ارایش با لباس پلنگی

لباس‌های پلنگی همیشه جزو محبوب‌ترین طرح‌ها در لباس‌ها زنانه بوده و هستند. داخل کمد لباس هر فرد خوش استایل و علاقه‌مند به مد قطعا یک لباس پلنگی پیدا می‌شود. مسئله ای که در پوشیدن لباس های پلنگی اهمیت دارد، نوع آرایشی است که برای آن انتخاب می شود. اگر شما هم به لباس های پلنگی علاقه مند هستید، لازم است که آرایش متناسب با آن را داشته باشید و طوری تیپ خود را آماده کنید که هماهنگی خوبی به وجود بیاورد. اگر رنگ های به کار برده شده در آرایش با لباس پلنگی هماهنگی خوبی با طرح های لباستان داشته باشد، می تواند به جذابیت ظاهری شما بسیار بیشتر کمک کند. به همین دلیل، امروز و در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر قصد داریم شما را با نحوه آرایش با لباس پلنگی کنیم.

  • اگر آرایش با لباس پلنگی حرفه ای و هماهنگ با لباستان باشد، می تواند ظاهری بسیار چشمگیر و جذاب برای شما ایجاد کند.
  • در آرایش با لباس پلنگی توجه داشته باشید، از رژ لب‌های تیره و پر رنگ یا قرمز به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • آرایش چشم اسموکی می تواند یک گزینه ایده آل با لباس پلنگی باشد.

اگر شما هم به پوشیدن لباس های پلنگی چه در میهمانی ها و چه برای بیرون از خانه علاقه مند هستید و مشتاق هستید تا با یک آرایش ایده آل به استایل خود جذابیت بیشتری هستید، با این بخش از مطلب همراه باشید. در ادامه ما به چند مورد از مهم ترین اصول آرایش با لباس پلنگی اشاره خواهیم کرد. با ما تا پایان همراه باشید!

سایه‌ های تیره و اسموکی با لباس پلنگی

اولین موردی که در آرایش با لباس پلنگی اهمیت دارد، آرایش چشم هاست. همانطور که می دانید، به کمک آرایش چشم می توان آن را برجسته تر کرد. آرایش چشم اسموکی بهترین مدل آرایش چشم برای لباس پلنگی است، چرا که سایه های تیره به کار رفته در آن می تواند، هماهنگی بسیار خوبی با طرح های لباس پلنگی شما داشته باشد. ارایش اسموکی آرایشی است که در آن چشمان فرد نقطه تمرکز و توجه است.  به این صورت که عمدتا چشم ها با تیره ترین سایه ها آرایش می شود و از سوی دیگر گونه ها و لب ها به ملایم ترین رنگ ها آراسته می گردند. این سبک آرایش معمولآ برای موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارد و برای هماهنگی با لباس پلنگی بسیار محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود.

بهترین رنگ سایه ای که می توانید با لباس پلنگی از آن استفاده کنید، دو رنگ سایه مشکی و خاکستری است. همچنین رنگ های قهوه ای و برنز نیز برای این آرایش رایج است. به یاد داشته باشید که هیچ وقت نباید بیشتر از سه رنگ سایه و یک خط چشم در آرایش اسموکی خود استفاده کنید. اگر می خواهید با این سبک آرایش در یک میهمانی شبانه شرکت کنید و علاقه مند هستید تا ظاهری جسورانه و فریبنده برای خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ مشکی است.

سایه‌ های تیره و اسموکی با لباس پلنگی 

برای این که بتوانید چشمان خود را بهترین شکل ممکن به سبک اسموکی آرایش کنید باید تیره ترین سایه در بیرونی ترین قسمت چشم هایتان بزنید. به گونه ای  که هر چه به گوشه داخلی چشم ها نزدیک می شوید، حجم و اندازه سایه کم تر گردد. حواستان باشد که سایه زیر چشم را فراموش نکنید. اگر زیر چشم هایتان را سایه نزنید، چشم ها از آن چیزی که هست، کوچکتر دیده شود. رنگی که برای سایه زیر چشم خود انتخاب می کنید، دقیقا باید رنگی بدشد که برای سایه پشت پلک استفاده کردید. اگر در نظر دارید برای یک میهمانی یا یک مجلس شبانه لباس پلنگی بپوشید و آرایش خود را با آن هماهنگ کنید، توصیه می‌کنیم اصول ابتدایی آرایش آن را یاد بگیرید. در مقاله‌ دیگری هر چیزی که در ارتباط با آرایش چشم اسموکی باید بدانید را توضیح داده‌ایم. در ادامه می توانید برخی از مدل های زیبای آرایش اسموکی را مشاهده کنید.

