بهترین پوشک بزرگسال

همانطور که می دانید، با افزایش سن و ورود به دوره پیری، مشکلات متعددی نظیر بی‌اختیاری ادرار، اسهال شدید، اختلال تحرک و… گریبان گیر انسان می شود. در چنین مواقعی  استفاده از پوشک بزرگسال می تواند، تحمل این گونه مشکلات را آسانتر کند. سوالی که ممکن است برای خرید یک پوشک با آن مواجه شوید، این است که بهترین پوشک بزرگسال برای خرید کدام است؟

به همین خاطر در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم، لیستی از معروف ترین و بهترین پوشک بزرگسال را برایتان تهیه نماییم؛ تا در خرید پوشک به شما بیشتر کمک کنیم.

  • استفاده از پوشک بزرگسال در زنان به علت زایمان، بارداری و بسیاری از شرایط دیگر به مراتب بیشتر از آقایان است.
  • پوشک بزرگسال یکی از پرمصرف‌ترین محصول بهداشتی برای مشکل بی‌اختیاری افراد در سنین بالا است.
  • برندهای ایرانی هم در زمینه تولید بهترین پوشک بزرگسال بسیار خوب عمل کرده ‌اند و جز بهترین محصولات در این زمینه هستند.

 

معرفی بهترین پوشک بزرگسال خارجی

در ابتدای این مطلب قصد داریم، چند مورد از بهترین پوشک بزرگسال خارجی را به شما معرفی نماییم و پس از آن به سراغ برندهای ایرانی برویم.

پوشک بزرگسال ابری فلکس آبنا- Abri Flex Abena

محصولی که قصد داریم، صدر لیست بهترین پوشک بزرگسال را به آن اختصاص دهیم، پوشک بزرگسال ابری فلکس آبناست.  این پوشک دارای لایه داخلی بسیار نرم، لطیف و انعطاف پذیر است؛ به همین دلیل می توان آن را برای ساعت های طولانی مدت استفاده کرد. ضمن آن که سطح پارچه مانند آن، بی صدا و راحت است و برخلاف اکثر نمونه های مشابه موجود در بازار علاوه بر این که در حین فعالیت های روزانه هیچ گونه صدایی را ایجاد نمی کند، برجستگی هم از روی لباس ندارد.

یکی از دلایلی که پوشک بزرگسال ابری فلکس آبنا را به بهترین پوشک بزرگسال تبدیل کرده، ماده جاذب بسیار قوی آن است، که حاوی عصاره ای از چای سبز طبیعی است. همین مسئله نیز باعث کاهش بوهای ناخوشایند و انتشار بوی مطبوع  می شود. این محصول دانمارکی از جنس کتان تهیه شده و نوار نشانگر پر شدن حجم پوشک که روی آن تعبیه شده، به مصرف کنندگان احساس آرامش می دهد و اضطراب و استرس را از آنها دور می کند؛ به خصوص وقتی که افراد در جایی خارج از منزل هستند.

قدرت جذب بسیار بالای پوشک ابری فلکس آبنا آن را به یک محافظ خوب برای جلوگیری از نشت ادرار، یک داروی مفید و اساسی برای افرادی که مبتلا به بی اختیاری ادرار و مثانه هستند و بهترین پوشک بزرگسال تبدیل کرده است.

بهترین پوشک بزرگسال

پوشک بزرگسال شورتی دافی:  محصول کشور تایوان

بی شک اگر در جستجو برای بهترین پوشک بزرگسال باشید، خیلی زود به برند دافی می‌رسید. دافی ایرانی نبوده و یک برند تایوانی است که انواع پوشک بزرگسال را در فهرست تولیداتش دارد. چیزی که افراد بسیاری چه آقایان و چه بانوان را به سمت استفاده از این پوشک می آورد، پودر جاذب قوی و آنتی باکتریال آن است که در حین استفاده در شبانه روز هیچ نشتی روی لباس ایجاد نمی کند. الیاف کتان و پنبه ای که تولیدکنندگان تایوانی پوشک دافی استفاده کرده اند، وقتی در طولانی مدت در تماس با پوشت قرار می گیرد، هیچ حساسیت یا سوختگی را به وجود نمی آورد.

