کاندوم خاردار چیست

کاندوم خاردار یکی از ابزارهای بهداشت جنسی بوده که زوجین در حین مقاربت و آمیزش جنسی به آن نیاز دارند. این محصول یک روکش کشسان بوده که روی آلت تناسلی مرد کشیده می شود و مانع از ریخته شدن منی به داخل واژن می گردد و برای پیشگیری از انتقال عفونت های جنسی و همچنین برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های تولید کننده کاندوم با توجه به نیاز مشتریان خود، اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده اند. در این مقاله قصد داریم از انواع محصولاتی که در بازار موجود است، بگوییم و توضیح دهیم کاندوم خاردار چیست و برای چه کاری استفاده می شود ، طرز استفاده از آن به چه صورت است، چه افرادی باید از آن استفاده کنند و فرق کاندوم خاردار با کاندوم ساده چیست . البته کاندوم ها انحصارا برای مردان تهیه نشده اند و در محصولات مراقبت جنسی، هم کاندوم های مردانه و هم کاندوم های زنانه تولید می شوند.

انواع متفاوت این محصول با توجه به روایح و طعم های متفاوت و همچنین نوع روکش، ویژگی ها و کاربردهایی که دارند، متمایز می شوند. در میان مدل های متفاوت کاندوم می توانیم کاندوم ساده، طعم دار، سرد کننده، خاردار، شیار دار و… را نام ببریم. این در حالی است که این ها تنها چند نمونه از سری محصولات کاندوم می باشند. زمانی که بدانید کاندوم خاردار چیست و فواید و عوارض آن چیست ، می توانید بهترین انتخاب را با توجه به شرایط تان داشته باشید. در این مقاله تمام موارد بالا را توضیح می دهیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در مقاله کاندوم خاردار چیست ، خواهید خواند:

  • کاندوم خاردار چیست ؟
  • خاصیت کاندوم خاردار چیست ؟
  • عوارض کاندوم خاردار چیست ؟
  • انواع کاندوم خاردار چیست ؟
  • عوارض کاندوم خاردار خار درشت چیست ؟
  • نکات قابل توجه هنگام استفاده از کاندوم خار درشت
  • کاندوم شیاردار چیست ؟

کاندوم خاردار چیست ؟

در پاسخ به سوال کاندوم خاردار چیست باید بگوییم که این نوع کاندوم یکی از محصولات برای مراقبت های بهداشت جنسی است که در دهه های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به خاطر ویژگی هایی که دارد، می تواند نیاز متقاضیان خود را برآورده نماید. در ادامه به معرفی انواع کاندوم می پردازیم.

حالا که می خواهیم بگوییم کاندوم خاردار چیست از دسته بندی های این محصول شروع می کنیم. این محصول در دسته ی کاندوم های طرح دار قرار دارد. با توجه به آماری که به دست آمده، این نتیجه حاصل شده که کاندوم خاردار بسیار پر طرفدار می باشند و به همین جهت سعی کرده اند تولید این محصول را گسترش دهند و تنوع بسیاری در آن ایجاد نمایند.

انواع کاندوم خاردار چیست ؟

کاندوم خاردار با توجه به ویژگی ها و شکل ظاهری یا مواد بکار رفته در آن به مدل های متفاوتی تقسیم می شود که از میان آن می توانیم به کاندوم خاردار فضایی، کاندوم خاردار درشت، کاندوم خاردار چرخشی، کاندوم خاردار ضد حساسیت، کاندوم تاخیری میوه ای و…. اشاره کنیم. کاندوم های خاردار در دو نوع زنانه و مردانه به بازار عرضه شده اند. زمانی که مردان تن به استفاده از کاندوم مردانه نمی دهند، برای جلوگیری از بارداری ناخواسته یا بیماری های مقاربتی، زنان می توانند از کاندوم زنانه استفاده کنند. شما می توانید در مقاله کاندوم زنانه چیست ، اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست آورده و آن را با کاندوم خاردار مقایسه نمایید.

لذت کاندوم خاردار

اگر می خواهید بدانید که کاندوم خاردار چیست ؟

باید بگوییم که این نوع کاندوم یکی از محصولات برای مراقبت های بهداشت جنسی است که در دهه های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در دسته کاندوم های طرح دار قرار دارد.

فواید کاندوم خاردار چیست ؟

باید بدانیم که هر محصولی معایب یا مزایایی دارد. در ادامه به این سوال که علت تمایل عموم زوجین به استفاده از کاندوم خاردار چیست ، پاسخ می دهیم.

