انواع عطر مردانه گرم

زمانی انتخاب عطر اهمیت پیدا می کند که بدانیم بوی خوش ناشی از آن علاوه بر خودمان، به افرادی که با آن ها در تعامل هستیم نیز حس خوشایندی را منتقل می کند. همانگونه که نوع پوشش در فصل های مختلف سال با یکدیگر متفاوت است، لازم است تا عطر و ادکلن خود را هم با توجه به تغییرات آب و هوایی انتخاب نماییم. در صورتی که به عنوان یک آقا عطری برای خود انتخاب کنید که رایحه متناسب با فصل داشته باشد، علاوه بر این که به جذابیت شما اضافه می شود، کمک می کند تا تحسین خانم های اطرافتان هم برانگیخته شود. حال اگر به دنبال عطرهای مناسب فصل پاییز و زمستان هستید، باید عطرهایی را انتخاب کنید که رایحه ای گرم دارند. مطالعه این بخش از مجله زیبایی میس و مستر به شما کمک خواهد کرد تا با بهترین عطر های مردانه گرم آشنا شوید.

معرفی عطر گرم مردانه

در ادامه این مطلب 12 نمونه از بهترین عطر های مردانه گرم معرفی می شوند، که علاوه بر این که تولید معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای حال حاضر دنیا هستند، رایحه بی نظیری دارند و به جذابیت آقایان در فصل های سرد سال می افزایند.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Bois du Portugal

برند کرید تنها برند لوکس و خصوصی تولید و عرضه عطر و ادکلن در جهان می باشد که از همان ابتدای تاسیسش طرفداران خاصی از جمله خاندان سلطنتی، سوپر استارهای هالیوودی، سیاستمداران و… پیدا کرد. اکنون نیز که سال ها از آغاز فعالیت این کمپانی مطرح می گذرد، علاوه بر سلبریتی ها و افراد خاص جامعه، مردم عادی که درک زیادی از کیفیت و زیبایی دارند از عطرها و ادکلن های تولیدی این کمپانی استفاده می نمایند. برای آن دسته از آقایان خوش استایلی که به دنبال بهترین عطر مردانه گرم برای فصول سرد سال هستند، ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Bois du portugal بهترین گزینه می باشد؛ چرا که این عطر طبع گرم و تندی دارد. وقتی که برای اولین بار این عطر مردانه گرم را اسپری می کنید، بوی نارنج، شادی و تازگی را به شما هدیه می کند. پس از مدتی بوی تند و تیزی به مشامتان خواهد رسید که ناشی از وجود رایحه گیاه اسطوخودوس در فرمولاسیون این عطر خوشبو می باشد. نت های پایانی این عطر گرم و تند مردانه با رایحه های چوب سدر، چوب صندل، علف وتیور و عنبر تمرکز و هیجان بیشتری را به ارمغان می آورد.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Bois du Portugal

ادو پرفیوم مردانه بولگاری مدل Le Gemme Gyan

برند بولگاری یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید انواع عطر و ادکلن می باشد که بخش عظیمی از شهرتش را مدیون جواهرات فاخری است که در ابتدای تاسیسش تولید و عرضه نمود. بعد از آن هم با تولید بهترین و باکیفیت ترین عطر و ادکلن ها توانست در این زمینه، خود را در میان رقبایش مطرح نماید. درست است که عطرهای این برند عمدتا عطرهای زنانه هستند، ولی این بدان معنا نیست که از تولید عطرهای مردانه غافل شده است. به عنوان مثال یکی از برترین تولیدات این کمپانی مطرح ایتالیایی عطر گرم و سنگین مردانه Le Gemme Gyan می باشد که در سال 2016 توسط ژاک کاوالیه، عطر ساز مطرح جهانی طراحی شد و در همین مدت کم توانست تا محبوبیت زیادی در میان آقایان خوش سلیقه پیدا کند. این عطر مردانه گرم و تند می تواند بهترین انتخاب برای شب های سرد پاییز و زمستان باشد. به محض اولین اسپری ادو پرفیوم بوگلاری مدل له گم گیان رایحه نعناع هندی به مشام خواهد رسید که پس از مدتی جای خود را به رایحه دلنشین دودی بخور می دهند. رایحه جادویی گل یاس نیز پایان بخش بوی خوش و مسحور کننده این عطر مردانه خواهد بود.