دوخت مهندسی شده کش های نگه دارنده این پوشک باعث می شود تا پوشک روی بدن کاملا فیکس شود و ضمن احساس راحتی و رضایتی که برای مصرف کننده به همراه دارد، احتمال تراوش مواد دفعی به بیرون از پوشینه را هم کاملا از بین می برد. این دوخت کش ها آنقدر ظریف است که در تماس با بدن در طولانی مدت هم هیچ فشاری به پاها وارد نمی کند. پوشش نرم و نفوذ پذیر پوشکی دافی باعث عبور هوا جهت تنفس پوست می شود. همین مسئله نیز از رشد و نمو باکتری ها جلوگیری می کند و مانع ایجاد بوی نامطبوع، عفونت و آلودگی پوست می شود. آیا این همه مزیت در کنار هم باعث نمی شود، تا پوشک دافی به عنوان بهترین پوشک بزرگسال مطرح باشد؟!

بهترین پوشک شورتی بزرگسال دافی

پوشک بزرگسال تنا مدل شورتی تنا

کمپانی تنا جزو معدود کمپانی هایی است که پوشک هایی را تولید و روانه بازار می کند که توسط متخصصان پوست از لحاظ درماتولوژی مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد  و سلامت آن به تایید می رسد. به همین خاطر پوشک بزرگسال تنا را به جرات می توان به عنوان بهترین پوشک بزرگسال معرفی نمود و این اطمینان را به مصرف کننده داد که استفاده از آن هیچگونه عوارض پوستی را به همراه نخواهد داشت.

یکی از مهم ترین مزیت های پوشک بزرگسال شورتی تنا که به کمک آن توانسته طرفداران زیادی چه در میان خانم ها و چه در میان اقایان پیدا کند، طراحی سبک و جمع و جور آن است که شباهت زیادی به لباس زیر معمولی دارد. این ویژگی این محصول لهستانی آن را به بهترین پوشک بزرگسال برای افرادی است که کارمند هستند و یا به هر دلیلی ملزم به حرکت هستند، تبدیل می کند.

سیستم کنترل بوی به کار گرفته شده در این محصول با خنثی کردن بوی نامطبوع از انتشار و پراکندگی آن در فضای اطراف جلوگیری می کند و با داشتن پودر جاذب رطوبت و آنتی باکتریایی رضایت مصرف کنندگان خود را چندین برابر افزایش می دهد. همه این موارد در کنار لایه خارجی پوشک بزرگسال تنا که جنس نرمی دارد و مانع ایجاد صدا و خش خش در حین حرکت می شود، نام این محصول را در لیست بهترین پوشک بزرگسال جای داده است.

بهترین پوشک بزرگسال تنا

پوشک بزرگسال جان پد

پوشک بزرگسال جان پد را هم می توان به عنوان بهترین پوشاک بزرگسال معرفی نمود.  یکی از بهترین مزایای  این پوشک این است که به کمک مواد مناسب به کار گرفته در تولید آن باعث عبور هوا به طرف بدن و به دنبال آن از عرق سوز شدن و بدن و حساسیت های پوستی (مانند راش پوستی) جلوگیری می نماید. در مقاله دیگری توضیح داده ایم راش پوستی چیست. علاوه بر این تولید کنندگان ترکی این محصول از پودر پیشرفته آنتی باکتریالی روی این محصول استفاده کرده که در بهداشتی سازی و دفع میکروب ها نقش موثری را ایفا می کند و با رایحه قوی خود بوی بد را تا حد امکان کاهش داده و مصرف آن را آسان می نماید.

پوشک بزرگسال canped  چسبی بوده و به کمک چهار عدد چسب می توان آن را در اندازه دلخواه تنظیم نمود. از دیگر دلایلی که این محصول را به بهترین پوشک بزرگسال بدل نموده است، جنس کتان است که نرمی و لطافت بالایی را فراهم کرده، قدرت جذب فوق العاده بالای آن هم سبب محبوبیت هر چه بیشتر این پوشک در میان خانم ها و آقایان شده است. از دیگر مزیت های بارز پوشک بزرگسال جان پد این است که هیچ گونه ماده آلرژی زایی در تولید آن به کار نرفته و متخصصین پوست این پوشک را کاملا تایید می کنند. همین کافی است تا بتوان پوشک جان پد را به عنوان بهترین پوشک بزرگسال به حساب آورد.

