آرایش تیلور سوئیفت

تیلور سویفت از زمانی که در سال ۲۰۰۶ در معرض دید عموم قرار گرفت، به یک ستاره زیبایی واقعی تبدیل شد. همه ما او را با موهای روشن مجعد، خط چشم دنباله دار و رژلب قرمز به یاد داریم. اما درست زمانی که این سبک آرایش تیلور سوئیفت به امضای شخصی وی تبدیل شده بودند، او استایل خود را تغییر داد و همه را شگفت زده کرد. البته هنوز هم بسیاری از افراد از ظاهر گذشته او الهام می گیرند. در ادامه قصد داریم به بررسی ارایش تیلور سویفت طی سال های گذشته تاکنون بپردازیم.

آرایش تیلور سوئیفت طی گذر زمان

در ادامه ۳۰ مدل آرایش تیلور سوئیفت از همین اواخر تا سال ۲۰۰۶ را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

۱. برای اولین نمایش Cats در سال ۲۰۱۹، این خواننده و بازیگر با پوستی روشن، خط چشم مشکی دنباله دار و رژلب قرمز خیره کننده ظاهر شد.

آرایش تیلور سوئیفت

۲. در این تصویر، آرایش تیلور سوئیفت در سال ۲۰۱۹ که شامل سایه چشم شاینی و برق لب است را مشاهده می کنید. او یک شینیون ساده و تل ظریف نیز به سر دارد.

آرایش تیلور سوئیفت

۳. یک آرایش دیگر از تیلور سویفت در سال ۲۰۱۹ که در آن از سایه چشم روشن و براق به همراه رژلب قرمز گوجه ای به کار رفته است. این سبک میکاپ به همراه شینیون شلخته، چتری کج و گوشواره های بزرگ، استایل جذابی به تیلور داده است.

آرایش تیلور سوئیفت

۴. در این تصویر یک آرایش شب شیک از تیلور سوئیفت در سال ۲۰۱۸ را شاهد هستید. همان طور که مشاهده می کنید، در آرایش چشم از خط چشم دنباله دار و سایه چشم استفاده شده است. برای این که چشم ها بیشتر در مرکز توجه باشند، از رژلب ملایم استفاده شده است. به کار بردن برنزر و هایلایتر روی گونه نیز به جذابیت بیشتر آرایش او کمک کرده است.

آرایش تیلور سوئیفت

۵. در این تصویر، آرایش تیلور سوئیفت به رنگ صورتی ملایم است که همخوانی بسیاری با با لباس وی دارد. حتی گوشواره ها را هم به رنگ صورتی انتخاب کرده است که هارمونی بسیار شیکی را با استایل وی به وجود آورده اند.

آرایش ملایم تیلور سوئیفت

اگر می خواهید مانند تیلور یک استایل بی نقص و چشمگیر داشته باشید، باید به هماهنگی بین رنگ ها توجه کنید. می توانید میکاپ خود را با توجه به رنگ لباس تان انجام دهید. اکسسوری های خود را نیز متناسب با مدل مو و لباس انتخاب کنید و از زیاده روی خودداری کنید.

۶. تیلور سویفت یک بار در سال ۲۰۱۶ با استایل کاملا متفاوت در مقابل دوربین ظاهر شد و تعجب همگان را برانگیخت. او موهای خود را به رنگ بلوند خیلی روشن درآورده و در مقابل سبک آرایش چشم ملایم، از رژلب زرشکی تیره استفاده کرده بود.

استایل متفاوت تیلور

۷. در این تصویر یکی از شیک ترین استایل ها و آرایش تیلور سوئیفت را شاهد هستید. مدل موی باب چتری به همراه آرایش چشم مدیوم و برق لب ملایم دقیقا همان چیزهایی هستند که تیلور را در این موقعیت زیباتر از همیشه جلوه داده اند.

شیک ترین استایل ها و آرایش تیلور سوئیفت

۸. تیلور همیشه نشان داده که در هماهنگ کردن میکاپ و لباس هایش بسیار نکته سنج و ریزبین است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، او رنگ رژلبش را با لباس خود ست کرده است. استفاده از گردنبند با سنگ های رنگی که در آن رنگ نارنجی هم به چشم می خورد، هارمونی بسیار زیبایی را خلق کرده است.

استایل تیلور سویفت

۹. درست زمانی که مردم عادت می کنند تیلور را با ظاهر همیشگی اش یعنی آرایش چشم مدیوم به همراه رژلب قرمز ببینند، او همه را شگفت زده می کند. این آرایش تیلور سوئیفت که در سال ۲۰۱۵ انجام شده، شامل خط چشم گربه ای و سایه اسموکی به همراه رژلب ملایم مات است.

خط چشم گربه ای و سایه اسموکی

۱۰. موهای تا سر شانه با فرهای درشت، چتری و سبک آرایش ملایم باعث شده تا تیلور بیبی فِیس به نظر برسد. در این مدل آرایش تیلور سوئیفت از خط چشم دنباله دار به همراه هایلایتر گوشه چشم و رژلب مات استفاده شده است.

