معرفی بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها

همانطور که می دانید، یکی از مهم‌ ترین عوامل در داشتن یک زندگی زناشویی موفق، برقراری مرتب و لذت بخش رابطه جنسی است. طبیعی است که افراد خواهان رابطه جنسی طولانی مدت بوده و همواره هم به دنبال فرار از زود انزالی و پیدا کردن روشی برای طولانی ‌تر کردن مدت رابطه جنسی خود هستند. استفاده از کاندوم تاخیری شاید بهترین راه برای طولانی کردن رابطه جنسی است. اما آیا می توان، بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها را با وجود تنوع مدل های آن تشخیص داد؟ در همین راستا ما قصد داریم در این بخش از مجله سلامت و زیبایی میس و مستر ۱۰ مورد از بهترین کاندوم های تاخیری که در بازار موجود هستند را به شما معرفی کنیم.

بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها کدام است؟

در حال حاضر، انواع مختلف و بسیار متنوعی از بهترین کاندوم ها در داروخانه ها موجود هستند. اما ما در میان آن ها فقط به معرفی بهترین کاندوم های تاخیری می پردازیم.

 کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس مدل Ginseng

اولین و بهترین کاندوم تاخیری که قصد داریم در ابتدای این مطلب به عنوان بهترین کاندوم تاخیری موجود در داروخانه ها به معرفی آن بپردازیم، کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس است که از لاتکس ۱۰۰% طبیعی تولید می شود، به همین خاطر کاملا ضد حساسیت بوده و از نظر بسیاری از زوجین جزو بهترین کاندوم های تاخیری موجود در داروخانه ها به شمار می رود. عامل دیگری که این کاندوم را به بهترین کاندوم تاخیری تبدیل می کند، عصاره جنسینگی است که در آن به کار رفته و باعث تحریک بیشتر زوجین می شود. بنزوکائین، دیگر ماده ای است که در ساخت بهترین کاندوم تاخیری جیسینگ کدکس به کار رفته و باعث به تاخیر انداختن انزال می شود و رابطه طولانی مدتی را برایتان به ارمغان می آورد. برای آن دسته از خانم هایی که با مشکل سرد مزاجی دست و پنجه نرم می کنند، این مدل کاندوم می تواند، بهترین کاندوم تاخیری باشد؛ چرا که روی سطح آن خارها و شیارهایی تعبیه شده که باعث تحریک فوق العاده زن می گردد. علاوه بر این به علت وجود مواد روان کننده در این کاندوم، لذت رابطه بیشتر شده و مشکلاتی از جمله درد در ناحیه تناسلی بانوان برطرف می شود. از آن جایی که کاندوم تاخیری جنسینگ کدکس سه لایه است، پس استقامت بسیار بالایی دارد و هرگز پاره نمی شود. همین مسئله کمک می کند تا شما بتوانید به عنوان بهترین کاندوم تاخیری به آن اعتماد کنید.

 کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس مدل Ginseng

استفاده از بهترین کاندوم تاخیری، موثرترین راه برای داشتن یک رابطه جنسی طولانی مدت است که افزایش رضایت و تجربه یک رابطه جنسی لذت بخش را به همراه دارد.

