معرفی بهترین عطر خنک زنانه و مردانه برای استفاده در تابستان

عطر یکی از جزئیات مهم شخصیتی و ظاهری هر فرد است. افراد معمولاً انواع عطر را با توجه به علاقه مندی ها و ذائقه خود انتخاب می کند. در واقع عطر می‌ تواند امضای شخصی هر فرد به شمار برود. عطر از لحاظ رایحه به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. همچنین نکات بسیار زیادی در مورد عطر وجود دارد که به خریدار در انتخاب نوع رایحه مورد نظر کمک زیادی می‌ کند. در ادامه این مطلب قصد داریم نکات و ترفندهای خرید عطر و همچنین معرفی بهترین عطر خنک زنانه و مردانه را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

راهنمای مورد نیاز برای انتخاب رایحه عطر

رایحه عطرها قدرت برانگیختن خاطرات و احساسات را در ذهن افراد دارند. از آنجایی که رایحه های مختلفی از عطر در بازار موجود هستند، انتخاب آن را کمی دشوار می سازد. رایحه عطرها را می توان به ۷ دسته مختلف تقسیم بندی کرد که بهترین عطر خنک نیز در میان آن ها قرار دارد. اگر قبل از خرید عطر بدانید که چه رایحه ای مورد نظرتان است، انتخاب و خرید آن راحت تر می شود. در ادامه با انواع رایحه های عطرآشنا خواهید شد.

بهترین عطر خنک زنانه و مردانه

عطر با رایحه چوبی

عطرهایی که رایحه چوبی دارند، یادآور قدم زدن در میان چوب های قرمز جنگل یا نشستن در اطراف آتش هستند. اگر بوی چوب مرطوب را دوست دارید، احتمالا از رایحه عطرهای چوبی لذت خواهید برد. افرادی که اهل طبیعت گردی هستند، اردو زدن یا کمپین را دوست دارند و از فعالیت در فضای باز لذت می برند، از طرفداران عطر با رایحه چوب هستند.

عطر با رایحه مرکبات

رایحه های مرکبات یکی از بهترین رایحه ها برای عطر خنک هستند و معمولاً با نت های لیمو، گریپ فروت و پرتقال شناخته می شوند. عطر های خنک با رایحه مرکبات، طراوت بخش هستند و برای استفاده در فصل گرما بهترین گزینه محسوب می‌شوند. به طور کلی توصیه می شود تا از بهترین عطر خنک برای تابستان و بهار استفاده کنید.

 عطر با رایحه شیرین

رایحه شیرین عجیب ترین نوع رایحه است؛ چراکه شما یا این رایحه را دوست دارید یا اصلا نمی توانید آن را تحمل کنید. عطرهایی که دارای رایحه شیرین هستند، معمولاً از نت های رایج مثل شکلات، شکر، وانیل، شکر سوخته و کارامل تشکیل شده‌اند.

 عطر با رایحه گل

استفاده از عطری با رایحه گل دقیقا این حس را در شما تداعی می ‌کند که در یک باغ پر از شکوفه های گیلاس قدم می زنید. عطر با رایحه گل معمولاً توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در عطرهای حاوی رایحه گل از نت های گل رز، مرزنجوش و چوب صندل استفاده می شود. از دیگر نت هایی که در این رایحه رایج هستند، می‌ توان به یاسمن، بنفشه و توت فرنگی اشاره کرد. در ترکیبات برخی از بهترین انواع عطر خنک از رایحه گل استفاده می شود.

 عطر با رایحه میوه

همه عطرهایی که رایحه میوه دارند، معمولاً متشکل از نت هایی مانند گیلاس، گلابی و هندوانه هستند. این عطرها می توانند خاطره روزهای گرم تابستانی را برای شما تداعی کنند. عطرهای میوه‌ای معمولاً شیرین هستند و بسته به سایر نت هایی که در آن استفاده می ‌شوند، می ‌توانند بسیار پیچیده و جذاب باشند. معمولاً برای افزایش تعادل از ترکیب رایحه میوه و گل استفاده می شود. برخی از بهترین انواع عطر های خنک حاوی رایحه میوه و گل هستند.

