معرفی مدل های مختلف براش آرایشی و کاربرد هریک از آن ها + اینفوگرافیک

همه بانوان برای انجام یک خودآرایی حرفه ای، نیازمند استفاده از مدل های گوناگون براش آرایشی هستند. مساله مهم اینجاست که تشخیص دادن این براش ها از یکدیگر و کسب اطلاعات لازم در رابطه با کابرد این محصولات کمی دشوار به نظر می رسد.

به همین علت در این مطلب به معرفی مدل های گوناگون براش آرایشی، تصاویر آن ها و کاربرد هریک از این ابزار آرایشی خواهیم پرداخت.

براش آرایشی چیست ؟

براش ها ابزاری هستند که برای استفاده از انواع لوازم آرایش روی صورت به کار می روند. این براش ها شامل: براش پودر، براش رژگونه، براش کانتور، براش رژلب، براش خط لب، براش ابرو، براش سایه چشم، بارش خط چشم، براش بادبزنی، براش استیپلینگ و.. هستند. هر کدام از این محصولات کاربرد مخصوص به خود را دارند و نباید آن ها را با یکدیگر اشتباه گرفت.

استفاده نادرست از این ابزار آلات آرایشی می تواند باعث نازیبا به نظر رسیدن آرایش شما شود، اما در صورتی که از این محصولات به درستی و در جای خود استفاده شود، می توانند زیبایی خیره کننده ای را برای چهره شما به ارمغان بیاورند.

استفاده صحیح از این محصولات باعث می شود تا دقت بیشتری در هنگام آرایش کردن به خرج داده و علاقه بیشتری به خودآرایی پیدا کنید.

استفاده از براش بهتر است یا پد آرایش؟

اگر شما هم از آن جمله افرادی هستید که بین انتخاب براش و پد آرایشی سردرگم هستید، باید بدانید که هردو این محصولات برای آرایش چهره شما کاربرد دارند اما برای داشتن یک آرایش بی نقص به استفاده از هر دو این محصولات در کنار هم نیاز پیدا خواهید کرد.

شما با مشاهده اینفوگرافیک براش ارایشی در وبلاگ میس و مستر می توانید تا حدود زیادی با انواع براش آشنا شوید. همچنین در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ابزار آرایشی هستید، می توانید به مقاله انواع براش مراجعه کرده و به نحوه استفاده هریک از این محصولات پی ببرید.

معرفی براش های آرایشی و کاربرد هریک از آن ها + اینفوگرافیک

منابع

nanshy