کوشن آرایشی چیست و چه تفاوتی با سایر محصولات زیبایی دارد؟

همه ما می دانیم که استفاده از انواع کرم پودر، پنکک و سایر محصولات زیبایی مخصوص پوست برای داشتن یک آرایش حرفه ای، ضروری است. همین مورد هم باعث شده تا شرکت های تولیدکننده محصولات زیبایی به ساخت محصولات بیشتری برای آرایش پوست روی بیاورند. یکی از این محصولات که جدیدا تولید و به بازار معرفی شده است، کوشن است. در این مقاله قصد داریم تا به پرسش کوشن آرایشی چیست ، پاسخ دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • کرم کوشن چیست ؟
  • نحوه کار با کوشن
  • مزایای استفاده از کوشن آرایشی چیست ؟
  • تفاوت کوشن و کرم پودر آرایشی چیست ؟
  • تفاوت کوشن و موس صورت چیست ؟
  • تفاوت کوشن و پنکک آرایشی چیست ؟

کوشن آرایشی چیست

کرم کوشن چیست ؟

اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ سوال کوشن آرایشی چیست هستید، باید بدانید که کوشن نوعی جدید از محصولات آرایشی پوست است. این محصول جدید در واقع نوعی پنکک مایع می باشد و در بسته بندی مشابه با پنکک هم عرضه می شود با این تفاوت که بافت آن کمی متفاوت بوده و پوشش دهی بهتری را به شما ارائه می دهد.

استفاده از کوشن باعث می شود تا آرایشی حرفه ای و طبیعی داشته باشید. این محصول جدید که اولین بار در کره جنوبی تولید شده است، حاوی ترکیبی از کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم بوده و به خوبی روی پوست شما می نشیند.

نحوه کار با کوشن

استفاده از کوشن بسیار راحت می باشد، کافی است تا پد کوشن را کمی روی کوشن فشار دهید تا به مقدار مناسبی از آن آغشته شود. سپس پد را به صورت ضربه ای روی پوست صورت خود بزنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که به پوشش دلخواه خود دست پیدا کنید. پس از اتمام این مراحل می توانید مانند همیشه، باقی مراحل آرایش صورت خود را انجام دهید.

در ویدئو زیر نحوه استفاده از کوشن آرایشی به صورت تصویری به شما نمایش داده شده است.

مزایای استفاده از کوشن آرایشی چیست ؟

در این بخش برخی از مزایای کوشن آرایشی را برای شما شرح خواهیم داد که این دلایل عاملی برای جلب علاقه بانوان نسبت به استفاده از این محصول جدید می باشند.

  • کوشن جایگزینی برای تمامی محصولات آرایش پوست است. به جای استفاده از چندین نوع محصول آرایشی به صورت همزمان، می توانید تا با این محصول به پوستی که می خواهید، دست پیدا کنید.
  • کوشن برای داشتن آرایشی سبک و طبیعی بهترین گزینه است.
  • حمل کوشن بسیار راحت است و به سهولت می توان آن را در کیف خود جای داده و در هر مکانی با کمک پد و آینه ای که همراهش می باشد از آن استفاده کرد.
  • آرایش با کوشن، زمان کمتری از شما می گیرد زیرا نیاز به استفاده از چندین محصول آرایش پوست را رفع می کند.
  • استفاده از کوشن برای افراد مبتدی که تبحر زیادی در آرایش ندارند، بسیار راحت است و نتیجه ای مطلوب را به این افراد ارائه می دهد.

مزایای کوشن

تفاوت کوشن و کرم پودر آرایشی چیست ؟

در ادامه برخی از موارد تفاوت کوشن و کرم پودر را برای شما شرح خواهیم داد:

  • کوشن تنها حاوی کرم پودر نیست و دارای مقداری بی بی کرم و سی سی کرم در ترکیبات خود می باشد.
  • روش استفاده از کوشن ساده تر از کرم پودر می باشد. کرم پودر به پد جداگانه نیاز دارد اما کوشن در بسته بندی خود دارای یک پد مخصوص است.
  • کوشن پوش دهی بهتری نسبت به بهترین کرم پودر دارد.
  • کوشن ظاهری طبیعی تر به شما هدیه می کند.

فاوت کوشن و کرم پودر

تفاوت کوشن و موس صورت چیست ؟

برای درک تفاوت کوشن و موس صورت باید ابتدا با موس آشنا شوید. موس صورت نوعی کرم پوشاننده آرایشی است که به نوعی ترکیبی از کرم پودر و پنکک می باشد. این محصول در مقایسه با کرم پودر، قدرت پوشانندگی بالاتری دارد و پوست را براق نمی کند.

برای پاسخ به سوال تفاوت کوشن آرایشی با موس صورت چیست ، باید بگوییم که روش استفاده از موس صورت مانند کرم پودر است اما نحوه مصرف کوشن آرایشی بیشتر به نحوه استفاده از پنکک شباهت دارد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، کوشن های آرایشی حاوی ترکیباتی از BB و CC کرم هستند و به همین علت پوشش دهی بیشتری دارند.

بهتر است بدانید که شستن کوشن از صورت هم بسیار ساده است و تنها با آب و شوینده سازگار با پوست خود می توانید به راحتی آن را از صورت خود بزدایید.

تفاوت کوشن و پنکک آرایشی چیست ؟

پنکک وسیله ای است که پس از کرم پودر و برای مات کردن آرایش به کار می رود، اما کوشن آرایشی جایگزین کرم پودر و پنکک است و به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین باید بدانید که پنکک به تنهایی پوشش دهی کوشن را ندارد.

سوالات متداول در رابطه با موضوع کوشن آرایشی چیست

در ادامه این مقاله به برخی از سوالات شما در رابطه با موضوع کوشن آرایشی چیست پاسخ خواهیم داد.

کوشن چیست ؟

کوشن نوعی محصول آرایشی جدید است که برای پوشش دهی معایب پوست به کار می رود. تولید این محصول از کره جنوبی آغاز شده و ترکیبی از کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم می باشد.

تفاوت فاندیشن با کوشن آرایشی چیست ؟

فاندیشن یا کرم پودر ساختاری مایع دارد و با استفاده از پد یا دست روی صورت قرار می گیرد. همچنین پس از فاندیشن نیازمند استفاده از سایر محصولات آرایشی هستیم تا برق کرم پودر را گرفته و آن را روی صورت فیکس کنیم. این در حالی است که کوشن به نوعی مشابه با پنکک مایع می باشد. استفاده از کوشن بسیار راحت بوده و پوشش دهی بالای آن باعث می شود تا نیازی به سایر محصولات تکمیلی نداشته باشید.

نحوه استفاده از کوشن آرایشی چگونه است ؟

در این مقاله به طور کامل روش استفاده از کوشن آرایشی را توضیح داده ایم. شما می توانید برای یافتن پاسخ این سوال به متن مقاله مراجعه نمایید.

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به پرسش کوشن آرایشی چیست پاسخ بدهیم و تفاوت آن را با سایر محصولات آرایشی پوست برای شما تشریح کنیم. شما می توانید این ابزار آرایشی را به لیست لوازم آرایشی محبوب و مورد نیاز خود اضافه کنید.

در پایان از شما تقاضا داریم تا در صورتی که از این محصول آرایشی جدید استفاده کرده اید، تجربه خود را با ما و خوانندگان این مقاله از طریق بخش ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

منابع

lorealparisusa