پوشک بزرگسال جان پد

پوشک بزرگسال شورتی فلوفسان flufsun

آخرین پوشک خارجی که قصد داریم در این مطلب آن را به عنوان بهترین پوشک بزرگسال معرفی نماییم، پوشک شرتی فلوفسان است که توسط یکی از معتبرترین کمپانی های تولید لوازم بهداشتی تولید شده است. این پوشک ایتالیایی با قدرت جذب فوق العاده و کیفیت ساخت عالی جز بهترین پوشک های بزرگسال شورتی در بازار می باشد. نقطه قوت پوشک های بزرگسال فلوفسان این است که در تولید آن از الیاف سلولزی و طبیعی استفاده شده و از پسماندهای شیمیایی و نفتی مضر که می توانند آسیب های جدی به سلامت انسان وارد کنند، هیچ استفاده ای نشده است.

با این حساب پوشک فلوفسان می تواند، لقب بهترین پوشک بزرگسال را به خود اختصاص دهد و در کنار آن سلامت پوست مصرف کننده را هم تضمین کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پوشک سیستم کنترل بو می باشد که بوی بد را در خود حبس کرده و مانع از انتشار آن می گردد . تولید کنندگان ایتالیایی این پوشک آن را به گونه ای طراحی کرده اند که متناسب با فرم بدن باشد، تا فرد مصرف کننده در استفاده طولانی مدت از آن احساس راحتی داشته باشد. همچنین پوشک فلوفسان مانند لباس زیر نازک تولیده شده تا هیچ برجستگی از آن روی لباس مشخص نباشد و فرد در حین فعالیت های روزمره معذب نباشد.

پوشک بزرگسال شورتی فلوفسان flufsun

معرفی بهترین پوشک بزرگسال ایرانی

پس از آشنایی با بهترین پوشک بزرگسال خارجی وقت آن است تا با بهترین مارک های ایرانی هم آشنا شوید. در این بخش از مقاله چند مورد از بهترین پوشک بزرگسال ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

پوشک شورتی پاراسل

در پاسخ به این سوال که بهترین پوشک بزرگسال موجود در بازار که قیمت مناسبی هم داشته باشد، کدام است، باید از پوشک شورتی پاراسل نام برد که جزء بهترین پوشک بزرگسال موجود در بازار است. تولیدکنندگان ایرانی این پوشک شورتی در قسمت های جانبی آن چسب هایی را تعبیه کرده اند که وجود آن ها کمک می کند پوشک هر چه بهتر روی بدن شخص جای گرفته و فیت تن شود.

مهم ترین دلایل قرار گرفتن پوشک شورتی پاراسل در لیست بهترین پوشک بزرگسال هسته ی جاذب به کارگرفته شده در آن است. این هسته جاذب دو لایه است و به خوبی توانسته قدرت جذب این پوشک را دو چندان کند. توده ی جاذب با جذب مایعات در سریع ترین زمان ممکن مایعات را به خود جذب می کند. پوشک شورتی پاراسل لایه محافظ پهنی دارد که با کمک لایه ی ADL از نشت مایعات به لبه های بیرونی پوشک جلوگیری می کند و همین امر اجازه هیچ نشتی را به بیرون نمی دهد.

پوشک شورتی پاراسل

پوشک بزرگسال ایزی لایف– Easy Life

کمپانی بزرگ ایزی لایف از آغاز فعالیت خود همواره با تولید بهترین پوشک بزرگسال توانسته به خوبی با نمونه های مشابه خارجی اش رقابت کند. این برند نام آشنای ایرانی قصد دارد، با بهبود مداوم کیفیت پوشینه های بزرگسال خود، به افرادی که از بی‌اختیاری ادرار رنج می برند، کمک کند تا جایگاه شایسته خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.

