بهترین مارک لیزر خانگی

انسان همواره به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد خود بوده است. از مخلوط‌ کردن آهک و زرنیخ گرفته تا ذوب‌کردن موم و استفاده از تیغ‌های تیز. اما هیچ‌کدام از آن ها دائمی نبوده و نیستند. در حال حاضر و با پیشرفتی که تکنولوژی و علم پزشکی داشته، به کمک لیزر هم می توان موهای زائد را به صورت کامل برطرف کرد. استفاده از لیزر های کلینیکی با این که مزیت های زیادی دارد، اما نیازمند صرف هزینه های زیاد، وقت زیاد و… است. پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های لیزر خانگی است. در همین راستا ما در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به معرفی بهترین مارک لیزر خانگی خواهیم پرداخت.

  • دستگاه لیزر خانگی یکی از دستگاه های کاربردی و البته پر طرفدار ویژه برای خانم ها بوده است، چرا که آن ها را به سرعت از شر موهای زائدشان خلاص خواهد کرد.
  • دستگاه لیزر خانگی فیلیپس بهترین مارک لیزر خانگی و یکی از پر فروش ترین محصولات در سراسر جهان به حساب می آید.
  • فیلیپس، براون و رمینگتون بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در سراسر جهان است.
  • دستگاه لیزر براون را می توان سریع ترین و بهترین مارک لیزر خانگی نامید، زیرا در ۸ دقیقه می تواند، موهای زائد را از بین ببرد.

کمپانی های متعددی در سراسر جهان وجود دارند که در زمینه تولید لیزرهای خانگی فعال هستند و توانسته اند، بهترین برند لیزر خانگی باشند. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین مارک های لیزر خانگی آشنا کنیم.

بهترین مارک لیزر خانگی: فیلیپس

اولین دستگاه لیزری که قصد داریم در ابتدای این مطلب آن را به عنوان بهترین مارک لیزر خانگی معرفی کنیم، دستگاه لیزر فیلیپس است. این دستگاه که توسط یک شرکت هلندی تولید و عرضه شده است، به کمک فناوری IPL ( تابش پالس‌های نوری) به کار گرفته شده در آن می تواند، تمامی موهای زائد بدن شما را از بین ببرد. به گونه ای که با استفاده منظم از آن موها مجددا رشد نمی‌کنند و پوست، صاف و عاری از موهای زائد می‌شود.

فناوری IPL که در دستگاه لیزر فیلیپس به کار رفته همان فناوری است که در بسیاری از سالن‌های زیبایی استفاده شده است. پس بی جهت نیست که نام آن در میان لیست بهترین مارک لیزر خانگی جای گرفته است. به کمک این دستگاه می توان سطح انرژی آن را در ۵ حالت تنظیم کرد و با حداقل 250000 پالس نوری موهای زائد  بدن شامل دست، پا، شکم، زیر بغل و ناحیه بیکینی و همچنین ناحیه صورت را از بین برد. درست است که دستگاه لیزر خانگی فیلیپس با سیم بوده و تنها در حالت اتصال به برق کار می کند، اما به همراه این محصول یک تریمر قرار گرفته که می توان از آن برای حذف کامل موهای صورت و همچنین اصلاح ابروها استفاده کرد. این تریمر که ابعاد بسیار کوچکی دارد و به راحتی قابل جابه جا کردن است، به کمک یک باتری نیم قلمی (AAA) تغذیه می شود.

بهترین مارک لیزر خانگی: فیلیپس

بهترین مارک لیزر خانگی: لسکلتون مدل T015C

لسکلتون یکی از برندهای مطرح آمریکاست که امروزه با محصولاتی نظیر دستگاه لیزر خانگی نام خود را در سراسر جهان مطرح نموده است. دستگاه لیزر لسکلتون که بهترین مارک لیزر بدن خانگی در جهان است را می توان برای تمام بدن و هر رنگ پوست و هر نوع پوست حساس (بدون سوختگی/قرمزی و التهاب) استفاده کرد. دستگاه لیزر خانگی لسکلتون یک سَری با قابلیت چند کاره دارد، که به کمک آن همزمان با لیزر موهای بدن، عمل خنک کنندگی را به طور قوی و جوانسازی را انجام می دهد.

