9 مورد از بهترین میسلار واتر ها که مناسب پوست چرب هستند

اگر اهل آرایش‌کردن و استفاده از کرم‌های گریم سنگین هستید و پوست چربی هم دارید، حتما از میسلار واتر استفاده کرده اید. میسلار واتر‌ها محلول‌های پاک‌کننده آرایش با قدرت پاک کنندگی بالا هستند. بهترین روش برای پاک‌کردن آرایش‌های سنگین روی پوست، میسلار واتر‌ها هستند. انتخاب بهترین میسلار واتر خصوصا برای پوست چرب ، کار دشواری است که در این مقاله چند مورد از بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. میسلار واتر‌ها به آبکشی نیازی ندارند. برای داشتن یک پوست خوب و سالم، باید برای تمیز‌کردن صورتتان در روتین روزانه، زمان بگذارید. نوع پوست شما و سن سالتان هم فرقی ندارد. این چیزی است که پوست شما همیشه به آن نیاز دارد. میسلار واتر همه کاره ‌است، هم می‌تواند آرایش پوست صورت و چشم و لب‌ها را پاک کند و هم پوست شما را تمیز کند. بهترین جایگزین برای سایر پاک کننده‌‌های آرایش مانند تونر، لوسیون و روغن و پاک کننده‌های چشم می‌توانند میسلار واتر‌ ها باشند. برای این که بدانید میسلار واتر چیست ، می‌توانید به مقاله آن در میس و مستر مراجعه کنید.

آیا میسلار واتر‌ها برای همه انواع پوست مناسب هستند؟

میسلار واتر یک پاک‌کننده بسیار ملایم و فاقد الکل است. به همین علت می‌تواند برای همه نوع پوستی مناسب باشد. میسلار واتر‌ها جزو محصولات مراقبتی پوست هستند. میسلار واتر‌ها در بین محصولات پاک‌کننده پوست بسیار محبوب هستند.

 

micellar water

چرا باید از میسلار واتر خوب استفاده کنم؟

دلیل محبوبیت میسلار واتر‌ها کارایی فوق العاده آن‌ها در پاکسازی پوست است. در عین این که روش استفاده از آن‌ها بسیار آسان و عالی است. فقط کافی است که با ریختن چند قطره میسلار واتر بر روی یک پد و ماساژ آن بر روی صورت و چشم‌ها بدون نیاز به شستن صورت آرایش خود را پاک کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم که حتی اگر صورتتان بدون آرایش هم هست در پایان روز به کمک میسلار واتر صورت خود را پاک کنید تا چربی ها، گرد و غبار و آلودگی‌ها از روی صورت‌تان پاک شود.

micellar water

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید: تونر چیست و طرز استفاده از آن چگونه است؟ 

میسلار واتر‌ها دقیقا چه کار می‌کنند؟

میسلار واتر‌ها به پاک ‌کنندگی و حفظ شادابی پوست کمک شایانی می‌کنند و بر روی پوست اثر‌های زیر را می‌گذارند:

  1. از بین بردن بافت‌های مرده پوست
  2. پاک‌کردن مواد آرایشی و آلودگی‌های سطح پوست
  3. حذف چربی‌های اضافه پوست
  4. پاک‌کردن عرق از سطح پوست
  5. کمک به نرمی پوست

micellar water

ترکیبات میسلار واتر

می توان در فرمولاسیون بهترین میسلار واتر‌ ها چند ترکیب را به صورت مشترک به وضوح دید:

  • پرو ویتامین B5
  • ویتامین B3
  • ویتامین C
  • آب فرا خالص ‌سازی‌ شده

بهترین برند‌های میسلار واتر فاقد دو ترکیب روغن و الکل هستند.

میسلار واتر

 

تفاوت میسلار واتر‌ها با صابون و شوینده‌های دیگر در چیست؟

صابون‌ها از دم دستی‌ترین ابزار‌های شست و شوی صورت هستند که حتما همه ما برای پاک‌کردن و شستن پوست خود از آن‌ها استفاده کرده ایم. اما امروزه ثابت شده است که صابون اثرات منفی زیادی بر روی پوست دارد. صابون PH طبیعی پوست را به هم می‌‌زند و موجب خشکی پوست می‌شود و آن را خشک می‌کند. اگر می‌خواهید به طور کامل در مورد این قضیه بدانید، می‌توانید به مقاله فرق میسلار واتر با تونر و فیس واش و شیر پاک کن در مجله میس و مستر را بخوانید.