 کاندوم کاپوت مدل 7Hot Time

کاندوم دیگری که می توان آن را در لیست بهترین کاندوم تاخیری موجود در داروخانه ها جای داد، کاندوم کاپوت مدل 7 Hot Time است. از دلایلی که باعث شده این محصول در میان انواع مختلف کاندوم به عنوان بهترین کاندوم تاخیری شناخته شود، وجود ماده ای به نام Niacin است که موجب ارکشن بهتر و افزایش زمان نعوظ می شود. این مدل از بهترین انواع کاندوم در ترکیبات خود دارای عصاره میوه هایی چون: انار، کیوی، انبه، پرتقال، توت فرنگی، هلو و همچنین عصاره گرم جینسینگ که به عنوان ماده ای برای افزایش میل جنسی به کار می رود، است، هر کدام از این مواد به نوعی در تبدیل شدن کاندوم کاپوت 7 hot time به بهترین کاندوم تاخیری نقش موثری را ایفا می کنند. به عنوان مثال عصاره انار باعث القاء گرمی، انقباض و تنگی واژن می شود و عصاره بلوط باعث حفظ الاستیته دیواره واژن می گردد. اسانس پرتقال و انبه هم میل جنسی را در طرفین افزایش می دهد که در رسیدن به ارگاسم مفید است. وجود مواد روان کننده واژن به نام لوبریکانت NI&LA در این محصول ایرانی هم می تواند از خشکی واژن جلوگیری کند. این کاندوم خارها و شیارهایی روی سطح خود دارد که می تواند، نقاط G و SPOT را به بهترین نحو تحریک کرده و میل جنسی و نهایتا اوج برانگیختگی را در بانوان به وجود آورد. با این وجود، ممکن است کاندوم کاپوت مدل 7 hot time را که تا این اندازه گرم کننده بوده و لذت جنسی را بالا می برد، بهترین کاندوم تاخیری موجود در داروخانه ها نخواند.

 کاندوم کاپوت مدل 7Hot Time

کاندوم تاخیری کاپوت مدل Non Stop

کاندوم تاخیری حلقوی کاپوت مدل Non Stop دیگر کاندومی است که می توان آن را به عنوان بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها معرفی کرد.

از آن جایی که این کاندوم می تواند به دو صورت موجب بالا رفتن زمان انزال شود، به عنوان بهترین و قویترین کاندوم تاخیری هم شناخته می شود. کاندوم حلقوی کاپوت مدل non stop در ترکیبات خود بنزوکائین که موثرترین و بهترین ماده شیمیایی برای بالا بردن زمان رابطه جنسی است را دارد و با تکیه بر همین ماده می تواند، انزال را به تاخیر بیندازد. علاوه بر این در این مدل از بهترین نوع کاندوم ، حلقه فیزیکی تعبیه شده است که رگ زیر آلت تناسلی را فشار داده و به صورت فیزیکی نیز موجب تاخیر در ارگاسم مردان شده و رابطه ای لذت بخش را برای ذوجین به همراه خواهد آورد. ایا این دلایل کافی نیست تا کاندوم تاخیری حلقوی کاپوت Non-Stop بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها باشد؟ اگر نگران پارگی کاندوم در حین رابطه جنسی هستید، با اطمینان و بدون نگرانی می توانید از کاندوم کاپوت Non-Stop استفاده کنید؛ چرا که در ساخت آن از مخزن ذخیره برای مایع منی استفاده شده است که باعث می شود مرد در حین انزال از جهت ایمنی کاندوم آسوده خاطر باشد. چنین مشخصه ای باعث شده تا این محصول به عنوان بهترین کاندوم برای تضمین سلامت جنسی معرفی شود. مزیت های کاندوم تاخیری Non-Stop تمامی ندارد، این مدل کاندوم با داشتن رایحه فوق العاده تحریک کننده و خوش بو به شما کمک می کند که دیگر نگران بوی بد ناحیه تناسلی نباشید. همچنین با توجه به خاصیت تحریک کنندگی آن موجب افزایش میل جنسی طرفین می شود.