کاندوم های خاردار مناسب زوج هایی هستند که در رابطه جنسی به لذت بیشتری نیاز دارند. این مدل از کاندوم به دلیل وجود خارهایی که روی سطحش وجود دارد باعث تحریک بیشتر زوجین، مخصوصا زنان شده و بسیار محرک می باشد و همچنین برای افرادی که دیر به ارگاسم می رسند یا این که دچار سرد مزاجی شده اند، انتخاب بسیار مناسبی می باشند. در کاندوم های خاردار ماده ای به نام بنزوکائین وجود دارد و برای آقایانی که دچار زود انزالی هستند، بسیار مفید است. این ماده زمان مقاربت را بیشتر می نماید و به همین جهت باعث لذت بیشتر هر دو طرف خواهد شد. کاندوم های خاردار در خانم ها باعث تحریک دیواره های واژن شده که می تواند لذت رابطه را چندین برابر نماید.

در پاسخ به سوال خاصیت کاندوم خاردار چیست می توان به عدم ابتلا به بیماری های جنسی مانند هپاتیت و سوزاک در اثر استفاده از آن اشاره کرد. این کاندوم ها برای داشتن یک لذت برابر بسیار مورد استفاده می باشد چرا که به خاطر وجود خارهای روی این محصول زمان ارگاسم خانم ها کمتر شده و نیز به دلیل وجود ماده تاخیری زمان ارضا شدن آقایان نیز بیشتر می شود که می تواند تجربه منحصر به فردی را رقم بزند. ماده تاخیری موجود در ترکیبات کاندوم حاوی موادی است که باعث کشته شدن اسپرم ها شده و با هدف مراقبت ایمن تر تهیه شده است.

عوارض کاندوم خاردار چیست ؟

این محصول علاوه بر افزایش لذت های جنسی، عوارضی هم دارد. باید بدانیم عوارض کاندوم خاردار چیست تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم که از این محصول استفاده نماییم یا خیر. این محصول می تواند باعث حساسیت های پوستی روی آلت تناسلی شود یا سوزش و خارش به همراه داشته باشد. این حساسیت می تواند بخاطر جنس روکش لاتکس یا سیلیکونی و حتی به خاطر ماده تاخیری آغشته به این کاندوم باشد. اگر بخواهیم تحقیقات بیشتری در رابطه با عوارض کاندوم خاردار کنیم، به نکته بسیار مهمی می رسیم که می تواند تمام اطمینان ما از این محصول را به صفر برساند.

کاندوم های خاردار امکان پارگی دارند. در حقیقت آمار نشان می دهد که از هر 150 نفر که از کاندوم های خاردار استفاده می کنند، 5 نفر دچار پارگی کاندوم شده و ممکن است منجر به بارداری های ناخواسته شود. یکی از دلایکی که باعث پارگی کاندوم خاردار می شود، رابطه طولانی مدت بوده که باعث از بین رفتن ماده روان کننده سطح آن می باشد و در اثر سایش این محصول با سطح واژن پارگی اتفاق می افتد.

مشکل نگهداری کاندوم خاردار چیست ؟

از دیگر عوارض کاندوم خاردار نحوه مصرف آن است که ممکن است کمی دردسر ساز باشد چرا که این محصول در اثر گرما حالت کشسانی خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

تا به اینجا به سوالات زیادی از جمله کاندوم خاردار چیست و چه عوارضی دارد، پاسخ دادیم. در ادامه انواع کاندوم های خاردار را معرفی می کنیم تا زمان خرید، بهتر بتوانید نوع محبوب خود را انتخاب کنید.

کاندوم های خاردار در انواع مختلفی تولید شده اند و در دسته های زیر قرار می گیرند:

انواع کاندوم خاردار چیست ؟

چرا از کاندوم خاردار استفاده می کنند

  • کاندوم خاردار معمولی: بهتر است بدانید کم خطر ترین نوع کاندوم خاردار، نوع معمولی آن است. این کاندوم دارای خارهای ریزی بوده و حاوی روان کننده است. این کاندوم می تواند حس یک رابطه ملایم را برایتان ایجاد کند و خطر کمتری نسبت به سایر محصولات مشابهش دارد.