ادو پرفیوم مردانه بولگاری مدل Le Gemme Gyan

ادو تویلت مردانه لانکوم مدل Hypnose Homme

یکی از مطرح ترین برندهای عطر و ادکلن در دنیا برند لانکوم می باشد که اولین فعالیت های خود را با تولید عطر آغاز نمود. در حال حاضر این کمپانی به واسطه داشتن مشتریانی که از محبوب ترین سلبریتی ها و مدل ها هستند، شهرت بسیاری را به دست آورده است. ادو تویلت مردانه hypnose homme که از محصولات این کمپانی نام آشنا می باشد را می توان جزو بهترین عطر های مردانه گرم به حساب آورد که با داشتن رایحه ای گرم و تند، عطری مناسب برای مهمانی ها و مجالس رسمی در شب های سرد سال می باشد. نت های آغازین این عطر مردانه گرم متشکل از رایحه های هل، نعناع، نارنگی، ترنج و سدر می باشد که بلافاصله پس از اولین اسپری احساس خواهند شد. تندی این عطر پس از گذشت مدت زمانی با رایحه گیاه اسطوخودوس خودنمایی خواهد کرد و در حقیقت وجود همین رایحه اسطوخودوس در فرمولاسیون عطر هیپنوس هوم آن را به بهترین عطرمردانه گرم و تند تبدیل کرده است. این رایحه تند و تیز پس از گذشت مدت زمانی طولانی جای خود را به نت های پایانی که از رایحه های عنبر، مشک و نعناع تشکیل شده اند، می دهد.

ادو تویلت مردانه لانکوم مدل Hypnose Homme

سعی کنید عطر خود را متناسب با فصول مختلف سال انتخاب نمایید.

ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 Million

برند پاکو رابان از برندهای اصیل اسپانیایی است که با تولید انواع عطر و ادکلن با رایحه های نوآورانه و خاص و قرار دادن آن ها در بطری های جذاب و متمایز خود را مطرح نمود و اکنون محصولات این کمپانی جزو پرطرفدارترین انواع عطر و ادکلن در سراسر جهان می باشد. این مسئله را می توان در ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 میلیون که رایحه ای افسانه ای دارد و شکل ظاهری خاص آن که مشابه شمش طلا می باشد، به وضوح درک نمود. این عطر رایحه ای گرم و تند دارد. هنگامی که مقداری از این عطر را اسپری می کنید، خیلی سریع بوی خوش گریپ فروت، نعناع و پرتقال خونی را احساس خواهید کرد که انرژی و شادی را به شما القا می نماید. انرژی مثبتی که از این عطر مردانه گرم دریافت خواهید کرد، به واسطه جایگزینی نت های میانی با نت های آغازین می باشد که شامل رایحه های گل رز، دارچین و ادویه است. از آن جایی که عطر 1 میلیون ماندگاری بالایی دارد، مدت زمان زیادی طول می کشد تا نت های پایانی با رایحه های چرم، چوب های جنگلی، گیاه پاتچولی و عنبر، نشاط و اعتماد به نفس را به شما هدیه کند.

ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 Million

ادوتویلت پرادا مدل LEAU LHOMME PRADA

برند پرادا از اصیل ترین کمپانی های تولید عطر و ادکلن در ایتالیا می باشد که در سال 2003  با تولید اولین عطر خود وارد بازارهای جهانی این محصول شد. این کمپانی بزرگ تا کنون بیش از 50 مدل مختلف عطر و ادکلن تولید و به بازار عرضه نموده است. ادوتویلت LEAU LHOMME PRADA یکی از برترین تولیدات این کمپانی می باشد که به عنوان بهترین عطر گرم و تلخ مردانه شهرت دارد و بدون شک متناسب با سلیقه مردان خوش ذوق و جذاب طراحی و تولید شده است. این عطر با رایحه گل بهار نارنج و فلفل شروع شادابی خواهد داشت و حس خوب شادی را برایتان به ارمغان می آورد. با گذر زمان و اضافه شدن رایحه گل های بنفشه، زنبق، شمعدانی و کهربا تلخی این عطر به رخ کشیده می شود. در پایان نیز رایحه های سدر و نعناع هندی به مردانه تر شدن رایحه کلی این عطر مردانه گرم کمک خواهد کرد. همه این رایحه ها در کنار هم ادوتویلت LEAU LHOMME PRADA  را به هوشمندانه ترین انتخاب برای آقایان در شب های سرد و خنک تبدیل نموده است.

ادوتویلت پرادا مدل LEAU LHOMME PRADA

ادکلن مردانه توباکو وانیل تام فورد Tobacco Vanille Tom Ford

تام فورد (Tom Ford) برندی آمریکایی است که از سال2005  فعالیت خود را در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن آغاز نمود و خیلی زود توانست موفقیت های بزرگی را در این حوزه کسب کند. در حال حاضر عطر و ادکلن های تولیدی این کمپانی با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها و آقایان ایرانی مواجه شده است. این برند معروف در سال 2007 یکی دیگر از ادکلن های گرم و شیرین مردانه خود را با عنوان ادکلن مردانه توباکو وانیل معرفی نمود و همانطور که از نام آن مشخص است، عناصر اصلی تشکیل دهنده آن تنباکو و وانیل هستند. اگر مقداری از این عطر خوشبو را اسپری کنید، به سرعت متوجه رایحه برگ تنباکو در آن خواهید شد. بوی شیرین و دلپذیر این ادکلن گرم و شیرین مردانه را زمانی احساس می کنید، که رایحه دانه تونکا به همراه پوست کاکائو و وانیل جایگزین نت های آغازین آن گردند. پس از مدتی طولانی، رایحه های صمغ های گیاهی و خشکبار پایان بخش بوی خوش این عطر خواهند بود. ترکیب تمامی این رایحه ها باعث می شود تا عطر گرم و شیرین مردانه توباکو وانیل مناسب ترین انتخاب برای مراسم های شبانه در روزهای سرد سال باشد.

ادکلن مردانه توباکو وانیل تام فورد Tobacco Vanille Tom Ford

 ادکلن آمواج اینترلود مردانه

آمواج یکی از برترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن در جهان می باشد که با به کارگیری رویکردهای ابتکاری و فوق العاده خلاقانه توانسته علاقه مندان بسیاری را به دست آورد. تولیدکنندگان این برند بین المللی مدعی اند که در تولید محصولات خود از باکیفیت ترین و کمیاب ترین افزودنی ها استفاده می کنند. یکی از برجسته ترین تولیدات برند آمواج ادکلن تلخ و گرم مردانه اینتر لود می باشد که فرمولاسیون آن توسط عطرساز مشهور و سرشناس یعنی pare nearing طراحی شده است. اولین رایحه ای که پس از اسپری کردن این ادکلن مردانه گرم روی پوستتان استشمام خواهید کرد، رایحه پونه کوهی، نارنج وفلفل می باشد که انتقال دهنده هیجان و شادی است. پس از مدتی این رایحه های دلنشین جای خود را به نت های میانی که شامل رایحه های عنبر و گل لادن می باشد، می دهند و طراوت و اعتماد به نفس را به شما می بخشد. گذشت مدت زمان طولانی باعث می شود تا نت های پایانی با رایحه های چرم، چوب عود، چوب صندل و گیاه پاتچولی توجه تمام اطرافیان شما را در میهمانی ها و محافلی که در روزها و شب های سرد سال شرکت کرده اید، به سوی شما جلب نماید.