بهترین عطر خنک زنانه و مردانه

 عطر با رایحه تند

در عطر با رایحه تند معمولاً از نت فلفل استفاده می شود. اصولاً عطر با رایحه تند توسط اشخاصی که می خواهند مرموز به نظر برسند، مورد استفاده قرار می گیرند. عطرهای تند را می‌ توان در فصول سرد سال استفاده کرد.

عطر با رایحه اقیانوس

این گروه از رایحه ها، تداعی گر نوشیدن یک لیوان لیموناد در کنار ساحل اقیانوس درخشان هستند. معمولا در عطر با رایحه اقیانوس، از نت های دریایی مثل جلبک و نمک دریایی استفاده می شود. عطر با رایحه اقیانوس معمولاً حال و هوایی تابستانی همراه با نسیمی خنک، قایق سواری و جلبک های دریایی را در ذهن ایجاد می کند. معمولا در تولید بهترین عطر خنک از رایحه اقیانوس استفاده می شود.

عطرها معمولا دارای ۷ نت مختلف هستند که از جمله آن ها می توان به نت گرم، نت شیرین، نت تند، نت گل و … اشاره کرد.

بهترین عطر خنک زنانه

به عنوان یک زن، بهترین عطر خنک تمام چیزی است که برای تکمیل ظاهر شما اهمیت دارد. یک عطر زنانه، جلوه ای ظریف و جسورانه از خانم ها را به تصویر می کشد. شما با استفاده از لیست بهترین عطر خنک زنانه که در ادامه معرفی خواهیم کرد، می ‌توانید ظاهر خود را جادویی و شگفت انگیز جلوه دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ادکلن های معروف خنک زنانه بپردازیم.

ادوپرفیوم Jimmy Choo Signature؛ بهترین عطر خنک زنانه

نت های ارکیده و کارامل تافی در این ادوپرفیوم، رایحه ای قدرتمند و اغوا کننده را در افراد ایجاد می کند. ادو پرفیوم جیمی چو در واقع امضای خانم های خوش سلیقه و خاص است. حتی یک اسپری از این عطر خنک زنانه کافیست تا مدت زمان زیادی روی بدن ماندگاری داشته باشد. نت های میانی پرتقال و گلابی یک رایحه خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. جیمی چو یکی از بهترین عطر های زنانه خنک برای بانوان خوش سلیقه است.

ادوپرفیوم Jimmy Choo Signature بهترین عطر خنک زنانه

بهترین عطر خنک تام فورد Tom Ford Black Orchid

با ادوپرفیوم زنانه تام فورد مدل بلک ارکید می توانید به دنیای درام های قدیمی هالیوود بازگردید؛ چراکه نت های ترافل سیاه و گل ارکیده در این محصول به کار گرفته شده‌ اند. همچنین نت های آلو و وانیل، رایحه های بسیار دل انگیزی را در این برند که به عنوان یکی از بهترین ادکلن های خنک زنانه شناخته شده است را رقم خواهند زد. شکلات تلخ، عنبر و حنا هم از جمله نت های پایانی این ادوپرفیوم معروف هستند که برای مدت زمان زیادی روی پوست باقی می مانند.

ادوپرفیوم Tom Ford Black Orchid

ادوپرفیوم Jo Malone Velvet Rose & Oud Cologne Intense

این ادوپرفیوم ظریف، پیچیده و پر زرق و برق همراه با نت های چوب و گل رز همان رایحه منحصر به فردی است که به دنبالش هستید. این اکلن می‌ توانند حس عمیق غوطه ور شدن در گل ها را به شما القا کند. رایحه این عطر تازه، قدرتمند و دلنشین است و احساس زنانگی را در شما برانگیخته خواهد کرد و بهترین عطر زنانه تلخ و خنک است.