کاپوت مدل Non Stop

کاندوم تاخیری مضاعف شادو

دیگر کاندومی که می توان به آن لقب بهترین کاندوم تاخیری موجود در داروخانه ها را داد، کاندوم تاخیری مضاعف شادو است. در این کاندوم مواد تاخیری با دوز بیشتری استفاده شده تا برای آقایانی که دچار زود انزالی هستند، مناسب باشد. از طرفی هم به جای لیدوکائین از بنزوکائین استفاده شده تا در کنار به تعویق انداختن ارگاسم و طولانی کردن رابطه از ایجاد هر گونه حساسیت و آلرژی هم جلوگیری کند. همین مورد کافی است تا این محصول، بهترین کاندوم تاخیری لقب بگیرد. کاندوم تاخیری مضاعف شادو که در کمپانی مکس دیلای و از لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی تولید شده، مواد لغزنده و کاملا چربی روی خود دارد تا رابطه ‌ای بدون درد و بی نظیر را برای خانم ها به ارمغان بیاورد. به همین خاطر برای خانم ها هم می تواند، بهترین مدل کاندوم تاخیری باشد. طراحان کاندوم تاخیری مضاعف شادو برای امنیت بیشتر در انتهای کاندوم یک مخزن ذخیره اسپرم تعبیه کرده اند، تا زوجین یک رابطه جنسی امن را تجربه کنند و نگران بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی نباشند. دیگر دلیلی که این کاندوم را به بهترین کاندوم تبدیل کرده خارهای ریز و درشت متعددی است که روی سطح آن قرار دارد و با تحریک زنان به ارگاسم کامل کمک دو طرف می ‌کند. به همین دلیل برای خانم های سرد مزاج بسیار مناسب است.

کاندوم تاخیری مضاعف شادو

کاندوم تاخیری اورز مدل Hero

کاندوم تاخیری اورز مدل Hero که از جنس لاتکس طبیعی است را هم می توان در لیست بهترین کاندوم های تاخیری جای داد. دلیل اصلی آن هم داشتن ماده ای به نام بنزوکائین است که بهتر از این ماده برای تاخیر در انزال وجود ندارد.

این کاندوم خاردار هم هست و روی سطح خود خارها و شیارهایی دارد که باعث تحریک نقاط حساس زن ( G-Spot ) شده و هر دو طرف به ویژه زن را به اوج لذت جنسی می رساند. در این حالت رضایت جنسی ایجاد شده و هر دو نفر از رابطه لذت می برند. همین مسئله هم باعث شده تا کاندوم اورز مدل hero از بهترین کاندوم تاخیری پرطرفدار در میان زوجین باشد. از آن جایی که این کاندوم تاخیری حاوی مواد روان کننده است، باعث می شود تا زن هیچ دردی در حین رابطه جنسی حس نکند و تنها لذت ببرد. اسانس موز و عسل دیگر مواد سازنده کاندوم تاخیری اورز مدل Hero هستند که به منظور افزایش هیجان و گرمابخشی در این کاندوم به کار رفته اند. تعبیه شدن مخزن ذخیره مایع منی در این محصول که بهترین کاندوم ضد حساسیت است، این اطمینان را به زوجین می دهد تا بدون نگرانی از بابت پاره شدن کاندوم حین مقاربت از رابطه خود لذت ببرند.

کاندوم اورز مدل Hero

کاندومی می تواند، بهترین کاندوم تاخیری نامیده شود که در ترکیبات خود ماده ای به نام بنزوکائین داشته باشد. این ماده موثرین تر ماده شیمیایی برای بالا بردن زمان رابطه جنسی است.

