بهترین اسپری تاخیری

زود انزالی به یک مشکل شایع در روابط زناشویی تبدیل شده است. یکی از راه حل های مرسوم برای رفع سریع زود انزالی در مردان استفاده از اسپری تاخیری است. انتخاب بهترین مارک اسپری تاخیری در میان برندهای موجود، انتخاب سختی است. اسپری تاخیری علاوه بر این که یک روش درمان سریع برای زود انزالی مردان می باشد، در افزایش حس لذت در رابطه و به ارگاسم رساندن بانوان هم استفاده می ­شود. اسپری های تاخیری را نمی توان به عنوان یک درمان قطعی در نظر گرفت اما به عنوان یک راهکار سریع برای تجربه یک رابطه لذت بخش گزینه مناسبی هستند. در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر پس از توضیح مختصری درباره این محصول پر کاربرد به معرفی و مقایسه بهترین برند های اسپری تاخیری موجود در ایران می پردازیم.

نحوه عملکرد بهترین مارک های اسپری تاخیری

اسپری های تاخیری از طریق انسداد راه‌های انتقال پیام‌ عصبی به آلت، شدت تحریک حسی را در ناحیه مورد نظر کاهش می‌دهند و باعث به تاخیر انداختن زمان انزال و طولانی‌تر شدن رابطه جنسی می‌شوند. اسپری تاخیری یک درمان سریع و آسان است که در کم ترین زمان ممکن تاثیر زیادی را از خود بر جای خواهد گذاشت. همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس در آقایان هم می‌ شود. از دیگر مزایایی که باعث محبوبیت اسپری های تاخیری نسبت به روش های دیگر شده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. باعث افزایش لذت رابطه زناشویی می شوند.
  2. برای استفاده کردن از آن ها نیاز به نسخه پزشک ندارید.
  3. طرز استفاده بسیار آسان و سریع از آن ها 5 دقیقه قبل از شروع رابطه یک مزیت بزرگ محسوب می شود.
  4. حتی خیلی از آقایانی که از زودانزالی که یکی از رایج ترین مشکلات جنسی است رنج می کشند، می توانند به راحتی این محصولات را قبل از رابطه به طور مخفیانه استفاده کنند.

انواع اسپری تاخیری

پیش از بررسی بهترین مارک اسپری تاخیری، بهتر است با انواع اسپری تاخیری را بیشتر آشنا شویم. شناخت دقیق انواع اسپری تاخیری به شما در انتخاب بهترین نوع اسپری تاخیری کمک زیادی می کند.

  1. اسپری تاخیری لیدوکائین: در این نوع از اسپری های تاخیری هم مانند کاندوم های دارای لیدوکائین از این ماده استفاده شده که باعث ایجاد بی حسی موضعی می شود و انزال را به تاخیر می اندازد.
  2. اسپری تاخیری اتانول: اتانول هیچ گونه عوارض پوستی ایجاد نمی کند. این یکی از پرکاربردترین مواد در تهیه اسپری های تاخیری است و از خواص زیادی برخوردار است. اتانول استفاده شده در اسپری های تاخیری همان اتانول مورد استفاده در ساخت ادکلن است و برای پوست عوارضی به همراه ندارد.
  3. اسپری تاخیری بنزوکائین: بیشتر اسپری های تاخیری از بنزوکائین ساخته می شوند. بنزوکائین به وسیله بی حس کردن موضعی پوست می تواند برای جلوگیری از انزال زودرس استفاده شود. مدت زمان اثر این محصول به طور میانگین بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می باشد.
  4. اسپری تاخیری پروپیلن گلیکل: یکی از مواد پر استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی پروپیلن گلیکل است که علاوه بر داشتن خاصیت بی حس کنندگی موضعی، دارای خواص ضد عفونی و ضد التهابی هم هست.
  5. اسپری تاخیری بنزیل الکل: در ترکیب لوازم آرایشی مختلف از بنزیل الکل به خاطر داشتن رایحه خوش استفاده می شود. یکی از موارد استفاده از این ماده در اسپری های تاخیری است چراکه هیچ گونه عوارض پوستی و حساسیتی به همراه ندارد.