ادوپرفیوم Jo Malone Velvet Rose & Oud Cologne Intense

ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Black Opium

رایحه قهوه مخلوط با وانیل شیرین، شکوفه‌ های پرتقال و یاس شما را سریع تر از هر قهوه اسپرسویی هوشیار خواهد کرد. این ادکلن زنانه رایحه ای جذاب و جسورانه دارد و یک عطر زنانه خنک و ماندگار محسوب می شود. این محصول که یکی از بهترین عطر های خنک زنانه به شمار می رود، به آرامی با رایحه ای شیرین همراه می ‌شود و بهترین عطر ترکیبی خنک را تشکیل می دهد. شیرینی رایحه این ادکلن باعث می‌ شود تا گرما و حس آرامش به شخص القا شود. ادوپرفیوم ایو سن لورن ماندگاری بالایی دارد و ساعت ها روی پوست باقی می ماند.

ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Black Opium

بهترین عطر خنک هوگو باس Hugo Boss Orange

اگر به دنبال بهترین عطر خنک زنانه برای محل کارتان هستید، پیشنهاد می کنیم، ادوپرفیوم هوگو بوس مدل اورنج که حاوی رایحه مرکبات است را امتحان کنید. استفاده از این ادوپرفیوم احساس نشاط و شادابی را در شما زنده می کند. این ادکلن با نت های مرکبات مانند ترنج همراه بوده و همچنین حاوی نت های اصلی چوب صندل، چوب زیتون و وانیل خامه‌ ای است. این محصول یک عطر خنک و ملایم زنانه محسوب می شود.

ادوپرفیوم Hugo Boss Orange

ادوپرفیوم Kenneth Cole Black for Her

اگر به دنبال بهترین عطر خنک زنانه برای مهمانی های شبانه هستید، پیشنهاد می کنیم این ادوپرفیوم را امتحان کنید. رایحه بهترین عطر خنک که کمی مردانه به نظر می رسد و در عین حال تازه و پیچیده است، همراه با رایحه گل یاسمن که عطری منحصر به فرد، جذاب و با رمز و راز فراوان برای شما به همراه خواهد داشت، تنها توصیف کوتاهی از این ادوپرفیوم است.

ادوپرفیوم Kenneth Cole Black for Her

بهترین عطر خنک زنانه کلوین کلین Calvin Klein CK One

بهترین عطر خنک زنانه برای تابستان ادوپرفیوم CK One برند کلوین کلین است که روح شما را در فصول گرم سال خنک و با طراوت می کند. استفاده از این ادکلن همراه با عینک آفتابی و کلاه یک گزینه ضروری برای تعطیلات است که شما را روی ساحل شنی و کنار دریا همراهی می کند. نت های این ادوپرفیوم حاوی آناناس، نارنج، پاپایا، ترنج، هل و لیمو است. این محصول که یک عطر تلخ و خنک زنانه است، می ‌تواند احساس نشستن آفتاب روی صورت، هنگام صرف یک نوشیدنی خنک را به شما القا کند. این ادکلن سرد و خنک زنانه با قیمت مناسب تری نسبت به سایر برندهای لوکس در بازار موجود است.

ادوپرفیوم Calvin Klein CK One

عطرهایی که دارای رایحه مرکبات هستند، احساس شادابی و نشاط را در شما زنده می کنند.

ادوپرفیوم Oribe Cote d’Azur

بهترین عطر خنک زنانه برای فصل بهار ادوپرفیوم Oribe Cote d’Azur است که ترکیبی از نت های ترنج، گل یاس و چوب صندل دارد و با بویی کاملا عاشقانه و لطیف احساسی بهاری را در شما ایجاد می کند. این ادکلن لوکس دارای رایحه های مرکبات، چوب و گل است. شما با استفاده از این ادکلن خنک و شیرین زنانه می توانید، هوای آفتابی و با نشاط بهاری را در ذهن خود و دیگران تداعی کنید.