کاندوم فیستا مدل Energy Delay

کاندوم تأخیری فیستا مدل Energy Delay از جنس لاتکس طبیعی ساخته شده و جزو بهترین کاندوم های تاخیری موجود در داروخانه ها به حساب می آید. استفاده از بهترین لاتکس طبیعی در ساخت این کاندوم باعث شده تا هیچ گونه حساسیت پوستی در اثر استفاده از آن در حین رابطه جنسی ایجاد نشود. وجود ماده ای به نام بنزوکائین در کاندوم فیستا مدل Energy Delay انزال را به تأخیر انداخته و به دنبال آن هم مدت زمان نزدیکی را افزایش می دهد و در نتیجه موجب افزایش لذت زوجین می شود. این کاندوم حاوی روان کننده اضافی است که وجود آن به لذت بیشتر زوجین در رابطه جنسی کمک می کند. کاندوم فیستا مدل delay Enegry را می توان بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری ناخواسته دانست؛ چرا که دارای یک مخزن ذخیره است که از ریخته شدن مایع منی مرد به درون واژن زن جلوگیری کرده و مانع بارداری می شود. یکی از مشخصه هایی دیگری که این کاندوم را از سایر کاندوم های تاخیری موجود در داروخانه ها متمایز کرده و آن را به بهترین کاندوم در میان آن ها تبدیل نموده، این است که دارای اسانس انرژی زا با رایحه بسیار مطبوع است. وجود چنین ترکیبات انرژی زایی در ساختار لاتکسی کاندوم فیستا لذت جنسی فوق العاده و تکرار نشدنی را برای زوجین ممکن می سازد.

فیستا مدل Energy Delay

کاندوم خاردار و تاخیری مدل توربو (X Dream Turbo)

یکی دیگر از کاندوم هایی که می تواند، بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها باشد، کاندوم تاخیری ایکس دریم مدل توربو است. بی شک این محصول می تواند همان کاندومی باشد که همیشه به دنبال آن بوده اید تا یک رابطه هیجان انگیز داشته باشید. کاندوم توربو آغشته به ماده موثر گیاهی جهت تاخیر در انزال است و به همین دلیل به آن بهترین کاندوم تاخیری گفته می شود. از آنجایی که مواد تحریک کننده موثری جهت تحریک بیشتر شما و شریک جنسیتان در خود دارد، لذتی فوق العاده را برای شما در حین مقاربت به ارمغان می آورد. همچنین داشتن خارهای نقطه ای و بدنه شیاردار باعث تحریک بیشتر ناحیه واژن و نقطه G بانوان می شود که این مشخصه هم به لذت بخش شدن رابطه منتهی می شود. تمام این خواص کمک کرده تا کاندوم توربو ایکس دریم علاوه بر این که بهترین کاندوم تاخیری در میان نمونه های مشابهش باشد، یکی از پرطرفدارترین کاندوم های موجود در کشور نیز باشد. کاندوم توربو توسط برند شناخته شده و معروف ایکس دریم و از جنس لاتکس مرغوب ساخته شده که در برابر پارگی بسیار مقاوم است. علاوه بر این دارای مخزن ذخیره مایع منی در خود است که به امنیت بیشتر رابطه جنسی کمک می کند. بدنه شفافی هم دارد که برای ایجاد تحریک چشمی در بانوان بسیار موثر است. چرب بودن آن هم به کاهش دردهای ناخواسته واژینال حین مقاربت کمک می کند. به همین خاطر بهترین کاندوم برای خانم هایی است که مبتلا به خشکی واژن هستند.

بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها

کاندوم تاخیری دابل دیلی کدکس

کاندوم تاخیری دابل دیلی کدکس دیگر کاندومی است که در لیست بهترین کاندوم های تاخیری جای دارد. به جرات می توان گفت که این محصول از پرفروش ترین کاندوم های تاخیری در داروخانه ها بوده و محبوبیت زیادی بین طرفداران خود دارد. چیزی که این کاندوم را از نمونه های مشابهش متمایز نموده و آن را به بهترین کاندوم تاخیری در بازار تبدیل کرده، این مورد است که علاوه بر این که به کمک یک ماده تاخیری موثر و قوی، انزال را به تاخیر می اندازد، یک حلقه لاستیکی هم در خود دارد که در قسمت بالای کاندوم قرار داده شده است. این حلقه بخش حساس آلت تناسلی را تحت فشار قرار می دهد. به همین خاطر می تواند با به تاخیر انداختن انزال رابطه جنسی را طولانی کند. سطح مواج این کاندوم که پستی و بلندی های زیادی دارد، باعث تحریک هر چه بیشتر بانوان و به دنبال آن اوج لذت جنسی در آن ها می شود. به همین خاطر است که کاندوم تاخیری دابل دیلی کدکس بهترین کاندوم برای خانم هایی است که از سردی مزاج رنج می برند. موردی که باعث می شود تا با خیال راحت بتوانید از این کاندوم در رابطه جنسیتان استفاده کنید و از رابطه طولانی ای که برایتان می سازد، کاملا لذت ببرید، وجود مخزن اضافه ای است که برای امنیت بیشتر به منظور جمع آوری مایع منی روی کاندوم تعبیه شده است. اگر به دنبال قوی ترین و بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری ناخواسته هستید، این کاندوم مناسب شماست.