می دانید نقش مواد روان کننده در کاندوم خاردار چیست ؟ این محصول حاوی مواد روان کننده بوده و برای جلوگیری از مقاربت دردناک به آن آغشته شده است اما نکته بسیار مهمی که باید بدانیم خطر این ماده می باشد. چنانچه در کاندومی روان کننده آن از بین رفت بهتر است برای ادامه، روغن های طبیعی را جایگزین نماییم و ترجیحاً از یک کاندوم دیگر استفاده نکنیم. چرا که مصرف بیش از حد از مواد روان کننده داخل این کاندوم ها می تواند موجب اختلال در عملکرد ارگاسم گردد.

عوارض کاندوم خاردار معمولی

  • کاندوم خاردار فانتزی: شاید ندانید هیجان انگیزترین ترین کاندوم خاردار چیست ؟ در مطالب بالا اشاره کردیم دلیل پدید آمدن محصولی به نام کاندوم، پیشگیری از بارداری و همچنین شیوع بیماری های جنسی و عفونت هایی بود که بعد از رابطه جنسی بین زوجین منتقل می شد. شرکت هایی که به تولید محصولات مراقبت جنسی مانند کاندوم می پرداختند، پا را فراتر گذاشته و افزایش لذت در هنگام همبستر شدن و همچنین تنوع را هم مدنظر قرار داده و اقدام به تولید محصولاتی کردند که می تواند رابطه جنسی متفاوتی را برای طرفین ایجاد نماید. یکی از این اقدامات، تولید محصولات خاردار به شکل های متفاوت و عروسکی می باشد. هر فردی که نیاز به داشتن یک رابطه جدید و منحصر به فرد دارد و پس از چندین بار رابطه جنسی تکراری، می خواهد یک رابطه هیجان انگیز را تجربه کند، می تواند این نوع از محصولات را برگزیند.

عوارض کاندوم خاردار فانتزی

تا به حال به سوال عوارض کاندوم خاردار چیست ، فکر کرده اید؟ مصرف طولانی مدت این نوع کاندوم سب آسیب دیدن دهانه داخلی رحم بانوان و ایجاد عفونت در بدن می گردد.

فواید کاندوم خاردار فانتزی چیست ؟

برای تشریح فواید استفاده از کاندوم خاردار فانتزی می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • داشتن رابطه جذاب و متفاوت
  • نشان دادن آلت تناسلی بزرگتر
  • اشتیاق بیشتر و احساساتی است که در حین استفاده از این محصول می توانید داشته باشید.
  • کاندوم خاردار dot: این محصول نمونه دیگری از سری کاندوم های خاردار بوده، با این تفاوت که بر روی این محصول به جای شیار نقطه های برجسته و ریزی تعبیه شده که در فاصله های منظمی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. با اینکه نقطه های روی این محصول ریز می باشد اما عوارضی هم به دنبال دارد. ما به زوج های جوان و تازه ازدواج کرده توصیه می کنیم که به جای استفاده از کاندوم های خاردار از کاندوم های ساده و کلاسیک استفاده نمایند، همچنین لازم است بدانند عوارض کاندوم خاردار چیست ؟ چرا که بطور مستقیم روی سلامتی آنها تاثیر دارد.
  • کاندوم خاردار ژله ای: می دانید کاندوم خاردار ژله چیست ؟ باید بگوییم کاندوم ژله ای یا سیلیکونی به دلیل مزایایی که دارد می تواند به عنوان بهترین کاندوم خاردار شناخته شود. این محصول نوع دیگری از انواع محصولات خاردار بوده و برعکس سایر کاندوم ها که ضعفشان در یک بار مصرف بودنشان است، این محصول کاملا قابل شستشو بوده و می توانید چندین بار آن را استفاده نمایید. حتما در زمان شستشو با دقت زیادی آن کار را انجام دهید، چرا که با شستشوی نامناسب محل مناسبی برای رشد میکروب ها ایجاد می کنید. میکروب ها هنگام مصرف مجدد این کاندوم وارد بدن شده و می توانند باعث عارضه هایی مانند عفونت های قارچی گردند.

فواید و عوارض کاندوم خاردار ژله ای

ویژگی این کاندوم خاردار چیست که به آن عنوان بهترین کاندوم خاردار را داده اند؟ این محصول با کاربرد جدیدی که دارد برای آقایانی که آلت تناسلی شان از سایز استاندارد کوچکتر بوده یا خانم هایی که به تازگی زایمان طبیعی انجام داده اند، می تواند مورد بسیار مناسبی می باشد. این کاندوم دارای تنوع بسیار کمی می باشد.

