آموزش طراحی ناخن جدید به کمک ساده ترین روش ها

داشتن دستانی زیبا تنها به پوست صاف و بدون لک محدود نمی شود. ناخن های مرتب و لاک زده هم تاثیر بسیار بالایی در بهتر دیده شدن دست ها دارند. طراحی ناخن یکی از روش های نسبتا جدید است که از طریق آن می توان طرح هایی شیک و زیبا روی ناخن ها کشید. این کار عموما توسط ناخن کارهای حرفه ای انجام می شود. در این مقاله در رابطه با طراحی ناخن جدید و آموزش به روزترین مدل های طراحی ناخن اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • آموزش انواع طراحی ناخن جدید
  • طراحی ناخن جدید برای کودکان
  • طراحی جدید ناخن با استفاده از لاک مشکی و طلایی
  • استفاده از نگین برای طراحی ناخن
  • طراحی مینیمال روی ناخن
  • طرح های ناخن جدید و جذاب
  • چرخه رنگ

آموزش انواع طراحی ناخن جدید

در ادامه قصد داریم تا برخی از جدیدترین طراحی های ناخن را که در عین سادگی، شیک و زیبا هستند را به شما آموزش دهیم.

دیزاین لاک اکلیلی

اجازه دهید تا آموزش لاک زدن را با ساده ترین دیزاین ناخن شروع کنیم. استفاده از لاک های براق (صدفی یا اکلیلی) یکی از رایج ترین روش های دیزاین ناخن جدید است که هرگز از مد نخواهد افتاد. این مدل در هر زمانی طرفداران خاص خود را دارد. برای طراحی ناخن ها به این روش به دو رنگ لاک با تم رنگی یکسان یا مکمل نیاز دارید. توجه کنید که یکی از این لاک ها باید براق، صدفی یا اکلیلی باشد. برای درک بهتر مطلب به تصویر زیر مراجعه کنید.

لاک اکلیلی برای آموزش طراحی ناخن جدید

هنگام خرید لاک اکلیلی دقت کنید که می توانید مانند عکس بالا از دو رنگ با تم یکسان استفاده کنید یا اینکه دو رنگ مکمل مانند عکس پایین را انتخاب و تهیه کنید. این مورد کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

لاک دو رنگ برای طراحی ناخن جدید

بری داشتن این طرح لاک کافی است یک یا دو تا از انگشت های خود را لاک اکلیلی و باقی انگشتان را لاک ساده بزنید. در صورت انتخاب درست رنگ ها ما به شما تضمین می دهیم که از این مدل طراحی ناخن جدید لذت خواهید برد.

لاک رنگین کمانی

مدل لاک رنگین کمانی از سال گذشته به شهرت رسید و طرفداران بسیاری پیدا کرد. این طرح لاک بیشتر در فصل تابستان و با رنگ های شاد و خنک، ترند می شود، البته که برای فصل های سرد سال هم می توان این مدل دیزاین ناخن جدید را با استفاده از رنگ های گرم سال روی ناخن ها پیاده کرد.

برای داشتن این طرح زیبا تنها کافیست که به تعداد انگشتان یک دست، لاک های رنگی داشته باشید و هر کدام را روی یک ناخن بزنید. حتی می توانید ناخن های دو دست خود را در جهت عکس لاک بزنید تا به اوج تنوع و تفاوت رنگ دست پیدا کنید. به عنوان مثال به تصویر زیر نگاه کنید. لاک سبز روی انگشت کوچک استفاده شده و لاک صورتی کمرنگ روی انگشت شست قرار دارد. شما می توانید برای دست مخالفتان رنگ سبز را روی انگشت شست و رنگ زرد را روی انگشت اشاره استفاده کنید و سایر ناخن ها را هم به همین ترتیب لاک بزنید.

در صورتی که عاشق رنگ ها هستید و به تنوع علاقه مندید حتما از این مدل استفاده کنید. این روش یکی از ساده ترین طراحی های ناخن جدید است که در بهبود روحیه افراد بسیار موثر است.

ناخن رنگین کمانی

در صورتی که می خواهید در فصل های سرد سال از طرح جدید ناخن رنگین کمانی استفاده کنید، از رنگ های گرم مانند تصویر زیر استفاده کنید.

رنگبندی لاک برای طراحی ناخن جدید

فرنچ جدید ناخن

فرنچ ناخن یکی از مدل های لاک ناخن است که همیشه برای حضور در مجالس رسمی انتخاب می شود. این مدل لاک همواره شیک بوده و برای شرکت در مجالس رسمی مناسب است. برای فرنچ ناخن باید یک لاک بیس (base) یا لاک به رنگ پایه و یک لاک سفید داشته باشید. ابتدا تمام سطح ناخن ها را لاک بیس بزنید و اجازه دهید تا لاک خشک شود. پس از آن قسمت بالایی ناخن را لاک سفید بزنید. برای این کار حتما از قلموی باریک برای لاک سفید استفاده کنید. فرنچ ناخن نیاز به کمی تمرین دارد. ممکن است دفعات اول تمام ناخن ها با هم یکسان نشوند، اما با کمی تلاش می توانید به فرنچ مورد نظر خود دست پیدا کنید.

