آموزش 10 مدل طراحی ناخن ساده و شیک برای داشتن دستانی زیباتر

در دنیای امروزی دیزاین و طراحی ناخن به یکی از پرطرفدار ترین مسائل روز تبدیل شده است، به گونه ای که کمتر خانمی را می توان یافت که به طراحی ناخن های خود اهمیت ندهد. مدل های طراحی ناخن روز به روز جذاب تر و متنوع تر می شوند، تا جایی که توانسته اند، خود را به عنوان جایگزین قدرتمندی برای رنگ ناخن های ساده و کلاسیک گذشته مطرح نمایند. اگر شما هم از رنگ ناخن کلاسیک و یکنواخت خود خسته شده اید و به دنبال طرح هایی شیک و جذاب برای ناخن هایتان هستید، مطالعه این بخش از مجله زیبایی میس و مستر با معرفی چندین طراحی ناخن ساده و شیک به شما کمک خواهد کرد تا طرحی فوق العاده و چشم نواز برای ناخن هایتان انتخاب کرده و به سادگی، در منزل آن را پیاده کنید.

آموزش طراحی ناخن ساده و شیک

در ادامه این مطلب به معرفی 10 مدل زیبا برای طراحی ناخن می پردازیم که شما می توانید، بدون این که نیازی به رفتن به سالن های زیبایی و پرداخت هزینه های نامتعارف داشته باشید، به سادگی و با چند رنگ لاک ناخن ساده و شیک و وسایل ساده در منزل، ناخن های خود را طراحی کنید.

مدل طراحی ناخن خال خالی

یکی از طرح هایی که چندین دهه است، محبوبیت بسیاری پیدا کرده و از آن روی لباس، ناخن و… استفاده می کنند، مدل ناخن خال خالی است. درست است که مدل خال خالی یک طرح ساده و شیک می باشد، اما در سال 2020 به یکی از ترندهای محبوب در میان بانوان خوش سلیقه تبدیل شد. این طراحی ناخن ساده و شیک در عین زیبایی، اصلا سخت نیست و شما به راحتی می توانید آن را روی ناخن هایتان پیاده کنید. برای این کار تنها به دو عدد لاک به رنگ های متفاوت و دلخواه نیاز دارید. برای پیاده سازی این طرح زیبا ابتدا لازم است، تمامی سطح ناخن را به وسیله یکی از لاک های خود رنگ بزنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود، سپس به وسیله یک خلال دندان مقداری از لاک دیگری که رنگ متضاد زمینه را داشته باشد، روی ناخن خود بزنید. به عنوان مثال در طراحی این ناخن های ساده و شیک که در تصویر مشاهده می کنید، رنگ زمینه به رنگ سفید است و رنگی که با استفاده از خلال دندان روی آن زده شده، رنگ متضاد آن یعنی رنگ مشکی است.

دیزاین خال خالی

طرح ناخن به شکل قلب

یکی از انواع طرح ناخن ساده و شیک دخترانه ، طراحی به شکل قلب است که همواره با استقبال زیادی از سوی خانم های جوان مواجه می شود و این استقبال بی نظیر در مناسبت هایی همچون ولنتاین، سالگردهای ازدواج و… دوچندان می شود. رنگی که عمدتا برای این مدل طراحی ناخن ساده و شیک به کار برده می شود، رنگ قرمز است که می تواند در کنار هر رنگ دیگری مانند سفید خودنمایی بیشتری داشته باشد. شما برای این که بتوانید طرح زیبای قلب را در منزل روی ناخن های خود اجرا کنید، ابتدا لازم است، ناخن خود را با رنگ سفید لاک بزنید و به آن فرصت دهید تا خشک شود. پس از آن با استفاده از یک چسب نواری شکل قلب زیبایی را برش دهید و آن را روی ناخن ها بچسبانید. اکنون زمان آن رسیده تا لاک قرمز را بردارید و شروع به رنگ کردن قلب نمایید. پس از اتمام رنگ کردن، اجازه دهید تا لاک کاملا خشک شود و سپس چسب را از روی ناخن خود جدا کنید. اکنون شاهد طراحی یک مدل ناخن ساده و شیک خواهید بود که می تواند در قرارهای عاشقانه تان شما را همراهی نماید.