  • کاندوم خار درشت: در میان انواع کاندوم های خاردار مدل هایی به نام کاندوم خار درشت وجود دارد، دانه های این محصول نسبت به مدل های کاندوم خاردار معمولی بزرگتر است. خارهای این محصول بسیار زیاد بوده و سرتاسر آن را پوشانده است. این محصول به دلیل نوع خارها و شاخک هایی که در سطحش وجود دارد به کاندوم فضایی هم معروف می باشد. از انواع کاندوم های فضایی، کاندوم اره ماهی، کاندوم فضایی شمشیری، کاندوم فضایی دکمه ای و … که وجه تمایز آن ها در تحریک نقطه ای از بدن بوده که با دیگری متفاوت است.

خطرناک ترین نوع کاندوم خاردار چیست ؟ پزشکان این عنوان را به کاندوم خار درشت نسبت داده اند اما مزایای آن هم قابل چشم پوشی نیست چون باعث متفاوت شدن رابطه جنسی می شود. این محصول دارای عوارض زیادی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. عوارضی که عنوان می شود درباره سایر انواع کاندوم های خاردار هم صدق می کند اما ممکن است شدت آسیب آن ها کمتر باشد.

کاندوم خار درشت

مزایای کاندوم های خار درشت چیست ؟

قبل از اینکه بگوییم عوارض این نوع از کاندوم خاردار چیست از مزیت های آن می گوییم. با جواب دادن به این سوال با یک تیر دو نشان زده و مزایای کاندوم خار درشت هم عنوان می کنیم. در شکل ظاهری این محصول خارهای بلندی وجود دارد که به صورت شاخک بوده و برای تحریک هرچه بیشتر مجرای رحم استفاده می شود، این محصول تاثیری قابل توجه برای به لذت رسیدن در زوج ها ایجاد کرده و به دلیل تاخیری که در انزال مردها صورت می دهد و سرعت بیشتری که در ارگاسم خانم ها اتفاق می افتد، می تواند حس جدیدی را در رابطه جنسی ایجاد کند. این نوع از کاندوم می تواند اعتماد به نفس بالایی را هنگام رابطه در آقایان ایجاد نماید. چرا که می توانند رابطه طولانی تری را تجربه کنند.

کاندوم خار درشت مناسب چه کسانی است؟

مهمترین موضوعی که درباره این محصول باید بدانیم این است که کاندوم خار درشت مناسب استفاده برای چه افرادی می باشد و دلیل استفاده از کاندوم خاردار درشت توسط برخی از زوجین چیست ؟

  • به نظرتان برای افراد مسن، مناسب ترین نوع کاندوم خاردار چیست ؟ کاندوم های خاردار بسیار مناسب افراد مسن بوده که رحم محکمتری داشته و لطافت این عضو بسیار مهم بدنشان، کمی از بین رفته است.
  • زنانی که تعداد زایمان های زیادی داشته و دهانه واژن آن ها بزرگتر از حالت معمول شده است چرا که در این حالات افراد لذت جنسی کمتری را تجربه می نمایند.
  • افرادی که دیر ارضاء شده و نیاز به تحریک بیشتری از سمت شریک جنسی خود دارند.

کاندوم خار درشت چیست ؟ این محصول یکی از انواع کاندوم های خاردار است که برجستگی های سطح آن ابعاد بزرگتری در مقایسه با سایر انواع این محصول بهداشتی دارند.

عوارض کاندوم خار درشت چیست ؟

این محصول به دلیل عوارض زیادی که دارد تا به حال در کشور ایران اجازه فروش، تولید یا واردات نداشته و به تازگی مجوز استفاده اش در کشور ایران صادر شده است. شاید از خود بپرسید دلیل مجوز ندادن به این نوع کاندوم خاردار چیست ؟ کاندوم های خار درشت یا فضایی برای لذت خیلی زیاد تهیه شده اند. این محصول فانتزی بوده و برجستگی های بسیار بزرگتری سرتاسر آن را پوشانده که باعث تحریک خیلی شدید زنان شده و رابطه را لذت بخش تر می نماید. مگر لذت بیشتر یک مزیت نیست پس عوارض کاندوم خار درشت چیست ؟ نکته مهم اینجاست که درصد کمی از زنان هستند که از طریق مجرای رحم تحریک می شوند و بیشترین تحریک آنان از منطقه کلیتورس می باشد. بنابراین می توانیم بگوییم این محصول با توجه به عوارضی که دارد در ارائه لذت چند برابر آنچنان هم موفق نبوده است. شاید این کاندوم به درمان مشکلات جنسی کمتر شایع کمک کند اما عوارضی هم دارد که در ادامه به صورت کامل تر توضیح می دهیم.

