بهترین کانسیلر برای پوست چرب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بدون شک برای هر خانمی جای جوش، چروک و تیرگی پوست زیر چشم ناخوشایند است؛ به گونه ای که همواره می کوشند تا در آرایش خود این نقص ها را محو نمایند. برای از بین بردن این نواقص در آرایش، کانسیلر حرف اول را می زند و با قدرت پوشانندگی  فوق العاده، خیال خانم های نکته سنج را از این بابت راحت می نماید. حال مسئله مهم انتخاب درست نوع کانسیلر است، چرا که کانسیلر انواع مختلفی دارد و اگر متناسب با پوست نباشد، ظاهر ناهماهنگی را به پوست می بخشد. اگر شما پوست چربی دارید و می خواهید بدانید چه کانسیلری مناسب پوست شما است، مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا با بهترین کانسیلر برای پوست چرب آشنا شوید.

بهترین کانسیلر برای پوست چرب

در زیر 7 نمونه کانسیلر مناسب پوست چرب معرفی شده است که هر کدام جزو بهترین مارک های لوازم آرایشی در سطح جهان هستند.

·        کانسیلر MAC Select Cover Up :

مک از بهترین تولید کنندگان محصولات آرایشی است که همواره توانسته مرغوب ترین محصولات آرایشی را تولید کرده و به بازار عرضه نماید. کانسیلرهای تولیدی این کمپانی از پرفروش ترین مارک های کانسیلر می باشند و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند.

کانسیلر سلکت کاور آپ یکی از برترین محصولات کمپانی معروف مک می باشد که به جرات می توان آن را به عنوان بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب معرفی نمود. این کانسیلر با قدرت پوشانندگی بی نظیری که دارد، توانسته در میان خانم ها خصوصا خانم هایی که پوست چرب و پر جوشی دارند، محبوبیت زیادی را به دست آورد. از آن جایی که کانسیلر select cover up یک کانسیلر مایع است، استفاده از آن بسیار راحت است و نسبت به مدل های مشابه ماتیکی ماندگاری بالاتری دارد. همچنین رنگ روغنی مات آن باعث می شود تا پوست جلوه طبیعی خود را حفظ نماید.

بهترین کانسیلر مک برای پوست چرب

·        کانسیلر Fit Me از Maybelline

کانسیلر fit me از تولیدات برند میبلین که از برترین تولید کنندگان محصولات آرایشی در سطح جهان است، می باشد و جز پرطرفداران ترین کانسیلرها در میان خانم های هنرمند است. تولید کنندگان این محصول از این کانسیلر به عنوان بهترین کانسیلر برای پوست چرب یاد می کنند و مدعی اند که کانسیلر فیت می، مورد تایید پزشکان می باشد و استفاده از آن هیچ گونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند.

در پاسخ به سوال وجه تمایز این محصول با سایر انواع کانسیلر چیست ؟ باید اعلام کنیم، چیزی که این کانسیلر را در میان سایر مدل ها متمایز کرده، پوشش دهی  کامل و بدون نقص آن می باشد که به راحتی هر گونه لک، پف، حلقه های تیره زیر چشم، قرمزی و جوش های پوست را به خوبی پوشش می دهد. در ترکیبات این محصول هیچ چربی و روغنی  به کار نرفته است، به همین خاطر به طور کامل جذب پوست می شود و بهترین کانسیلر برای پوست چرب می باشد. بافت نرم و سبک آن نیز سبب می شود، طروات و تازگی پوست صورت حفظ شود.