 ادکلن آمواج اینترلود مردانه

یک عطر خوب می تواند باعث افزایش جذابیت آقایان در بین بانوان گردد.

ادکلن د مارلی پگاسوس

د مارلی یک کمپانی تخصصی تولید عطر و ادکلن در فرانسه می باشد که رایحه محصولاتش به قدری فوق العاده و مسحور کننده است که به خوبی توانست یاد و خاطره خوشبوترین عطرهای قرن هجدهم را زنده نماید. به همین خاطر امروزه علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان دارد. یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه محصولات این برند پر آوازه عطر گرم مردانه پگاسوس می باشد که برای جذابیت و اعتماد به نفس آقایان در فصول پاییز و زمستان سنجیده ترین انتخاب است. بلافاصله پس از آن که اولین اسپری را از این عطر روی پوست یا نبضتان زدید، بوی خوش نارنج، گل آفتابگردان و زیره به مشامتان خواهد رسید. این رایحه تند به خوبی می تواند حس هیجان و نشاط را در شما زنده کند. مدت زمانی طول می کشد تا این رایحه دلپذیر جای خود را به بوی خوش گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس دهد. گرما و هیجان شما از استشمام این عطر مردانه گرم زمانی به بالاترین حد خود می رسد که نت های پایانی با ترکیبات عنبر، وانیل و چوب صندل از راه برسند و جایگزین نت های میانی گردند.

ادکلن د مارلی پگاسوس

ادوپرفیوم مردانه هوگو باس مدل Bottled Oud

برند هوگو باس از پرسابقه ترین برندهای تولید عطر و ادکلن در دنیا می باشد. این کمپانی اولین عطر خود که یک عطر مردانه بود را در سال 1985  تولید و به بازار عرضه نمود. محصولات تولیدی این کمپانی توانستند، فروش فوق العاده ای را در کشورهای مختلف داشته باشند. ادوپرفیوم مردانه هوگو بوس مدل bottled oud یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی است که رایحه ای گرم و تلخ دارد. این عطر مردانه گرم به واسطه داشتن چنین رایحه دلپذیر و منحصر به فردی برای مهمانی ها و مجالس رسمی در فصول سرد سال بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب برای آقایان خوش استایل و خوش سلیقه می باشد. رایحه اولیه این ادکلن مردانه تلخ و گرم شامل رایحه مرکبات و سیب می باشد که پس از گذر زمان جای خود را به رایحه های زعفران، میخک، دارچین و لابدانوم می دهند. تلخی ملایم این عطر مردانه گرم در پایان و با از راه رسیدن رایحه های عود، چوب صندل و ناگارموتا به مشام می رسد که باعث می شود رایحه ای مردانه و در عین حال جذاب خلق شود و توجه همگان به سوی این بوی خوش و کم نظیر جلب شود.

ادوپرفیوم مردانه هوگو باس مدل Bottled Oud

ادوپرفیوم مردانه کلایو کریستین مدل X For Men

در حال حاضر عطرهای برند کلایو کریستین (Clive Christian) جزو گران قیمت ترین عطرهای دنیا به حساب می آیند و در میان مردم با عنوان عطرهای سلطنتی شناخته می شوند. نام عطرهای تولیدی این برند در سال 2003 در کتاب رکوردهای گینس با لقب گرانترین عطرهای جهان به ثبت رسید. ادوپرفیوم مردانه ایکس فور من نیز یکی از برجسته ترین محصولات کمپانی کلایو کریستین می باشد که توسط بهترین عطرسازان جهان طراحی و تولید شده است. چیزی که باعث شده تا این عطر محبوبیت زیادی را در میان آقایان خوش سلیقه به دست آورد، رایحه منحصر به فرد و خاص آن است که می تواند هر کسی را مجذوب خود نماید. به محض اولین اسپری از این عطر مردانه گرم روی نبض خود رایحه های ترنج، ریواس و آناناس روح شما نوازش خواهند کرد. پس از آن نیز رایحه گل های یاس، زنبق و فلفل قرمز گرما را در روزهای سرد و خنک سال به شما هدیه می کند. بوی این عطر فوق العاده و کم نظیر با رایحه های عنبر، خزه، لادن، چوب صندل، سدر، وانیل و دارچین پایان می پذیرد.

