نکات ضروری که برای آرایش پوست سبزه باید بدانید – [اینفوگرافیک]

همه افراد حرفه ای و متخصص در امر آرایش می دانند که آرایش برای افراد با تناژهای پوستی مختلف، کاملا متفاوت می باشد. بدین معنی که بانوان با پوست روشن از رنگ ها و سبک میکاپ مخصوص به خود استفاده می کنند و بانوان با پوست تیره تر نیز آرایش خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم تا برخی نکات اساسی برای آرایش پوست سبزه را به شما توضیح دهیم.

کرم پودر مناسب پوست سبزه

اگر شما دارای پوستی سبزه هستید، هرگز تلاش نکنید تا از کرم پودرهای خیلی روشن استفاده کنید. توصیه متخصصان به شما این است که از کرم پودرهایی بهره بگیرید که با تناژ پوستی شما سازگاری داشته باشند.

همچنین دقت کنید که استفاده از پرایمر و کانسیلر را نباید فراموش کنید. استفاده از این دو محصول باعث یکدست شدن آرایش شما در تمام چهره تان می شود.

در صورتی که تمایل دارید تا با تفاوت بین این دو محصول آرایشی و کاربردهای آن ها آشنا شوید، می توانید به مقاله ما در وبلاگ میس و مستر با نام فرق بین پرایمر ، کانسیلر و کرم پودر چیست ، مراجعه نمایید.

انتخاب رژ لب مناسب

هنگام انتخاب رژ لب توجه کنید که رنگ هایی با تناژ قرمز روشن برای شما مناسب هستند. همچنین رنگ های تیره مانند بنفش، قرمز، شرابی و قهوه ای با رنگ پوست شما سازگاری بالایی دارند. بهتر است بدانید که رنگ های ملایم و کم رنگ با پوست های سبزه هماهنگ نیستند.

سایه چشم برای پوست های تیره

هنگام انتخاب سایه چشم باید به هماهنگی بین رنگ سایه و رنگ چشمان خود دقت کنید. ممکن است ندانید که برخی از سایه ها با تمامی رنگ های چشم هماهنگی ندارند و ممکن است از زیبایی چشمان شما بکاهند. بنابراین بهتر است از سازگاری رنگ سایه با چشمان خود اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال برای چشمان آبی از سایه های خاکستری روشن یا بنفش استفاده نمایید و برای چشمان قهوه ای نیز از آرایش اسموکی برای چشم هایتان کمک بگیرید.

کلام آخر

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با اصول آرایش پوست سبزه به اینفوگرافیک پایین صفحه مراجعه نمایید و نکات کلی را از این طریق و به سرعت مشاهده کنید.

نکات ضروری که برای آرایش پوست سبزه باید بدانید – [اینفوگرافیک]

منابع

makeup.lovetoknow