عوارض کاندوم خاردار درشت بر روی بدن زنان

می دانید خطرناکترین تاثیر کاندوم خاردار درشت بر زنان چیست ؟ آیا کاندوم خاردار باعث زخم رحم میشود ؟ باید بدانید که این محصول به دلیل خارهای موجود بر روی سطحش که سرتاسر آن را پوشانده و همچنین شاخک هایی که در سر آن تعبیه شده است و برخورد آن با دیواره رحم، می تواند باعث تخریب دیواره واژن خانم ها شود.

با تخریب این قسمت در مجرای رحم زخم های ریز و درشتی ایجاد شده که در ابتدا و حتی چندین بار استفاده شاید هرگز متوجه آن ها نشویم و هر بار خواستار لذت بردن از این کاندوم باشیم اما به مرور زمان علاوه بر سوزشی که در اثر سایش مکرر ایجاد می کند و درد هایی که در پی ایجاد زخم بوجود می آورد پی به وخامت اوضاع می بریم.

خانم ها بیشتر باید بدانند که عوارض کاندوم خاردار چیست چرا که بدن آنان حساس تر بوده و می تواند خطرات جبران ناپذیری برایشان داشته باشد. چرا که جای زخم ها محل تجمع باکتری و میکروب شده و حتی باعث عفونت های قارچی، ترشحات بد بوی عفونی، رابطه جنسی دردناک و داشتن درد همیشگی در ناحیه واژن می شود اما عوارض کاندوم خار درشت به همین جا ختم نمی شود، عفونت های ادراری که باعث مشکلات کلیه و مثانه شده و همچنین باعث سوزش در دفع ادرار می شود از عوارض کاندوم خار درشت می باشد که تکرر ادرار یا بی اختیاری ادرار را در پی خواهد داشت بیماری های مذکور می توانند طول درمان زیادی داشته باشند و هزینه های زیادی را بر ما تحمیل نمایند.

بخاطر وجود زخم و خراش در واژن، مقاربت های بعدی همراه با درد بوده و مانع از لذت بردن شما و شریک جنسی تان از رابطه خواهد شد و در صورتی که بر درد خود فائق بیایید که کمی دور از انتظار است، در حین رابطه جنسی عفونت از شما به شریک تان منتقل شده و آسیب دو چندان برای شما و همسرتان باقی می گذارد.

گاهی با اینکه مطالعاتی در پی عوارض کاندوم خاردار چیست می خوانیم اما به دلیل اینکه می خواهیم حتی اگر شده یکبار این محصول را استفاده کنیم چشممان را به روی عوارض آن بسته و دل به دریا می زنیم. زنان جوان تر به دلیل برخورداری از واژنی بسیار حساس چنانچه از این کاندوم استفاده نمایند، پس از چندین بار استفاده و دچار شدن به مشکلات جنسی تازه پی به اشتباه خود می برند. مصرف این محصول پس از ایجاد زخم و عفونت و بیماری های مقاربتی به مرور زمان لطافت رحم را نیز از بین برده و باعث می شود تا زوجین دیگر از لذت جنسی زیاد بهره مند نشوند. می دانید یکی از مهمترین عوارض کاندوم خاردار چیست ؟ می توان یک مورد بسیار مهم و حیاتی را نام برد و آن کم شدن قوای جنسی می باشد چرا که توقع تان را در مورد لذت جنسی بالا برده و به مرور زمان سبب می شود تا با روش دیگر ارضاء نشوید.