دابل دیلی کدکسدابل دیلی کدکس

از میان انواع کاندوم ‌های موجود در بازار ایران، برند کدکس kodex و کاپوت kapoot جزو بهترین مدل های کاندوم تاخیری هستند که اعتبار بالایی داشته و محصولات باکیفیت و مرغوبی را تولید می ‌کنند.

کاندوم تاخیری ۴۵ دقیقه کاپوت

کاندوم تاخیری ۴۵ دقیقه کاپوت یکی دیگر از بهترین کاندوم های تاخیری است که توسط برند خوش نام و معتبر کاپوت ساخته شده و به کمک آن می توان یک رابطه با کیفیت و طولانی مدت را تجربه کرد. این کاندوم دارای ماده موثری به نام لیدوکائین است. زمانی که لیدوکائین در تماس با آلت تناسلی قرار می گیرد از طریق پوست جذب شده و باعث بی حسی و تاخیر در انزال می گردد. به همین خاطر کاندوم ۴۵ دقیقه کاپوت بهترین کاندوم تاخیری برای افرادی است که با مشکل زود انزالی دست و پنجه نرم می کنند. درست است که کمپانی کاپوت با نوشتن عدد ۴۵ دقیقه بر روی بسته بندی این کاندوم قدرت خود را به رخ کشیده اما این نوشته به این معنا نیست که استفاده از این مدل کاندوم ۴۵ دقیقه تاخیر در انزال ایجاد می کند. این کاندوم دارای عصاره نعنا بوده که در کنار ماده موثر تاخیری باعث القای حس خنکی به شما می شود که فوق العاده جذاب و لذت بخش است. یکی دیگر از بهترین ویژگی های مثبت کاندوم ۴۵ دقیقه کاپوت این است که شل شدگی آلت در هنگام مقاربت را بر طرف می سازد و به همین خاطر برای کسانی که اختلال نعوظ دارند، بسیار مناسب است. نوک ذخیره در ابتدای کاندوم ۴۵ دقیقه کاپوت هر گونه نگرانی را بابت پاره شدن کاندوم در حین رابطه از بین برده است. همه این ویژگی های مثبت و فوق العاده این کاندوم این را به بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها تبدیل کرده است.

کاندوم کاپوت

کاندوم کاپوت Kapoot مدل Energy+Delay

بی شک تا اینجای مطلب متوجه شدید که برند کاپوت یکی از بهترین و معتبرترین کمپانی های تولید کاندوم است. کاندوم خاردار و تاخیری مدل Energy+Delay تولیدی همین کمپانی معروف بوده و ضمن آن که از محصولات خوب و پرطرفدار برند کاپوت است، به عنوان بهترین کاندوم تاخیری موجود در بازار هم شناخته می شود. وجود ماده لیدوکائین در این کاندوم، انزال را در آقایان به تاخیر می‌ اندازد که این مورد انرژی و شور بیشتری به رابطه می بخشد. علاوه بر این در ترکیبات این کاندوم از ماده ای به نام butea superba استفاده شده که وجود آن به افزایش حجم و سایز آلت تناسلی در حین رابطه کمک می کند. ال آرژینین دیگر ماده ای است که در این کاندوم وجود دارد و ارکشن یا نعوظ را ماندگارتر و طولانی‌‌تر می‌ نماید. به همین خاطر این محصول، بهترین کاندوم برای آقایانی است که درگیر اختلال نعوط هستند. از دیگر مزایای این کاندوم، وجود خارها و شیارهای متعدد روی سطح آن است که با تحریک نقطه G بانوان، لذت بیشتری برای طرفین به ارمغان می ‌آورد. در ترکیبات کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت Kapoot مدل Energy+Delay از رایحه مارین که یک عصاره گیاهی و دریایی است، استفاده شده که می تواند، تحریکات جنسی را بالا برده و میلی جنسی را افزایش دهد. این کاندوم فوق العاده که یکی از بهترین کاندوم های تاخیری است، در کنار به تعویق انداختن انزال، می تواند انرژی زوجین را در حین نزدیکی افزایش دهد.