آموزش طراحی ناخن ساده در منزل

طرح ناخن با مدل نواری ساده

در این بخش به آموزشیکی از زیباترین مدل ها برای طراحی ناخن ساده بی رنگ ، مدل نواری ساده است البته شما می توانید آن را با انواع رنگ ها هم طراحی کند. مدل فرنچ نواری در عین سادگی جذابیت خاصی دارد و به همین خاطر اخیرا با استقبال بی نظیری از سوی خانم های هنرمند و خوش سلیقه مواجه شده است. یکی از ترفندهای ساده برای طراحی ناخن استفاده از چسب نواری است. برای طراحی ناخن ساده و شیک نواری ابتدا باید سطح روی ناخن خود را به رنگ دلخواه لاک بزنید و پس از آن که کاملا خشک شد، مقداری چسب نواری را در فاصله ای حدود نیم سانتی متر از ابتدای ناخن خود بچسبانید. اکنون فاصله ایجاد شده را بسته به سلیقه خود با یک رنگ متفاوت از زمینه ناخن که می تواند سفید یا هر رنگ دیگری باشد، لاک بزنید و پس از این که به طور کامل خشک شد، چسب را از روی ناخن خود بردارید. شما به همین سادگی توانسته اید تا چنین طراحی ناخن ساده و شیک را روی ناخن های خود پیاده کنید و در جشن ها، مهمانی ها، محل کار یا حتی دانشگاه از زیبایی آن بهره بگیرید.

آموزش طراحی ناخن با چسب نواری

برای داشتن دستانی زیبا، نیاز به صرف هزینه های گزاف ندارید، تنها با صرف کمی زمان می توانید زیباترین طرح های ناخن را روی دستان خود پیاده کنید.

طرح ناخن با مدل هلال ماه

مدل هلال ماه، ساده ترین انتخاب برای طراحی ناخن در خانه بدون ابزار است. این طرح یکی از ساده ترین و شیک ترین مدل ها جدید طراحی ناخن می باشد که به راحتی و بدون نیاز به وسایل خاصی می توانید آن را در منزل روی ناخن های خود پیاده کنید. این طراحی ناخن ساده و شیک به شما کمک می کند تا رنگ ناخن خود را از حالت یکنواخت و کلاسیک خارج نمایید و هچنین جلوه خاصی را به ناخن هایتان هدیه بدهید.

برای اجرای چنین طرحی کافی است که دو رنگ ناخن ساده و شیک را انتخاب کنید. در اولین قدم روی ناخن های خود یک لایه برق ناخن بزنید و سپس برچسب دایره ای شکلی که از قبل تهیه کرده اید را به گونه ای روی ناخن خود قرار دهید که تنها 25 درصد سطح ناخن را پوشش دهد. پس از آن که مطمئن شدید برچسب کاملا به ناخن چسبیده، نواحی باقی مانده را با هر رنگ لاکی که دوست دارید، رنگ بزنید. پس از آن که لاک ها کاملا خشک شد، برچسب خود را به آرامی از روی سطح ناخن جدا کنید. در پایان بسته به سلیقه خود می توانید به همین طرح اکتفا کنید، یا این که برچسب خود را مجددا اندکی بالاتر ببرید و طبق روش گفته شده، به طرح خود رنگ دیگری هم اضافه نمایید.

دیزاین هلال ماه

طراحی مدل ناخن راه راه

مدل ناحن راه راه یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین خانم های خوش ذوق برای طراحی ناخن ساده و شیک در منزل می باشد. این طرح زیبا و چشمگیر جزو آن دسته طرح هایی است که همیشه مد هستند و هیچ وقت قدیمی نمی شوند. برای پیاده سازی طرح راه راه روی ناخن های خود تنها به دو رنگ مختلف لاک و اندکی چسب نواری احتیاج خواهید داشت. در ابتدا باید روی سطح ناخن خود را به صورت یکدست با یک رنگ لاک بزنید. پس از آن که لاک ها کاملا خشک شدند، چسب های نواری را به صورت افقی یا عمودی با فواصل مساوی روی ناخن بچسبانید. توجه داشته باشید که افقی یا عمودی بودن خطوط و همچنین فواصل بین چسب های نواری کاملا اختیاری است و بستگی به سلیقه و علاقه افراد دارد. در گام بعدی لازم است تا لاک دیگری بردارید و فواصل بین چسب ها را رنگ بزنید. اکنون اجازه دهید تا لاک ها به خوبی خشک شوند و سپس چسب ها را از روی ناخن ها جدا نمایید. به این ترتیب، در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه، یک طراحی ناخن ساده و شیک را روی ناخن های خود مشاهده خواهید کرد. این طراحی ناخن با دو رنگ لاک ساده انجام می گیرد.

