کاشت ناخن مشکی

کاشت ناخن مشکی یکی از انواع کاشت و طراحی ناخن‌های پرطرفدار است. فرقی ندارد برای یک مهمانی رسمی به دنبال ایده طراحی ناخن هستید یا برای روزمره؛ دیزاین ناخن مشکی دارای تنوع بالایی است که همیشه به کار شما خواهد آمد. اگر شما هم به این دیزاین ناخن شیک و خاص علاقه‌مند هستید، در این مطلب ایده بیش از ۵۰ کاشت ناخن مشکی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که مشاهده می‌کنید.

کاشت ناخن مشکی سفید

کاشت ناخن مشکی و سفید یکی از دیزاین‌های کلاسیک و پرطرفدار است. برای این استایل خاص و جذاب، مدل‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این مدل‌ها طراحی ناخن ماربل است که به شکل سنگ مرمر طراحی می‌شود. شما می‌توانید دو ناخن دست خود را به رنگ سفید و بقیه را به رنگ مشکی لاک بزنید. بعد از این که لاک سفید خشک شد، یک قلموی نازک طراحی ناخن را بردارید و به لاک مشکی آغشته کنید. سپس چند خطوط مشابه تصویر روی آن ایجاد کنید. برای این که طراحی ناخن ساده و شیک شما جلوه طبیعی‌تر و زیباتری داشته باشد، می‌توانید از آبرنگ مخصوص برای ایجاد طرح ماربل نیز استفاده کنید. در نهایت یک لایه تاپ ژل روی همه ناخن‌ها بزنید.

کاشت ناخن مشکی

کاشت ناخن مشکی براق

همان‌طور که می‌دانید، لاک ژلیش ناخن در دو نوع مات و براق موجود است. رنگ مشکی از جمله رنگ‌هایی است که دیزاین آن هم به صورت مات و هم به صورت براق زیبایی و جلوه خاص خودش را دارد. اگر قصد رفتن به مهمانی شب یا مجلس رسمی را دارید، توصیه ما به شما این است که از لاک مشکی براق غافل نشوید. حتی می‌توانید آن را با انواع اکسسوری یا لاک اکلیلی و شاین نیز ترکیب کنید.

کاشت ناخن مشکی براق

کاشت ناخن مشکی طلایی

یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان برای کاشت ناخن مشکی پیاده‌سازی کرد، استفاده از رنگ طلایی است. ترکیب رنگ مشکی و طلایی جلوه زیبایی به انگشتان شما می‌دهد. اخیرا استفاده از ورق‌های طلایی در دیزاین ناخن بسیار کاربرد دارد و شما نیز می‌توانید از این ترکیب خیره‌کننده در طراحی‌های خود به کار ببرید. مانند تصویر نمونه، می‌توانید روی یک یا دو ناخن دست‌تان لاک به رنگ طبیعی بزنید. سپس با لاک مشکی روی آن طرح‌هایی ایجاد کرده و از ورق طلا به سلیقه خود استفاده کنید. بقیه ناخن‌های دست را نیز لاک مشکی بزنید. در نهایت کار خود را با تاپ شاین به اتمام برسانید.

کاشت ناخن مشکی طلایی

کاشت ناخن مشکی مات

اگر هدف شما از به کار بردن لاک مشکی استفاده روزمره است، توصیه ما به شما این است که از لاک مات استفاده کنید. لاک مات در عین زیبایی، سادگی خاصی دارد و برای قرارهای دوستانه و کاربردهای روزانه ایده عالی است. شما حتی می‌توانید روی برخی از ناخن‌های خود انواع سنگ و دیزاین مشکی بچسبانید تا دیزاین ناخن مشکی مات از سادگی در بیاید و با این کار در هر مراسم و موقعیتی بدرخشید.

کاشت ناخن مشکی مات

ترکیب رنگ سیاه با نقره ای

همانند رنگ طلایی، رنگ نقره‌ای نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای با کاشت ناخن مشکی به وجود می‌آورد. برای این کار ایده‌های بسیاری وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین آن‌‌ها استفاده از لاک اکلیلی به رنگ نقره‌ای است. مانند نمونه، انگشت وسط و کوچک خود را لاک شاینی نقره‌ای بزنید و سه ناخن دیگر خود را نیز لاک مشکی کروم بزنید. این نوع کاشت ناخن مشکی نقره ای طرفداران زیادی دارد.