پس از شناخت انواع اسپری تاخیری قصد داریم به شما بگوییم که چه چیزی باعث می شود تا یک اسپری تاخیری به عنوان بهترین اسپری تاخیری برای زود انزالی لقب بگیرد.

بهترین اسپری تاخیری چه ویژگی هایی دارد

بهترین اسپری‌ های تاخیری اسپری هایی هستند که علاوه بر تاخیر در انزال، باعث حجم دهی آلت تناسلی می‌شوند و حساسیت کمی هم ایجاد می‌کنند. برخی از اسپری‌ها هم حاوی ویتامین، مواد خوشبو کننده و طعم دهنده هستند یا خاصیت ضد آب دارند.

یکی از مهمترین معیارها که در تفکیک بهترین اسپری تاخیری از سایر اسپری های تاخیری موثر است، مدت زمان اثر گذاری آن می باشد که در ادامه به بررسی میزان تاثیر استفاده از اسپری برندهای مختلف در مدت زمان تاخیر افتادن زود انزالی خواهیم پرداخت.

یکی از نکاتی که در مورد بهترین اسپری های تاخیری وجود دارد، این است که آن ها هیچ اثری بر روی عصب شما نمی گذارند.

یعنی حسی که دریافت می کنید کاملا با قبل از مصرف یکی است، با این تفاوت که زمان روابط شما بسیار بیشتر و بهتر از قبل خواهد بود. اما ناگفته نماند حتی بهترین مارک های اسپری تاخیری هم مشکلاتی در پی دارند. باید توجه داشته باشید که اصل موضوع و بیشتر کار بر عهده خود شما می باشد و محصولات بهداشت جنسی فقط بخشی از مشکلات شما را می توانند به صورت موقتی حل کنند. نصف دیگر مشکلات شما ذهن و افکارتان است که باید آن ها را کنترل کنید.

در زیر چند نمونه از ویژگی های بهترین اسپری تاخیری را به طور خلاصه بیان می کنیم:

  • بهترین اسپری تاخیری نباید باعث بروز حساسیت شود.
  • اسپری تاخیری حتما اورجینال باشد.
  • اسپری تاخیری دارای فرمولاسیون جدید باشد.
  • اسپری تاخیری جیبی باشد تا حمل و استفاده از آن راحت باشد.
  • اسپری تاخیری خیلی قوی باشد و سریع عمل کند.
  • بهترین مارک های اسپری تاخیری حتما باید دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشند.
  • اسپری تاخیری خوشبو و طعم دار باشد.

در ادامه قصد داریم به معرفی و مقایسه بهترین برندهای اسپری تاخیری موجود در ایران و سایر کشور ها بپردازیم.

بهترین برند اسپری تاخیری

در این بخش به شما بهترین برندهای اسپری تاخیری موجود در ایران و سایر کشور ها را به همراه معایب و مزایا و رنج قیمت معرفی می کنیم.

1. اسپری تاخیری  Super Dragon 6000

اسپری super dragon

یکی از بهترین اسپری تاخیری های موجود در بازار ایران، این مارک است. در این اسپری تاخیری هم مانند اکثریت محصولات تاخیری موثر و موجود در بازار، از ترکیب ۱۰ درصد لیدوکائین و یک فرمولاسیون انحصاری استفاده شده است که نسبت به دیگر اسپری های تاخیری دارای قدرت اثر بخشی زیادی است. با این وجود یکی دیگر از تفاوت هایی که این اسپری تاخیری با سایر محصولات موجود در بازار ایران دارد، این است که در فرمولاسیون خود از ویتامین E هم استفاده کرده است که باعث تقویت پوست شما خواهد شد.

از آن جایی که این محصول در قالب اسپری طراحی شده است، دیگر نگرانی بابت استفاده بیش از حد از آن نخواهید داشت.
اما با این حال هر اسپری یک اندازه مصرف خاص خود را دارد، بنابراین شما باید در مصرف این اسپری از طریق تجربه به تعداد دفعات اسپری مورد نیاز خود برای نعوظ برسید.