درمان زودانزالی

کاندوم گودلایف مدل Super Delay

کاندوم دیگری که می توان به آن لقب بهترین کاندوم تاخیری را داد، کاندوم super Delay از برند محبوب و معروف گودلایف است. کاندوم گودلایف مدل super delay به دو دلیل بهترین کاندوم تاخیری نامیده می شود. مورد اول این که حاوی بنزوکائین بوده که یک ماده موثره بی حس کننده است و مورد دوم هم اینکه یک گردنه باریک در میانه طولی آن وجود دارد که باعث تاخیر در انزال آقایان می شود. حسن دیگر بهترین کاندوم گودلایف این است که بدون اسانس شیمیایی و با لاتکس کاملا طبیعی تولید شده است، به همین خاطر به آن بهترین کاندوم ضد حساسیت هم لقب می دهند. وجود ماده روان کننده در آن، درد مقاربت را در خانم ها کاهش می دهد. خارهای آناتومیک روی سطح کاندوم گودلایف مدل super delay زن را در رابطه جنسی به اوج لذت جنسی رسانده و با طولانی کردن مدت نزدیکی یک رابطه جنسی فوق العاده را برای هر دو طرف به ارمغان می آورد. این دقیقا همان موردی است که یک خانم از بهترین کاندوم موجود در داروخانه ها انتظار دارد. جالب است بدانید، کليه کاندوم های جديدی که در کمپانی گودلايف تولید می شوند، با استفاده از بهترین دستگاه هاي تمام الکترونيکي ساخته شده و تمام تست هاي مقاومت و صلابت کالا را پشت سر گذاشته اند. به همین خاطر است که برند گودلایف در حال حاضر از جمله بهترین برندهای کاندوم تاخیری موجود در داروخانه ها محسوب می شود.

افزایش مدت رابطه جنسی

کاندوم تاخیری زنون مدل ring stop بهترین کاندوم تاخیری در بازار معرفی می شود؛ چرا که بدون ماده تاخیری انزال را به تاخیر می اندازد و رابطه جنسی را طولانی تر می کند.

کاندوم تاخیری زنون مدل RING STOP

آخرین کاندوم تاخیری که قصد داریم در این مطلب به عنوان بهترین کاندوم تاخیری معرفی کنیم، کاندوم تاخیری زنون مدل ring stop است. این کاندوم در کمپانی زنون ایران و تحت لیسانس سوئیس و از بهترین لاتکس طبیعی تولید می شود. کاندوم زنون جزو نازک ترین کاندوم های موجود در دنیاست. همین مسئله باعث شده تا استفاده از آن کمترین حساسیت پوستی را داشته باشد. برخی از افراد تمایل دارند تا بدون استفاده از ماده تاخیری، یک رابطه طولانی مدت را تجربه کنند. بهترین کاندوم برای این گونه افراد، کاندوم تاخیری زنون مدل رینگ استاپ است. این مدل کاندوم بدون هیچ گونه ماده تاخیری با داشتن حلقه ای که از جنس کاندوم است، هم باعث تاخیر در انزال می شود و هم باعث سفت شدن بیشتر آلت تناسلی حین رابطه می گردد. این دو عامل در کنار هم زوجین را به اوج لذت رسانده و باعث می شود تا دو طرف از داشتن یک رابطه طولانی مدت لذت ببرند. بهترین کاندوم زنون مدل Ring Stop Delay تنها کاندوم موجود در بازار ایران است که با تکنولوژی ۶ ضلعی داشتن حلقه به افزایش ترشح آنزیم CGMP کمک می کند. این کاندوم همچنین به وسیله نیاسین و ال آرژنین موجود در خود عملکرد جنسی زوجین را بهبود می بخشد. بی شک هم اکنون به طور کامل درک کردید که چرا این کاندوم را بهترین کاندوم تاخیری می نامند.