میسلار واتر

آیا استفاده از صابون به جای میسلار واتر کار درستی است؟

برخی افراد چون پوست بسیار چربی دارند ترجیح می‌‌دهند از صابون‌‌ها کمک بگیرند، اما نمی‌دانند که این کار بیشتر باعث چرب‌شدن پوستشان می‌شود. بعد از شست وشوی صورت با صابون، پوست خشک می‌شود. پوست برای جبران کاهش چربی‌های از دست رفته شروع به ترشح چربی می‌کند. در نتیجه به مرور زمان، پوست شما چرب‌تر می‌شود.

میسلار واتر

 

بهترین میسلار واتر مناسب پوست چرب کدام است؟

در ادامه می‌خواهیم بهترین میسلار واتر‌ های دنیا را بررسی کنیم و ببینیم که کدام یک برای پوست چرب مناسب هستند.

میسلار واتر بایو درما

میسلار واتر بایودرما محصول کشور فرانسه است. این محصول شاید بهترین پاک‌کننده صورت و چشم‌ها که کاملا مناسب پوست‌های حساس، نرمال، خشک و پوست‌هایی است که مستعد قرمزی است. این محلول با ترکیباتی بسیار موثر، التیام بخش پوست است و طراوت و شادابی را به پوست شما می‌بخشد. میسلار واتر بایو درما به ملایمت آب است و پس از مصرف، احساس سوزشی را بر روی پوست خود حس نمی‌کنید.

میسلار واتر بایو درما دارای عصاره خیار است و همین موضوع سبب تسکین سوزش و کاهش قرمزی پوست خواهد شد. این محصول، پاک کننده‌ای ملایم و سریع است که حتی می‌تواند آرایش‌های ضد آب را هم پاک کند. این محصول می‌تواند جزو لیست بهترین میسلار واتر‌ های مناسب پوست‌های چرب باشد.

 

میسلار واتر بایودرما برای پوست چرب

میسلار واتر نیوآ

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین میسلار واتر ‌های مناسب پوست چرب ، میسلار واتر نیوآ است. این محلول به دلیل داشتن ترکیبات کنترل‌کننده چربی، کاملا برای پوست‌هایی که ترشح چربی زیادی دارند مناسب است و باعث پاک کنندگی عمیق سطح پوست می‌شود. میسلار واتر نیوآ با اکسیژن رسانی‌ای که در سطح پوست انجام می‌دهد، از ایجاد سلول‌های چربی جلوگیری می‌کند و باعث جوانی و شاداب‌شدن سطح پوست می‌شود. درصد الکل موجود در این میسلار صفر است و هیچ آسیبی به پوست نخواهد رساند.

میسلار واتر نیوا برای پوست چرب

میسلار واتر اوریاژ پوست چرب

این محصول یکی از بهترین میسلار واتر‌ های مناسب برای پوست‌های چرب است. میسلار واتر اوریاژ پوست چرب، حاوی آب معدنی اوریاژ است که می‌تواند به راحتی آرایش شما را پاک کند. میسلار واتر اوریاژ جزو بهترین میسلار واتر‌ های موجود بازار است که از سورفکتانت‌های ملایم و غیر یونی تشکیل شده است. این مواد همانند یک آهن ربا عمل می‌کنند و می‌تواند تمامی مواد آرایشی و کثیفی‌ها را از روی پوست پاک کنند.

میسلار واتر اوریاژ پوست چرب دارای عصاره سیب سبز است. این عصاره که سرشار از انواع پلی فنول، عوامل آنتی اکسیدان، الیگوساکارید و ویتامین E  و مواد پاک‌کننده منافذ است که موجب کنترل مقدار سبوم موجود در پوست می‌شود. میسلار واتر اوریاژ پوست چرب میزان ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند و موجب شفافیت و جمع‌شدن منافذ باز پوست هم می‌شود. در ترکیبات میسلار واتر اوریاژ پوست چرب از مقداری آب معدنی اوریاژ استفاده کرده اند که موجب کنترل رطوبت لایه محافظ پوست می‌شود و با آبرسانی مناسب از ایجاد خشکی و کشیدگی در سطح پوست ممانعت می‌کند.

میسلار واتر اوریاژ

میسلار واتر گارنیه مناسب پوست چرب

یکی از بهترین محصولات برای پاک‌کردن صورت از آلودگی‌ها میسلار واتر گارنیه پوست چرب است. این محصول به بهترین روش ممکن آرایش صورت، چشم‌ها و لب‌ها را پاک می‌کند. میسلار واتر گارنیه پوست چرب ، می‌تواند پوست را از آلودگی‌ها بزداید. در تهیه بهترین میسلار واتر گارنیه از فرمولاسیون جدیدی استفاده شده است. به همین دلیل نه پوست را خشک می‌کند و نه موجب چرب‌شدن پوست می‌شود. همچنین بعد از زدن بهترین میسلار واتر به پوست دیگر به شستشوی آن نیازی نیست. این محصول می‌تواند سبب شفاف‌شدن، لطیف‌شدن و پاکیزه‌شدن پوست شود.