اسپری Super Dragon یکی از قوی ترین اسپری تاخیری موجود در بازار ایران است که تنها ۳ الی ۵ دقیقه بعد از مصرف به حداکثر تاثیر خود می رسد. این اسپری یکی از بهترین ها برای درمان زود انزالی و داشتن یک رابطه لذت بخش و طولانی مدت است.

یکی از مزایای این محصول که آن را به یکی از بهترین اسپری های تاخیری تبدیل کرده است، مقاوم بودن آن در برابر آب است و شما می توانید از این محصول به راحتی در حمام یا استخر استفاده کنید. داشتن رابطه دهانی حداقل تا ۴۵ دقیقه بعد از استفاده از این اسپری توصیه نمی شود. این موضوع به دلیل وجود ویتامین E در فرمولاسیون این محصول می باشد. توجه داشته باشید این برند اسپری تاخیری بسیار قدرتمند است و بهتر است از مصرف بیش از حد آن خودداری کنید. بر اساس گفته های کسانی که تجربه استفاده از این مدل اسپری را داشتند این اسپری از قدرت بالایی برخوردار است و باید آهسته آن را استفاده کرد. این اسپری با حجم ۱۰ میلی‌لیتر تولید و به بازار عرضه شده است. برای بهره مندی از تاثیرات این اسپری، آن را سه تا پنج بار روی ناحیه مورد نظر اسپری کنید. پس از ۵ دقیقه آلت تناسلی بی‌حس خواهد شد و می‌توانید یک رابطه جنسی پر هیجان را آغاز کنید.

مزایای تاخیری Dragon 6000

  • دارای ویتامین E است
  • بهبود مشکلاتی نظیر اختلال نعوظ
  • افزایش مدت زمان انزال
  • افزایش مدت زمان رابطه جنسی

معایب اسپری Dragon 6000

احتمال بروز حساسیت به دلیل دارا بودن لیدوکائین در محتویات خود

رنج قیمت:  از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان

2. اسپری تاخیری دلتا

اسپری دلتا

اگر بخواهیم بعد از دراگون، برند دیگری را به عنوان بهترین اسپری تاخیری انتخاب کنیم، باید به سراغ مارک دلتا برویم. زود انزالی و اختلال در نعوظ یکی از مشکلاتی است که این روزها گریبان گیر بسیاری از آقایان شده است. یکی از بهترین روش ها برای برقراری رابطه طولانی و افزایش میل جنسی استفاده از اسپری تاخیری دلتا است. این اسپری در طعم و رایحه های مختلف مانند میوه ای، شکلاتی، گل رز و قهوه تولید شده است.

اسپری های تاخیری دلتا در بسته بندی های ۶۰ گرمی به بازار عرضه شده اند. در ترکیبات این اسپری مانند سایر محصولات موجود در بازار ۱۰ درصد لیدوکائین استفاده شده است. برای درمان موقت زود انزالی می توانید به تعداد ۴ تا ۸ دفعه این محصول را با توجه به میزان نیاز به ناحیه مورد نظر اسپری کنید و ۱۰ دقیقه پس از مصرف آن، باید آلت تناسلی را برای برقراری رابطه جنسی شستشو دهید یا از کاندوم ترجیحاً لاتکس برای رابطه استفاده کنید. این اسپری نباید با بیضه ها، مجاری ادراری آقایان و واژن خانم ها تماس داشته باشد.

مزایای اسپری تاخیری دلتا

  • افزایش جریان خون در آلت تناسلی و طولانی شدن نعوظ
  • افزایش زمان انزال
  • طولانی تر شدن مدت زمان رابطه جنسی
  • افزایش اعتماد به نفس در آقایان
  • رضایت خاطر بیشتر زوج ها از رابطه جنسی

معایب اسپری تاخیری دلتا 

  • حساسیت نشان دادن آقایان و بانوان به لیدوکائین موجود در اسپری
  • نباید با مجاری ادراری آقایان یا واژن خانم ها تماس داشته باشد.