طراحی ناخن با مدل راه راه

طراحی ناخن با گل های برجسته

طراحی ناخن سه بعدی یا برجسته از مدل هایی است که امروزه محبوبیت بسیاری را در میان خانم ها پیدا کرده است. اگر شما نیز دوست دارید تا طراحی خاص و متفاوتی روی ناخن های خود داشته باشید، مدل گل های برجسته برای شما بهترین انتخاب خواهد بود؛ چرا که این طراحی ناخن ساده و شیک زیبایی خیره کننده ای را برای دستان شما به ارمغان می آورد. بدون شک در نگاه اول اجرای این طرح پیچیده و دشوار به نظر می رسد، اما در اصل این طراحی ناخن ساده دخترانه بسیار آسان است و تنها به کمک دو یا سه رنگ لاک و گیره مو انجام می گیرد. برای این کار ابتدا باید سطح ناخن خود را به رنگ دلخواه خود لاک بزنید. پس از خشک شدن لاک، به کمک یک گیره مو، پنج قطره از لاک دیگر خود را مطابق تصویر به عنوان گلبرگ های گل روی ناخن خود بزنید. فضای خالی میان گلبرگ ها را نیز با قطره دیگری از لاک بپوشانید. توجه داشته باشید که زمانی می توانید، قطره لاک دیگری بزنید، که گلبرگ قبلی کاملا خشک شده باشد. به همین ترتیب می توانید چندین گل دیگر را هم روی ناخن خود پیاده کنید، البته قبل از آن باید اجازه دهید، گلبرگ های قبلی کاملا خشک شوند. به همین سادگی شما توانسته اید، این مدل طراحی ناخن ساده و شیک را روی دستان خود انجام دهید، بدون آن که به سالن های زیبایی رفته و هزینه های گزاف پرداخت کرده باشید.

مدل جدید ناخن

مدل طراحی ناخن شطرنجی

طرح های شطرنجی ناخن همیشه علاقه مندان خاص خود را داشته است و به همین خاطر اجرای این طرح روی ناخن با استقبال بی نظیری از سوی بانوان خوش سلیقه مواجه می شود. مدل ناخن شطرنجی عموما با رنگ های خنثی سیاه و سفید جلوه بیشتری پیدا می کنند. برای طراحی ناخن شیک و ساده به این سبک تنها به دو رنگ لاک و چسب نواری احتیاج است. برای شروع ابتدا باید سطح روی ناخن خود را به رنگ سفید لاک بزنید. حالا به وسیله چسب نواری، مربع هایی را به هر اندازه ای که مایل هستید، ایجاد کنید و آن ها را با لاک مشکی رنگ بزنید. به همین سادگی شما می توانید، طرح فوق العاده زیبایی را روی ناخن های خود خلق کرده و آن ها را با هر رنگ لباسی به راحتی ست کنید.

طراحی ناخن ساده دخترانه در منزل

شما همواره می توانید طرح ها و رنگ های مختلف را روی ناخن خود طراحی کرده و از دیدن دستان خود لذت ببرید.

