ و خوشبو منفجر می شود و فضا را برای مدت طولانی عطرآگین می کند. قیمت این عطر ارزان نیست، اما به دلیل ماندگاری زیادی که دارد یک بطری کوچک آن برای مدت طولانی قابل استفاده است و برای مدت زیادی نیازی به تمدید آن نیست.

بطری این عطر شکل زیبای خود را از بطری های نگهدارنده عطر قدیمی الهام گرفته است و درون خود اکسیر صورتی رنگی از گل های خوشبو دارد.

رایحه پاچولی در بهترین عطر زنانه برند ویکتور اند رولف عمق کافی را برای افزایش جذابیت آن فراهم می کند و باعث افزایش قدرت ماندگاری برای رایحه گل ها می شود. این عطر گرم و شیرین آمیخته ای از روایح شیرین و تازه ترنج و چای سبز در نت اولیه، انواع گل ها و شکوفه ها در نت میانی و نعناع هندی و مشک در نت پایه می باشد. این عطر که جزو بهترین ادکلن های گرم زنانه به حساب می آید، برای فصول سرد انتخاب بسیار هوشمندانه ای است.

عطر فلاور بمب ویکتور اند رولف

نت اولیه: ترنج، چای، اسمنتوس
نت میانی: گل یاسمن، مانگا، رز، گل ارکیده، شکوفه پرتقال
نت پایه: نعناع هندی، مشک

همانطور که گفته شد این عطر خوشبو در گروه بویایی گل های شرقی است به دلیل طبع گرم و شیرین خود مناسب فصول سرد به خصوص زمستان می باش.

اگر به دنبال عطری با رایحه مشابه عطر فلاور بمب ویکتور اند رولف هستید که به صورت روزمره از آن استفاده کنید و قیمت مناسبی داشته باشد، می توانید ادوپرفیوم زنانه ورسای مدل Fiore  را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه نمایید.

بهترین ادکلن با قیمت مناسب

ادو پرفیوم زنانه اسپورت شماره 9 بورلی هیلز پولو کلاب

عطری اسپورت، شیرین و خوشبو با قیمت مناسب برای استفاده روزانه می خواهید؟ به شما ادو پرفیوم زنانه اسپورت شماره 9 بورلی هیلز پولو کلاب را پیشنهاد می کنیم. این محصول لوکس یکی از بهترین عطر های زنانه برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب است که در سال 2018 میلادی به دنیای عطر عرضه شد، این عطر خوشبو آمیزه ای از روایح گلی، میوه ای دارد و با طبعی شیرین و ملایم، برای استفاده در فصول گرم سال انتخاب هوشمندانه ای است.

نت اولیه این عطر با آمیزه ای از رایحه های دلپذیر تمشک، سربی و پرتقال خونی شروع می شود و پس از آن روایح پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس در نت میانی این عطر شروع به خود نمایی می کنند. در آخر هم مخلوطی از رایحه های چوب کشمران، وانیل، مشک و کهربا (عنبر) از نت پایه این عطر شگفت انگیز بر جای می ماند.

نت اولیه: تمشک، سربی و پرتقال تو سرخ
نت میانی: پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس
نت پایه: چوب کشمران، وانیل، مشک و عنبر

این عطر در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار دارد و دارای طبعی شیرین و ملایم است.

شما می توانید  ادو پرفیوم زنانه اسپورت شماره 9 را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه نمایید.

بهترین عطر زنانه با قیمت مناسب

اسم بهترین عطر زنانه دیور: هیپوتنیک پویزن Dior Hypnotic Poison EDP

این ادکلن همانطور که از شکل و اسم اش پیداست، عطری عجیب و برازنده خانم های باوقار و زیباست که همانند سمی هیپنوتیزم کننده، با رایحه شیرین و هوس انگیز خود اطرافیان شما را مدهوش خود می کند. عطر هیپوتونیک پویزن یا هیپوتونیک سمی شاهکاری جادویی و تسخیر کننده از برند دیور است که ثابت می کند جایگاه بهترین مارک عطر زنانه برازنده این برند می باشد. برند دیور 16 سال پس از ارائه ادکلن هیپنوتیک پویزن نسخه جدیدتری از این محصول برای تمامی نسل ها با نام هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم در سال 2014 معرفی کرد.