باید حتما بعد از مصرف و قبل از برقراری رابطه آلت را بشویید یا از کاندوم استفاده کنید!

رنج قیمت: از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان

3. اسپری تاخیری ویگا  Viga 5000

اسپری ویگا

اسپری ویگا ۵۰۰۰ یک برند بسیار معروف در ایران است که لقب بهترین مارک اسپری تاخیری در ایران را به خود اختصاص داده است. این اسپری دارای ویژگی هایی است که باعث شده است، این محصول هم به عنوان بهترین اسپری تاخیری در ایران شناخته شود. یکی از بزرگترین مزیت های آن طعم و بوی خوبیست که در فرمولاسیون آن لحاظ شده است. بی دلیل نیست که قیمت این اسپری کمی بالاتر از محصولات دیگر می باشد، این محصول دارای ترکیباتی طبیعی و با کیفیت است که باعث شده تا به محصولی بسیار امن و استاندارد بدل گردد.

طبق تجریبات کاربرانی که از این اسپری تاخیری استفاده کرده اند، این اسپری عملکردی بسیار قوی تر از بقیه اسپری ها در به تاخیر انداختن انزال دارد. در حالی که ترکیبات استفاده شده در این محصول دقیقا مشابه با ترکیبات سایر محصولات موجود در لیست است. به احتمال زیاد دلیل قدرت فوق العاده این محصول به دلیل وجود فرمولاسیونی انحصاری در آن است. اگر به دنبال محصولی بی خطر و طبیعی برای درمان زود انزالی خود می گردید، ویگا ۵۰۰۰ می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

سرعت عمل تاثیر گذاری این اسپری هم بسیار بالا است، به طوری که کمتر از ۵ دقیقه زمان می برد تا به حداکثر قدرت خود برسد.
از آنجایی که این اسپری دارای ویتامین E در ترکیبات خود می باشد و به همین علت توصیه می شود که ۶۰ تا ۹۰ دقیقه بعد از شستشو از رابطه دهانی خودداری کنید. برای بهره مندی از خواص این اسپری باید آن را ۱۵ دقیقه قبل از شروع رابطه از فاصله ۵ سانتی متری به قسمت رو و زیر آلت تناسلی و سر آن بپاشید. اسپری پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه اثر می کند و دچار بی حسی موضعی در آلت تناسلی خود خواهید شد. به این نکته توجه داشته باشید که اسپری تاخیری نباید به واژن زن و مجاری ادراری مرد برسد.

مزایای اسپری ویگا

  • رفع اختلال در نعوظ به دلیل دارا بودن ویتامین E
  • حجم دادن به آلت تناسلی
  • به تاخیر انداختن زمان انزال
  • افزایش میل جنسی
  • افزایش زمان مقاربت جنسی تا ۴۵ دقیقه
  • دارای رایحه و طعم خوب

معایب اسپری ویگا

احتمال حساسیت دادن به لیدوکائین موجود در اسپری

رنج قیمت: از ۷۵ هزار تومان به بالا

4. اسپری تاخیری  Adam & Eve: Marathon

Adam and eve اسپری

اسپری Adam & Eve یکی دیگر از بهترین اسپری های تاخیری موجود در بازار برای درمان زود انزالی به حساب می آید. شرکت سازنده این محصول یکی از شرکت های مشهور در تولید محصولات بهداشت جنسی به شمار می آید. این اسپری هم مانند دیگر محصولات این شرکت دارای ترکیبات با کیفیت و شناخته شده می باشد و دارای تاییدیه FDA است. در ترکیبات این اسپری به جای لیدوکائین از بنزوکائین استفاده کرده اند و این امر باعث شده است تا این اسپری بهترین گزینه برای افرادی باشد که به لیدوکائین موجود در اسپری تاخیری حساسیت دارند. تقریبا ۱۵ دقیقه زمان لازم است تا این اسپری به حداکثر توان بالقوه خود برسد و بعد از آن قادر است تا مدت زمان بسیار زیادی تاثیر خود را حفظ کند. درست است که این اسپری نسبت به اسپری های دیگر زمان بیشتری نیاز دارد تا اثر کند، اما بعد از تاثیر گذاری آن می توانید یک رابطه لذت بخش و طولانی مدت را بدون نگرانی از ایجاد حساسیت یا هرگونه عوارضی تجربه کنید. حتما یادتان باشد در زمان استفاده از این اسپری به هیچ عنوان رابطه دهانی نداشته باشید.