کاشت ناخن مشکی نقره ای

کاشت ناخن مشکی ساده

اگر تبحر زیادی در طراحی ناخن ندارید یا لاک ساده را ترجیح می‌دهید، کافی است یک لاک مشکی ساده خریداری کنید و کل ناخن‌هایتان را با آن رنگ بزنید. لاک مشکی ساده همیشه و هر زمان از سال ترند است و به راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

کاشت ناخن مشکی ساده

کاشت ناخن مشکی قرمز

و اما می‌رسیم به جذاب‌ترین بخش ماجرای کاشت ناخن مشکی و ترکیب آن با رنگ قرمز. قرمز و مشکی جزء رنگ‌های درخشان و خیره‌کننده هستند که ترکیب آن‌ها در کنار هم استایل خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. برای استفاده از این دو رنگ در کنار هم انتخاب‌های بی‌نهایتی دارید. اما یکی از جدیدترین و شیک‌ترین آن‌ها استفاده از لاک شاین دار به رنگ قرمز روی پس زمینه لاک مشکی است. مانند تصویر، ابتدا لاک مشکی براق را روی ناخن‌ها بزنید و بعد از خشک شدن لاک شاینی قرمز را روی آن بزنید.

برای انگشت کوچک دست نیز می‌توانید از تکنیک بیبی بومر استفاده کنید. به این صورت که ابتدا لاک مشکی بزنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. سپس با ایربراش، رنگ قرمز را روی نوک ناخن‌ها بپاشید. اگر ایربراش در دسترس نداشتید، یک ابر بردارید و روی آن چند لایه لاک قرمز بزنید. سپس ابر را به صورت ضربه‌ای روی نوک ناخن‌ها بمالید. بعد از خشک شدن لاک‌ها، روی ناخن یک لایه تاپ شاین بزنید.

کاشت ناخن مشکی قرمز

کاشت سیاه و اکلیلی

اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید. مانند تصویر نمونه، دو ناخن دست خود را لاک مشکی اکلیلی بزنید و سپس سه ناخن دیگر را لاک مشکی ترجیحا براق بزنید. بعد از خشک شدن نیز می‌توانید از برق ناخن یا تاپ ژل استفاده کنید.

کاشت سیاه و اکلیلی

مدل های فرنچ

یکی از انواع طراحی ناخن زیبا و شیک که از گذشته تاکنون هنوز طرفداران خودش را دارد، فرنچ است. برای این که از کلیشه همیشگی فرنچ سفید خارج شوید، برای یک بار هم که شده مدل فرنچ ناخن مشکی را امتحان کنید و از تاثیر آن بر استایل خود شگفت‌زده شوید. برای این کار کافی است ابتدا از لاک به رنگ طبیعی یا برق ناخن برای بستر ناخن‌های خود استفاده کنید. بعد از خشک شدن، یک قلم طراحی ناخن بردارید و با لاک مشکی، خط لبخند ناخن‌ها را مشخص کنید. در مرحله بعد، براش لاک را برداشته و از خط لبخند تا نوک ناخن‌ها را رنگ مشکی بزنید. به همین سادگی یک دیزاین ناخن شیک و چشم‌گیر خلق می‌شود.

مدل فرنچ ناخن مشکی

مدل‌های مختلفی از دیزاین با کاشت ناخن مشکی وجود دارد که در این مطلب به بررسی و آموزش برخی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها پرداختیم. اگر شما هم ایده جدیدی از کاشت ناخن مشکی دارید، آن را با ما و سایر کاربران از طریق بخش نظرات در میان بگذارید. در ادامه شما را به مشاهده ۵۰ عکس کاشت ناخن مشکی جدید و شیک دعوت می‌کنیم.

کاشت ناخن مشکی

کاشت ناخن مشکی سفید

دیزاین کاشت ناخن مشکی

فرنچ ناخن مشکی

طرح فرنچ با مشکی

کاشت ناخن مشکی براق و مات

کاشت ناخن مشکی سفید

کاشت ناخن مشکی نقره ای

فرنچ سیاه

کاشت ناخن مشکی گل دار

کاشت ناخن مشکی نود

کاشت ناخن مشکی مرمری

طرح مشکی روی ناخن

کاشت ناخن مشکی مات

کاشت ناخن مشکی طلایی

کاشت ناخن مشکی

کاشت ناخن مشکی طلایی

کاشت ناخن مشکی برای عزاداری

فرنچ سیاه سرناخن

کاشت ناخن مشکی

کاشت ناخن مشکی ساده

کاشت ناخن مشکی طرح دار

طرح جدید کاشت ناخن مشکی

کاشت ناخن مشکی پلنگی

کاشت ناخن مشکی سر ناخن

کاشت ناخن مشکی سفید

طرح جذاب کاشت ناخن مشکی

کاشت ناخن مشکی توپ توپی

کاشت ناخن مشکی طلایی

طراحی ناخن برای عزاداری

طرح فرنچ با لاک مشکی

طرح کاشت ناخن مشکی با طلایی

کاشت ناخن مشکی ساده

کاشت ناخن مشکی صورتی

کاشت ناخن مشکی با برگ سفید

طراحی و تزئین ناخن تم سیاه