تکنولوژی ناحیه مرکزی دولایه پوشک های تولیدی کمپانی بزرگ ایزی لایف باعث جذب سریع مایعات از سطح پوشینه می شود و با کمک لایه محافظ عمودی از نشت آن جلوگیری می کند. پوشک های ایزی لایف مطابق با آناتومی بدن انسان طراحی می شوند و ضمن آن که فرد مصرف کننده در طولانی مدت احساس راحتی خواهد داشت، هیچ نگرانی هم از بابت نمایان بودن پوشک از روی لباس نخواهد داشت. پوشک های ایزی لایف به این دلیل همیشه در میان بهترین پوشک بزرگسال می درخشد که حاوی پودر آنتی باکتریال است و به کمک آن از رشد باکتری‌ها جلوگیری می کند. همین مسئله نیز ضمن کاهش بوی نامطبوع میزان عفونت و آلودگی پوست را هم به حداقل‌ترین میزان ممکن می‌رساند.

جنس مرغوب لایه بیرونی این محصول هم در تبدیل شدن آن به بهترین پوشک بزرگسال بی تاثیر نبوده است. جنس کتان لایه بیرونی باعث تبادل هوا شده و امکان تنفس را برای پوست فراهم می آورد.

ایزی لایف

پوشک خانم بزرگسال آرامیس

کمپانی آرامیس از جدید ترین کمپانی های تولید پوشک بزرگسال در ایران است که به تازگی توانسته جايگاه خود را به خوبي در بازار تثبيت کند و نظر مشتريان پوشک بزرگسال چسبي را به خود جذب کند. یکی از دلایلی که این پوشک توانسته خیلی زود عنوان بهترین پوشک بزرگسال را به خود اختصاص دهد، کیفیت مطلوب در کنار قیمت ارزان است. این پوشک از پوششی نرم و نفوذ پذیری برخوردار است که با عبور هوا به پوست اجازه تنفس می‌دهد و به دنبال آن از عرق سوز شدن پوست جلوگیری می کند.

تولیدکنندگان ایرانی پوشک آرامیس آن را مطابق با آناتومی بدن طراحی نموده اند و با قرار دادن 4 چسب قوی در طرفین آن، این امکان را برای مصرف کننده فراهم می آورند تا پوشک را طبق اندازه دور کمرش تنظیم کند. پودر جاذب آنتی باکتریالی که در تولید این پوشک به کار رفته ضمن آن که از رشد و نمو باکتری‌ها جلوگیری می کند، بوی نامطبوع را هم کاهش می دهد و عفونت و آلودگی پوست به حداقل خواهد رسید.

همین موضوع به تنهایی کافی است تا پوشک آرامیس را جزو بهترین پوشک بزرگسال به حساب بیاوریم. از پوشک بزرگسال آرامیس هم آقایان و هم خانم ها می‌توانند تا باز یافتن سلامتیشان، استفاده کنند، بدون آن که نگران باشند، قیمت ارزان آن کیفیتش را تحت تاثیر قرار داده باشد.

پوشک بزرگسال آرامیس 

نکات مهم در حین خرید بهترین پوشک بزرگسال

برای آن که بتوانید، بهترین پوشک بزرگسال را تهیه کنید، لازم است، در حین خرید به یک سری موارد توجه کنید. در ادامه این مطلب نکاتی ذکر شده که به کمک آن می توانید، بهترین پوشک بزرگسال را خریداری نمایید.

اندازه یا سایز پوشک زنانه یا مردانه

اولین و مهم ترین نکته برای خرید بهترین پوشک بزرگسال توجه به سایز آن است. حتما می دانید که پوشک باید کاملا فیت بدن باشد.  اگر پوشکی که تهیه می کنید، اندازه شما یا سالمندتان نباشد، نه تنها در آن راحت نیستید، بلکه با نشتی هم رو به رو خواهید شد.