ادوپرفیوم مردانه کلایو کریستین مدل X For Men

ادوپرفیوم الفکتیو استودیو مدل Ombre Indigo

کمپانی الفکتیو استودیو از کم سابقه ترین برندهای تولید و عرضه عطر و ادکلن می باشد که برای اولین بار در سپتامبر 2010 و در پاریس شروع به کار کرد. بکر بودن ایده های تولیدکنندگان این کمپانی باعث شد تا در همین مدت کم به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنند و محصولات خود را به تمام کشورهای دنیا عرضه نمایند. ادوپرفیوم Ombre Indigo تولید برند خوش نام الفکتیو استودیو می باشد که توسط عطرساز برجسته و مشهورxylene apron  طراحی شده است. از آن جایی که این عطر رایحه ای گرم و شرقی دارد، بهترین پیشنهاد برای شب های سرد پاییز و زمستان می باشد. اولین رایحه ای که از این عطر مردانه گرم متوجه خواهید شد، بوی برگ پرتقال، گل مریم، زعفران و آلوی سیاه می باشد که تداعی کننده شادی و تازگی خواهد بود. گذشت زمان باعث می شود تا نت میانی با رایحه های علف وتیور، پاپیروس، صمغ و چرم از راه برسد و هیجان و اعتماد به نفس را به شما منتقل نماید. این عطر مردانه گرم ماندگاری بالایی دارد و زمان زیادی طول می کشد تا نت های میانی جای خود را به نت های پایانی بدهند و رایحه های صمغ بنزویین، مشک و عنبر به مشام برسند و اطرافیان متوجه بوی خوش آن شوند.

ادوپرفیوم الفکتیو استودیو مدل Ombre Indigo

عطرهایی با رایحه گرم برای فصول سرد سال مناسب هستند.

ادکلن زرجف الکساندریا 2 مردانه

یکی از پرفروش ترین عطرها در اروپا و خاورمیانه، عطرهای تولیدی برند زرجف می باشد. مرکز این برند عطرسازی در تورین ایتالیا و گرس فرانسه قرار دارد. اگر به دنبال بهترین ادکلن گرم و تلخ مردانه هستید، ادکلن زرجف الکساندریا 2  انتخاب خاص و ویژه ای برای شماست. نت آغازین این عطر مردانه گرم با رایحه دارچین، سیب، چوب بلسان بنفش برزیلی و اسطوخدوس، پس از اولین اسپری آن به مشام می رسد. با گذر زمان نیز رایحه های میانی که از بوی خوش سدر، گل رز، موگه (گل برف) تشکیل شده اند، جایگزین نت های آغازین می گردند. پایان بخش بوی دلنشین این عطر مردانه گرم نیز رایحه های کهربا، مشک، چوب صندل و عود خواهند بود. تمامی این رایحه ها باعث شده تا عطر زرجف الکساندریا  2 به یک عطر زمستانی ایده آل برای آقایان تبدیل شود.

ادکلن زرجف الکساندریا 2

کلام آخر

در این مطلب شما با انواع مختلف عطر مردانه گرم آشنا شدید که همگی جزو بهترین و معتبرترین برندهای حال حاضر دنیا می باشند. امیدواریم این مطلب برای انتخاب بهترین عطر گرم مردانه به شما کمک کرده باشد. اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی میس و مستر که ارائه دهنده انواع عطر و ادکلن های مردانه و زنانه اصل و اورجینال در برندهای مختلف و متنوع می باشد، نسبت به خرید عطر و ادکلن مورد نظر خود اقدام کنید و تجربه یک خرید اینترنتی لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

منابع

fragrancex