بهتر تصمیم بگیریم

حالا که دانستیم فواید و عوارض کاندوم خاردار چیست بهتر است زندگی خود را بخاطر یک تجربه لذت بخش به مخاطره نیندازید. با اینکه نکات گفته شده در بالا هر کدام به تنهایی می تواند باعث دوری ما از این محصول خطرناک شود اما موضوع قابل تامل دیگری در استفاده این محصول وجود دارد و آن گشاد شدن دهانه رحم می باشد. در حقیقت زنانی وجود دارند که دچار گشادی دهانه رحم بوده و ممکن است جنین های خود را در سه ماهه اول بارداری یا حتی در ماه های پایانی ازدست داده باشند چرا که به دلیل گشادی دهانه رحم امکان حمل جنین برای آن ها وجود ندارد یا خانم هایی که به استراحت مطلق سفارش شده اند و باید 9 ماه تمام در بستر بوده و دوران بارداری که می تواند بسیار شیرین باشد برای این افراد بسیار سخت و طاقت فرسا بگذرد برای چنین افرادی عملی به نام سرکلاژ وجود دارد که البته همه افراد از آن جواب خوبی نمی گیرند. اگر قبل از لذت بدانیم عوارض کاندوم خاردار چیست هرگز به چنین مشکلی دچار نخواهیم شد. حال فکر کنید که استفاده از این کاندوم چقدر می تواند خطرناک باشد و چنین شرایطی را برای یک خانمی که سالم است ایجاد نماید.

از دیگر مضرات کاندوم خاردار چیست ؟ افراد پس از استفاده از این محصول ممکن است دچار سرد مزاجی شده و درگیر اختلال جنسی شوند. چنانچه در جوانی از این نوع کاندوم ها استفاده نمایید در میانسالی دیگر به سادگی به ارگاسم نمی رسید، البته باید بدانیم اگر از کاندوم خاردار درشت به درستی استفاده نشود یا به دلیل لذت اولیه ای که در روزهای اول مصرف این کاندوم دارد، در مصرف آن افراط شود علاوه بر اینکه ممکن است خطرات جبران ناپذیری در میانسالی پدید آورد، ممکن است باعث شود در دوران جوانی هم دیگر به ارگاسم نرسیده و به همین دلیل کانون زندگی تان که وابستگی شدید به این امر دارد به مخاطره بیفتد. حالا که متوجه شدید عوارض کاندوم خاردار چیست بهتر است آنها را در ذهنتان مرور کنید و یک انتخاب مناسب و بدون ضرر در رابطه با وسایل مراقبت های جنسی بگیرید و در دام اینگونه محصولات پرضرر نیفتید. پس از آگاهی از عوارض کاندوم خاردار درشت، سعی کنید از این نوع کاندوم ها دوری نمایید.

کاندوم های خاردار در انواع معمولی، فانتزی، خار درشت و… در بازار موجود هستند.

استقبال جوانان از کاندوم های خاردار

این محصول به دلیل معروف شدن به کاندوم های لذت بیشتر، امروزه در بین افراد، مخصوصا جوانان بسیار مورد استقبال گرفته است که البته از عوارض جبران ناپذیر آن غافل بوده و فقط بر روی حس لذت آن تمرکز کرده اند. واجب تر است خانم ها بیشتر بدانند که عوارض کاندوم خاردار چیست چرا که مشکلاتی که پس از استفاده ایجاد می شود بیشتر دامن گیر خانم ها می باشد و آنان باید برای حفظ سلامتی شان اطلاعات درستی از این محصول داشته باشند. نقش فروشندگان این نوع محصول را نمی توان نادیده گرفت چرا که آنها بدون در نظر گرفتن عواقب استفاده از این نوع کاندوم، با قیمت بسیار بالایی و فقط به دلیل به دست آوردن منافع مالی خودشان، آن را به فروش می رسانند و تبلیغاتی دروغین برای داشتن یک لذت فوق العاده رویایی می کنند که برای جوانان می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد و اهمیتی ندهند که عوارض کاندوم خاردار چیست ، تفاوت این محصولات با کاندوم های خاردار معمولی در تعداد خارها یا نقطه های موجود در سطح و همچنین میزان برجستگی شان که می باشد.

استفاده از این محصول برای چه کسانی مخاطره آمیز می باشد؟

رابط جنسی جزو مهمترین اصول زندگی زناشویی بوده و وجود خللی در آن، می تواند منجر به جدایی و مشکلات خانوادگی گردد. البته این توجیه برای استفاده از این محصول، بدان معنا نیست که افراد به راحتی و به دفعات مکرر می توانند از این کاندوم استفاده کنند چرا که دیگر می دانیم عوارض کاندوم خاردار چیست و نیز به عوارض کاندوم خار درشت پی برده ایم و نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. جوانان و مخصوصا افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند بهتر است اصلا به سراغ این محصول نروند و اگر خواستار رابطه جنسی بیشتر یا متنوع تر هستند، هر راهی که به ذهنشان رسید را نباید انجام دهند و به دنبال اولین راه نرویم، چرا که اولین راه می تواند درست ترین راه نباشد.

