طراحی ناخن شب یلدا

کم کم به شب‌های سرد و بلند زمستانی نزدیک می‌شویم و این بدان معناست که تقویم‌ها نوید شب یلدا را می‌دهند؛ جشن باستانی و خاطره انگیزی که رنگ و بوی همه چیز عوض می‌شود. همگام با این تغییر طبیعت، خانم‌های شیک و خوش سلیقه هم به فکر تعویض استایل و ظاهر خود می‌افتند؛ از رنگ مو و نحوه آرایش خود گرفته تا طراحی ناخن شب یلدا که به ویژه سال‌های اخیر طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده است. از این رو در این مقاله زیباترین مدل‌های طراحی ناخن مخصوص شب یلدا را گردآوری کرده‌ایم تا در بلندترین شب سال، خاص‌تر از همیشه بدرخشید.

بهترین ایده‌ها برای تزیین ناخن شب یلدا

به طور کلی برای طراحی ناخن باید موقعیت و فضایی را که در آن قرار دارید، مدنظر داشته باشید. به این ترتیب طراحی ناخن پاییزی بیشتر حال و هوای برگ ریزان این فصل را دارد و از سوی دیگر، رنگ‌های جیغ در فصل پرشور و حرارت تابستان جلوه زیباتری از دستان‌تان به نمایش می‌گذارند. اما در شب یلدا چه باید کرد؟

1. دیزاین ناخن شب یلدا ساده

برای طراحی ناخن شب یلدا تنها کافی است نگاهی به سفره پر رنگ و لعاب یلدایی بیاندازید و از جزئیات این شب خاص ایده بگیرید. دیزاین ناخن برای شب یلدا می‌تواند صرفا رنگ قرمز ساده‌ای باشد که یادآور انار سفره یلداست. پس برای اولین گزینه طراحی ناخن این رنگ جذاب را در نظر داشته باشید.

لاک‌های قرمز مات و براق از جمله رنگ‌های باکلاسی هستند که هیچ وقت از مد نمی‌افتند. بهترین انتخاب برای شب یلدا، لاک‌های زرشکی، بورگاندی و شرابی است. برای طراحی ناخن با این لاک‌ها می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های دیگری مانند مشکی، سفید، طلایی، نقره‌ای، نگین‌های براق و درخشان و … همراه کنید و زیبایی دوچندانی به دست‌های‌تان ببخشید. علاوه بر این، در طراحی ناخن یلدایی می‌توانید از ایده‌های ویژه‌تری استفاده کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

2. طراحی ناخن هندوانه

یکی از ایده‌های جذاب برای این شب، طراحی ناخن هندوانه ای است. این مدل لاک شب یلدا با الهام از سبز و قرمز شیرین این شب، طرح و تنوع بسیاری دارد که به راحتی قابل اجراست. اگر تصمیم به این مدل طراحی ناخن برای شب یلدا گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم لباس‌های‌تان را هم با ناخن‌ها ست کنید. علاوه بر این ترکیب یک آرایش یا رنگ موی هندوانه‌ای، می‌تواند شما را بیش از پیش خاص و جذاب نشان دهد. بنابراین از مقاله دیگر ما در مورد آرایش شب یلدا غافل نشوید.

برای دیزاین ناخن شب یلدا به صورت هندوانه‌ای، معمولا به چهار رنگ صورتی یا قرمز، سبز فسفری و یشمی، سفید و مشکی نیاز دارید. توجه داشته باشید که در این مدل طراحی ناخن لاک قرمزتان نباید تیره باشد و ترجیحا از صورتی پر و مات استفاده کنید. همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، گاهی برای رگه‌های هندوانه به دو رنگ لاک سبز نیاز دارید.

نکته کاربردی: هنگام طراحی ناخن یک یا چند خلال دندان کنارتان داشته باشید و در مواقع نیاز (به ویژه برای کشیدن تخمه‌های هندوانه) از آن کمک بگیرید. علاوه بر این قبل از طراحی ناخن دور تا دور ناخن‌ها را چسب نواری بزنید تا نتیجه تمیزتر از آب دربیاید.

در ویدئو زیر سه مدل طرح ناخن یلدایی آموزش داده شده است:

 

چند نمونه مدل دیزاین ناخن با طرح هندوانه:

طراحی ناخن شب یلدا

3. طراحی ناخن انار

یکی دیگر از ایده‌های فوق العاده برای طراحی ناخن شب یلدا طرح انار روی ناخن‌هاست. به جای اینکه لاک اناری رنگ را یک دست روی ناخن‌ها بکشید، بهتر است متفاوت‌تر از همیشه عمل کرده و برای طراحی ناخن تان با انارهای کوچکی دست به کار شوید.

سختی یا آسانی این مدل لاک ناخن شب یلدا بسته به اینکه طرح موردنظرتان چقدر ظریف کاری دارد، متفاوت خواهد بود. با این وجود هر طرح ناخن برای شب یلدا که انتخاب کردید، ناامید نشوید. با اینکه طراحی ناخن ها به طور حرفه‌ای مهارت و استعداد می‌طلبد، با این وجود هر کسی می‌تواند با تمرین‌ زیاد تبحر لازم را به دست آورد.

طراحی ناخن برای شب یلدا

4. طراحی ناخن زمستانی

وقتی همه چیز گواه آمدن زمستان را می‌دهند، چرا دست‌های زیبای شما به حال و هوای زمستان نزدیک نشوند؟ یک مدل دیگر برای طراحی ناخن شب یلدا کشیدن دانه‌های برف ریز و درشت سفید، روی زمینه آبی، سرمه‌ای یا زرشکی رنگ ناخن‌هاست.

معمولا برای طراحی ناخن با این مدل لاک شب یلدا به لاک‌های طراحی نیاز است. اگر خرید لاک‌های نوک تیز طراحی برای‌تان مقدور نیست، می‌توانید شابلون ناخن تهیه کنید. بسیاری از شابلون‌های موجود در بازار، طرح برف‌های جذابی دارند که برای طراحی ناخن یلدا و شب‌های پیش روی زمستانی بسیار کاربردی خواهند بود.

طراحی ناخن شب یلدا

سخن پایانی

ست کردن دست و لباس و موها با حال و هوای یلدا، شب خاطره انگیزی را برای شما و عزیزان‌تان به ارمغان می‌آورد. در این مقاله زیباترین ایده‌ها را برای طراحی ناخن شب يلدا معرفی کردیم. همین حالا دست به کار شوید و از تصاویر این مقاله، ایده‌های خلاقانه بگیرید. حتی می‌توانید چند طرح را روی ناخن‌های مختلف بکشید و در نهایت از هنر دست خودتان لذت ببرید. خوشحال می‌شویم اگر تجربه یا سوالی در این باره داشتید، آن را در بخش دیدگاه‌های این مقاله از مجله زیبایی میس و مستر با ما و خوانندگان دیگر در میان بگذارید.