بهترین شامپو ضد شوره

شوره سر یکی از مشکلات رایج پوست سر است که بسیاری از افراد آن را تجربه کرده اند. این مشکل شاید در ظاهر خطرناک نباشد ولی در صورتی که درمان نشود، ممکن است عوارضی مانند ریزش مو را به دنبال داشته باشد. خوشبختانه شوره سر را به راحتی و با استفاده از شامپو ضد شوره می توان درمان کرد. شامپوهای ضد شوره با برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که این موضوع ممکن است کمی کار شما را در انتخاب بهترین شامپو سخت کند. از این رو در این مقاله به معرفی بهترین شامپو های ضد شوره خارجی، ایرانی و بهترین شامپو ضد شوره کودکان می پردازیم. اگر شما هم از مشکل شوره سر رنج می برید و به دنبال بهترین شامپو برای درمان آن هستید، مطالعه این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بهترین شامپو های ضد شوره خارجی

امروزه برندهای زیادی به تولید شامپو ضد شوره مشغول هستند. اگر به دنبال بهترین شامپو برای از بین بردن شوره سر باشید، به دلیل تنوع بسیار بالای این محصولات ممکن است دچار سردرگمی شوید. از این رو قصد داریم در ادامه شما را با بهترین شامپو ضد شوره خارجی آشنا کنیم، زیرا بسیاری از افراد اولویت اولشان برندهای خارجی است.

بهترین شامپو ضد شوره و خارش سر : شامپو نیزورال (Nizoral)

بدون شک رتبه یک در رتبه بندی بهترین شامپو ضد شوره و خارش سر به شامپو نیزورال اختصاص می یابد. این شامپو حاوی داروی کتوکونازول می باشد که یک ضد قارچ قوی برای درمان شوره سر است. در واقع شامپو نیزروال به واسطه فرمولاسیون ویژه ای که دارد به بهترین شامپو ضد شوره تبدیل شده است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. بسیاری از کسانی که تجربه استفاده از این شامپو را دارند، می گویند این شامپو نه تنها شوره سر را درمان می کند، بلکه بهترین شامپو برای قطع ریزش مو و درمان خارش سر هم می باشد. این محصول بهترین شامپو برای انواع موها است و افراد با موهای رنگ شده و آسیب دیده هم می توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از مزیت های شامپو ضد شوره نیزورال که آن را به بهترین شامپو در این زمینه تبدیل کرده است، از این شامپو می توانید در کنار سایر شامپوهای خودتان استفاده کنید و نیازی به قطع آن ها نمی باشد. توصیه شده است از شامپو نیزورال تنها دوبار در هفته استفاده کنید. بعد از دو ماه استفاده شاهد تغییرات شگفت انگیز روی موهای خود خواهید بود.

مزایای شامپو نیزورال (Nizoral)

  • حاوی داروی کتوکونازول
  • درمان قطعی شوره سر
  • قطع ریزش مو
  • درمان خارش سر
  • بهترین شامپو برای انواع موها

بهترین شامپو ضد شوره

شامپو ضد شوره داو مدل DERMACARE SCALP

شوره سر یکی از مشکلات رایج پوست سر است که در بسیاری از افراد دیده می شود. در اثر این مشکل، پوست سر شروع به پوسته ریزی می کند که این پوسته ریزی همراه با خارش و گاهی قرمزی می باشد. اگر شما هم از شوره سر کلافه شده اید می توانید با استفاده از شامپو ضد شوره داو که بهترین شامپو ضد شوره سر  است از شر این مشکل خلاص شوید. شامپو ضد شوره داو حاوی ماده پیریتیون روی می باشد. یکی از دلایلی که این شامپو را به بهترین شامپو برای حل این مشکل شوره تبدیل کرده است، پیریتیون روی رشد باکتری ها و قارچ هایی که باعث ایجاد شوره سر می شوند، را متوقف می کند و از این طریق به کاهش پوسته ریزی و خارش پوست سر کمک زیادی می کند. علاوه بر این شامپو ضد شوره داو بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده دارای شوره است، چراکه برخلاف بسیاری از محصولات ضد شوره، حاوی مواد آبرسان طبیعی مانند کره شی باتر است. یکی دیگر از مزایای شامپو ضد شوره داو قیمت مناسب آن است، این شامپو با وجود حجم بسیار زیادی که دارد با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مزایای شامپو ضد شوره داو مدل DERMACARE SCALP

  • حاوی پیریتیون روی (مهم ترین ترکیب ضد شوره شناخته شده)
  • بهترین شامپو برای درمان شوره سر
  • بهترین شامپو برای کاهش خارش پوست سر
  • حاوی ترکیبات طبیعی آبرسان مانند کره شی باتر
  • قیمت مناسب ( با وجود حجم بالا)