نکته جالبی که باعث شده است تا این اسپری جزو بهترین اسپری های تاخیری باشد، این است که به طرز شگفت انگیزی آقایان را قدرتمند می سازد.

مزایای اسپری  Adam & Eve: Marathon

  • افزایش مدت زمان انزال در آقایان
  • حجم دهنده آلت
  • طولانی کردن مدت زمان مقاربت جنسی
  • استفاده از بنزوکائین برای بی حسی
  • عدم ایجاد حساسیت
  • تأثیرگذاری طولانی مدت

معایب تاخیری  Adam & Eve: Marathon

  • فاصله زمانی استفاده از اسپری تا اثر گذاری آن زیاد است.
  • امکان ایجاد رابطه دهانی پس از مصرف وجود ندارد.

رنج قیمت: حدودا ۴۸ هزار تومان

5. اسپری تاخیری PROMESCENT

 promescent - بهترین اسپری تاخیری

اسپری تاخیری PROMESCENT به عنوان بهترین اسپری تاخیری توسط سایت  Inner Body شناخته شده است. این اسپری در ترکیبات خود حاوی لیدوکائین و مواد تشکیل دهنده فعال است و یکی از معروف ترین اسپری های تاخیری موجود در بازار به حساب می آید، تاثیرات بلند مدت و خفیف این اسپری می تواند مشکل زود انزالی شما را کاملا برطرف کند، بدون این که لذت رابطه را برای شما کاهش یابد.

همچنین در ساخت این اسپری از ترکیبات خوشبو کننده هم استفاده شده است اما کاملا بدون طعم است. همین موضوع این اسپری را به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که از رابطه دهانی استفاده می کنند تبدیل کرده است.

ولی نکته حائز اهمیت در مصرف اسپری تاخیری PROMESCENT این است که استفاده بیش از حد آن می تواند شریک شما را خسته کرده و اثرات جانبی منفی برای شریک شما به همراه داشته باشد.

طبق تجربیات مصرف کنندگان، مدت زمان تاثیر اصلی این اسپری به طور متوسط بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است که زمانی خیلی مناسب و ایده آل برای افرادی که دچار مشکل زود انزالی هستند، به شمار می آید.

از دیگر خصوصیات این اسپری ضد آب بودن آن است، این اسپری به سرعت از طریق پوست جذب می شود. همین امر باعث شده است تا بتوان از آن در حمام یا استخر هم برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش استفاده کرد.

اسپری PROMESCENT را میتوان به همراه انواع کاندوم استفاده کرد. همین امر باعث برتری آن نسبت به بسیاری دیگر از اسپری های تاخیری موجود در بازار می شود. اگر می خواهید رابطه ای لذت بخش و طولانی مدت را به وسیله یک اسپری تاخیری بدون بوی تند و طعم بد تجربه کنید و از آن در هر جایی استفاده کنید، این محصول را به شما خیلی پیشنهاد می کنیم.

به صورت کلی مزایا و معایب این اسپری تاخیری خوب به صورت زیر می باشد:

مزایای اسپری PROMESCENT:

  • باعث طولانی تر شدن مدت زمان انزال
  • دارای رایحه خوشبو
  • به سرعت جذب پوست شدن
  • قابلیت ضد آب بودن و امکان استفاده در حمام و استخر
  • امکان برقراری رابطه دهانی بعد از استفاده

معایب اسپری PROMESCENT:

احتمال بروز حساسیت به دلیل داشتن لیدوکائین در ترکیبات خود

رنج قیمت: از ۳۵ هزار تومان به بالا

6. اسپری تاخیری  Shibari Triton

اسپری shibari triton

این اسپری اسم خود را از یک سمبل عجیب و غریب ژاپنی گرفته است اما با این حال اسپری تاخیری Shibari Triton یک اسپری بسیار ایمن و دارای ترکیبات استاندارد است. به همین دلیل جزو لیست بهترین اسپری های تاخیری موجود در ایران قرار دارد. اما لازم به ذکر است که این محصول در مقایسه با محصولات دیگر این لیست به عنوان یک اسپری تاخیری قوی موجود در ایران به شمار نمی رود، ولی می تواند تا حدودی زمان رابطه شما را افزایش دهد. این اسپری هم از ۱۰% لیدوکائین به همراه مقداری مواد تشکیل دهنده فعال در ترکیبات خود بهره برده است. پس می توان گفت تقریبا به اندازه دیگر محصولات این لیست می تواند مدت زمان رابطه شما را افزایش دهد. این اسپری را می توانید به همراه کاندوم هم استفاده کنید، اما یکی دیگر از معایب آن این است که نمی توانید پس از مصرف اسپری رابطه دهانی برقرار کنید.

کاربرانی که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند، معتقد اند که در دستور العمل این اسپری تعداد دفعات اسپری زدن کمتر از میزان لازم نوشته شده است. به همین دلیل برای داشتن یک رابطه بلند مدت باید کمی بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف کنید. البته این نکته هم حائز اهمیت است که هر چقد این اسپری را بیشتر استفاده کنید، سوزش بیشتری احساس خواهید کرد. این شاید برای هر کسی خوشایند نباشد اما خب از نظر قیمت و هزینه این محصول خیلی به صرفه تر از سایر اسپری های تاخیری می باشد.

مزایای اسپری Shibari Triton

  • افزایش مدت زمان انزال در آقایان
  • حجم دهنده آلت
  • طولانی کردن مدت زمان مقاربت جنسی
  • قیمت مناسب
  • امکان استفاده به همراه کاندوم
  • تأثیرگذاری طولانی مدت

معایب تاخیری Shibari Triton

  • امکان بروز حساسیت به دلیل وجود لیدوکائین
  • عدم امکان ایجاد رابطه دهانی

رنج قیمت: به دلیل قیمت ارز متغییر است.

7. اسپری تاخیری لیدوکائین سزار

اسپری سزار

اسپری لیدوکائین سزار بهترین اسپری تاخیری ایرانی است که در بسته بندی های ۶۵ میلی گرمی به بازار عرضه شده است. همانطور که از اسم آن پیداست، ماده اصلی در ساخت این محصول لیدوکائین است و باعث بی‌حسی آلت می‌شود. افرادی که دچار مشکل زود انزالی هستند می‌توانند با ۲ تا ۳ دفعه استفاده از اسپری، این مشکل را برطرف کنند. لازم به ذکر است که تعداد دفعاتی که می‌توان از این اسپری استفاده کرد حداکثر ۱۰ بار تعیین شده است. همچنین باید توجه داشته باشید که این اسپری نباید با مجاری ادراری آقایان و واژن خانم‌ها در تماس باشد.

قیمت این محصول به دلیل این که تولید داخلی است، بسیار مقرون به صرفه می باشد و همین موضوع هم در بهترین بودن این اسپری تاخیری از دید مشتریان تاثیر زیادی داشته است.

مزایای استفاده از لیدوکائین سزار

  • افزایش زمان انزال در آقایان
  • افزایش اعتماد به نفس در آقایان
  • افزایش مدت زمان رابطه جنسی
  • قیمت مقرون به صرفه

معایب لیدوکائین سزار

  • بی‌حسی واژن خانم‌ ها در صورت تماس با مواد اسپری
  • امکان بروز حساسیت به دلیل وجود لیدوکائین