ادوپرفیوم Oribe Cote d'Azur

ادوپرفیوم Juliette Has a Gun

این ادوپرفیوم که یکی از بهترین عطرهای خنک زنانه است، بسیار سبک بوده و برای مصرف روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. این عطر به مینیمالیستی معروف است و از یک نت مجزا و پایه بهره مند می ‌شود. این عطر برای افرادی که به دنبال رایحه های جسورانه و خاص هستند، یک انتخاب عالی است.

ادوپرفیوم Juliette Has a Gun بهترین عطر خنک زنانه

ادوپرفیوم Christian Louboutin Trouble In Heaven

پیچیده ترین و بهترین عطر خنک زنانه از برند کریستین لوبوتین، ادوپرفیوم Trouble In Heaven است. بهتر است بدانید، این همان عطری است که می توانید از آن برای امضای شخصی خود استفاده کنید. نت های ترنج، عنبر و پچولی از جمله رایحه هایی هستند که عطر و بوی این ادکلن را متمایز، قدرتمند، گیرا و اغوا کننده جلوه خواهند داد. اگر به دنبال ادکلن خنک زنانه با ماندگاری بالا هستید، این گزینه را امتحان کنید. همچنین باید بدانید که ادوپرفیوم کریستین لوبوتین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اولین قرار محسوب می شود.

ادوپرفیوم Christian Louboutin Trouble In Heaven

تا این قسمت در مورد انواع بهترین عطر زنانه خنک صحبت کردیم. در ادامه شما را با انواع ادکلن مردانه خنک با ماندگاری بالا آشنا خواهیم کرد. همچنین در صورتی که به عطرهای گرم علاقه دارید، می توانید به مقاله انواع عطر مردانه گرم مراجعه کنید.

بهترین عطر مردانه خنک

هنگام خرید بهترین عطر مردانه خنک متوجه می شوید که بزرگترین تفاوت میان ادکلن ها، قیمت آنها است. معمولاً بهترین ادکلن های تلخ و خنک مردانه از برندهای مطرح جهانی از قیمت حدود ۱۰۰ دلار به بالا هستند. البته انواع ادکلن های میان رده زیر ۱۰۰ دلار هم در بازار موجود است که می ‌توانید با توجه به رایحه آنها و بودجه مالی خود نسبت به خریدشان اقدام نمایید. معمولاً عطرهای چوب و گل در بهترین عطر خنک برای آقایان کاربرد دارند. بسیاری از کارشناسان استفاده از رایحه گل را برای تمام فصول سال توصیه می کنند. بهتر است بدانید که اخیراً رایحه های چوبی مثل چوب صندل، ترند و پرطرفدار شده‌ اند. این عطرها معمولاً در تمام طول سال مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب در ادکلن های مردانه از انواع نت های سنتی مانند توتون، چرم و حتی  بوربن (نوعی شراب گران قیمت) نیز استفاده می ‌شود که این محصولات غالبا به عنوان بهترین عطرهای تلخ و خنک مردانه شناخته می شوند. در ادامه شما را با بهترین عطرهای خنک مردانه با ماندگاری بالا آشنا خواهیم کرد.

هنگام خرید بهترین عطر مردانه باید به نوع آن توجه زیادی داشت. معمولاً بهترین ادکلن برای آقایان در دسته ادوپرفیوم ها قرار دارد که ماندگاری نسبتاً بالایی داشته و البته از قیمت بالاتری هم نسبت به سایر عطرها برخوردار است. در ادامه لیستی از بهترین ادکلن های خنک مردانه آورده شده است.