در حقیقت یکی از دلایلی که دستگاه لسکلتون را بهترین دستگاه لیزر خانگی کرده این است که در تولید آن از تکنولوژی آیس کول استفاده شده که هنگام لیزر موهای زائد، در مقابل حرارت زیاد ناشی از فوتون ها مانند کمپرس سرد عمل می کند و از قرمزی، حساسیت یا سوختگی بعد از لیزر جلوگیری مینماید. به این ترتیب در حین لیزر موهای بدنتان هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. تولیدکنندگان دستگاه لیزر لسکلتون بیش از هر چیزی راحتی و امنیت مشتری را در نظر گرفته اند. این دستگاه را در پنج درجه می توان تنظیم کرد. به عنوان مثال خانم ها و آقایانی که آستانه تحمل درد پایینی دارند، به راحتی می توانند، نسبت به درجه‌های مختلف دستگاه، کمترین درجه را انتخاب کنند. به این ترتیب می توانند به ساده ترین شکل ممکن و در خانه به لیزر موهای زائد سراسر بدن خود بپردازند و پوستی صاف، زیبا و بدون مویی داشته باشند.

بهترین مارک لیزر خانگی: لسکلتون مدل T015C

دستگاه لیزر بدن رمینگتون

کمپانی رمینگتون یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات شخصی نظیر دستگاه های لیزر خانگی است. از این رو دستگاه لیزری تولیدی این شرکت را هم می توان بهترین مارک لیزر خانگی نامید.  لیزر خانگی رمینگتون با قدرت می تواند، نور را با شدت بالا و به صورت پالسی به پوست شخص بتاباند و با هدف گرفتن ریشه‌موها در زیر پوست، ساختار رشد آن‌ها را متوقف کند. یکی از دلایلی که با جرئت می توان دستگاه لیزر رمینگتون را بهترین مارک لیزر خانگی نامید، این است که در یک دوره‌۱۲ ماهه و پس از ۳ بار استفاده از آن به طور متوسط ۶۶درصد از موهای مورد اصابت پالس‌های نوری برای همیشه از بین خواهند رفت.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه سرعت بالای پالس یا فلش زدن آن است. این دستگاه می‌تواند هر ۲ ثانیه یک بار پالس بزند که از این لحاظ یکی از سریع‌ترین سیستم‌های IPL در جهان محسوب می‌شود. دستگاه لیزر رمینگتون با اندازه کوچک، سهولت در استفاده، مولتی یوزر بودن که باعث مقرون به صرفه بودن آن شده، این دستگاه را به محبوب ترین و بهترین مارک لیزر خانگی تبدیل کرده است. تولید کنندگان انگلیسی این دستگاه به مصرف کنندگان این اطمینان را داده اند که بعد از سه بار استفاده با فواصل دو هفته‌ای بهترین تاثیر را از دستگاه لیزر رمینگتون مشاهده خواهند کرد و از شر موهای زائد خود به طور کامل راحت شده اند.

دستگاه لیزر بدن رمینگتون

لیزر رفع موهای زائد سیلک پرو لیزر بدن و صورت

دستگاه لیزر سیلک پرو دیگر دستگاهی است که می توان آن را به عنوان بهترین برند لیزر خانگی معرفی نمود. مهم ترین دلیل آن هم این است که دارای تائیدیه FDA امریکا CE اروپا است و جز محدود دستگاه های لیزر خانگی است که تاتیدیه ایزو کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی را دارد و با اطمینان می توانید، از آن برای نابود کردن موهای زائد خود کمک بگیرید. دستگاه لیزر سیلک پرو با ماکسیمم انرژی 25 ژول بر سانتیمتر مربع علاوه بر بهترین مارک لیزر خانگی عنوان قدرتمندترین لیزر خانگی را هم به خود اختصاص داده است و در پنج سطح انرژی( 5-10-15-20-25 ژول بر سانتیمتر مربع) قابل تنظیم است.

از این دستگاه لیزر تمام اعضای خانواده به دفعات می توانند استفاده کنند، بدون آن که نگرانی بابت تعویض قطعه ای از آن داشته باشند. این مسئله که دستگاه لیزر سیلک پرو از برق مستقیم تغذیه می شود هم قدرت بالای آن، یکنواختی درمان و طول عمر دستگاه را نشان می دهد. دیگر دلیلی که دستگاه سیلک پرو را به بهترین مارک لیزر خانگی تبدیل کرده است، داشتن شات زن اتوماتیک به واسطه سنسور تشخیص پوست می باشد. به همین دلیل استفاده از این دستگاه بسیار راحت تر از آن چه که فکر می کنید، است و هر زمان که بخواهید، می توانید از بالاترین درجه آن استفاده کنید و برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی نمایید.

