مدل فرنچ ناخن جدید

آیا مدل فرنچ ناخن جدیدی می‌شناسید؟ اگر شما هم از مدل‌های فرنچ قدیمی خسته شده‌اید، شاید وقت آن است که به دنبال مدل‌های جدیدی بگردید. امروزه افراد در زمینه مدل فرنچ ناخن کوتاه، مدل فرنچ ناخن تیز و خلاصه هر مدل از فرنچی که فکر کنید، خلاقیت به خرج می‌دهند. چه از مانیکور فرنچ خوشتان بیاید و چه نه، هرگز نمی‌توانید منکر قدرت و زیبایی همیشگی آن‌ها شوید.

نِیل آرتیست یا هنرمند طراح ناخن، «جینا ادواردز» به مجله Allure گفته است که آن‌ها برای مدت نه چندان بلندی، به‌دلیل کمبود خلاقیت، دچار رکود در کار خود شده بودند. به گفته او: «بیشتر افراد به مدل فرنچ به‌عنوان یک روش سنتی نگاه می‌کنند که در آن نوک ناخن‌ها فقط و فقط سفید است. چنین چیزی در حال حاضر پیش‌افتاده و قدیمی محسوب می‌شود.»

با وجود این، فرنچ ناخن در سال 2022 مد شد و به شکل مدل فرنچ ناخن رنگی ظهور کرد. در حقیقت می‌توان گفت که مدل فرنچ ناخن جدید به هر شکلی هم که باشد، در پایه و اساس یکسان است اما رنگ و طرح‌های متفاوتی به آن تزریق می‌شود. نیل آرتیست‌های نابغه و خلاق، شروع به گذاشتن عکس طرح‌های خلاقانه خود و فخرفروشی با آن به دیگر رقبای خود بوده‌اند. آن‌ها انواع مختلفی از طرح‌ها را همچون فرنچ‌های نئونی،‌ رنگارنگ و همچنین روشن را در صفحات خود منتشر می‌کردند.

«بتینا آر. گلدشتاین» که یکی دیگر از هنرمندان طراح ناخن برتر است، می‌گوید: «من دوست دارم به فرنچ ناخن به‌عنوان یک کت اسپرت نگاه کنم که می‌توانم همیشه از آن استفاده و آن را با همه چیز ست کنم. فرنچ هرگز از مد نمی‌افتد. این مدل از طراحی ناخن به همه چیز می‌آید. البته همچنان راه زیادی هم در پیش دارد که حتی بیشتر از این هم جوان، شاداب و به‌روز جلوه کند. شما می‌توانید درست مانند یک کت اسپرت، مدل فرنچ ناخن پا یا دستان خود را با رنگ، شکل، پهنا، طرح و هرچیز دیگری که می‌خواهید ست کنید.» اگر شما هم می‌خواهید با انواع مدل‌های فرنچ روز دنیا آشنا شوید، با ما همراه باشید.

مدل فرنچ ناخن جدید

یکی از نکاتی که باید در رابطه با فرنچ ناخن بدانید، آن است که این طراحی هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید هم با ناخن بلند و هم با ناخن کوتاه از آن بهره‌مند شوید. گرچه که در حال حاضر مورد دوم، یعنی فرنچ با ناخن کوتاه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است؛ چراکه افراد بیشتر مدل‌های بهداشتی را ترجیح می‌دهند. به‌علاوه، نوک ناخن‌ها را می‌توان بر روی ناخن‌های بدون لاک هم رنگ کرد. پس می‌توانید بگذارید که ناخن‌های شما بدون آنکه عجیب و غریب به‌نظر آیند، رشد کنند. بدین ترتیب دیگر نیازی هم ندارید که مجددا به سالن ناخن برگردید و وقت دیگری برای رسیدن به ناخن‌های خود بگیرید.

در فهرست امروز، شما قطعا می‌توانید حداقل یک طرح فرنچ را هم پیدا کنید که با شما و سلیقه‌ای که دارید، هم‌خوانی داشته باشد! تنها کافیست که مدل موردعلاقه خود را دفعه بعد به نیل آرتیست خود نشان دهید تا آن را بر روی ناخن‌های شما اجرا کند. حتی می‌توانید خودتان طرحی را از این فهرست برای خود اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

مدل فرنچ ناخن جدید

اگر آماده‌اید که خودتان به ناخن‌های خود رسیدگی کنید، «لولی کان» هنرمند طراح ناخن نیویورکی توصیه می‌کند که بدین شکل کار خود را آغاز کنید:

  • ابتدا قلم موی لاک را بر روی مرکز ناخن خود قرار دهید و یک خطر تیره کوچک بکشید.
  • سپس کمان یا قوس‌هایی را در هر طرف ناخن که به آن وصل می‌شود، به وجود بیاورید.