ادو پرفیوم Yves Saint Laurent Y

ادو پرفیوم ایو سن لورن یکی از بهترین عطر های خنک مردانه و بهترین گزینه ها برای هدیه روز ولنتاین است. این عطر یک روح پیچیده و در عین حال جوان و سرحال را در خود جای داده که رایحه ‌ای مردانه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این ادوپرفیوم ایو سن لورن دارای نت های آغازین ترنج، زنجبیل و برگ مریم گلی است و در نت میانی به رایحه سیب می رسد که عطر و بوی جسورانه ای را به همراه خواهد داشت.

ادو پرفیوم Yves Saint Laurent Y

ادو پرفیوم تام فورد مدل Black Orchid

اولین مجموعه از ادکلن های سری بلک ارکید تام فورد در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد؛ اما هنوز هم بین آقایان پرطرفدار است. این عطر می تواند حسی ناب و لاکچری را به مصرف کننده، القا کند. در نت های ادکلن تام فورد مدل بلک ارکید علاوه بر عطر گل ارکیده از رایحه یلانگ یلانگ و آلوی سیاه استفاده شده است. به همین دلیل هم به عنوان بهترین عطر مردانه تلخ و خنک شناخته می شود.

ادو پرفیوم تام فورد مدل Black Orchid

ادوپرفیوم Trouble In Heaven بهترین عطر خنک زنانه برای استفاده در اولین قرار عاشقانه است.

ادوپرفیوم Le Labo Santal 33

این ادو پرفیوم در دسته عطرهای یونیسکس قرار دارد. عطرهای یونیسکس هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کنند؛ زیرا مردان و زنان می توانند محصولات مورد نظر خود را بدون در نظر گرفتن جنسیت خود، مورد استفاده قرار دهند. در رایحه های این ادکلن، نت های هل، بنفشه و عنبر استفاده شده است. همچنین انواع رایحه چوب مانند چوب صندل استرالیایی، پاپیروس و چوب درخت سرو را در خود جای داده. در ادوپرفیوم سانتال ۳۳ از نت های چرمی هم استفاده شده تا رایحه ای کاملا خاص را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

ادوپرفیوم Le Labo Santal 33

بهترین عطر خنک مردانه بولگاری Bvlgari Man Glacial Essence

این مدل از ادوپرفیوم بولگاری به علاقه مندان به ورزش کوهنوردی توصیه می شود؛ چرا که استفاده از آن، احساس هوای تازه کوهستان آلپ را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این در نت های این ادوپرفیوم از عصاره توت، زنجبیل، گل شمعدانی، چوب صندل استرالیایی، چوب سدر آلسکا و گل گاوزبان استفاده شده است. ادکلن مردانه بولگاری یک گزینه عالی است که می تواند بهترین عطر خنک مردانه مورد علاقه شما باشد.

ادوپرفیوم Bvlgari Man Glacial Essence

ادوپرفیوم  Dior Sauvage

اگر به دنبال یک ادکلن درجه یک هستید که قیمت آن زیر ۱۰۰ دلار باشد و از نظر ترکیب رایحه، پیچیده و در عین حال بسیار خاص باشد، این مدل از ادکلن مردانه دیور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. نت های قدرتمند ترنج و فلفل تند موجود در این ادکلن آن را به یک عطر محبوب جهانی تبدیل کرده است. این محصول یکی از انواع بهترین عطر خنک ترکیبی محسوب می شود.

ادوپرفیوم  Dior Sauvage بهترین عطر خنک مردانه

ادوپرفیوم Chanel Bleu

ادکلن کلاسیک به ادکلنی اطلاق می شود که بلافاصله در بین جمعیت قابل شناسایی باشد. ادکلن شنل بلو یکی از این نوع ادکلن هاست که ترکیبی از رایحه های اقیانوس و چوب را در بر می گیرد. این ادکلن از رایحه ای با ماندگاری طولانی برخوردار است. جالب است بدانید که حتی با گذشت ۱۲ ساعت از مصرف ادکلن بلو شنل، هنوز هم نشانه های ظریفی از وانیل و چوب صندل را روی پوست خود احساس خواهید کرد.