برای انتخاب سایز مناسب پوشک به این نکته توجه داشته باشید که هر برندی سایزبندی خاص خودش را دارد و این طور نیست که مدیوم همه برندها دقیقا یک‌اندازه باشد. بنابراین در هنگام خرید اندازه دور کمر خود یا سالمندتان را بگیرید و به کمک سایزبندی که روی بسته بندی درج شده، سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

پوشک شورتی چیست؟ چسبی یا شورتی؟

پوشک های بزرگسال دو نوع دارند، پوشک های چسبی و پوشک های شورتی. پوشک‌های چسبی، همانطور که از نامشان پیداست، به کمک چسب های تعبیه شده در دو طرفش محکم می‌شوند، اما پوشک‌های شورتی باید درست مثل لباس زیر پوشیده شوند.

برای انتخاب بهترین پوشک بزرگسال دقت کنید که اگر سالمندتان به‌طرز عادی قادر به تحرک‌ بوده و به‌خصوص در توالت‌رفتن مستقل‌ است، پوشک های شورتی برایش مناسب تر است.  ولی اگر بیمارتان قدرت تحرک ندارد و برای پوشیدن و تعویض پوشک به کمک پرستار نیازمند است، پوشک های چسبی برایش بهترین پوشک بزرگسال است، چرا که در حالت خوابیده هم تا حدامکان نشتی نمی دهد.

نکات مهم در حین خرید پوشک

جنس لایه پشتی پوشک

توجه به جنس لایه پشتی پوشک یکی از مواردی است که به شما در انتخاب بهترین پوشک بزرگسال کمک شایانی می نماید. لایه پشتی پوشک ها یا از جنس های پارچه ای هستند، یا از جنس های پلاستیکی. اگر لایه پشتی پوشکی از جنس پارچه باشد، صدای کمتری براثر حرکت و سایش ایجاد می‌کند و قابلیت‌ تنفس بهتری دارند. از طرف دیگر پوشک های پلاستیکی کمی سرو صدا دارند، اما ضدنشت‌ترند.

قدرت جذب پوشک

یکی از مهم ترین مواردی که یک پوشک را به بهترین پوشک بزرگسال تبدیل می کند، قدرت جذب بالای آن است. در هنگام خرید توجه داشته باشید که علامت قطره ای که روی بسته بندی پوشک ها درج می شود، نشان دهنده قدرت جذب آن است. برای انتخاب بهترین پوشک بزرگسال باید ببینید که از مجموع قطره‌های درج‌شده چه تعداد از قطره‌ها توپر نشان داده شده‌اند.

کلام آخر

در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر چند مدل از بهترین پوشک بزرگسال ایرانی و خارجی موجود در بازار را به شما معرفی کردیم.  امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید پوشکی را برای خود یا بیمارتان تهیه نمایید که با وجود مشکلات احساس آرامش و راحتی را به همراه آورد. برای خرید بهترین پوشک بزرگسال پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه آنلاین میس و مستر است؛ چرا که در آن به راحتی می توانید به مقایسه محصولات بپردازید و خرید امن و لذت بخشی داشته باشید.

سوالات متداول پیرامون بهترین پوشک بزرگسال

پایان بخش این مقاله، پاسخ به دو مورد از رایج ترین سوالات در خصوص بهترین پوشک بزرگسال خواهد بود.


چطور می توان پوشک سایز مناسب خرید؟

پوشک های بزرگسال متناسب با آناتومی بدن و در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می شوند. برای انتخاب سایز مناسب باید اندازه دور کمر فرد را بگیرید و آن را با جدول سایزبندی که روی بسته بندی محصول درج شده  تطبیق دهید. با این کار می توانید، بهترین پوشک بزرگسال متناسب با سایز کمرتان را بخرید.

بهترین پوشک بزرگسال کدام است؟

پوشک های بزرگسال مانند هر محصول بهداشتی دیگری توسط کمپانی های متعدد ایرانی و خارجی تولید و عرضه شده اند. ما در این مقاله به معرفی بهترین پوشک بزرگسال ایرانی و خارجی پرداختیم. بنابراین با مطالعه این مطلب به راحتی می توانید بهترین پوشک بزرگسال را برای خود یا سالمندتان تهیه کنید.