طراحی شیک و ساده به شکل مثلثی

یکی از شیک ترین و در عین حال ساده ترین مدل های طراحی ناخن ، مدل مثلثی می باشد. شما به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه ابزار تخصصی طراحی می توانید در منزل این طرح فوق العاده را روی ناخن هایتان پیاده کنید. برای این که بتوانید این طراحی ناخن ساده و شیک را داشته باشید، پس از آن که سطح روی ناخن خود را با برق ناخن پوشاندید و مدتی اجازه دادید تا خشک شوند، لازم است تا دو قطعه چسب نواری را طبق تصویری که در قسمت زیر مشاهده می کنید، به صورت مورب روی ناخن خود بچسبانید، به شکلی که در قسمت پایین ناخن یک مثلث ساخته شود. در قدم بعدی باید لاک مورد نظر خود را بردارید و نواحی باقی مانده از سطح ناخن خود را رنگ بزنید. پس از اتمام کار و خشک شدن لاک باید چسب ها را به آرامی جدا کنید تا بتوانید، این طرح زیبا و بی نظیر را روی ناخن خود مشاهده کنید و از این طریق در مهمانی ها و مجامع مختلف تحسین همگان را برانگیزید. در پایان کار به منظور جذابیت و زیبایی هر چه بیشتر طرح می توانید مجددا از برق ناخن استفاده نمایید.

مدل مثلثی ناخن

طراحی ناخن به مدل نیم دایره

یکی از جدیدترین مدل های طراحی ناخن ساده ، مدل نیم دایره می باشد. از آن جایی که این طرح یک طرح اسپرت است، عمدتا مورد توجه و استقبال دختران جوان قرار می گیرد. اجرای این طراحی ناخن ساده و شیک به هیچ عنوان کار پیچیده ای نیست و هر کسی فارق از داشتن تخصص در این زمینه می تواند آن را روی ناخن های خود پیاده کند. به این منظور ابتدا باید ناخن ها را با لاک مورد علاقه خود رنگ کنید. پس از خشک شدن لاک، دو عدد برچسب گرد را که خودتان به سادگی می توانید آن را بسازید، دو طرف ناخن قرار دهید؛ به گونه ای که یک شکاف در مرکز ناخن بماند. اکنون لاک دیگری بردارید و وسط ناخن خود را رنگ بزنید. برای چند دقیقه صبر کنید تا لاک کاملا خشک شود و پس از آن برچسب های دایره ای را به آرامی بردارید. در پایان نیز برای جلوه بخشیدن به این طراحی ناخن ساده و شیک به آن یک لایه برق ناخن بزنید.

طراحی ناخن ساده و شیک در منزل

ترکیب لاک های ساده و اکلیلی

از شیک ترین ایده های طراحی ناخن می توان به استفاده از لاک های ساده و اکلیلی در کنار هم اشاره کرد. اجرای این طراحی ناخن ساده و شیک به قدری خیره کننده است که می تواند در یک میهمانی به خوبی تمامی نگاه ها را به سمت خود بکشاند. برای این کار تنها کافی است، ناخن هایتان را به رنگ دلخواه خود لاک بزنید. پس از خشک شدن لاک به کمک چسب های نواری همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک مثلث تشکیل دهید. این مثلث زمانی تشکیل می شود که چسب های نواری را به صورت مورب در امتداد ناخن قرار دهید، به گونه ای که همدیگر را قطع نمایند. اکنون لاک اکلیلی خود را بردارید و ناحیه مثلثی ایجاد شده را رنگ کنید. پس از اتمام کار و خشک شدن لاک اکلیلی، چسب ها را جدا کنید تا بتوانید طرح زیبا و چشم نوازی که روی ناخن هایتان شکل گرفته را مشاهده کنید. این مدل طراحی ناخن ساده و شیک می توانید مطابق با سلیقه خود روی تمامی ناخن هایتان پیاده کنید. همچنین برای آن که جلوه بیشتری به این طرح چشم نواز ببخشید، می توانید از برق ناخن کمک بگیرید.

زیباترین لاک اکلیلی

کلام آخر

در این مطلب شما با انواع طراحی ناخن ساده و شیک در منزل آشنا شدید. اکنون می توانید با الگوبرداری از این ایده ها با صرف وقت و به کارگیری کمی خلاقیت، طرح های متفاوت و زیبایی را روی ناخن های خود پیاده کنید. همچنین می توانید در بخش ارسال دیدگاه، ما و سایر همراهان مجله زیبایی میس و مستر را در جریان ایده های جذاب خود بگذارید.

منابع

prettydesigns