شامپو داو برای شوره سر

شامپوی ضد شوره هد اند شولدرز Head and Shoulders بهترین شامپو برای شوره سر

نیمی از افراد جامعه مبتلا به شوره سر هستند. در بیشتر مواقع شوره سر مشکل جدی نیست ولی به دلیل ظاهر ناخوشایندی که ایجاد می کند، ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس افراد برای حضور در اجتماع شود. کسانی که از این مشکل رنج می برند و به دنبال بهترین شامپو ضد شوره برای رهایی از این شرایط هستند، می توانند از شامپو ضد شوره هد اند شولدرز استفاده کنند. ناگفته نماند این شامپوی قدرتمند علاوه بر درمان شوره سر، بهترین شامپو برای درمان سبورئیک درماتیت هم است.

شامپو ضد شوره هد اند شولدرز، با سلنیوم سولفاید فرموله شده است که از مواد موثر در مقابله با شوره سر محسوب می شود. علاوه بر این اثر فوق العاده ای در درمان خارش پوست سر دارد. این شامپو به واسطه داشتن روغن نارگیل در ترکیبات خود به آبرسانی پوست سر کمک می کند و به همین جهت بهترین شامپو برای افرادی می باشد که به دلیل خشکی بیش از حد پوست دچار شوره سر شده اند. شامپوی هد اند شولدرز را می توانید بدون نسخه پزشک خریداری کنید و با استفاده از آن سلامتی و زیبایی را به موهای خود هدیه دهید.

مزایای شامپوی ضد شوره هد اند شولدرز Head and Shoulders

  • متعادل کردن PH پوست سر
  • درمان شوره سر و جلوگیری از بروز مجدد آن
  • بهترین شامپو برای درمان خارش سر
  • بهترین شامپو برای آبرسانی پوست سر

بهترین شامپو ضد شوره سر

شامپو ضد شوره سلسن (Selsun)

یکی از بهترین شامپوهای ضد شوره که قصد معرفی آن را داریم شامپو ضد شوره سلسن می باشد که ساخت کشور انگلستان است.

این شامپو حاوی سلنیوم سولفید، آلوئه ورا و مرطوب کننده است که به واسطه این ترکیبات به درمان شوره سر کمک می کند و بهترین شامپو برای داشتن موهایی نرم، درخشان و خوش حالت است. همانطور که می دانید یکی از دلایل ایجاد شوره سر تنظیم نبودن PH پوست سر می باشد، این شامپو با تنظیم PH پوست سر مانع از بروز مجدد شوره سر می شود. بسیاری از پزشکان هم برای درمان شوره سر این شامپو قدرتمند را به عنوان بهترین شامپو ضد شوره تجویز می کنند. برخی افراد هم از این شامپو به عنوان بهترین شامپو برای درمان سبورئیک درماتیت یاد می کنند.

مزایای شامپو سلسن

  • متعادل کردن PH پوست سر
  • بهترین شامپو برای درمان شوره سر
  • بهترین شامپو برای نرم و درخشان کردن مو
  • خوش حالت کردن مو

سلسن

شامپو ضد شوره L’Oreal Paris EverFresh, sulfate-free

یکی از راه های رفع شوره سر استفاده از شامپو ضد شوره لورال می باشد. این شامپو یکی از بهترین شامپوهای ضد شوره بوده و طرفداران زیادی دارد. شامپو لورال به واسطه فرمولاسیون ویژه خود به بهترین شامپو ضد شوره و خارش سر تبدیل شده است. این شامپو دارای پیریتیون روی می باشد که علاوه بر رفع شوره سر، بهترین شامپو ضد خارش است و به متعادل کردن PH پوست سر هم کمک می کند. شامپو ضد شوره لورال بدون سولفات است و بهترین شامپو برای کسانی است که پوست سر حساسی دارند و به دنبال شامپویی مناسب می گردند، می باشد‌. قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات ضد شوره کمی بالاتر است و علت آن هم این است که شوره سر را به طور قطعی درمان می کند و موهایی زیبا و سالم را برایتان به ارمغان می آورد. برای درمان شوره سر از این شامپو تنها دوبار در هفته استفاده کنید.