لاک فرنچ

در صورتی که طرح فرنچ خود را خراب کردید، اصلا نگران نباشید. کافی است با یک رنگ لاک دیگر بخش میانی فرنچ از لاک پایه را با نقاطی کوچک بپوشانید. همچنین می توانید برای فرنچ از رنگ های مختلف استفاده کنید. برای درک بهتر این مطلب به تصاویر پایین مراجعه کنید.

فرنچ جدید

طرح لاک رنگین کمانی هر سال در فصل تابستان و با رنگ های شاد و خنک، ترند می شود.

طراحی های جدید ناخن با استفاده از خطوط صاف

یکی از جدید ترین طراحی ناخن ها استفاده از خطوط صاف و نازک است. با استفاده از این روش می توانید طرح های هندسی جذاب و شیکی را روی ناخن های خود داشته باشید. برای داشتن این طراحی ناخن جدید ابتدا باید رنگ لاک دلخواه خود را روی تمام سطح ناخن بزنید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. سپس از یک کارت استفاده کنید و چند خط صاف با لاکی به رنگ متضاد روی ناخن بکشید. دقت کنید که پس از کشیدن هر خط باید کمی صبر کنید تا آن خط خشک شود و پس از آن خط بعدی را بکشید. حتی می توانید بین خطوط را با رنگ های دیگر پر کنید و در نهایت ناخنی مانند تصویر زیر داشته باشید. همچنین توجه کنید که طرح دیگری از طراحی ناخن با استفاده از خطوط در ویدئویی که در انتهای مطلب موجود است، قابل مشاهده می باشد. در این ویدئو مراحل طراحی ناخن جدید به وضوح به شما نمایش داده خواهد شد.

آموزش طراحی ناخن جدید

طراحی ناخن با استفاده از نقاط دایره شکل

همانطور که در بخش فرنچ ناخن مشاهده کردید، با استفاده از نقاط کوچک هم می توان طرح های زیبایی روی ناخن ها ایجاد کرد. با طراحی ناخن خود با این روش های جدید می توانید خطوط ناصاف و غیر متقارن روی ناخن های خود بکشید. در این روش توجه به سازگاری رنگ های به کار رفته روی ناخن بسیار اهمیت دارد زیرا در صورت استفاده از لاک های ناهماهنگ ممکن است طرح کلی را نپسندید.

تصویر زیر یکی از هزاران نمونه ای است که با استفاده از این روش می توانید روی ناخن های خود بکشید.

 

مدل ناخن

ناخن

 

طراحی ناخن جدید برای کودکان

بسیاری از بانوان در جامعه ما، مادر هستند و نیمی از این مادران نیز دختر دارند. این مادران در نهایت مجبور می شوند تا برخی اصول آرایش مو و دیزاین ناخن را یاد بگیرند تا بتوانند به دختران خود کمک کنند. توصیه ما به این مادران مشاهده ویدئو این مقاله است. در این ویدئو روش طراحی جدید ناخن به شکل رنگین کمان به شما آموزش داده می شود. برای طراحی این دیزاین ناخن نیازی مهارت خیلی زیاد ندارید و تنها با چند رنگ لاک می تواند دختران خود را شاد کنید. در صورت تمایل می توانید از این طرح برای ناخن های خود نیز استفاده کنید. شکل نهایی این طراحی جدید ناخن در تصویر زیر مشخص است.

طراحی ناخن جدید کودکانه

طراحی جدید ناخن با استفاده از لاک مشکی و طلایی

رنگ مشکی و طلایی از شیک ترین رنگ هایی هستند که می توانند در کنار هم به کار روند. استفاده از این دو رنگ برای دیزاین جدید ناخن بسیار زیبا و شکیل است. با مراجعه به ویدئو ما در این مقاله می توانید آموزش مرحله به مرحله طراحی مدل لاک ناخن را مشاهده کنید.

استفاده از نگین برای طراحی ناخن

یکی از روش های جدید طراحی ناخن استفاده از نگین است. این روش مدتی است که مورد توجه علاقه مندان به لاک قرار گرفته است. در این روش شما می توانید با یک موچین، نگین و چسب ناخن برای طراحی ناخن های خود اقدام کنید. برای چسباندن نگین به ناخن، ابتدا ناخن خود را لاک بزنید. سپس جای نگین را با یک نقط توسط مداد یا خودکار مشخص کنید. در مرحله بعد کمی از چسب را روی نقطه مشخص شده بزنید و نگین را با انبر مخصوص یا موچین روی چسب بگذارید و کمی فشار دهید. زمان کافی برای خشک شدن چسب را به ناخن بدهید و از تکان دادن شدید دست در این مدت خودداری کنید. انتخاب جای نگین ها و سایز آن ها کاملا به دلخواه افراد است. در ادامه چند نمونه عکس طراحی ناخن با نگین که از مدل های جدید است، به شما نشان داده خواهد شد.