ادوپرفیوم Chanel Bleu

ورساچه اروس VERSACE EROS؛ بهترین عطر خنک مردانه

این عطر به نام خدای عشق یونان نام گذاری شده است و رایحه ای مردانه و منحصر بفرد دارد. این مدل از ادکلن ورساچه برای مصرف روزمره در تمام طول سال بخصوص در فصل تابستان بهترین گزینه است.

ورساچه اروس VERSACE EROS

بهترین عطر خنک مستر بربری MR Burberry

مستر بربری یک عطر بسیار خوشبو است که برای مصرف در تمام طول سال مناسب است. به لطف نت های حاوی ادویه آن، با مصرف این ادکلن، احساس گرما و راحتی به شما دست خواهد داد. به همین دلیل هم ادوپرفیم مستر بربری بیشتر در فصول سرد سال کاربرد دارد. این ادکلن تاکید زیادی روی احساسات شخص مصرف کننده دارد و حاوی رایحه های جذاب و فریبنده ای مانند گریپ فروت است. وجود این رایحه ها در این ادوپرفیوم باعث شده تا برای مهمانی های شبانه و مراسم های خاص بسیار مناسب باشد. این محصول همچنین دارای نت های ترکیبی سرد و گرم است و به عنوان بهترین عطر خنک مردانه ترکیبی شناخته شده است.

ادوپرفیوم مستر بربری MR Burberry بهترین عطر خنک مردانه

سوالات متداول در خصوص بهترین عطر خنک زنانه و مردانه

در ادامه سعی کردیم به متداول ترین سوالات در خصوص بهترین عطر خنک زنانه و مردانه پاسخ دهیم.

بهترین ادکلن سرد و تلخ مردانه کدام است ؟

انتخاب بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ به سلیقه فرد مصرف کننده وابستگی زیادی دارد. ما در این مقاله از وبلاگ میس و مستر تلاش کردیم تا شما را با انوع عطرهای خنک زنانه و مردانه آشنا کنیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب با بهترین نوع ادکلن تلخ و خنک مردانه آشنا شده و آن را برای مصرف خود و عزیزانتان برگزینید.

بهترین عطر خنک و شیرین مردانه چیست ؟

اگر به دنبال بهترین ادکلن شیرین و خنک مردانه هستید، پیشنهاد می کنیم حتما برند Polo Ralph Lauren Deep Blue را امتحان کنید. نت اصلی این ادکلن برگرفته از اقیانوس است و ترکیب آن با نت های انبه سبز هاوایی و سایر میوه ها آن را به یکی از بهترین محصولات تبدیل کرده است.

ادکلن های معروف خنک زنانه کدام ها هستند؟

از جمله ادکلن های معروف خنک زنانه می توان به ادکلن های تام فورد مدل بلک ارکید، جو مالون، جیمی چو، کلوین کلین، کریستین لوبوتین و … اشاره کرد. در صورت تمایل به آشنایی با نت ها و رایحه های این عطرهای دل انگیز می توانید به مقاله ما در وبلاگ میس و مستر مراجعه کرده و سپس با اطلاعات کامل برای خرید این محصولات اقدام کنید.

بهترین عطر خنک زنانه برای تمام فصول کدام است؟

بهترین عطر خنک زنانه مناسب برای تمام فصول، برند جو مالون حاوی نت های لیمو، ریحان و ماندارین است. نت های مرکبات این عطر باعث خنک بودن رایحه آن شده اند. از دیگر نت های این عطر می توان به آهک و آویشن سفید اشاره کرد.

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم که شما را با بهترین عطر خنک زنانه و بهترین عطر خنک مردانه آشنا کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده مورد توجه شما قرار گرفته باشند. شما می توانید تجربه خود از خرید و مصرف بهترین عطر خنک خود را از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

منابع

today