کانسیلر Fit Me از Maybelline

·        کانسیلر مایع دور چشم مای مدل Gentle Touch

کانسیلر Gentle Touch نیز جزو کانسیلرهای مخصوص پوست چرب می باشد که از برترین محصولات برند مای است. عمده ترین کاربرد این کانسیلر، پوشش دهی تیرگی و چین و چروک دور چشم می باشد، اما برای جای جوش و لک در سایر نقاط صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات ضد چروک به کار رفته در آن منجر می شود که پوست اطراف چشم بدون هیچ گونه چین و چروکی باقی بماند و چهره ای جوان و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد.  کانسیلر Gentle Touch که بهترین کانسیلر برای پوست چرب نیز می باشد، به واسطه مایع بودنش ماندگاری بالایی دارد و مدت زمان طولانی روی پوست می ماند. این کانسیلر بافت سبکی دارد. آن دسته از افرادی که پوست خشکی دارند، باید بدانند این کانسیلر مناسب آن ها نیست.

کانسیلر مایع دور چشم مای مدل Gentle Touch

·        کانسیلر استیکی فلورمار

برند فلورمار یکی از مشهورترین برندهای لوازم آرایشی است که در کشور ترکیه فعالیت می کند و محصولات این برند در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. کانسیلرهای تولیدی این کمپانی جزو بهترین مارک های کانسیلر می باشند که یکی از آن ها کانسیلر استیکی فلورمار است و یک کانسیلر مخصوص پوست چرب می باشد.

در ترکیبات کانسیلر جامد فلورمار هیچ گونه چربی به کار نرفته و همین امر آن را به بهترین کانسیلر برای پوست چرب تبدیل کرده است. انتخاب این کانسیلر برای آن دسته از بانوانی که به صورت مداوم آرایش دارند، انتخابی بسیار هوشمندانه است، چرا که بافت نرم و سبکی دارد و استفاده از آن در تمام طول روز مشکلی به وجود نمی آورد. هم چنین با قدرت پوشش دهی فوق العاده ای که دارد، تمامی عیوب پوست صورت را می پوشاند. از دیگر ویژگی های مثبت کانسیلر فلورمار می توان به  فرمولاسیون ضد پیری آن اشاره نمود. این ویژگی باعث می شود در اثر استفاده مداوم از آن، پوست دچار چین و چروک نشود.

بهترین کانسیلر استیکی فلورمار برای پوست چرب

استفاده از کانسیلر نامناسب و ناسازگار با پوست باعث می شود تا آرایش به زیبایی روی پوست قرار نگیرد، بنابراین در انتخاب کانسیلر خود نهایت دقتتان را به کار ببرید.

·        کانسیلر بورژوا مدل Stick Anticernes شماره 71

از آن جایی که کانسیلر بورژوا مدل stick anticernes تولید یکی از معتبرترین محصولات آرایشی دنیا است، هیچ شکی در مرغوبیت آن وجود ندارد. این کانسیلر توسط برند بورژوا به عنوان بهترین کانسیلر برای پوست چرب تولید شده و به همین جهت در فرمولاسیون آن هیچ گونه چربی به کار نرفته است. کانسیلر stick anticernes می تواند گودی، تیرگی و پف زیر چشم را بپوشاند و با ماندگاری بسیار بالایی که دارد باعث شود در یک مهمانی شبانه هیچ گونه تیرگی در صورت نمایان نشود.

کانسیلر بورژوا مدل Stick Anticernes شماره 71

·        کانسیلر استی لادر مدل  Double Wear

کانسیلر استی لادر مدلDouble Wear  را می توان از بهترین انواع کانسیلر برای پوست چرب برشمرد، چرا که تولید کنندگان آمریکایی این محصول در ساخت آن هیچ گونه مواد چربی به کار نبرده اند. از ویژگی های بی نظیر این کانسیلر می توان به ضد آب و ضد عرق بودن آن اشاره کرد که باعث می شود در مدت زمان طولانی و بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده نمود. کانسیلر استی لادر با قدرت پوشانندگی بالایی که دارد به راحتی روی پوست می نشیند و تمامی عیوب پوستی نظیر جای جوش، لک، چروک زیر چشم و… را به زیبایی هر چه تمام تر می پوشاند.