مزایای شامپو ضد شوره L’Oreal Paris EverFresh, sulfate-free

  • بهترین شامپو نرم کننده و احیا کننده مو
  • درمان خارش سر
  • بدون سولفات
  • مناسب برای پوست سر حساس

بهترین شامپو ضد شوره

بهترین شامپو های ضد شوره ایرانی

در قسمت قبل شما را با تعدادی از بهترین شامپوهای ضد شوره خارجی آشنا کردیم. در ادامه به معرفی بهترین شامپو های ضد شوره ایرانی می پردازیم. برای اینکه شما انتخاب راحت تری در خرید بهترین شامپو برای موهایتان داشته باشید، نظرات مصرف کنندگان را هم در اختیارتان می گذاریم.

شامپو ضد شوره ایرانی بدون سولفات : سینره

یکی از بهترین شامپو های ضد شوره که طرفداران زیادی دارد شامپو ضد شوره سینره می باشد. در تولید این شامپو از خواص ضدباکتری و ضدقارچ گیاهان دارویی مثل پرسیاوش، آویشن و بید بهره گرفته شده است. تولید کننده این شامپو مدعی است که این محصول بهترین شامپو برای درمان شوره سر است و تنها بعد از یک هفته استفاده از این شامپو شاهد کاهش مقدار قابل توجهی از شوره سر خواهید بود و بعد از یک ماه دوره درمان کامل می شود و دیگر هیچ شوره ای روی سرتان باقی نمی ماند، اما نظر مصرف کنندگان این شامپو چیست؟ آیا مصرف کنندگان از این شامپو راضی بوده اند؟ تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان از عملکرد شامپو ضد شوره سینره راضی هستند و از آن به عنوان بهترین شامپو ضد شوره ایرانی یاد می کنند. نکات مثبت این شامپو از نظر آن ها رایحه خوب، تمیز کنندگی قوی مو و جنبه درمانی مؤثر آن می باشد. همچنین تعداد کمی از کاربران با وجود رضایت از این محصول، گفته اند که این شامپو زیاد کف نمی کند که علت آن نداشتن سولفات در ترکیبات این شامپو است.

ضد شوره ایرانی

برترین برند شامپو ضد شوره ایرانی برای انواع مو : سریتا

به دلیل تنوع جنس مو و میزان شوره سر هر فرد، تولیدکنندگان شامپو اقدام به تولید محصولاتی مختص هر نوع مو و مشکلات آن کرده اند و یکی از این تولیدکنندگان برند ایرانی سریتا است. شامپو ضد شوره سریتا جزو بهترین شامپوهای ضد شوره بازار است که می توانید برای رفع شوره سر از آن استفاده کنید. برند سریتا 4 شامپو ضد شوره برای موهای خشک و چرب یا میزان شوره سر شدید و متوسط تولید کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

برند سریتا شامپوهای ضد شوره خود را در دو رنگ آبی (دو در یک) و قرمز (pz+) تولید کرده است. شاید بپرسید تفاوت این دو شامپو در چیست؟

شامپو سریتا ۱×۲ برای شوره های کم

شامپو ضد شوره آبی مناسب برای درمان شوره های کم و متوسط مناسب است. این محصول با ترکیباتی که دارد بهترین شامپو برای کاهش التهاب و خارش پوست سر به شمار می رود.

شما می توانید شامپو ضد شوره سریتا مدل 2*1 را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه کنید.

شامپو سریتا pz+ بهترین گزینه برای شوره های مقاوم

سریتای قرمز به جز ترکیبات شیمیایی (پیروکتون اولامین، زینک و اسید سالیسیلیک) حاوی ترکیبات گیاهی مانند عصاره دانه انار، رزماری و نعناع فلفلی هم می باشد. تعداد بسیار زیادی از کسانی که از این شامپو استفاده کرده اند از این محصول رضایت داشته اند و دلیل رضایتشان کیفیت مناسب، تاثیر قابل قبول، اثر خنک کنندگی خوب، قدرت تمیزکنندگی فوق العاده و کنترل چربی بالای شامپو سریتا می باشد.

این شامپو به دلیل وجود مواد گیاهی و دارویی در ترکیباتش دارای رایحه ای خاص است.

شما می توانید شامپو مخصوص شوره های مقاوم سریتا مدل PZ+ را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه نمایید.

شامپو ضد شوره مخصوص موهای چرب سریتا

این محصول بهترین شامپو برای موهای چرب دارای شوره است. شامپو Probiotic-Oily می تواند میزان ترشح غدد چربی کف سر را تنظیم و کنترل کند و به این ترتیب شوره و پوسته کف سر را درمان کند.

شما می توانید شامپو موهای چرب سریتا را در فروشگاه اینترنتی میس و مستر مشاهده و خریداری نمایید.