این شاهکار شیرین و فریبنده توسط عطرساز مشهور فرانسوا داماشی ساخته شده است. با اولین اسپری به ‌سرعت متوجه نت اولیه آن با رایحه بوی زردآلو، آلوي سياه و نارگيل مي‌شويد. اين ترکيب شيرين و ميوه‌اي، شادي و طراوت را براي شما به ارمغان مي‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، متوجه تغيير مسير خط بويايي اين عطر خواهيد شد. در اين زمان نت‌های مياني به‌ آرامي جایگزین نت های اولیه می شوند. نت‌های مياني از ترکيب گل مريم، زنبق دره، ياسمين، رز، چوب رزوود برزيلي و زيره سياه ساخته ‌شده‌اند. اين نت‌ها با تندي و شيريني مناسبي که دارند، انرژي و هيجان شما را به شکل ويژه‌اي بالا مي‌برند. پس از مدتي طولاني نت‌هاي پاياني جاي نت‌هاي مياني را براي ماندگاري بيشتر مي‌گيرند. اين نت‌ها از بادام، وانيل، مشک و چوب صندل تشکيل مي‌شوند.

هیپوتنیک پویزن

نت اولیه: شيرين بيان، بادام

نت میانی: شکوفه پرتقال، ياسمن

نت پایه: وانيل، لوبيا تونکا

هیپنوتیک پویزن در گروه بویایی شرقی-وانیلی با رایحه شیرین و گرم، بهترین عطر زنانه برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی است.

عطر ادکلن نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم؛ یکی از برترین عطرهای زنانه

اگر به دنبال عطری با کلاس هستید که شکوه و استقلال شما را به نمایش بگذارد، عطر نارسیس رودریگز بهترین عطر زنانه برای شماست. هدف از طراحی و ساخت این اثر اغوا کننده ستایش بانوان مدرن ، آزاد و رها از ناملایمت ها و ناهنجاری های اجتماعی است. این عطر بهترین ادکلن زنانه از نظر آقایان شناخته شده است. شرکت نارسیس رودریگرز برای نخستین بار در سال 2006 این ادکلن را به عنوان رقیب جدی بهترین عطر ادکلن های زنانه و جذاب معرفی کرد.

این محصول کار مشترکی از فرانسیس ترکجان، خالق عطرهای بی نظیر و کریستین ناگال می باشد. بهترین عطر زنانه برند نارسیس رودریگز رایحه ای گرم و شیرین دارد که به خاطر آمیختن رایحه هایی مثل مشک، گل رز و نعناع هندی موجود در ترکیباتش حاصل می شود، برای مصرف در شب های سرد پاییز و زمستان یا مهمانی های شبانه انتخاب مناسبی است.

عطر نارسیس رودیگز برای قرار های رسمی

نت اولیه : گل رز، هلو
نت میانی : مشک، کهربا
نت پایه : چوب صندل، نعناع هندی

این عطر در گروه بویایی گلی، چوبی، مشکی است و طبعی گرم و شیرین دارد.

عطر فرانسیس کرکجان باکارات رژ؛ از محبوب ترین عطرهای زنانه

این اثر مسحور کننده با ساختار زلال و پیچیده‌ای که دارد، همچون نسیمی دل انگیز از رایحه‌های گلی و چوبی آمیخته با رایحه کهربا روح شما را نوازش می کند. این عطر که شاهکاری دیگر از فرانسیس ترکجان است، ساختاری کیمیاگرانه و شاعرانه دارد و همانند یک اثر هنری چشمگیر و ظریف می‌درخشد. باکارات 540 عطری فوق العاده لوکس به حساب می آید، همچنین جزو بهترین و پرطرفدارترین ادکلن های زنانه است. این عطر در سال 2015 برای علاقه مندان به عطر معرفی شد.

بهترین عطر زنانه برند فرانسیس ترکجان به خاطر ترکیبات چوبی که دارد، هم برای آقایان و هم خانم ها انتخاب مناسبی است و به همین خاطر در لیست بهترین عطر مردانه هم قرار دارد. در ادامه اسم این عطر عدد 540 به نمایش در آمده است که به تفسیر عطرسازان باکارات رژ این عدد درجه مورد نیاز برای گداختن شیشه کریستال باکارات است.

بهترین ادکلن زنانه فراسیس ترکجان در ابتدا با رایحه یاس و زعفران آغاز می شود، پس از گذشت زمانی اندک می توانید رایحه عنبر کهربایی را استشمام کنید و در انتها این هارمونی شاعرانه با رایحه صنوبر و سرو خاتمه می یابد. این ادکلن برای مصرف در شب های سرد سال انتخابی مناسب است.

باکارات رژ فرانسیس ترکجان

نت اولیه : یاس، زعفران

نت میانی: عنبر کهربایی

نت پایه: صنوبر، سرو

این عطر در گروه بویایی شرقی و گلی قرار دارد و دارای طبعی گرم و شیرین است.

بهترین اسانس عطر زنانه با دولچه ویتا کریستین دیور

اگر به دنبال عطری هستید که در سرما و برف زمستان، حس گرمی و حرارت تابستان را در شما ایجاد کند، دولچه ویتا کریستین دیور بهترین عطر ادکلن زنانه برای این منظور است. این محصول یکی بهترین عطر های زنانه کریستین دیور است که اولین بار در سال 1994 توسط پیر بوردن و موریس روجر با رایحه غالبی از دارچین، وانیل، هلو و هل خلق شد و تحت عنوان بهترین عطر زنانه به بازار عرضه گردید.