لیزر رفع موهای زائد سیلک پرو لیزر بدن و صورت

لیزر خانگی موهای زائد وی جی ار مدلV-717

دستگاه لیزر وی جی آر را هم می توان بهترین مارک لیزر خانگی نامید. یکی از دلایل آن هم عملکرد چندگانه آن است. دستگاه لیزر وی جی آر  3 لامپ دارد، یکی برای رفع موهای زائد(HR)، یکی لامپ جوانسازی پوست (SR) و یکی لامپ خنک‌سازی. تکنولوژی خنک‌کننده ای که این دستگاه دارد، علاوه بر آن که آن را به عنوان بهترین مارک لیزر خانگی مطرح می کند، باعث می شود تا فرد در حین استفاده از آن دردی احساس نکند. در واقع سیستم خنک‌سازی شدت گرمای منتقل شده را کم و حتی خنثی می‌کند و از پوست مراقبت کرده که به طبع آن از سوختگی و دردهای پوستی جلوگیری خواهد کرد.

لامپ دیگر این دستگاه لیزر خانگی لامپ جوانسازی پوست (چگونه ماساژ صورت در جوانسازی پوست نقش دارد؟) است که با وارد شدن به لایه‌های عمیق پوست می تواند، باعث کلاژن‌سازی شود، به خاطر همین برای پوست‌های پیر، کدر، ناهموار و داری چین و چروک سطحی بسیار مناسب است. از آن جایی که دستگاه وی جی آر دو نوع تنظیم تابش دارد و در 10 سطح مختلف از انرژی طراحی شده است، می توانید از آن برای لیزر همه نقاط بدن کمک بگیرید. درست در ماه سومی که از دستگاه وی جی آر استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که دیگر موی جدیدی روی پوستتان رشد نمی کند و صاحب پوستی صاف و عاری از مو شده اید. درست در همین موقع به این نتیجه خواهید رسید که در انتخاب بهترین مارک لیزر خانگی اشتباه نکرده اید.

لیزر خانگی موهای زائد وی جی ار مدلV-717

بهترین مارک لیزر خانگی: دستگاه لیزر سنسیکا

اگر به دنبال مشهورترین و بهترین مارک لیزر خانگی هستید، پیشنهاد ما به شما دستگاه لیزر سنسیکاست. سنسیکا یک برند آمریکایی تولیدکننده دستگاه‌های زیبایی و مراقبت از پوست است. قطعا برایتان جالب خواهد بود که این کمپانی شهرتش را مدیون دستگاه‌های لیزرش است که در میان نمونه های مشابهش از محبوبیت بیشتری هم نزد اقایان و به ویژه خانم ها برخوردار است. نور لیزری که از دستگاه لیزر سنسیکا منتشر می شود، با قدرت کافی توسط ریشه مو جذب شده و باعث از بین رفتن پیاز مو می گردد. به خاطر همین همواره نام آن را در میان اولین های بهترین مارک لیزر خانگی مشاهده می کنید. از این دستگاه می توانید برای موزدایی نواحی مختلف بدن از قبیل صورت ، زیر بغل ، دست و پا ، شکم ، خط مایو و غیره استفاده کنید و پس از 2 تا 6 جلسه پوستی بدون مو، صاف و یکدست داشته باشید.

لامپی که تولیدکنندگان آمریکایی این دستگاه لیزر از آن استفاده کرده اند، از نوع Quartz  است که بسیار با دوام می باشد و بیش از 450.000 شات طول عمر دارد. این تعداد شات برای استفاده یک خانواده 4 نفره تا آخر عمر کافی می باشد. آیا همین دلیل کافی نیست تا دستگاه لیزر سنسیکا بهترین مارک لیزر خانگی باشد؟!

نمایشگر LED  که روی این دستگاه تعبیه شده، نشانگر وضعیت دستگاه و شمارنده تعداد شات ها و در حقیقت عمر آن است.

