گران ترین کاندوم

برای داشتن روابط جنسی سالم و پیشگیری از بارداری ناخواسته، وسیله‌ای به نام کاندوم ساخته شد. وسیله‌ای که به راحتی در هر فروشگاهی یا داروخانه‌ای قابل خریداری است اما گران ترین کاندوم چه فرقی با دیگر کاندوم‌ها دارد؟ در این مقاله گران ترین کاندوم‌ های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

گران ترین کاندوم جهان در طول تاریخ

کاندوم باستانی ساخته شده از پوست روده گوسفند واقعاً جالب توجه است. این کاندوم 200 ساله علاوه بر زیبایی، نشان دهنده تاریخ بشر و نحوه تکامل مصنوعات بشری در طول زمان است. گران‌ ترین کاندوم باستانی جهان، 19 سانتیمتر طول دارد و در جعبه‌ای در اسپانیا پیدا شده است. این کاندوم به پاریس آورده شده و به حراج گذاشته شد. تقریباً تمام موزه‌های دنیا به سرعت برای خرید کاندوم گوسفندی 200 ساله علاقه نشان دادند. نهایتاً گران‌ قیمت ترین کاندوم جهان توسط آمستردام، خریداری شد.

قدیمی ترین کاندوم جهان

قرن 19 آغاز پیدایش کاندوم‌های جدید بود و تا امروز روند نوین تولید کاندوم‌ های گران‌ قیمت برای پیشگیری از بارداری ادامه یافته است. کاندوم باستانی روده گوسفند اکنون جزو باارزش‌ترین صنایع‌دستی جهان به شمار می‌رود. کاندوم 200 ساله از جهات بسیاری برای ما ارزشمند است. این نوع کاندوم که در زمان خود هم بسیار گران بوده، نشان می‌دهد که کاندوم تا چندی پیش فقط توسط ثروتمندان استفاده می‌شد. کارشناسان گفته‌اند که ساخت این کاندوم مدت زیادی وقت گروه سازنده آن را گرفته است. جزئیات گران ترین کاندوم جهان واقعاً بی‌مثال و کامل است. این کاندوم آن‌قدر محکم و با دقت ساخته شده که پس از 200 سال کاملاً سالم مانده است.

گران قیمت ترین کاندوم جهان

گران قیمت ترین کاندوم جهان در عصر حاضر

به قرن 21 می‌آییم. جایی که انواع کاندوم‌ ها برای همه طبقات اجتماعی در دسترس است و دیگر پوست و روده گوسفندان تنها انتخاب مردم نیست. برای یک کاندوم شیک معمولاً چقدر هزینه می‌کنید؟ 30؟ 50؟ 800 دلار برای یک بسته شش‌تایی کاندوم، گران است.

از آنجا که بازار در حال توسعه این قرن، همیشه برای عرضه یک محصول لوکس و جدید گنجایش دارد، سازندگان کاندوم‌های جدید و گران ساخته‌های تازه‌ای عرضه می‌کنند. همه چیز یک کاندوم لوکس، از بسته‌بندی تا گرافیک و لفافه داخل جعبه به لحاظ زیبایی‌شناسی بی‌نقص است. جعبه این کاندوم، شبیه به یک محصول ویژه اپل و سامسونگ بوده و بسیار زیبا و باکیفیت است. این محصولات به دنبال بهترین تجربه جنسی کاربر بوده و شامل کاندوم‌های لاتکس و غیر لاتکسی هستند.

کاندوم نامرئی جزو گرانترین کاندوم‌ ها

کاندوم نامرئی بر اساس اصل ساخت کاندومی که حس بهتری داشته باشد با شعار طراحی بهتر، تولید بهتر شروع به کار کرد. شعار تولید بهتر اولین بار توسط کارخانه گران ترین کاندوم به کار رفته و شهرت یافته است. هر عدد کاندوم قبل از اینکه در بازار به فروش برسد، تحت آزمایش الکتریکی نشت و حجم قرار می‌گیرد. گران‌ قیمت‌ ترین کاندوم جهان برای تجربه بیشترین لذت طراحی شده و به ثبت رسیده است. این کاندوم جدید، می‌تواند حساسیت آلت را افزایش داده و البته از نرم‌ترین و نازک‌ترین لاتکس در دنیا ساخته شده است. کاندوم naked با باکیفیت‌ترین لفاف سیلیکونی موجود در بازار پوشیده شده که به طور خاص صرفا برای کاندوم نیکت فرموله و ساخته شده است.

گران ترین کاندوم جهان

رنگ و عطر گران ترین کاندوم

گران ترین کاندوم جهان رنگ‌های مختلفی مانند سبز، قرمز و سفید دارد و هر کدام، بر اساس طول و حجم دسته بندی شده اند. این کاندوم ضد آلرژی، ظریف و البته خوش طعم است. اضافه کردن طعم به کاندوم‌های ظریف خیلی مورد استقبال قرار گرفته و گران ترین کاندوم جهان هم دارای طعم خوبی است. یک کاندوم ظریف و خوش طعم می‌تواند بهترین ابزار برای لذت بردن از لحظات خصوصی و روابط جنسی شما و پارتنرتان باشد.

کسانی که به لذت بردن بیشتر از این لحظات علاقه‌مندند باید این کاندوم ظریف خوش طعم جدید را تجربه کنند. البته گران ترین کاندوم جهان را نمی‌توان به راحتی سفارش داد و باید مدتی برای رسیدن آن به دستتان صبر کنید. اگر متوجه ارزش این کاندوم شدید، برای خرید آن اقدام کنید. خواهید دید که طراحی بهتر، تولید بهتر، فقط یک شعار نبود و این شرکت ساخت کاندوم در شعارشان هم موفق عمل کردند.

هدیه کاندوم در مراسم اسکار

اگر می‌خواهید بیشتر راجع به گران ترین کاندوم بدانید، جالب است بدانید که این کاندوم در مراسم اسکار به مهمانان هدیه داده شده است. در مراسم اسکار 2015 همه نامزدهای شرکت‌کننده در مراسم چهار جعبه از گران ترین کاندوم جهان را هدیه گرفته و با خود بردند. بدون شک همه علاقه‌مندان به اسکار از شنیدن چنین خبری شادمان و شگفت‌زده شدند ولی این خبر حقیقت دارد. کاندوم، دیگر یک کالای مرموز در پشت باجه مغازه‌ها نیست. این کالای مفید توانسته به خوبی نقش خود را در عصر حاضر ایفا کند.

کاندوم و اپیدمی کووید 19

نکته جالب دیگر در ارتباط با کاندوم، ارتباط آن با اپیدمی کووید 19 بود. در سراسر دنیا تقاضا برای خرید کاندوم به طرز شوکه کننده‌ای کاهش یافت. ترس از ابتلا به کووید 19 به شدت روی روابط جنسی هم تأثیر گذاشت؛ تا جایی که بزرگ‌ترین شرکت کاندوم سازی جهان به تازگی بسته شد. اکنون در سراسر مراکز فروش وسایل بهداشتی، می‌توان کاندوم ارزانی تهیه کرد و بسیاری از آن‌ها مجانی به فروش می‌رسند.