کاندوم زنون مدل RING STOP

سوالات متداول در خصوص بهترین کاندوم تاخیری

پایان بخش این مطلب پاسخ به سه مورد از رایج ترین سوالات پیرامون بهترین مدل کاندوم تاخیری خواهد بود.

کاندوم تاخیری چیست و بهترین مدل آن کدام است؟

کاندوم تاخیری همانطور که از اسمش پیداست، باعث ایجاد تاخیر در انزال آقایان خواهد شد. کاندوم های تاخیری آغشته به بهترین ماده موثر تاخیری مانند بنزوکائین یا لیدوکائین هستند که در زمان استفاده از طریق پوست جذب شده و باعث افزایش زمان انزال و افزایش مدت زمان رابطه خواهند شد. برای شناخت بهترین کاندوم تاخیری این نکته را هم باید مد نظر داشته باشید که کاندوم های تاخیری هم مدل ها و جنس های متفاوتی دارند که هر کدام کیفیت خاص خود را دارند. در این مطلب بهترین کاندوم تاخیری را در میان انواع مختلف کاندوم برای شما برشمرده ایم.

نحوه ی استفاده از کاندوم های تاخیری چگونه است؟

ابتدا بهترین کاندوم مورد نظر خود را باز کنید و نوک آن را بیرون بکشید. سپس سر کاندوم را روی آلت خود قرار دهید و باز نمایید. وقتی کاندوم را درآوردید، بچرخانید و مجددا روی آلت تناسلی قرار داده و باز نمایید. به مدت ۴ تا 5 دقیقه زمان بدهید تا مواد تاخیری موجود در کاندوم، اثر خود را بر روی پوست آلت تناسلی بگذارند و سپس دخول را شروع کنید.

آیا وجود مواد بی حس کننده در کاندوم ‌تاخیری عوارض دارد؟

وجود ترکیبات بی حس کننده مانند لیدوکایین یا بنزوکائین در ترکیبات کاندوم های تاخیری در اثر چندین بار استفاده نمی تواند، خطر ساز باشد اما استفاده طولانی مدت از این نوع کاندوم ها حتی اگر بهترین کاندوم تاخیری هم باشد، می تواند منجر به ایجاد مسائلی در نعوظ و همچنین کاهش میل یا لذت جنسی شود. علاوه بر این حساسیت به کاندوم تاخیری نیز می تواند یک مشکل باشد که در برخی به دلیل حساس بودن نسبت به لاتکس و در برخی به دلیل واکنش در برابر مواد بی حس کننده ایجاد خواهد شد.

 

کلام آخر

در این مطلب ۱۳ مدل کاندوم که هر کدام جزو بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها هستند را به شما معرفی کردیم. اکنون فقط کافی است برای انتخاب بهترین کاندوم ویژگی‌های محصولات ارائه شده را بررسی و با هم مقایسه کنید و یکی از بهترین گزینه‌ها را برای استفاده انتخاب نمایید. فروشگاه اینترنتی میس و مستر هم در این راستا به شما کمک می کند تا با خیال راحت بهترین کاندوم مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و در بسته بندی های کاملا محرمانه و در سریع ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید.

منابع