رنج قیمت: ۲۲ تا ۳۵ هزار تومان

8. اسپری تاخیری Tauro Extra Power

بهترین مارک اسپری تاخیری

اسپری Tauro Extra Power یک معجزه کاملا طبیعی در صنعت  محصولات جنسی به حساب می آید و بهترین اسپری تاخیری بدون عوارض برای درمان زود انزالی از دید کاربرانی است که تجربه استفاده از آن را داشته اند. اگرچه این اسپری قدرت فوق العاده زیادی دارد، اما تمام ترکیبات موجود در این اسپری ارگانیک است. این اسپری تاخیری حاوی ترکیبات طبیعی است و از عصاره گیاهانی همچون بابونه، عصاره Ginko Biloba و عصاره Hedera تهیه شده است. دیگر ترکیبات موجود در این اسپری عصاره جینسینگ است که یک ماده طبیعی فوق العاده قوی برای افزایش میل جنسی به شمار می رود. تمام ترکیبات موجود در این اسپری صددرصد گیاهی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این اسپری نسبت به سایر محصولات طبیعی برای درمان زود انزالی تولید آن در قالب اسپری است که طریقه استفاده از آن را بسیار راحت می کند. این محصول بهترین انتخاب برای کسانی است که تمرکز اولیه خود را روی بی ضرر بودن ترکیبات یک محصول می گذارند و به دنبال یک اسپری تاخیری قوی با ترکیبات طبیعی و تایید شده هستند. تنها مشکل این اسپری طولانی بودن فاصله زمانی بین مصرف آن تا زمان تاثیر گذاری است و تقریبا بعد از ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت به حداکثر قدرت خود می رسد و می تواند تا ۳۰ دقیقه زمان رابطه شما را افزایش دهد. این اسپری هم مانند دیگر اسپری های تاخیری برای رابطه دهانی توصیه نمی شود و باید حتما قبل از داشتن رابطه دهانی آن را با آب و صابون بشویید. توجه داشته باشید این اسپری دارای طعم و بویی مثل ضد عفونی کننده ها است، پس به هیچ عنوان قبل از شستشو رابطه دهانی نداشته باشید.

درست است که این محصول دارای طعم و بوی بدی است و برای رابطه دهانی انتخاب خوبی نیست، اما می تواند جایگزین مناسبی برای محصولات مشابه که دارای لیدوکائین و بنزوکائین و قیمت بالاتری هستند باشد. همچنین این اسپری را می توانید به همراه کاندوم هم استفاده کنید. به طور کلی این اسپری یک محصول فوق العاده برای افرادی است که می خواهند مشکل زود انزالی خود را با ترکیبات طبیعی درمان کنند.

مزایای اسپری Tauro Extra Power

  • ساخته شده از مواد طبیعی
  • قیمت مناسب
  • بدون هیچ گونه عوارض و حساسیت
  • افزایش مدت زمان رابطه
  • امکان استفاده به همراه کاندوم
  • نداشتن لیدوکائین و بنزوکائین در ترکیبات خود

معایب اسپری تاخیری Tauro Extra Power

  • فاصله زمانی زیاد بین استفاده تا تاثیر گذاری
  • عدم امکان ایجاد رابطه دهانی بلافاصله پس از مصرف
  • دارای طعم و بوی ناخوشایند

رنج قیمت: نامشخص

9. اسپری تاخیری ویاگرا 

بهترین برند اسپری تاخیری - ویاگرا

ویاگرا یکی از بهترین شرکت های سازنده محصولات زناشویی خصوصا اسپری تاخیری در جهان است و بیشتر محصولات ساخت این برند موفق به دریافت تاییدیه سلامت از اروپا و تاییدیه FDA از آمریکا شده اند. مهم ترین دلیل موفقیت این برند کسب رضایت مشتریانی است که از محصولات آن استفاده کرده اند. اسپری های تاخیری این شرکت همیشه یکی از پرفروش ترین و بهترین اسپری های تاخیری در کل جهان هستند. می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که در صورت استفاده از این محصول به دلیل کارآمد بودن و کیفیت بالای آن دیگر به سراغ هیچ محصول دیگری نخواهید رفت.

متاسفانه نمونه های تقلبی این محصول بسیار زیاد است، بنابراین حتما دقت داشته باشید که این محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید و هنگام خرید به هولوگرام آن دقت کنید.