شامپو ضد شوره مخصوص موهای خشک سریتا

شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا علاوه بر درمان شوره سر، دارای ترکیبات ویتامینه مغذی است و می تواند خشکی موهای شمارا کاهش دهد و لطافت و درخشندگی موهای شما را بازگرداند. این شامپو پوست سر شما را به طور کامل پاکسازی می کند و با افزایش خون رسانی در کف سر، باعث تقویت موها و رشد مجدد آن ها می شود، به همین خاطر بهترین شامپو برای موی خشک است.

هم اکنون می توانید شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا را از طریق سایت میس و مستر سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

سریتا

بهترین شامپو ضد شوره کودکان

کودکان هم به شوره سر مبتلا می شوند این اختلال در کودکان به اندازه بزرگسالان شایع است و اگر درمان نشود، مشکلاتی نظیر ریزش مو را به دنبال خواهد داشت. در بسیاری از موارد شوره سر کودکان را می توان با استفاده از شامپو های ضد شوره مخصوص کودکان درمان کرد. شامپو ضد شوره کودکان در برندهای مختلف تولید شده است، در هنگام خرید به دقت مواد تشکیل دهنده شامپو را بررسی نموده و بهترین شامپو ضد شوره کودکان را خریداری کنید. در ادامه چند نمونه از بهترین شامپوهای ضد شوره کودکان را به شما معرفی می کنیم. این شامپو که مورد تأیید پزشکان آمریکا و سازمان غذا و دارو می باشد، بهترین شامپو برای محافظت از سلامت و زیبایی موهای کودک دلبندتان است.

شامپوی ضد شوره فاقد سولفات مخصوص کودکان HONEYDEW

یکی از بهترین شامپوهای ضد شوره برای درمان شوره سر کودکان شامپوHONEYDEW  می باشد. در تولید این شامپو از بهترین مواد طبیعی همچون روغن جوجوبا، عصاره درخت چای و اسانس سنبل هندی و همچنین مواد مغذی بهره گرفته شده است تا از پوست سر کودک شما در برابر شوره سر به خوبی محافظت کند. این شامپو با فرمولاسیونی ملایم و لطیف بهترین شامپو برای پاکسازی پوست سر و موی لطیف و حساس کودکان به شمار می رود و از موهای آسیب دیده و خشکشان محافظت می کند. یکی دیگر از مزایای این محصول که باعث شده است تا لقب بهترین شامپو کودک را از آن خود کند بدون سولفات و پارابن و ضدآلرژی بودن آن می باشد.

شامپو شوره سر کودکان

 

شامپو سولفور ۸ (Sulfur8) مخصوص کودکان

آیا کودک شما هم دائم پوست سر خود را می خاراند و دچار شوره سر شده است؟ اگر در مورد شوره سر کودکتان نگران هستید و می خواهید آن را با استفاده از بهترین شامپو ضد شوره درمان کنید. پیشنهاد ما استفاده از شامپو ضد شوره سولفور ۸  می باشد. این محصول بهترین شامپو ضد شوره برای کودکان ۲ تا ۲۱ سال است. فرمولاسیون ملایم و لطیف این شامپو آن را به بهترین شامپو برای درمان شوره سر کودکان تبدیل کرده است. این شامپو با کف بسیار زیادی که دارد در پاکسازی پوست سر و موهای کودکان موثر است و آن ها را درخشان و زیبا می کند. از این محصول می توانید به صورت روزانه استفاده کنید.

ضد شوره سر کودکان

ترکیبات یک شامپو ضدشوره خوب:

در شامپوهای ضد شوره ترکیبات مختلفی وجود دارد که این ترکیبات با اثرضدمیکروبی و خاصیت نرم کنندگی به درمان شوره سر کمک می کنند.

اصلی ترین ترکیبات شامپوهای ضد شوره شامل موارد زیر می باشد:

  • اسید سالیسیلیک (Salicylic Acid)
  • گوگرد (Sulfur)
  • سولفید سلنیوم (Selenium Disulfide)
  • کتوکونازول (Ketoconazole)
  • تار ذغال سنگ (Coal Tar)
  • روی پیریتیون (Pyrithione Zinc)

حتما هنگام خرید شامپو درمانی مورد نظر به ترکیبات محصول توجه نمایید تا بتوانید بهترین شامپو را خریداری کنید، چون شامپویی که این ترکیبات را نداشته باشد اثر درمانی چندانی ندارد.

البته به غیر از ترکیبات ضد میکروبی گفته شده، برخی از شامپوهای ضد شوره دارای ترکیبات گیاهی مانند عصاره چای سبز و روغن درخت چای هستند. این ترکیبات باعث نرم و درخشان شدن مو و افزایش اثر درمانی شامپو می شوند. بهترین شامپو ضد شوره باید فاقد پارابن و سولفات باشد، چون این موارد به پوست سر آسیب می زنند.