با اولین اسپری این عطر روی نبضتان مسحور رایحه گل زنبق، هلو، لیمو، نارنج، گل رز و هل خواهید شد. شیرینی و گرمای ملایمی که هل با شیرینی خود دارد، هیجان زیادی در فرد ایجاد می کند. این پس از مدتی نت‌های میانی جایگزین نت‌های اولیه می شوند، این نت‌ها آمیزه ای از زردآلو، گل ماگنولیا و زنبق، دارچین، چوب رزوود برزیلی و گل آفتاب‌گردان هستند که حس نشاط و سرزندگی را در شما بیدار خواهند کرد. وقتی مدتی از این حالت گذشت، نت‌های پایه با وجود چوب صندل، نارگیل، وانیل و چوب سدر جای نت‌های میانی را می‌گیرند. شیرینی این نت‌ها، استرس، اضطراب و افسردگی را از شما دور می کند و آرامش درونی عمیقی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دولچه ویتا کریستین دیور

نت اولیه: سوسن، هلو، گریپ فروت، ترنج، گل رز، هل
نت میانی: زردآلو، مگنولیا، سوسن، دارچین، گل گاو زبان، چوب قرمز برزیلی
نت پایه : چوب صندل، نارگیل، وانیل، سدر

این عطر یکی از بهترین عطرهای زنانه شیرین و گرم در گروه بویایی چوبی شرقی است.

معرفی بهترین ادکلن های زنانه با بوی تلخ

عطرهای تلخ حس وقار و ابهت را در ذهن مخاطب ایجاد می کنند. در این بخش بهترین عطر های تلخ زنانه را معرفی کرده ایم. اگر به عطرهای تند و تلخ علاقه مندید، ادکلن های معرفی شده در این بخش به شما در انتخاب عطر مناسب کمک زیادی می کنند. اغلب این عطر ها برای روزهای سرد سال و فصل زمستان مناسب هستند.

ادکلن زنانه تلخ کریستال نویر ورساچه Crystal Noir

کریستال نویر از برند ورساچه که به ورساچه مشکی هم شهرت دارد، یکی از بهترین عطرهای تلخ زنانه است که به سادگی نمی‌توان آن را فراموش کرد. این عطر شاهکاری از آنتوان لی است که توسط برند ورساچه در سال 2006 به بازار معرفی شد. این عطر ماندگار به همه ثابت کرده است که نیازی نیست برای بهترین عطر زنانه بودن رایحه ای شیرین داشت.

رایحه کمیاب و دلپذیر از یاسمن سحر آمیز، تازه و لطیف موجود در این عطر با تکنولوژی ‘Headspace’ تولید شده است. همچنین رایحه مشک و عنبر که جزو نت های پایه آن می باشند، بهترین بوی ادکلن زنانه تلخ را برای این محصول به ارمغان آورده اند. عطر ورساچه مشکی آمیزه ای از رایحه های میوه ای، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر و گل است. زمانی که بهترین ادکلن تلخ ورساچه را روی پوست و نبضتان اسپری کنید. نت های اولیه آن که ترکیبی از بوی انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه است، به خوبی خود را نمایان خواهند کرد. این اکسیر شیرین حس شادی و هیجان را در شما بیدار می کند. با گذشت زمان رایحه نت های گل یاسمین و بوته یاسمن جای نت های اولیه را می گیرند و انرژی مثبت و تمرکز شما را بیشتر می کنند. در نهایت و با گذشت زمان طولانی نت های چوب کشمیر، چوب صندل، وانیل و گل آفتاب گردان نمایان می شوند و حسی آرامش بخش و تعادل روحی را در شما به وجود می آورند. این عطر به دلیل ترکیبات و تکنولوژی هایی که در آن به کار رفته است، از پخش بوی فوق العاده قوی و ماندگاری بالایی برخوردار است و بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به شمار می رود.

بهترین عطر زنانه گرم

نت اولیه: زنجبیل، فلفل، هل
نت میانی: گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل، گاردنیای یاسمنی
نت پایه: چوب صندل سفید، مشک، کهربا

این عطر در گروه بویایی گل های شرقی دسته بندی می شود و طبع گرم و تلخی دارد که آن را به انتخابی هوشمندانه برای زمستان تبدیل کرده است.

