بهترین آرایش چشم مناسب قرارهای عاشقانه با الهام از سلبریتی ها

جذاب‌ترین عضو صورت یک خانم، چشم‎‌های گیرا و دلربایی است که در نگاه اول، مخاطب را جذب خود می‌کند. اهمیت این جذابیت در قرارهای عاشقانه به مراتب بیشتر می‌شود و به همین دلیل اکثر خانم‌های جوان به دنبال بهترین آرایش چشم برای این روزهای به یاد ماندنی هستند. اگر می‌خواهید در قرارهای‌تان خاص‌تر از همیشه جلوه کنید و چشم‌های‌تان مشتی از نمونه خروار زیبایی همیشگی شما باشد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله بهترین ترفندهای آرایش چشم را برای انواع چشم‌ها توضیح می‌دهیم.

چگونه چشمان زیبایی داشته باشیم؟

اگر تاکنون برای آرایش چشم‌های‌تان تنها از یک مدل همیشگی استفاده می‌کردید، دست نگه دارید! بهترین آرایش چشم برای ملاقات‌های عاشقانه چیزی نیست که با میکاپ روتین روزانه‌تان یکی باشد. برای جذابیت بیشتر در این روز خاص و داشتن بهترین آرایش چشم، باید تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر از این آرایش کنید.

مهم‌ترین نکته برای داشتن بهترین ارایش چشم و ابرو این است که فرم و شکل چشم‌ها را تشخیص داده و سپس بر این اساس آن‌ها را بیارایید. در مقاله دیگری راهنمایی‌تان کردیم چطور حالت چشم‌ها را تشخیص دهید و آرایش چشم حرفه‌ای داشته باشید.

در ادامه با الهام از میکاپ سلبریتی هایی که زیباترین چشم ها را دارند، نشان می‌دهیم چطور خودتان را برای قرارهای عاشقانه آماده کرده و به این صورت زیبایی‌ و بهترین آرایش چشم تان را ملکه ذهن طرف مقابل کنید. شما می‌توانید با توجه به فرم چشم‌تان نام سلبریتی‌های گفته شده را سرچ کنید و از بهترین آرایش چشم آن‌ها الهام بگیرید.

بهترین آرایش برای چشم های گرد

کلید اصلی یک آرایش ایده آل برای چشم‌های گرد این است که خط مژه‌های‌تان را مشخص‌تر کنید و به این صورت زیبایی چشم‌های درشت‌تان را حفظ کنید. البته اگر گردی بیش از حد چشم‌ها را دوست ندارید، با برخی ترفندهای آرایشی می‌توانید آن‌ها را کمی بادامی‌تر نشان دهید.

بهترین آرایش چشم های گرد، خط چشم‌های کوچک بالداری است که بسیار دلربا و فریبنده به نظر می‌رسند. یکی از میکاپ آرتیست‌های معروف برای سلبریتی‌ها به نام Mai Quynh می‌گوید: «معمولا برای بهترین آرایش چشم های گرد، ترجیح می‌دهم با مداد چشم خطی را در امتداد خط مژه بکشم و سپس با براش‌ کابوکی بالای آن را کمی تیره کنم.»

اگر خط چشم‌های بالدار مورد پسند شما نیست، می‌توانید کل پلک‌های‌تان را با سایه‌های پررنگ و بولد بپوشانید. یک رنگ روشن روی پلک چشم گرد شما واقعا زیبایی منحصر به فردی دارد. در مقاله دیگری مفصلا توضیح دادیم چشم درشت را چگونه آرایش کنید.

سلبریتی‌های چشم گرد: الیسون بری، امی رسوم، بلا هیتکوت

بهترین آرایش چشم گرد الیسون بری

بهترین ارایش چشم های بادامی

در میان انواع خط چشم برای چشم های بادامی خط چشم بالدار بسیار زیبا و ایده آل است. برای اینکه چشم‌های‌تان کمی گردتر به نظر برسند، با سایه خط چشم‌تان را به سمت استخوان ابرو کمی بالاتر ببرید؛ اما مراقب باشید که به روی استخوان ابرو نرسد.