میسلار واتر گارنیه

 

میسلار واتر لافارر

مناسب‌ترین زمان پاک‌کردن صورت انتهای روز است. بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از آرایش پاک کن تنها منحصر به پاک‌کردن آرایش خانم‌ها است. در حالی که به علت وجود گرد و غبار و انواع آلودگی‌‌های موجود در هوا، ‌پوست همه افراد بدون محدودیت جنسی و سنی به شست‌ وشوی روزانه نیاز دارد. یک پاک‌کننده صورت مناسب، آلودگی‌ها را از پوست تمیز می‌کند و پوست را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد. محلول پاک‌کننده آرایش و صورت لافارر، مخصوص پوست‌های چرب و معمولی است که عصاره گیاهان بابونه، آلوئه ورا، خیار و انانتیا کلرانتا، دکسپانتنول، سدیم هیالورونات، زینک گلوکونات، اولئانولیک اسید و آلانتوئین را دارد و یکی از بهترین میسلار واتر‌ های مناسب پوست چرب است که:

  • ترشح چربی را تنظیم می‌کند.
  • منافذ مسدود پوست را باز می‌کند.
  • برق پوست را کاهش می‌‌دهد.

میسلار واتر

میسلار واتر کامان؛ بهترین میسلار واتر پوست چرب

میسلار واتر کامان مدل 7in1 مخصوص پوست‌های چرب و جوش‌دار است که با استفاده از آن خیال‌تان از هرگونه خشکی یا حساسیت و آلودگی راحت است. با این میسلار پوست شما لطیف و شفاف‌تر خواهد شد و با تنظیم چربی سطح پوست و پاکسازی عمیق، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری خواهد کرد. همچنین مانع از ایجاد لک و قرمزی در اثر جوش زدن می‌شود. 

از جمله ویژگی‌های این میسلار واتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای پوست‌های چرب و جوش دار
  • آبرسانی پوست
  • تسکین دهنده پوست
  • ضد حساسیت
  • پاکسازی عمقی منافذ

میسلار واتر کامان

میسلار واتر ایوروشه

این محصول هم یکی از بهترین میسلار واتر‌ های موجود برای پوست‌های چرب است. حجم این محصول 390 میلی لیتر است و هیچ نوع عصاره ایی در خودش ندارد. اما برای تمامی نقاط صورت , چشم , گردن مناسب است. از خواص بهترین میسلار واتر ایو روشه می‌توان به شاداب‌کننده و پاک‌کننده بودن آن اشاره کرد. این محصول که جزو بهترین میسلار واتر‌ های حال حاظر بازار است تولید کشور فرانسه است.

بهترین میسلار واتر ایوروشه برای پوست‌های چرب مناسب است. سبوم اضافه‌ پوست صورت را پاکسازی می‌کند و از بین برنده چربی‌های اضافی پوست است. منافذ پوست را از انواع آلودگی‌ها بدون نیاز به خشک‌کردن  یا شستن پوست پاک می‌کند و فاقد پارابن است. حاوی پودر پاکسازی‌کننده بایکال است، اما عصاره‌ای ندارد. دارای خاصیت پاک کنندگی , تسکین دهنده و آبرسانی است.

میسلار واتر ایو روشه

میسلار واتر سیمپل 

یکی از معروف‌ترین میسلار واتر‌ها برای پوست چرب ، مربوط به برند سیمپل است. سیمپل از آن دسته برندهایی است که محصولات با کیفیت و سبکی برای پوست تولید می‌کند و شاید دلیل نامگذاری این برند هم همین باشد. این میسلار واتر با داشتن سه نوع آب خالص، آلودگی‌ها را از پوست شما پاک می‌کند و با آبرسانی مناسب، از خشک و زبر‌شدن پوست شما جلوگیری می‌کند. میسلار واتر سیمپل فاقد مواد شیمیایی آسیب زننده است و به همین دلیل، از ایجاد حساسیت، قرمزی و خارش روی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول دارای تاییدیه از متخصصین پوت، تست شده در آزمایش‌های درماتولوژی و جزء بهترین پاک کننده‌های پوست سال 2019 است.