اين اسپري با تاثير فوق العاده اي که دارد قادر است زمان رابطه را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقيقه افزايش دهد. همچنین این اسپری باعث کاهش اضطراب در شما و در نتيجه باعث افزایش اعتماد به نفس‌تان می شود و شما به مرور می توانید مدت طبيعي آميزش را بدست آوريد.

مزایای اسپری تاخیری ویاگرا

  • با دوز ۹۹۰۰۰ درمان اختلال در نعوظ
  • ماندگاری اثر دارو و به تاخیر انداختن زمان انزال
  • بدون عوارض جانبی

معایب اسپری تاخیری ویاگرا

وجود نمونه های تقلبی در بازار

رنج قیمت: از 75 تومان به بالا

 

سخن آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به معرفی بهترین برند های اسپری تاخیری موجود در بازار پرداختیم و نکات لازم برای استفاده از هرکدام از آن ها را به صورت کامل توضیح دادیم. در ابتدای مقاله هم این موضوع اشاره کردیم که این محصولات از هر برندی که باشند و با هر نوع ترکیبات، قیمت و … به هیچ عنوان یک درمان دائمی برای مشکلات زود انزالی نمی باشند. استفاده از اسپری های تاخیری تنها راهکاری مناسب برای درمان سریع و موقت اختلالات مربوط به نعوظ و زود انزالی آقایان می باشند. برخلاف ژل های تاخیری که برای تاثیر گذاری نیاز به ماساژ دارند، برای استفاده از اسپری تاخیری فقط کافی است که آن روی آلت تناسلی اسپری نمایید و چند دقیقه صبر کنید تا تأثیر کند. همان طور که گفته شد اسپری برند های مختلف دارای مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون متفاوتی هستند. بیشتر اسپری های موجود در بازار حاوی لیدوکائین برای بی حسی هستند که در بعضی موارد باعث بروز حساسیت می شوند و در برخی دیگر از بنزوکائین استفاده شده است تا هنگام مصرف حساسیت به وجود نیاید. هر اسپری روش استفاده خودش را دارد و حتما باید قبل دستور العمل آن را به خوبی مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از این محصولات و مزایا و معایب شان می توانید به مقاله اسپری تاخیری چیست مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره بهترین برند اسپری تاخیری

رایحه های بهترین اسپری های تاخیری چه تاثیری دارند؟

دلیل وجود رایحه های اسپری های تاخیری، از بین بردن بوی الکل موجود در اسپری است و اغلب بعد از ۳۰ ثانیه محو می گردند و تاثیر خاصی ندارند.

بین اسپری و ژل و کاندوم استفاده از از کدام محصول برای به طولانی تر کردن رابطه بهتر است؟

بهترین گزینه اسپری تاخیری است. اسپری تاخیری به دلیل دارا بودن بالاترین درصد لیدوکائین ( ۱۰ درصد ) در محتویات خود، نسبت به ژل تاخیری ( ۵ درصد لیدوکائین ) و کاندوم های تاخیری ( ۳ تا ۵ درصد لیدوکائین )، قوی تر از دو مورد دیگر است. اسپری تاخیری باعث تاخیر بیشتر در زمان انزال نسبت به ژل تاخیری و کاندوم تاخیری می گردد. همچنین اسپری تاخیری به زمان کمتری نیاز دارد تا اثر خود را روی آلت تناسلی بگذارد و سریع تر جذب می گردد. بیشتر اسپری های تاخیری معمولا پس از گذشت ۳ – ۴ دقیقه تاثیر خود را نشان می دهند، این مدت زمان برای ژل یا کاندوم تاخیری دو برابر است.

آیا می توان از اسپری تاخیری لیدوکائین به صورت هم زمان با داروهای اختلال نعوظ ویاگرا استفاده کرد؟

لیدوکائین موضعی و داروی ویاگرا دارای تداخل نیستند و می توان آن ها را به صورت همزمان استفاده کرد.

 

منابع

https://www.innerbody.com/best-delay-spray

https://www.hatchforgood.org/best-delay-spray/