در واقع برای بهترین آرایش چشم تنها باید حالتی ایجاد کنید که تیرگی خط چشم به سمت استخوان ابرو کمی محو شود. این تیرگی را تنها به قدری بکشید که مطمئن شوید هنگام باز بودن چشم‌های‌تان، رنگ آن پیداست. سایه چشم‌های پررنگ و بولد برای این مدل چشم‌ها در قرار ملاقات‌های عاشقانه مناسب هستند.

سلبریتی‌های چشم بادامی: آرایش چشم کاترین لانگفورد، استفان شپرد، میلا کونیس

آرایش چشم بادامی میلا کونیس

بهترین آرایش چشم برای پلکهای افتاده

باور غلطی که درباره این نوع چشم‌ها وجود دارد، این است که این افراد فضای کافی برای بهترین آرایش چشم ندارند. اما به عقیده کوینه پشت این چشم‌ها فقط صاف‌تر از حد طبیعی است. او می‌گوید: بهترین آرایش چشم برای پلک های افتاده، آرایشی است که چین پشت چشم را بپوشاند؛ زیرا این کار باعث می‌شود که چشم‌های‌تان بازتر دیده شوند.

روی چین پشت چشم را سایه بزنید و آن را به سمت بیرون محو کنید. برای اینکه بُعد زیبایی به چشم‌های‌تان ببخشید، گوشه‌های خارجی چشم را تیره‌تر و گوشه‌های داخلی را روشن‌تر کنید. در این حالت وقتی چشم‌های‌تان را باز کنید، بهترین آرایش چشم تان دیده خواهد شد. در تصویر زیر آرایش چشم اما استون را می‌بینید. 

سلبریتی‌های چشم با پلک افتاده: اما استون، جنیفر گودوین، جنیفر لارنس

اما استون

بهترین آرایش چشم تک پلکی

برعکس چیزی که شاید اکثر تک پلکی‌ها فکر می‌کنند، آرایش این نوع چشم‌ها بسیار می‌تواند جالب باشد؛ زیرا پشت پلک صاف‌شان فضای کافی برای زدن انواع سایه و خط چشم‌ها وجود دارد. اجباری نیست که حتما از خط چشم‌های بالدار استفاده کنید؛ خط چشم‌های مربعی و حتی مثلثی سه بعدی می‌توانند جلوه جذابی روی چشم‌های‌تان داشته باشند. پس مانند یک بوم صاف نقاشی، هر طور که دوست دارید خط چشم بکشید! (از این مقاله 7 مدل خط چشم جدید را بیاموزید).

گذشته از خط چشم، باید از ترفندی استفاده کنید تا چشم‌های‌تان بازتر دیده شوند. یکی از این ترفندها، استفاده از مژه‌های مصنوعی است که واقعا در درشت‌تر نشان داده شدن چشم‌های تک پلکی موثر هستند.

سلبریتی‌های چشم تک پلکی: جما چان، آکوافینا، الی وانگ

ارایش چشم تک پلکی

بهترین آرایش چشم های گود

بهترین آرایش چشم برای کسانی که چشم‌های گودی دارند، خط چشم‌های ضخیم است. با خط نازکی از گوشه داخلی چشم‌های‌تان (مجرای اشک) شروع کنید و همچنان که به سمت گوشه‌های خارجی چشم می‌روید، خط چشم را پهن‌تر بکشید.

آرایش چشم دودی، تیره و حتی سایه‌های بسیار براق می‌تواند چشمان‌تان را از آنچه هست، فرورفته‌تر و گودتر نشان دهد؛ اما استفاده از سایه چشم مات طبیعی، باعث زیباتر شدن حالت چشم‌ها خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های نیمه مات برای سایه چشم‌تان استفاده کنید؛ این رنگ‌ها بدون این که جلوه بیش از حد روشن رنگ‌های متالیک را داشته باشند، درخشش دلربایی بر چشم‌های‌تان ایجاد می‌کنند.

سلبریتی‌های چشم گود: جنیفر انیستون، کریستین استوارت، کاترین میدلتون

ارایش چشم جنیفر انیستون

بهترین ارایش چشم ریز

بهترین آرایش چشم ریز بدون کشیدن خط چشم سفید محال است. با یک مداد سفید یا بژ داخل پلک پایین‌تان خط چشمی بکشید. این ترفند کمک می‌کند چشم‌ها بزرگتر دیده شوند. به همین ترتیب به هیچ عنوان نباید از خط چشم تیره در داخل چشم‌تان استفاده کنید؛ چرا که چشم‌ها را کوچک‌تر از آنچه واقعا هست، نشان خواهد داد.