وی می‌گوید: «اگر از یک طرف به طرف دیگر بروید، یک طرف از مدل فرنچ ناخن جدید شما ضخیم می‌شود و طرف دیگر نازک؛ چراکه با شروع کردن از یک طرف، ابتدا لاک را بر روی همان یک طرف تخلیه می‌کنید.» اما برویم به سراغ مدل‌های مختلف فرنچی که برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

1. مدل فرنچ ناخن نئونی

رنگ فلوئورسنت موردعلاقه خود را انتخاب و آن را با رنگ سفید نوک ناخن که معمولا همه از آن استفاده می‌کنند، جایگزین کنید. شما می‌توانید برای این کار از سبز لیمویی نیل آرتیست سن دیگویی «نیا» یا لیمویی Day-Glo «میشل هامفری»، مانیکوریست بریتانیایی نیز ایده بگیرید. به‌جای انتخاب فقط یک طرح، می‌توانید کار «رایلی میراندا» را که به La Lady Nails یا خانم ناخن‌ها معروف است، انجام دهید. همان طور که در تصویر می‌بینید، او هرکدام از ناخن‌های خود را با یک رنگ فرنچ کرد. این مدل حتی اخیرا مهر تأیید «کورتنی کارداشیان» را هم گرفت که احتمالا او را می‌شناسید و می‌دانید یکی از سلبریتی‌های سخت‌پسند است.

1. مدل فرنچ ناخن نئونی

2. مدل فرنچ ناخن میوه‌های سرخ

حالا وقت اضافه کردن میوه به مانیکور در خانه است! چندتا گیلاس یا توت فرنگی کوچک و خوشمزه را به مانیکور خود اضافه کنید. درست مانند «کیمبرلی تو» که این کار را برای ناخن‌های چندتا از مشتریان خود انجام داد و آن‌ها را با خلاقیت خود شگفت‌زده کرد. این مدل نیز یک مدل فرنچ ناخن جدید است که اگر به‌دنبال تنوع هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید. البته میوه‌هایی از رنگ‌های دیگر همچون لیمو، پرتقال، هندوانه و انگور هم مطمئنا به همین خوشمزگی و زیبایی خواهند شد.

2. مدل فرنچ ناخن میوه‌های سرخ

3. مدل فرنچ هلالی دو خطی

به‌جای کشیدن تنها یک خط رنگ، یک قاب باریک را در اطراف قسمت هلالی شکل تصور کنید. انگار قسمت فرنچ شده معمولی را از وسط آن درآورده باشید. برخی از هنرمندان طراح ناخن همچون «هانگ نگوین» لس آنجلسی، این کار را با رنگ‌های رنگین کمان انجام داد و توانست ظاهر بسیار زیبا و شکیلی را خلق کند. البته «نیا» که قبلا هم نام او را آورده بودیم، همان طور که در تصویر می‌بینید، این فرنچ را با رنگ‌های آبی و نارنجی انجام داده است.

3. مدل فرنچ فضای منفی

4. مدل فرنج تای دای (Tie-Dye)

اگر هیچ تصوری از این طرح ندارید، بهتر است پیش از خواندن این بخش درباره آن سرچ کنید. در حقیقت این طرح را سال‌های پیش در ایام قدیم بر روی در و دیوار کمدهای خود می‌دیدیم. شاید هرگز فکر نمی‌کردیم که همین طرح، پتانسیل تبدیل شدن به طرحی برای مدل فرنچ ناخن جدید را هم داشته باشد. ناخن‌کارانی همچون «لو» و هنرمند ناخن بریتانیایی «رزی لینال» از این طرح رنگین کمانی زیبا فقط برای سر ناخن‌های خود استفاده کرده‌اند و تصویر بسیار جذابی را پدید آورده‌اند.