ادکلن تلخ زنانه لس اینفیوژن پرادا Prada Milano Infusion D’Iris Eau de

معمولا برند پرادا را به خاطر محصولات چرمی باکیفیت می شناسند، اما در عرصه عطرسازی هم این برند سابقه درخشانی دارد. این عطر بهترین ادکلن زنانه تلخ و خنک است که جذابیت بالای زنانه‌اش آن را به بهترین عطر برای قرارهای عاشقانه مبدل کرده است. پرادا اینفیوژن دی ایریس بویی کلاسیک، شکیل و خوشبو دارد که با بویی سبز، شاداب، صابونی مانند و کمی پودری از ترکیب رایحه بهار، نارنج و گل زنبق آغاز می شود. با گذشت زمان شیرینی ملایمی از مشک و تلخی کمی از بخور به مشام می رسد که باعث پیچیدگی بیشتر می شود و همزمان حس پودری و صابونی هم قوی تر می شود که باعث شکیل تر شدن و جذاب تر شدن رایحه می گردد. پرادا اینفیوژن دی ایریس پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای برای مصرف روزانه در فصل های بهار و تابستان می باشد.

بهترین ادکلن خنک و تلخ زنانه

نت اولیه: بهار نارنج، شکوفه پرتقال، پرتقال ماندارین
نت میانی: کندر رومی، زنبق
نت پایه: وانیل، مشک، لوبیای تونکا، وتیور و سرو ویرجینیا

این عطر در گروه بویایی شرقی، گلی است و به خاطر داشتن طبعی تلخ و خنک بهترین عطر زنانه برای تابستان و بهار به شمار می رود.

عطر ادکلن تام فورد ساهارا نویر Tom Ford Sahara Noir

عطری است شرقی که با رایحه لوکس خود برازنده شاهزاده های خاورمیانه ای است. عطر ساهارا نویر، بهترین عطر زنانه تلخ در بین عطرهای برند تام فورد است که سال 2013 به صنعت عطرسازی معرفی شد. این عطر رایحه‌ای تلخ و گرم دارد که برای روزهای سرد سال انتخاب هوشمندانه ای است. این عطر همچون اکسیری گرم و کاملا هیجان انگیز و سحرآمیز است که دارای ماندگاری استثنائی و خارق العاده بالای 20 ساعت و پخش بوی بالای 5-6 متر می باشد، به همین خاطر یکی از بهترین عطرهای زنانه جهان از برند دوست داشتنی و بسیار حرفه ای تام فورد به شمار می رود. نام این عطر از اسم یک صحرای بسیار گرم در جهان الهام گرفته شده است که به خوبی برازنده آن است. رایحه گرم و تلخ این محصول که به خاطر وجود بخور، عنبر ، بنزویین، دارچین و پرتقال تلخ موجود در فرمولاسیون آن می باشد، بسیار هوس انگیز و مطبوع است و برای مصرف در شب های سرد زمستانی و پاییزی انتخاب عالی است.

ساهارا نویر تام فورد

رایحه اولیه : نارنج، سرو، گیاه وج، لابدانیوم
رایحه میانی: رز، یاس، دارچین، روایح دودی، موم، پاپیروس
رایحه پایه: وانیل، لوبان، لابدانیوم، صمغ گیاهی، کهربا، سدر، عود

این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و بهترین ادکلن زنانه تلخ و گرم است.

کلام آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به معرفی 21 مورد از ماندگارترین و بهترین عطر های زنانه با پخش بوی بالا پرداخته ایم. دنیای عطر و ادکلن دنیای وسیع و گسترده ای است، همین امر دست شما را برای پیدا کردن عطری خاص و مطابق سلیقه تان باز می گذارد. عطرهایی که در این مقاله معرفی شده اند، محبوبیت خود را در بین همگان به خوبی ثابت کرده اند، به همین خاطر از امتحان کردن هیچ کدام از آن ها یا خریدشان به عنوان هدیه برای عزیزانتان پشیمان نخواهید شد. فراموش نکنید که حتی بهترین عطرهای مردانه و زنانه هم نیازمند نگهداری درست هستند تا ماندگاری و کیفیت خود را حفظ کنند. برای آشنایی بیشتر با نحوه نگهداری عطر می توانید مقاله نحوه درست نگهداری عطر را مطالعه کنید.

سوالات متداول پیرامون بهترین عطر و ادکلن زنانه

در ادامه چند مورد از سوالات متداول پیرامون بهترین ادکلن زنانه را پاسخ می دهیم.

پرفروش ترین عطر زنانه چیست؟

عطر کوکو شنل مادمازل
عطر لا وی ا بل لانکوم

بهترین عطر برای قرارهای عاشقانه چیست؟

عطر لا وی اِ بِل لانکوم پاریس
آمیتیس لالیک

بهترین عطر با پخش بوی بالا کدام عطر است؟

عطر هیپوتنیک پویزن
عطر کریستال نویز ورساچه
عطر دیور ژادور

منابع

https://luxe.digital/lifestyle/beauty/best-women-perfumes/

https://www.goodhousekeeping.com/beauty-products/g28185044/best-perfume-for-women/