مدل های زیبای آرایش اسموکی با لباس پلنگی

مدل های زیبای آرایش اسموکی با لباس پلنگی

آرایش ساده و طبیعی به همراه لباس پلنگی

یکی دیگر از مدل های آرایش که با لباس پلنگی هماهنگی بسیار خوبی دارد، آرایش ساده و نچرال است. با وجود تمام سبک های جذاب و متنوع آرایشی در سطح دنیا، بانوان ایرانی علاقه شدیدی به آرایش های طبیعی و نچرال دارند.

شما هم اگر به سبک آرایش اسموکی علاقه مند نیستید و نمی خواهید، چشمانتان در مرکز توجه باشد، می‌توانید از یک آرایش ساده و نچرال به همراه یک رژ لب نیز استفاده کنید. به تصویر زیر نگاه کنید. با توجه به آن می‌توانید دریافت کنید که آرایش‌های نچرال و طبیعی نیز به خوبی می توانند با لباس با طرح پلنگی هماهنگ باشند.

آرایش ساده و طبیعی به همراه لباس پلنگی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به آرایش های غلیظی همچون آرایش اسموکی علاقه مند نیستید. تنها کافی است، از یک کرم پودر که متناسب با رنگ پوست شما و ترجیحا روشن باشد استفاده کنید. سپس به جای سایه های مشکی و تیره فقط از یک خط چشم نازک در پشت چشم خود استفاده کنید . در عوض به کمک یک ریمل پر حجم و مشکی چشمان خود را زیباتر و گیراتر از همیشه نشان دهید.

ترکیب رنگ های کرم و صورتی هلویی از جمله پیشنهادات جذابی برای انتخاب رژ گونه و سایه چشم به حساب می آید. توجه داشته باشید که در این مدل آرایش با لباس پلنگی خیلی راحت و بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید، به سراغ رژ لب قرمز بروید. طبیعی است که در این مدل آرایش چون چشمان شما آرایش غلیظی ندارد . یک رژ لب به رنگ قرمز برای زیباتر کردن چهره و با نشاط نشان دادن آن استفاده شده است.

آرایش ساده و طبیعی به همراه لباس پلنگی

استفاده از رژلب های نود با لباس پلنگی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، رنگ رژ لبتان است. بهترین و مناسب ترین رژ لب برای لباس پلنگی رژ لب های کم رنگ یا نود است، خصوصا اگر برای چشم هایتان از سایه های اسموکی استفاده کرده باشید.

حتما می دانید که رژ لب‌های نود به رژ لب هایی گفته می شود که با رنگ پوست یا رنگ طبیعی لب شباهت داشته باشد. درست است که رژلب‌های نود به لب‌ها ظاهری طبیعی می‌دهند و تقریبآ انگار که روی لب هیچ چیزی وجود ندارد، اما آن ها هم دارای طیف های گوناگونی هستند. یکی از نکات قابل توجه در انتخاب بهترین رنگ رژ لب نود در آرایش با لباس پلنگی، متناسب بودن رنگ رژ لب با رنگ پوست و همچنین رنگ زمینه لباس است. بنابراین باید دقت داشته باشید که اگر رنگ رژ لبتان را به شکلی انتخاب کنید که با رنگ چهره شما و رنگ زمینه لباستان هماهنگی کامل نداشته باشد، به آن نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

به عنوان مثال اگر رژ لبی که انتخاب می کنید بیش از اندازه برای چهره شما روشن باشد، چهره و آرایش شما بی‌روح و خسته به نظر می‌رسد. پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین رنگ‌های نود برای آرایش با لباس پلنگی، توجه به زمینه لباستان است. اگر زمینه لباس پلنگی قهوه‌ای است، می‌توانید از رژ لب‌های نود قهوه‌ای استفاده نمایید. بهترین رژ لب برای لباس پلنگی طوسی یا خاکستری، رژلب نود صورتی یا کرم است. برخی افراد در هنگام استفاده از رژلب های نود از یک مداد لب تیره تر هم در کنار آن استفاده می کنند. نکات ضروری آرایش نود را از مقاله دیگر ما بخوانید.