4. مدل فرنج تای دای (Tie-Dye)

5. مدل سر ناخن وی (V) شکل

فرقی ندارد که شکل ناخن‌های شما گرد، مربع و یا بادامی باشد؛ به هر حال می‌توانید فرنچ مانیکور خود را از لبه‌های گرد گرفته تا تیز و وی شکل طراحی و فقط همان یک ناحیه را رنگ کنید. «رایلی میراندا» یکی از ناخن‌کاران برتر، برای طراحی چنین مدلی از رنگ پایه بژ استفاده کرد که به چنین فرنچی، جلوه چندین برابر بیشتری بخشید. همان طور که در تصویر می‌بینید، «پریا بی» نیز طرح فرنچ رنگین کمانی و وی شکل خود را با نمادهای چشم تکمیل کرد. این مدل فرنچ ناخن تیز یکی از زیباترین طرح‌هایی است که می‌توانید برای ناخن‌های خود به کار ببرید.

5. مدل سر ناخن وی (V) شکل

6. مدل فرنچ طرح پروانه‌ای

طرح پروانه بیشتر در دهه 90 آمریکا مد بوده و با مد شدن دوباره این مدل، می‌توان گفت که مدل پروانه‌ای دوباره به عرصه بازگشته است. هنرمند طراح ناخن نیویورکی «هانی» به مجله Allure گفت که او باور دارد مدل فرنچ ناخن جدید پروانه‌ای، این بار معنای عمیق‌تری را با خود به‌همراه آورده است. او در ادامه، توضیحات خود را باز کرد: «پروانه‌ها نمایان‌گر تولد دوباره هستند. ما اول از همه باید برای به‌دست آوردن چیزهای جدید، سختی‌های زیادی را پشت سر بگذاریم و تمام این راه برای ما تازگی دارد.»

6. مدل فرنچ طرح پروانه‌ای

7. مدل فرنچ ترکیبی

تاکنون به این نکته پرداختیم که هیچ نیازی نیست فرنچ مانیکور ناخن‌های خود را فقط به یک رنگ محدود کنید. اما علاوه بر آن، نیازی هم نیست که فقط به یک طرح پایبند باشید! با طرح‌های متفاوت، به هر ناخن دست خود، زیبایی متفاوتی ببخشید. همان طور که در تصاویر می‌بینید، شما می‌توانید عناصر دهه 90 و قدیمی را با مدرن ترکیب کنید. حتی می‌توانید چند تخم‌مرغ، ابر و هر شکل دیگری را همچون یکی از تصاویر بر روی ناخن‌های خود طراحی نمایید. در طراحی ناخن جدید همه چیز به خلاقیت خود شما بستگی دارد.

7. مدل فرنچ ترکیبی

8. مدل فرنچ X5

«جسیکا واشیک» که این طرح را اختراع کرده است، نام آن را «رنگ جذاب دخترانه» می‌نامد. این طرح، فرنچ کلاسیک و سنتی را با رنگ‌های راه راه بیشتری ترکیب می‌کند که در نتیجه، تصویری بسیار زیباتر نسبت به یک فرنچ معمولی را می‌سازد. چنین طرحی معمولا با پنج رنگ تکمیل می‌گردد اما در صورتی که ناخن‌های بلندتری دارید، می‌توانید تا هر چند عدد رنگ دیگری که می‌خواهید به این مجموعه بیافزایید. در ضمن نسبت به فصلی که در آن قرار داریم می‌توانید در تابستان از رنگ‌های گرم و در زمستان از رنگ‌های سرد برای این مدل فرنچ ناخن جدید استفاده کنید.

8. مدل فرنچ X5

9. فرنچ هولوگرافیک

اگرچه که طراح این مدل آن را برای سفرهای خود طراحی کرده بود اما به‌نظر می‌رسد که هیچ زمانی برای استفاده از این فرنچ اشتباه نباشد! شما تقریبا می‌توانید در هرکجا و به هر قصدی از این طرح استفاده کنید. فرنچ هولوگرافیک در واقع جوهره اصلی «فرنچ جدید» است؛ چراکه هم می‌توان فرنچ بودن آن را تشخیص داد، هم شیک است و هم در عین حال بسیار مدرن طراحی می‌شود.