لیزر خانگی دس

اگر بگوییم دستگاه لیزر دس بهترین مارک لیزر خانگی است، اغراق نکرده ایم. این دستگاه تولید یکی از برندهای معتبر و شناخته شده تجهیزات پوست و زیبایی است که در کشور چین تاسیس شده است. یکی از بهترین مزیت های لیزر خانگی دس این هست که همه اعضا یک خانواده می توانند، به صورت مشترک از آن استفاده کنند. یکی از مهمترین دلایلی که دستگاه لیزر دس را به بهترین مارک لیزر خانگی تبدیل کرده است، کارایی چندگانه آن است. این دستگاه 3 لامپ مختلف دارد، یکی برای رفع موهای زائد، یکی برای رفع شل شدگی و چین چروک های سطحی پوست و دیگری برای درمان لک صورت و آکنه.

لامپی که مخصوص رفع موهای زائد است، در ده الی نهایتا دوازده جلسه بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان خواهد آورد. دستگاه لیزر خانگی سه کاره دس نسبت به نمونه های مشابهش بزرگترین سطح مقطع (اسپات شات) دارد و با تکیه بر همین مسئله می توان در کوتاه ترین زمان ممکن موهای زائد را از تمام نقاط بدنتان حذف کرد. این که این دستگاه لیزر چینی با برق کار می کند، شما را با مشکلاتی از قبیل خرابی باتری و کم نگه داشتن شارژ و از همه مهم تر طولانی شدن پروسه درمان به علت صرف وقت زیاد برای شارژ مجدد دستگاه لیزر درگیر نمی کند. آخرین موردی که دستگاه لیزر دس به عنوان بهترین مارک لیزر خانگی شناخته می شود، این است که مهمترین تائید اروپا CE و همچنین استاندارد LVD و EMC و تائیدیه سازمان غذا و داروی امریکا FDA  را داراست.

لیزر خانگی دس

دستگاه لیزر خانگی تریا بیوتی

کمپانی امریکایی تریابیوتی (Tria Beauty) جزو برندهایی است که با اختراع لیزرهای خانگی توانست، انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پدید آورد. دستگاه لیزر تریا بیوتی اولین لیزری است که توسط FDA برای مصرف خانگی ساخته شد و توانست بهترین مارک لیزر خانگی هم نام بگیرد. تولیدکنندگان آمریکایی این دستگاه لیزر در آن از دیودهایی استفاده کرده اند که دقیقا با فناوری ساخت دیودهایی که در دستگاه‌های کلینیکی به کار می‌روند ساخته شده‌اند. به همین خاطر است که می توانید، با خیال راحت از آن برای رفع موهای زائد سراسر نقاط بدنتان استفاده کنید. نحوه کار این لیزر به این شکل است که با تلاش برایداز بین بردن فولیکول مو ابتدا منجر به کم شدن موها می شود و در نهایت نیز همه آن ها را به صورت کامل از بین می برد.

قطعا برایتان جالب خواهد بود بدانید تحقیقاتی که روی دستگاه لیزر تریا بیونی انجام شده، نشان می دهد که با تنها دو دوره استفاده از این لیزر خانگی موهای زائدتان تا ۷۰ درصد کاهش پیدا می‌کنند. ضمن آن که موهایی که پس از استفاده از این لیزر خانگی می روید، بسیار ضعیف، نازک و کم رنگ است. تحقیق دیگری نیز نشان می دهد، اگر از لیزز خانگی تریا بیوتی در هشت دوره ظرف مدت یکسال استفاده کنید، شاهد اثر دائمی آن و پوستی بدون مو، صاف و یکدست خواهید بود. ایا هیچ کدام از این دلایل نمی تواند در بهترین مارک لیزر خانگی بودن این دستگاه را تایید کند؟

دستگاه لیزر خانگی تریا بیوتی

لیزر بدن براون

دستگاه لیزر براون دیگر دستگاهی است که می توان نام آن را در لیست بهترین مارک لیزر خانگی جای داد. این دستگاه لیزر توسط یک کمپانی مشهور بین المللی به نام براون تولید و به بازار عرضه شده است. این کمپانی قدرتمند پس از  طراحی این دستگاه و جهت بررسی ایمنی آن برای استفاده در خانه، آن را در آزمایشگاه به صورت بالینی تست کرده است. دستگاه لیزر براون علاوه بر این که بهترین مارک لیزر خانگی است، می توان آن را به عنوان سریع ترین دستگاه لیزر خانگی هم معرفی نمود. دلیل آن هم این است که طرف مدت ۷ تا ۸ دقیقه می تواند، نواحی بزرگی از بدن مانند پاها و بازوها را از موهای زائد عاری کند، بدون آن که سرعت زیاد آن در کیفیت آن تاثیر منفی بگذارد.