این روش می تواند با ضرری که به بدن می رساند، سال ها ما را درگیر یک بیماری دردناک نماید که در اثر یک لذت زودگذر اتفاق افتاده است.بهتر است کاملتر بگوییم، در جواب عوارض کاندوم خاردار چیست می توانیم به این سوال هم جواب دهیم که عوارض کاندوم خار درشت چیست ؟ در حقیقت هر دوی این محصولات مانند هم هستند، با این تفاوت که کاندوم خاردار معمولی آسیب کمتری به بدن وارد می نماید.

فواید کاندوم شیاردار

عوارض جبران ناپذیر کاندوم های خار درشت

شاید خطر این محصول را زمانی بیشتر درک کنیم که بدانیم عوارض کاندوم خار درشت به حدی رسیده که به هیچ عنوان توسط هیچ پزشکی تایید نشده است. مسلماً پزشکان از بدن ما بیشتر می دانند و برای عوارض جبران ناپذیری که این محصول بر بدن می گذارد، هرگز آن را در هیچ شرایطی توصیه نمی کنند.

نکات قابل توجه هنگام استفاده از کاندوم خار درشت

چنانچه با توجه به اینکه فهمیدید عوارض کاندوم خاردار چیست ، چنانچه بخواهید باز هم از این محصول در روابط تان استفاده کنید، بهتر است به نکات زیر توجه کرده و حداقل ضرر را به بدن خود وارد نمایید.

  • در ابتدای ازدواج که رحم بسیار لطیف می باشد به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید و همان ابتدا باعث تخریب دیواره رحم تان نشوید.
  • بهتر است مدت زمان استفاده از این محصول نهایتا 5 دقیقه باشد.
  • در استفاده از آن زیاده روی نکنید.
  • در طول هفته نهایتاً 2 بار این نوع از کاندوم را مورد استفاده قرار دهید.

کاندوم شیاردار چیست ؟

شاید از خود بپرسید کاندوم شیاردار چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر کاندوم خاردار دارد؟ کاندوم شیار دار هم یک نمونه از کاندوم های خاردار می باشد، این نوع از کاندوم یک محصول قدیمی و پرطرفدار است که بر روی سطح کاندوم، شیارهایی در فواصل منظمی کنار هم قرار گرفته اند و به دلیل ضرر کمتری که نسبت به انواع دیگر کاندوم های خاردار دارند برای کسانی که می خواهند تجربه لذتی رویایی را داشته باشند و هم به بدن خود کمترین ضرر را برسانند توصیه می گردد با معرفی این محصول می دانیم که بهترین کاندوم خاردار چیست چرا که این محصول بخاطر شیارهایی که دارد محرک بسیار مناسبی می باشد. این محصولات معمولا آغشته به روان کننده بوده و با اسانسی که دارند بوی بد واژن را از بین می برند و می تواند رابطه ای همراه با لذت را برایتان فراهم کنند. می دانید از فواید این نوع کاندوم خاردار چیست؟ این کاندوم دارای ماده ژله ای مانند است که جهت به جریان در آوردن گردش خون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بعضی از کاندوم ها هم هستند که هم شیاردار هستند و هم خار دارند و در حقیقت لذتی دو چندان ایجاد خواهند کرد که البته با توجه به عوارضی از کاندوم های خاردار برایتان گفتیم این محصول هم مستثنی نمی باشد و در استفاده از آن هم باید بسیار مراقب بود.

انواع کاندوم شیاردار

از نمونه های این نوع کاندوم خاردار چیست ؟ کاندوم شیار دار، کاندوم دانه ای شیاردار، کاندوم حلقوی شیاردار، کاندوم ترکیبی شیاردار و … و نمونه های دیگری که در بازار عرضه شده اند و دارای تنوع بسیار زیادی می باشد.