9. فرنچ هولوگرافیک

10. پاپ دهه شصت

آیا سروتونینی را که در هنگام نگاه کردن به این طرح در مغز شما ترشح می‌شود، حس می‌کنید؟ این مانیکور جذاب و شاد از روی آخرین کالکشن طراح لباس «تایلر مک گیلیواری» طراحی شده است. «نگرون»، خالق اصلی این طرح می‌گوید: «ما از رنگ و پارچه طراحی‌های ‘تایلر’ الهام گرفته‌ایم.» در آخر هم باید بگوییم که فرقی ندارد این طرح را با لباس خود ست می‌کنید یا نه؛ در هر صورت تعادل رنگی گل‌ها با این مدل فرنچ ناخن جدید برای لبخند آوردن به لب هرکسی کافیست.

10. پاپ دهه شصت

11. مدل فرنچ نقطه‌چین روی ناخن

این فرنچ مدرن بسیار ساده است و فقط یک چیز بیشتر از وسیله‌های عادی نیاز دارد:‌ ابزاری برای نقطه‌گذاری! این ابزار می‌تواند هم نوعی لاک مخصوص با قلم موی نوک تیز باشد و هم می‌توانید از یک خلال دندان برای گذاشتن نقطه‌های استفاده کنید. همان طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، هنرمند اصلی این اثر ابتدا یک فرنچ کاملا ساده و کلاسیک را بر روی آن پیاده کرده است. سپس با رنگ‌های آبی و زرد پاستیلی، نقطه‌گذاری می‌کند و ظاهری کاملا جدید و جذاب را به آن می‌بخشد. نتیجه این طراحی، نوعی اثر سه‌بعدی هم دارد که این فرنچ را یک‌راست وارد قرن 21ام می‌کند.

11. مدل فرنچ نقطه‌چین روی ناخن

12. دختران چیتا: مدل فرنچ ناخن جدید

هنرمند این طرح، مشتریان فرنچ کلاسیک خود را تشویق کرده است که یک طرح جدید را امتحان کنند. یکی از مشتریان خوش‌شانس که طرح آن را مشاهده می‌کنید، ردپای چیتا را به فرنچ خود اضافه کرده است. بیایید صادق باشیم، قطعا این طرح از مابقی طرح‌های فرنچ کلاسیک، جدیدتر و البته جذاب‌تر به‌شمار می‌رود. در واقع وقتی از مدل فرنچ ناخن جدید صحبت می‌کنیم، منظور ما همین است. همین که یا رنگ جدیدی به‌جز سر ناخن سفید به کار اضافه کنیم و یا اینکه طرح‌های جدیدی را در کنار طراحی سر ناخن، به کار گیریم. همین هنرمند خلاق در بسیاری از کارهای خود از رنگ‌های نئونی و همچنین سر ناخن مات نیز استفاده کرده و زیبایی دوچندانی به کار بخشیده است.

12. دختران چیتا: مدل فرنچ ناخن جدید

13. مدل آتشین روی ناخن

درست شبیه به طرح‌های ترکیبی و تطابقی، این طرح هم ترکیبی از طرح‌های مختلف اما فقط در طیف رنگی سبز و قهوه‌ای است. هنرمند این طرح به مجله Allure گفته است که مشتری وی به‌همراه یک عکس که از روی آن ایده گرفته بود به او مراجعه کرد. او سپس نوعی طرح روستایی و کماکان رترو را درخواست کرده بود. پس هنرمند طراح ناخن ما رنگ‌ها را تغییر داد و از رنگ‌های خلوت‌تری استفاده کرد تا همان حس را به مشتری خود هدیه دهد. وی در ادامه توضیح داد که شاید رنگ‌ها کمی مات و بی‌هیجان باشند اما قطعا طرح‌ها این‌طور نیستند! با وجود طرح‌هایی همچون خطوط گوره‌خری، نقطه، شعله‌های آتش و طرح پوست مار، این مدل فرنچ بسیار پرهیجان و همچنین طبیعی است.

13. مدل آتشین روی ناخن

14. طرحی با پس‌زمینه تعطیلات

این مانیکور هالوین دلپسند، تلاقی فرنچ و آمبره با سفید هولوگرافیک، نارنجی کدویی و نارنجی نئونی است. این رنگ‌ها همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا ده تکه ذرت آب نباتی ترسیم‌شده را شکل دهند که چشم هرکسی را به خود خیره می‌کند. فرقی ندارد که این مدل فرنچ ناخن جدید را برای ماه اکتبر و هالوین خود نگه می‌دارید یا رنگ‌های آن را با رنگ دیگری برای تعطیلات خود عوض می‌کنید. شاید هم همین رنگ را نگه دارید و تحت هیچ شرایطی آن را تغییر ندهید. در هر صورت، این طرح که ترکیبی از چندین مدل مختلف است هرگز از مد نمی‌افتد و هر زمانی می‌توانید برا جذاب‌تر کردن ظاهر خود، از آن استفاده کنید.