استفاده از دستگاه لیزر براون تقریبا بدون درد است و به جرات می توان گفت، بعد از 4 دوره استفاده از آن شاهد از بین رفتن موهای زائد بدنتان خواهید بود. یکی دیگر از مواردی که دستگاه لیزر براون را به بهترین مارک لیزر خانگی بدل کرده است، سنسور منحصر به فرد درون آن است که 80 بار در هر ثانیه رنگ پوست را اسکن می کند و میسنجد و به طور خودکار می تواند، شدت نور را بر اساس بهترین کارایی و ایمنی تطبیق دهد. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه لیزر خانگی سریع و پرقدرت هستید، از کنار لیزر براون به سادگی گذر نکنید. این دستگاه می تواند، تمام انتطارات شما از یک دستگاه لیزر را برآورده کند.

لیزر موهای زائد مارسکی

لیزر موهای زائد مارسکی دیگر دستگاهی است، که نام آن را در میان بهترین مارک لیزر خانگی زیاد می شنوید. این دستگاه از آن جایی که دارای تعداد شات قابل توجه یعنی 300 هزار است، همه اعضا خانواده می توانند، از آن برای رفع همیشگی موهای زائد خود استفاده کنند. از موارد تبدیل کننده این دستگاه به بهترین مارک لیزر خانگی، چندگانه بودن عملکرد آن است. تکنولوژی خنک‌کننده‌ای که در تولید دستگاه لیزز مارسکی استفاده شده، آن را عنوان یکی از کم دردترین دستگاه های لیزر خانگی مطرح کرده است. این تکنولوژی به خوبی می تواند، شدت گرمای منتقل شده را کم و حتی خنثی می‌کند و از پوست مراقبت کرده که به طبع آن از سوختگی و دردهای پوستی جلوگیری خواهد کرد.

یکی دیگر از عملکرد چندگانه این دستگاه لیزر لامپ جوانسازی آن است که با وارد شدن به لایه‌های عمیق پوست، باعث کلاژن‌سازی خواهد شد که برای پوست‌های پیر، کدر، ناهموار و دارای چین و چروک سطحی کاربرد ویژه‌ای دارد. پس از این که سه هفته از دستگاه لیزر مارسکی برای حذف موهای زائد خود استفاده کردید،  به وضوح شاهد ریزش فولیکول‌ها مشکی مو خواهید شد. از هفته چهارم نیز دیگر رشد موی جدیدی را شاهد نخواهید بود. به این ترتیب پس از ۴ تا پنج هفته استفاده از این دستگاه لیزر پوستی صاف، یکدست و بدون هیچ مویی خواهید داشت. همه این دلایل در کنار هم دستگاه لیزر مارسکی را به بهترین مارک لیزر خانگی تبدیل کرده است.

لیزر موهای زائد مارسکی

لیزر خانگی موهای زائد اومیت

لیزر خانگی رفع موهای زائد اومیت هم یکی از شناخته شده ترین دستگاه های لیزری است که توانسته عنوان بهترین مارک لیزر خانگی را هم به خود اختصاص دهد. چیزی که باعث تصاحب این عنوان توسط دستگاه لیزر اومیت شده این است که با کمک این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد، افراد می توانند از لامپ جوانسازی در منزل برای از بین بردن چین و چروک های سطحی، جوانسازی پوست و رفع جای جوش خود اقدام کنند. دیگر مزیت این دستگاه لیزر دارا بودن سنسور تشخیص رنگ پوست است. بنابراین به کمک این سنسور خیلی خوب می تواند متناسب با رنگ پوست، پرتاب نور اجرا کند.

دستگاه لیزر اومیت با قدرت می تواند فولیکول مو را هدف قرار دهد و پس از چند دوره استفاده، رشد موها را قطع و به طور کلی موهای زائد را از بین ببرد. برقی بودن این دستگاه لیزر هیچ محدودیتی برای استفاده افراد ایجاد نخواهد کرد بنابراین افراد بدون وقفه در چندین ساعت میتوانند کل بدن و صورت را لیزر کنند. این همه دلیل در کنار هم دستگاه لیزر اومیت را به بهترین مارک لیزر خانگی تبدیل می کند و افراد زیادی را فارغ از هر جنس و هر رنگ پوستی به سمت اُستفاده از آن می کشاند.