سایر ترکیبات گیاهی موجود در بهترین شامپو های ضد شوره شامل موارد زیر می باشد:

  • روغن نارگیل
  • روغن رزماری
  • روغن جوجوبا
  • عصاره لیمو
  • سرکه سیب

در هنگام خرید شامپو ضد شوره خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید شامپو ضد شوره به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین شامپو ضد شوره را انتخاب کنید و با کمک آن از شر شوره سر خلاص شوید:
شامپو ضد شوره سر مناسب با نوع موهای خود خریداری کنید: بهترین شامپو برای شما شامپویی است که متناسب با نوع مو و پوست سرتان باشد تا بتواند شوره سر را رفع کند.
به ترکیبات شامپو ضد شوره دقت کنید.
به اسیدیته یا PH شامپو دقت کنید: بهترین شامپو ضد شوره باید توانایی این را داشته باشد که اسیدیته پوست سر و موها را به خوبی متعادل کند. در صورتی که پوست سر به اندازه کافی اسیدی نباشد از حالت طبیعی خارج می شود و عوارضی مانند شوره و خارش سر را به دنبال دارد.

کلام آخر

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم شامپوهای ضد شوره مختلفی در بازار وجود دارد. ما در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر شما را با بهترین شامپو ضد شوره خارجی، ایرانی و بهترین شامپو ضد شوره کودکان آشنا نمودیم. امیدواریم این مطلب به شما کمک کند تا بتوانید بهترین شامپو را برای خود و کودک دلبند تان انتخاب کنید.

اگر تجربه استفاده از شامپوهای معرفی شده را دارید یا به غیر از شامپوهای معرفی شده در مقاله، شامپو خوبی می شناسید که در درمان شوره موثر است، آن را از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر همراهان سایت میس و مستر در میان بگذارید.

سوالات متداول پیرامون شامپو ضد شوره

در این قسمت به تعدادی از سوالات پیرامون موضوع مقاله پاسخ می دهیم. این بخش را با دقت مطالعه کنید چون پاسخ این سوالات در انتخاب بهترین شامپو ضد شوره به شما کمک می کند.

شامپوهای ضد شوره به چند دسته تقسیم می شوند؟

شامپوهای ضد شوره به سه دسته شامپو مناسب شوره خشک، شامپو مناسب شوره چرب و شامپو ضد شوره روزانه تقسیم می شوند.

در هنگام خرید شامپو ضد شوره به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید شامپو ضد شوره به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین شامپو ضد شوره را انتخاب کنید و با کمک آن از شر شوره سر خلاص شوید:
شامپو ضد شوره سر مناسب با نوع موهای خود خریداری کنید: بهترین شامپو برای شما شامپویی است که متناسب با نوع مو و پوست سرتان باشد تا بتواند شوره سر را رفع کند.
به ترکیبات شامپو ضد شوره دقت کنید.
به اسیدیته یا PH شامپو دقت کنید: بهترین شامپو ضد شوره باید توانایی این را داشته باشد که اسیدیته پوست سر و موها را به خوبی متعادل کند. در صورتی که پوست سر به اندازه کافی اسیدی نباشد از حالت طبیعی خارج می شود و عوارضی مانند شوره و خارش سر را به دنبال دارد.

چند بار باید از شامپو ضد شوره استفاده کرد؟

اینکه چندبار در هفته از شامپو ضد شوره استفاده کنید به نوع پوست سر، بلندی و کوتاهی مو، نوع شوره، عامل ایجاد شوره و PH شامپو بستگی دارد و از روزی یک تا چند بار در هفته متفاوت است. شامپوهایی با PH ملایم بهترین شامپو برای مصرف روزانه هستند. از سایر شامپوهای ضد شوره هم در هفته بین دو تا سه بار استفاده کنید.
حتما در هنگام استفاده دستورالعمل درج شده روی شامپو را با دقت بخوانید و با توجه به آن را مصرف کنید، تا از مزایای شامپو مورد نظر به بهترین نحو بهره مند شوید.

شامپو ضد شوره چگونه باید روی سر آبکشی شود؟

پس از زدن شامپو به موهای خود را به بهترین شکل آبكشي کنيد تا شامپو کاملا از روی موهای شما شسته شود و اثری از آن باقی نماند. موهایتان را با آب گرم آبکشی کنید تا شامپو به صورت كامل از روی مو پاک شود اما از آب خیلی داغ استفاده نکنید تا موهایتان آسیب نبیند.