14. طرحی با پس‌زمینه تعطیلات

15. فرنچ گلدار

این مانیکور جذاب که انگار از همین حالا برای فصل بهار آماده شده است، انگار درست از دل یک دشت گل بیرون می‌آید. این تعریف بهترین تعریفی است که می‌توان از این فرنچ جذاب کرد. شما می‌توانید همان طور که در تصویر می‌بینید به‌جای یک رنگ، از رنگ‌های مختلفی برای نوک ناخن‌ها استفاده کنید. در ضمن انتخاب شکل گل هم با خود شماست. ما در اینجا طرح یک گل بابونه ساده را برای شما آوردیم اما می‌توان از هر طرح دیگری استفاده کرد. این طراحی ناخن ساده و دخترانه اما در عین حال شکیل است. طراح این مدل فرنچ ناخن جدید نیز در توضیح بیشتر از کار خود می‌گوید که عاشق فرنچ است. از نظر او، فرنچ ناخن هیچ محدودیتی ندارد و شما می‌توانید در حین انجام آن از هر طرح یا رنگی استفاده کنید.

15. فرنچ گلدار

16. مدل فرنچ خطی

تنها با چند ضربه قلم مو، یکی از زیباترین و مدرن‌ترین طرح‌های فرنچ را داشته باشید! هنرمند خالق این طرح می‌گوید که از بالا بردن سطح یک فرنچ با استفاده از طیف رنگ جذابی همچون پاستل رنگین کمانی یا رنگ‌های نئونی، لذت می‌برد. او می‌گوید به‌غیر از استفاده از چنین عناصری، در مابقی موارد از طرح‌های هندسی یا اشکال ارگانیک استفاده می‌کند. در اینجا نیز او چند خط مشکی را با یک رنگ زمینه بسیار آرام و زیبا ست کرده و ظاهر مدرن و ساده‌ای به ناخن بخشیده است.

16. مدل فرنچ خطی

17. مدل نیمه فرنچ

تنها یک طراح حرفه‌ای همچون «اِسته پی. » از @heygreatnails می‌تواند تنها با گذاشتن چند خط به‌طور تصادفی بر روی ناخن، چنین طرحی را بر روی آن به وجود آورد. وی می‌گوید که متغیرهای طراحی زیادی را در حینی تجربه کرده است که سعی می‌کند به استایل متفاوت و مدرنی دست پیدا کند. حالا با چنین طرحی، او کاملا به هدف خود و استایلی مدرن و خلاقانه رسیده است. او در عین حال که از دو طیف رنگی اصلی در فرنچ سنتی استفاده می‌کند، از مدل فضای منفی که پیش‌تر هم خدمت شما توضیح دادیم، به‌شیوه‌ای خلاقانه بهره می‌برد. همین امر منجر به تولد یک مدل فرنچ ناخن جدید می‌شود که تقریبا نظیر آن را در هیچ کجا ندیده‌اید.

17. مدل نیمه فرنچ

18. مدل فرنچ نئون انتزاعی

در نگاه اول به‌نظر می‌رسد که طرح فرنچ این ناخن به شکل شعله‌های آتش باشد. سپس ممکن است با خود فکر کنید که این مرمر نئونی یا شاید امواج اقیانوس است. اما به گفته طراح اصلی این فرنچ، «گابریل مدینه»، این طرح فقط و فقط یک کار انتزاعیست که یعنی تمام موارد گفته شده را در بر می‌گیرد. به گفته «گابریل»: «من ابتدا کار خود را با پایه صورتی خالی و شیری شروع کردم، به آن پرداختم و آن را به‌صورت مات درآوردم. سپس به سراغ رنگ سفید مات رفتم و طرح کلی فرنچ خود را کشیدم. بعد از آن، چند خط انتزاعی دیگر هم افزودم. در آخر هم با یک قلم موی لاک کوچک چند ذره از رنگ نئونی به کار اضافه و به سمت پایین آمبره کردم.» اگر وقت کافی را برای پیاده‌سازی این طرح دارید، حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن را امتحان کنید.