کانسیلر استی لادر مدل  Double Wear

·        کانسیلر درمانی آکنه دکتر مورد

دکتر مورد یکی از مشهورترین برندهای لوازم آرایشی در سطح جهان است؛ بدان جهت که در تولید محصولات خود از مکمل های مختلف برای تغذیه پوست استفاده می کند، به همین خاطر است که توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد. یکی از محصولات این برند کانسیلر درمانی آکنه می باشد که مانند سایر محصولاتش، کاربرد آرایشی و درمانی را در کنار هم دارد.

از کانسیلر درمانی دکتر مورد به عنوان شاهکار محصولات این برند یاد می شود. این کانسیلر، بهترین کانسیلر برای پوست چرب می باشد، چرا که ترکیبات آن فاقد چربی است. از ویژگی های منحصر به فرد این کانسیلر می توان به اثر درمانی آن برای التیام جای جوش ها اشاره نمود. این محصول با قدرت پوشانندگی فوق العاده خود می تواند به راحتی نواقص پوست را بپوشاند و با توجه به ماندگاری طولانی مدت آن، می توان از این کانسیلر برای استفاده روزانه استفاده نمود.

بهترین کانسیلر درمانی آکنه دکتر مورد برای پوست چرب

سوالات متداول در رابطه با استفاده از کانسیلر

سه مورد از مهم ترین و رایج ترین سوالات در رابطه با کانسیلر در قسمت زیر پاسخ داده می شود. ضمنا در صورتی که تمایل دارید تا فرق بین پرایمر ، کانسیلر و کرم پودر را بدانید، می توانید به مقاله مربوط به آن در وبلاگ میس و مستر مراجعه کنید و پاسخ سوالات خود را بیابید. 

کانسیلر مایع بهتر است یا جامد؟

همانطور که می دانید، کانسیلرها به دو نوع مایع و جامد تقسیم می شوند. کانسیلرهای جامد از آن جایی که بافت سنگین تری نسبت به کانسیلرهای مایع دارند برای پوشاندن محدوده کم تری نسبت به نوع مایع کاربرد دارد. کانسیلرهای مایع برای پوست خشک انتخاب بهتری است، چرا که به راحتی روی پوست پخش می شود و بهتر و راحت تر از کانسیلر جامد روی پوست پخش می شود. البته قدرت پوشانندگی کانسیلرهای جامد بسیار بهتر از کانسیلرهای مایع می باشد، در صورتی که ماندگاری کانسیلرهای مایع بسیار بیشتر است.

از چه رنگ کانسیلری استفاده کنیم؟

این که از چه رنگ کانسیلری استفاده کنیم، یکی از نکات مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود. رنگ کانسیلر باید طبق رنگ پوست انتخاب شود، به گونه ای که رنگ آن باید یک تا دو درجه از رنگ پوست روشن تر باشد. به عنوان مثال اگر پوست تیره و چربی دارید، علاوه بر این که باید بهترین کانسیلر برای پوست چرب انتخاب کنید، باید به دلیل رنگ تیره پوستتان، یکی از رنگ های نارنجی یا هلویی را تهیه کنید.

چرا کانسیلر ماتیکی به افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی شود؟

کسانی که پوست چربی دارند، اگر از کانسیلرهای ماتیکی یا استیکی استفاده نمایند، منافذ پوستشان بزرگ تر نشان داده می شود و همچنین چربی ها روی پوست صورتشان نمایان می شود، که در این صورت آرایش جلوه زیبایی نخواهد داشت.

کلام آخر

پس از مطالعه این مقاله، با بهترین کانسیلر برای پوست چرب آشنا شدید. اکنون که می دانید چه کانسیلری برای پوست چربتان مناسب است، می توانید با مراجعه به سایت آرایشی و بهداشتی میس و مستر برای خرید مرغوب ترین انواع کانسیلرها اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی میس و مستر این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید لوازم آرایشی اورجینال را با خیال راحت سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.