راه انتخاب بهترین کاندوم خاردار چیست ؟

بعضی از کاندوم ها اصلا مرغوب نبوده و نه تنها باعث افزایش لذت نشده بلکه اولین وظیفه شان را که جلوگیری از بارداری ناخواسته و پیشگیری از بیماری های مقاربتی و جنسی است را نیز به خوبی انجام نمی دهند بنابراین باید از سایت های معتبری که به توضیح انواع محصولات پرداخته اند استفاده کرده و بتوانیم با بدست آوردن اطلاعات کاملی درباره کاندوم مورد نظر به بهترین انتخاب دست یابیم. حالا که می دانیم کاندوم خاردار چیست ؟ و چه فواید و عوارضی دارد و همچنین با تنوع آن آشنا شدید می توانید یک انتخاب آگاهانه داشته و با اختیار خود یک محصول را برگزینید.

اگر تمایل دارید تا پاسخ سوال عوارض کاندوم خاردار چیست را بیابید. باید بگوییم که ایجاد حساسیت های پوستی، احتمال پارگی کاندوم، ایجاد زخم در دهانه رحم زن و… تنها برخی از عوارض این محصول مراقبت بهداشتی است.

کاندوم خاردار چیست و چه فرقی با کاندوم ساده دارد؟

کاندوم ساده چیست ؟ کاندوم های ساده بسیار نازک بوده و برای زوجینی که می خواهند حس رابطه بدون کاندوم را درک کنند، بسیار مفید می باشد. این کاندوم ها معمولا هیچ رایحه و طعمی نداشته و صرفا برای داشتن یک رابطه بدون دردسر استفاده می شوند. این کاندوم راه بسیار مناسبی برای پیشگیری از بارداری بوده و همچنین هیچگونه عفونت و بیماری مقاربتی را انتقال نمی دهد. کاندوم های ساده هیچگونه ماده بنزوکائین نداشته و برای مردانی که دچار بیماری زود انزالی هستند و همچنین برای رابطه هایی که می خواهند یک لذت طولانی مدت را تجربه کنند یا افرادی که نیاز زیادی به روان کننده دارند، مورد مناسبی نمی باشد و این نقطه ضعف کاندوم های ساده جزو دلایلی است که شاید دوست داشته باشید بدانید که کاندوم خاردار چیست .

چرا باید از کاندوم های ساده استفاده کنیم؟

چنانچه مدل خاصی از رابطه یا کاندوم، مد نظرتان نیست و فقط می خواهید یک رابطه سالم را تجربه نمایید، کاندوم های ساده بهترین انتخاب شما می باشند. اگر تصمیمتان را برای استفاده از کاندوم های ساده گرفته اید بهتر است از بین برند های موجود، برندی دارای اصالت را انتخاب کرده و به هیچ وجه از مارک های متفرقه ای که ممکن است در بازار موجود باشند، استفاده ننمایید. اگر بخواهیم از بین مارک های معتبر، کاندوم ساده یا کلاسیک را به شما معرفی نماییم، می توانیم از مارک تاچ استند آپ که مدل کلاسیک بوده و خاصیت روان کنندگی دارد یا کاندوم سیمپلکس نعناعی که دارای اسانس نعناع بوده وخاصیت خنک کنندگی دارد نام ببریم. اما چنانچه نیاز به یک رابطه هیجان انگیز دارید باید بدانید کاندوم خاردار چیست ؟

در جواب سوال کاندوم خاردار چیست و چه فرقی با کاندوم ساده دارد باید بگوییم نوع ساده این محصول روی سطح خود هیچگونه برجستگی ندارد ولی مدل خاردار آن دارای سطحی ناصاف و دارای برجستگی هایی ریز و درشت می باشد. پس از پاسخ به سوال کاندوم خاردار چیست ، بهتر است درباره انواع مختلف آن بگوییم که کاندوم های خاردار نسبت به برجستگی هایی که روی سطحشان دارند با هم متفاوت بوده و دارای تنوع می باشند. برای درک بهتر این موضوع و دریافت جواب کامل، به مقاله استفاده از کاندوم خاردار یا معمولی مراجعه کنید.

چنانچه درباره انواع مختلف کاندوم های خاردار یا شیاردار اطلاعات دیگری دارید و می توانید کاملتر به ما بگویید عوارض، فواید و انواع کاندوم خاردار چیست که بتواند به تکمیل این مقاله به ما کمک نماید و یا تجربه ای در خصوص نوع خاصی از کاندوم دارید خواهشمندیم آن را در این وبلاگ با ما به اشتراک بگذارید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به سوالاتی مانند کاندوم خاردار چیست ، انواع کاندوم خاردار چیست ، مزایا و معای کاندوم خاردار چیست و طرز استفاده از کاندوم خاردار پاسخ دادیم. امیدواریم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشند.

منابع

shycart