18. مدل فرنچ نئون انتزاعی

19. طرح پوست مار

«نیک» از صفحه @nailsbyniq برای آنکه یک فرنچ رنگی را به فرنچ جانوری تبدیل کند، از مقیاس‌های دستی برای کشیدن پوست لغزنده مار استفاده کرده است. استفاده از این مدل فرنچ ناخن جدید فقط برای دو انگشت، برای آن دسته از ما که از خزندگان می‌ترسیم، گزینه خوبی است. با این حال اگر شخصی چنین ترسی ندارد و از این طرح نیز خوشش می‌آید، می‌تواند به‌راحتی آن را بر روی هر ده انگشت خود طراحی کند.

19. طرح پوست مار

20. یار کوچک مادربزرگ

هنرمند ناخن‌کار خلاق «استر» از چند رنگ آبی و بنفش استفاده و زرق و برق خاصی را بادقت انتخاب کرد که همه و همه این کار را به سطح بسیار بالایی رساند. زیبایی گرداب رنگ‌ها آن است که به‌راحتی می‌توان چنین ترکیبی را در خانه و زمانی که حس می‌کنید می‌ترسید از خط بیرون بزنید، بسازید. البته نمی‌توان چنین چیزی را برای طرح میکی موس گفت. برای آن طرح، شما باید کاملا مراقب باشید و با دقت تمام میکی موس را طراحی نمایید تا جلوه زیبایی بر روی ناخن شما داشته باشد. «استر» می‌گوید این طرح را برای یکی از مشتریان خود اجرا کرد که قصد داشت با نوه خود به دیزنی لند برود.

20. یار کوچک مادربزرگ

21. قلب بر روی انگشتان شما

این طرح، بیشترین و هوشمندانه‌ترین مزیت را به ناخن‌های بادامی شکل هدیه می‌دهد. در این مدل فرنچ ناخن جدید، شما از نوک تیز ناخن به‌عنوان نقطه شروع کشیدن قلب دستی خود استفاده می‌کنید. هنرمند طراح این مدل فرنچ توانست تنها با چند رنگ، ظاهر بسیار رمانتیک و زیبایی بر روی ناخن مشتری خود پدید آورد. وی در توضیح نحوه کشیدن این طرح می‌گوید که با استفاده از یک قلم نازک، توانسته است قلب‌ها را درست مانند زمانی که بر روی کاغذ طرح می‌کشد، بر روی ناخن مشتری ترسیم کند. او ابتدا با یک طرف قلب شروع کرده و سپس طرح طرف دیگر آن را کشیده است.

21. قلب بر روی انگشتان شما

22. فرنچ باریک

در آخر هم باید طرح «بتینا گلدشتاین» را به شما نشان دهیم. وی توانست بدون هیچ طرح ناخن فانتزی، رنگ نئونی یا ایده انتزاعی و عجیبی، همچنان یک مانیکور فرنچ بسیار خلاقانه را به وجود آورد. او تنها از پایه رنگ قرمز کلاسیک و رنگ سفید بسیار باریک بر روی سر ناخن استفاده کرد که به سختی دیده می‌شود. چنین ترکیب رنگی، بسیار هوشمندانه و در حین حال جذاب است. اگر شما هم دوست دارید از این طرح استفاده کنید اما می‌خواهید رنگ آن را تغییر دهید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما رنگ‌های مات را به کار ببرید. بدین ترتیب سفیدی سر ناخن شما زیاد نمایان نمی‌شود و به همین زیبایی جلوه می‌کند.

22. فرنچ باریک

جمع‌بندی

اگر به دنبال مدل فرنچ ناخن جدید هستید، این نوشته مخصوص شماست! فرنچ ناخن، یعنی همان حالتی که در آن فقط سر ناخن‌ها را به رنگ سفید در می‌آوریم، یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها برای ناخن است. این طرح در عین حال ساده و شکیل بوده و می‌توان آن را با انواع و اقسام لباس‌ها و شرایط، ست کرد. اما اگر شما هم مانند عده بسیاری از تکراری بودن مدل کلاسیک فرنچ خسته شده‌اید و به‌دنبال طرح‌های جدیدی برای فرنچ ناخن‌های خود هستید، راهکار شما اینجاست. ما در این نوشته، انواع مدل فرنچ ناخن کوتاه، مدل فرنچ ناخن رنگی و حتی ناخن پا را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. تنها کافیست مدل موردعلاقه خود را انتخاب و سپس بر روی ناخن‌های خود اجرا کنید.

منبع

allure