لاک ناخن با نگین در طراحی ناخن جدید

ناخن با نگین

طراحی مینیمال روی ناخن

در صورتی که تجربه در طراحی اشکال مختلف دارید یا در نقاشی و طراحی دارای استعداد هستید، می توانید از طرح های کمی پیچیده تر برای ناخن خود استفاده کنید. برخی طرح های مینیمال و جذاب مانند تصویر پایین وجود دارند که با کمی تلاش و دقت می توان از آن ها برای طراحی ناخن استفاده کرد. با کمی جست و جو در اینترنت می توانید به انواع متنوعی از این طرح های جدید دست پیدا کنید.

ناخن مینیمال برای طراحی ناخن جدید

ناخن مینیمال ساده

طرح های ناخن جدید و جذاب

در این مقاله چند روش ساده برای طراحی جدید ناخن را برای شما توضیح دادیم اما باید بدانید که برخی از طراحی های ناخن بسیار پیچیده تر هستند. طراحی این مدل ها به ابزار خاصی نیازمندند که تهیه ان ها برای افراد عادی زیاد مقرون به صرفه نیست. برای داشتن این طرح ها بهترین راه مراجعه به متخصصین طراحی ناخن است. در ادامه برخی از طراحی های ناخن که به ابزار خاصی نیازمندند را به شما نشان می دهیم.

لاک ناخن

لاک ناخن حرفه ای

ناخن شیک

لاک

طراحی صحیح این روش ها علاوه بر ابزار خاص به تجربه و مهارت نیز نیاز دارد. به همین دلیل است که برخی از افراد برای طراحی ناخن های خود به مراکز تخصصی کاشت، طراحی و مانیکور ناخن مراجعه می کنند.

یکی از جدید ترین طراحی ناخن ها استفاده از خطوط صاف و نازک است. با استفاده از این روش می توانید طرح های هندسی جذاب و شیکی را روی ناخن های خود داشته باشید.

چرخه رنگ

ممکن است شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که اطلاعاتی در رابطه با رنگ های سازگار یا رنگ های مکمل ندارند. جالب است بدانید که با شناخت چرخه رنگ می توانید از طیف گسترده تری از رنگ ها برای لاک ناخن و حتی پوشش ظاهری و دیزاین منزل خود استفاده کنید. برای کمک به شما در تشخیص و استفاده از این تنوع رنگی در ادامه تصویر چرخه رنگ را به شما نشان خواهیم داد.

در توضیح این چرخه باید بیان کنیم که رنگ هایی که رو به روی هم قرار دارند ( یعنی دو سر یک قطر دایره هستند ) رنگ های مکمل هستند. این رنگ ها این ویژگی را دارند که در کنار یکدیگر رنگ آن ها تشدید می شود.

چرخه رنگ

کلام آخر

در انتها به شما پیشنهاد می کنیم که حداقل برای یک بار هم که شده سعی کنید تا از لاک های ساده دست بردارید و طراحی های جدید و متنوع تر لاک ناخن را امتحان کنید. ناخن های رنگارنگ و زیبا باعث زیباتر دیده شدن دستان شما می شوند. لاک زدن تاثیر بسیار زیادی در تقویت روحیه افراد هم دارند. با صرف نیم تا یک ساعت زمان در هفته می توانید در تمام طول هفته از داشتن ناخن هایی زیبا و جذاب لذت ببرید.

در صورتی که تصور می کنید استفاده مداوم از لاک می تو اند باعث آسیب دیدن ناخن های شما شود، می توانید از انواع ماسک های خانگی برای تقویت ناخن های خود استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه طراحی های جدید ناخن
آیا طراحی ناخن کار سخت و پیچیده ای است؟

برخی از طراحی ها بله، اما تعداد زیادی از مدل های طراحی ناخن وجود دارند که افراد مبتدی می توانند از این مدل ها برای زیباتر کردن ناخن های خود استفاده کنند. با مراجعه به این مقاله می توانید با چندین روش ساده طراحی ناخن آشنا شوید.

برای طراحی ناخن از چه رنگ هایی می توان استفاده کرد؟

انتخاب رنگ کاملا به سلیقه افراد وابستگی دارد اما برای یافتن ترکیب رنگ های زیبا و جدید می توانید از چرخه رنگ که در مقاله توضیح داده شده است، استفاده نمایید.

طراحی ناخن در منزل امکان پذیر است؟

بله، در صورتی که زمان و علاقه لازم به این کار را دارید، می توانید در منزل و با ابتدایی ترین امکانات، ناخن هایی شکیل و جذاب برای خود طراحی کنید.

 

منبع:

pinterest

glamourmagazine