استفاده از رژلب های نود با لباس پلنگی

استفاده از رژ گونه‌ های گرم

همانطور که می دانید، رژگونه تأثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت شما ایجاد می‌کند و رژ گونه هم باید با لباس پلنگی شما مطابقت داشته باشد. با لباس پلنگی باید سعی کنید از رژ گونه‌هایی استفاده کنید که به طیف رنگی گرم تعلق دارند. رنگ های قرمز و نارنجی، قهوه ای، طلایی، آجری و امثال آن در گروه رنگ های گرم قرار دارند. این رنگ ها بر اساس ماهیتی که دارند احساس گرمایی شور انگیز در بیننده و اطرافیان ایجاد می کنند.

از آن جایی که  از کرم پودر کاور بالا استفاده شده و اغلب هم سایه‌های تیره مورد استقبال قرار می گیرد، باید از مقدار کمی رژ گونه برای حالت دادن به صورت استفاده کنید. اولین و بهترین پیشنهاد رنگ رژ گونه، برای آرایش با لباس پلنگی رژ گونه هلویی ای است. این رنگ رژگونه به دلیل مناسب بودن برای انواع پوست، محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. این رژ گونه با درخششی که به پوست صورت شما می‌دهد؛ جذابیت ظاهر شما را به اوج خود می‌رساند. البته دقت کنید که در استفاده از رژ گونه صورتی هلویی، اعتدال را رعایت کنید، چون استفاده بیش از حد باعث غیرطبیعی شدن آرایش صورتتان می‌شود.

رنگ‌های برنز و مسی هم انتخاب های ایده‌الی برای رژگونه با لباس پلنگی هستند. این دو رنگ، گرمای دلچسبی را به پوست می‌بخشند و ظاهری تابستانی و شاد به صورت شما می‌دهند. برای رژگونه زدن باید لبخند بزنید و قسمتی از گونه ها که بیشتر برجسته می شود را در نظر بگیرید و دقیقا زیر برجستگی گونه ها را رژگونه بزنید، حواستان باشد که نباید رژگونه را تا اطراف پره های بینی پخش کنید در ضمن هرچه رژگونه کمتر و کمرنگ تر بزنید بهتر است. برای اینکه ماندگاری رژگونه را بیشتر کنید کمی پودر مات بزنید و با این کار دوام رژگونه روی پوست را بیشتر کنید.

استفاده از رژ گونه‌ های گرم

کلام آخر

در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به طور کامل به آرایش با لباس پلنگی پرداختیم. اکنون که شیوه صحیح آرایش با این لباس ها را یاد گرفتید، به راحتی می توانید با صرف کمی وقت، دقت و حوصله در اولین مهمانی یا مجلسی که شرکت می کنید، لباس پلنگی بپوشید و با آرایشی که مطابق با آن انتخاب می کنید، چهره جذابتری برای خود بیافرینید.

در پایان نیز تقاضا داریم چنانچه سوال و ابهامی، یا حتی تجربه ای در این زمینه دارید از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر همراهان همیشگی این مجله زیبایی در میان بگذارید.

سوالات متداول


آرایش با لباس پلنگی مجلسی چه سبکی خوبه؟

آرایش با لباس پلنگی باید به گونه ای باشد که هماهنگی خوبی با طرح های لباستان داشته باشد. استفاده از سایه های تیره برای آرایش چشم ها و رژ لب های رنگ طبیعی و نود از مهم ترین نکات در آرایش با لباس پلنگی است. شما با خواندن این مطلب که در آن اصول آرایش با لباس پلنگی شرح داده شده است، می توانید به راحتی مطابق با لباستان آرایش کنید.

رژلب مناسب لباس پلنگی کدام است؟

رژ لبی که در آرایش با لباس پلنگی استفاده می کنید، همواره باید بسیار ملایم، محو و تا حد ممکن نامحسوس باشد. خصوصا اگر سبک آرایشتان به گونه ای باشد که تمامی تمرکز روی چشم ها معطوف باشد. بهترین و هوشمندانه ترین رنگ برای رژلب در آرایش با لباس پلنگی نظیر رنگ های کالباسی و شکلاتی است. همچنین می توانید از برق لب با تناژ رنگی صورتی یا نارنجی نیز استفاده نمایید. نکته مهم این است که در این سبک آرایش به هیچ عنوان نباید از رژ لب‌های تیره و پر رنگ استفاده شود.

گونه ها در آرایش با لباس پلنگی به چه شکل باید باشد؟

برای آرایش گونه ها با لباس پلنگی باید توجه داشته باشید رنگی که برای رژگونه انتخاب می کنید، باید از طیف رنگ های گرم باشد. رنگ های قرمز و نارنجی، قهوه ای، طلایی، آجری و امثال آن در گروه رنگ های گرم قرار دارند.