زیبایی چشم‌ها را به درشتی آن می‌دانید؟ علاوه بر مداد سفید در خط مژه پایین، داخل خط مژه بالایی را خط چشم مشکی بکشید و از جذابیت بیش از قبل‌تان لذت ببرید. برای سایه چشم‌تان از رنگ‌های روشن استفاده کرده و ترجیحا رنگ‌های رنگی و شادی را به کار گیرید که توجه طرف مقابل را به چشم‌های‌تان جلب کنید. ویدیوی زیر نمونه‌ای از آرایش چشم ریز را آموزش می‌دهد.

سلبریتی‌های چشم ریز: تیلور سوییفت، جسیکا آلبا، جنیفر لوپز

آرایش چشم‌ رو به پایین

بهترین حالت برای آرایش این نوع چشم‌ها، متعادل کردن آن‌ها با کشیدن گوشه‌های چشم رو به بالاست. برای اینکه گوشه‌های چشم به سمت بالا دیده شوند، با سایه و یا خط چشم گوشه خارجی چشم‌ها بال بکشید. خط چشم‌های بالدار برای این مدل چشم‌ها باید ضخیم‌تر از خط چشمی باشد که برای چشم‌های گرد می‌کشید.

به یاد داشته باشید که در آرایش این نوع چشم‌ها، تیره‌ترین خط چشم و یا سایه باید در گوشه‌های خارجی چشم کشیده شود. به طور کلی آرایش دودی و اسموکی برای این مدل چشم مناسب هستند.

سلبریتی‌ها با چشم رو به پایین: تسا تامپسون، کیتی هولمز، ان هتوی

ارایش چشم رو به پایین ان هتوی

سخن پایانی

همه ما از تاثیر چشم‌ها بر جذب مخاطب آگاهیم. پس بدیهی است که به دنبال ترفندهایی باشیم که در قرار ملاقات‌های عاشقانه نگاهی خاص‌تر از همیشه و بهترین آرایش چشم را داشته باشیم. در این مقاله به شما آموزش دادیم چطور در روزهای به یاد ماندنی زندگی‌تان، جذابیت منحصر به فردی داشته و با بهترین آرایش چشم ممکن در ذهن طرف مقابل ماندگار شوید. اگر سوالی در این زمینه دارید، خوشحال می‌شویم پاسخگوی شما در بخش نظرات این مقاله از مجله زیبایی و آرایش میس و مستر باشیم.

سوالات متداول درمورد بهترین آرایش چشم


چگونه با چشم جذب کنیم؟

برای برخی دختر خانم‌ها جذابیت در قرار ملاقات‌های عاشقانه حرف اول را می‌زند. علاوه بر یادگیری تکنیک‌های زبان بدن، یک آرایش جذاب هم می‌تواند نقش زیادی در تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل داشته باشد. در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که هر کس با هر نوع فرم چشمی باید چطور آرایش کند و دقیقا چه ترفندهایی را به کار گیرد.

چگونه چشمان گربه ای داشته باشیم؟

اگر در خط چشم کشیدن مبتدی هستید، از یک کارت یا چسب برای کشیدن خطی با زاویه 45 درجه استفاده کنید. خط چشم نباید به سمت پایین و یا افقی کشیده شود. در واقع نوک خط چشم شما دقیقا باید به سمت انتهای ابرو قرار گیرد. خط دیگری با کمی فاصله از خط اول بکشید و انتهای هر دو را به هم وصل کنید. در نهایت بین این دو خط را با خط چشم‌تان پر کنید.

چگونه چشم ریز را آرایش کنیم؟

نکات زیادی برای آرایش چشم ریز وجود دارد؛ از جمله اینکه از خط چشم سفید در خط مژه پایین و خط چشم مشکی در خط مژه بالایی استفاده کنید. زدن سایه چشم‌های روشن را فراموش نکنید و حتما از فرمژه به همراه ریمل استفاده کنید تا چشم‌های ریز، باز و درشت‌تر دیده شوند. در این مقاله با یک ویدیوی آموزشی نحوه آرایش چشم ریز را آموزش دادیم.