لیزر خانگی موهای زائد اومیت

بهترین مارک لیزر خانگی موهای زائد اینفیس

آخرین دستگاه لیزری که قصد داریم در این مطلب آن را به عنوان بهترین مارک لیزر خانگی معرفی کنیم، لیزر موهای زائد اینفیس است. این دستگاه تولید کمپانی اینفیس که یکی از مجموعه زیر برندهای شیائومی است، می باشد. این کمپانی در زمینه تولید لوازم بهداشتی صورت و بدن با قدرت فعالیت می‌کند. دستگاه لیزر اینفیس با فناوری IPL نوری برای رفع موهای زائد استفاده می کند. پالس لیزری این دستگاه خیلی راحت از لایه پوست هبور می کند و مستقیم به فولیکول مو تابیده می شود. با این کار مو را از ریشه جدا می کند و در رشد مجدد آن هم تاخیر ایجاد می کند. بدون آن که هیچ گونه آسیبی به پوست برساند.

از ویژگی های برجسته ای که این دستگاه را به بهترین مارک لیزر خانگی تبدیل کرده است، می توان به رفع موهای زائد بدن بدون درد، ایمن و راحت بودن، تنظیم شدت نور دستگاه متناسب با پوست اشاره کرد. لامپ این دستگاه آن قدر کیفیت و طول عمر بالایی دارد که شما تا مدت ها نیازی به خرید قطعه جانبی نخواهید داشت. به این ترتیب هیچ گونه هزینه پنهان و جانبی در انتظار شما نخواهد بود. خانم ها برای بدن و صورت خود و آقایان نیز برای بدنشان می توانند از دستگاه لیزر اینفیس استفاده کنند و بعد از 4 دوره درمان توسط این دستگاه، شاهد از بین رفتن موهای زائد بدنتان خواهند بود و تاثیر آن را کاملا احساس خواهند کرد.

بهترین مارک لیزر خانگی موهای زائد اینفیس

کلام آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر با بهترین مارک لیزر خانگی آشنا شدید. تمام برندهایی که معرفی شدند، از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند و در واقع بهترین دستگاه های لیزر خانگی هستند که در بازار ایران وجود دارند. با این حال انتخاب بهترین دستگاه لیزر خانگی برای شما به انتظاری که از آن دارید و قیمت آن بستگی دارد. اگر تا به حال از مارک های معرفی شده یا هر مارک دیگری استفاده کرده اید می توانید تجربیاتتان را با ما و مخاطبان مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در خصوص بهترین مارک لیزر خانگی

در ادامه به رایج ترین در رابطه با بهترین مارک لیزر موهای زاید خانگی پاسخ می دهیم.


مزایای استفاده از لیزر خانگی چیست؟

استفاده از لیزر خانگی نسبت به روش های مشابه آن درد بسیار کمتری دارد. ضمن آن که بازدهی و سرعت تاثیر آن هم بسیار بالاست. زمان لیزر کردن با دستگاه های خانگی بسیار کوتاه است و با توجه به نوع دستگاهی که استفاده می کنید بین 20 دقیقه تا یک ساعت می توانید، کل بدنتان را لیزر کنید. دیگر مزیت مهم استفاده از لیزرهای خانگی این است که با انجام کامل دوره درمان که معمولا بین 4 تا 10 جلسه است، موهای زائد به طور دائم از بین می روند و یا آن که تا مدت ها نیازی به انجام مجدد لیزر نخواهید داشت.

بهترین مارک لیزر خانگی کدام است؟

برندهای مختلفی از دستگاه های لیزر خانگی در بازار موجود هستند که از استانداردهای لازم برخوردارند. از جمله بهترین مارک لیزر خانگی می توان به رمینگتون، فیلیپس و… اشاره کرد. در این مطلب چند نمونه دیگر از لیزرهای خانگی که همگی از بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی هستند، معرفی شده اند.

آیا استفاده از دستگاه لیرز خطرناک است؟

به طور کلی استفاده از دستگاه های لیزر خانگی کاملا بی‌خطر است، ولی استفاده نادرست از آنها ممکن است، با خطراتی همراه باشد. مهم ترین خطری که این دستگاه ها دارند، احتمال سوختگی پوست است. اگر بیش از حد دستگاه لیزر را روی پوست نگه دارید و یا آن را بر روی خالکوبی و تتو استفاده کنید، به دلیل انتقال میزان زیادی از انرژی ممکن است باعث سوختگی پوست شما شود!