میسلار واتر پوست چرب

بهترین میسلار واتر ایرانی برای آرایش چشم سینره

میسلار واتر سینره جزو بهترین مسیلار واتر ‌های بازار است که حاوی عصاره شکوفه‌های گیلاس است. این محصول خاصیت التیام بخش و مرطوب کنندگی دارد و مناسب پاک‌کردن آرایش چشم است. بهترین حسی که پس از مصرف میسلار واتر سینره به شما دست می‌دهد یک حس تازگی لذت بخش است. همانند باقی میسلار واتر ها، بهترین میسلار واتر سینره به آبکشی نیازی ندارد و فاقد پارابن، الکل و اسانس است.

این پاک‌کننده بر اساس بهترین تکنولوژی‌های ساخت میسلار واتر طراحی شده است که بدون تحریک پوست حساس اطراف چشم به کمک فرمولاسیون بسیار ملایم خود مواد آرایشی و آلودگی‌های محیطی را بدون نیاز به فشار از پوست پاک می‌کند. میسلار واتر سینره قدرت پاک کنندگی مناسبی دارد و هیچ گونه تحریکی برای پوست محسوب نمی‌شود. عصاره شکوفه‌های گیلاس موجود در بهترین میسلار واتر دارای خواص مرطوب کنندگی و آرامش بخش است و موجب حفظ لطافت و طراوت پوست دور چشم می‌گردد.

 

سینره

میسلارواتر ژنوبایوتیک

یکی از بهترین میسلار واتر‌ هایی که برای پوست چرب وجود دارد، میسلار واتر ژنوبایوتیک است که کمک می‌کند پوست شما تمیز و شفاف بماند. این محلول مناسب پوست‌های چرب و مختلط است و از فناوری میسل برای تمیزکردن پوست شما استفاده می‌کند. از خواص این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوست صورت شما را از انواع آلودگی و چربی و آرایش پاک می‌کند
  • چربی پوست شما را متعادل و از بروز آکنه جلوگیری می‌کند

در ترکیبات این میسلار واتر از پارابن، روغن، الکل و مواد صابونی استفاده نشده است. از این میسلار میتوان برای پاک‌کردن آرایش غلیظ از روی صورت و لب‌ها استفاده کرد.

میسلار ژنو بایوتیک

میسلارواتر لاروش پوزای؛ بهترین میسلار واتر پوست چرب خارجی

این محصول یکی از بهترین میسلار واتر‌ های مناسب برای پوست‌‌های چرب است. میسلار واتر لاروش پوزای در ترکیبات خود روغن ندارد، در نتیجه موجب چرب‌شدن پوست شما نخواهد شد.‌ تنها مشکل این محصول این است که خاصیت آب رسانی ندارد، ولی این محصول دارای  خاصیت نان-کومدوژنیک  است. به این معنی که می‌تواند ضد جوش باشد.

میسلار واتر پوست چرب

سولات متداول در مورد بهترین میسلار واتر مناسب پوست چرب

 

بهترین جایی که می شود از میسلار واتر استفاده کرد کجاست؟

به علت این که میسلار واتر پوست را بدون نیاز به آب پاک می کند، شاید بتوانیم بگوییم که بهترین محل های استفاده از میسلار واتر ها می توانند مکان هایی باشند که به آب دسترسی ندارید. برای مثال، زمانی که در سفر یا در هواپیما هستید یا زمانی که در بیمارستان به سر می برید. البته میسلار واتر ها همیشه بهترین انتخاب ها برای پاک کردن آرایش هستند، حتی زمان هایی که به آب دسترسی دارید یا برای مواقعی که بسیار خسته اید.

روش استفاده از میسلار واتر چیست؟

یک پد پنبه ‌ای را با میسلار واتر خیس کنید و صورت خود را با آن ‌پاک کنید. اطراف چشمانتان را هم با دقت بیشتری تمیز کنید. استفاده زیاد از میسلار واتر برخلاف انواع دیگر شوینده‌های صورت، بلامانع است. همانطور که قبلا ذکر شد، بعد از پاک کردن پوست با میسلار واتر به شستشوی مجدد با آب نیازی نداریم.

بهترین میسلار واتر ایرانی کدام است؟

برندهای سی گل و سینره جزو بهترین برند های میسلار واتر ایرانی موجود در بازار هستند و قیمت مناسب‌ تری نسبت به محصولات خارجی دارند.

بهترین فواید میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر ها فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و بدون ایجاد سوزش آرایش چشم را هم پاک می کنند. در مناطقی که آب لوله کشی از نوع آب سخت است استفاده از میسلار واتر منطقی تر است.

 

 

منبع:

instyle

byrdie