آرایش ملایم تیلور

۱۱. درست است که چتری بیشتر به تیلور می آید اما دلیل نمی شود همیشه او را با همان استایل همیشگی ببینیم. او در سال ۲۰۱۵ یک بار دیگر نشان داد که می تواند به یک باره تغییرات زیادی را روی خود اعمال کند. مثلا موهایش را صاف کند و پشت گوش بیندازد. سایه چشم دودی خود را تا زیر ابروها ادامه دهد و رژلب صورتی مات بزند.

سایه چشم تیلور سویفت

۱۲. شما هم مثل ما همان همیشگی را ترجیح می دهید؟ باید قبول کنیم که آرایش تیلور سوئیفت با رژلب قرمز و خط چشم جذابیت بیشتری به چهره او می دهد و به نوعی امضای او محسوب می شود.

آرایش تیلور سوئیفت با رژلب قرمز و خط چشم

برای داشتن یک میکاپ شیک همانند آرایش تیلور سوئیفت، باید یک سری نکات پایه را بدانید. مثلا زمانی که آرایش چشم تیره می کنید، باید از رژلب خیلی ملایم استفاده کنید. یا اگر می خواهید رژلب قرمز بزنید، تنها به یک خط چشم و ریمل اکتفا کنید. در واقع هر چه آرایش چشم بیشتر، آرایش لب کمتر و برعکس.

۱۳. در چند سال اخیر، اغلب اوقات موهای تیلور تا سر شانه بوده و از مدل موی باب استفاده می کرده است. مثل این تصویر که در سال ۲۰۱۴ گرفته شده و او را با مدل موی باب مجعد و آرایش همیشگی نشان می دهد.

مدل موی باب

۱۴. این سبک آرایش تیلور سوئیفت برای سال ۲۰۱۳ است که در آن رنگ موها بلوند عروسکی بوده و مدل فر استایل شده اند. آرایش چشم اسموکی به همراه رژلب قرمز نیز جلوه بیشتری به استایل او داده اند.

سبک آرایش تیلور سوئیفت

۱۵. در سال ۲۰۱۳، تیلور با موهای نیمه بلند و آرایش شب در مقابل دوربین ظاهر شد. او برای چشم ها از سایه تیره استفاده کرده بود و رژلب صورتی بسیار ملایم زده بود. چیزی که باعث تفاوت استایل او شده، موهای جلوی سر بود که به سمت بالا فیکس شدند.

تیلور با موهای نیمه بلند و آرایش شب

۱۶. این سبک مدل مو و لباس رومی، استایل تیلور را از این رو به آن رو کرده است. مدل موی چتری به همراه بافت که به شکل تل روی آن قرار گرفته و سایه چشم اسموکی و برق لب همان چیزی هستند که او را در مرکز توجه ها قرار دادند.

سبک مدل مو و لباس رومی، استایل تیلور

۱۷. سایه چشم قهوه ای دودی، رژلب مات و شینیون شلخته انتخاب تیلور در سال ۲۰۱۳ بودند. برای این که لباس و میکاپ خنثی تیلور از حالت یکنواختی خارج شوند، از گوشواره های بزرگ به رنگ فیروزه ای استفاده شده است.

سایه چشم قهوه ای دودی، رژلب مات و شینیون شلخته انتخاب تیلور در سال ۲۰۱۳

۱۸. سلطان شینیون های شلخته این بار در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت یک شینیون مرتب و زیبا را امتحان کند. به همین دلیل موها را مرتب پشت سر جمع کرد و چتری های صاف خودش را روی پیشانی ریخت. در کنار این شینیون رسمی، آرایش شب و لباس پر زرق و برق دار تیلور جلوه زیبایی به این استایل داده اند.

شینیون مرتب و زیبا تیلور سوئیفت

۱۹. هماهنگی مدل گوشواره با سبک یقه لباس بسیار هوشمندانه است. همچنین رنگ رژلب آرایش تیلور سوئیفت، ملایم اما گرم انتخاب شده تا جلوه لباس بیشتر مشخص شود.

مدل گوشواره با سبک یقه لباس تیلور

۲۰. و اما می رسیم به زمانی که ملکه پاپ کانتری موهای خودش را بلند نگه می داشت یعنی سال ۲۰۱۱. انصافا باید بگوییم که این استایل مو خیلی به تیلور می آید. تیلور با این مدل موی باز با امواج کلاسیک، آرایش ملایم و گوشواره های بزرگ جواهر فقط یک تاج کم دارد تا مثل ملکه ها بدرخشد. مدل موهای خانواده های سلطنتی را از مقاله دیگر ما بخوانید.

آرایش سلطنتی تیلور سوئیفت

۲۱. در این تصویر یک استایل خیره کننده دیگر را در سال ۲۰۱۱ شاهد هستید. آرایش تیلور سوئیفت یک میکاپ روزمره با سایه چشم ملایم و رژلب صورتی تیره را نشان می دهد. مدل مو هم بلند با امواج هالیوودی انتخاب شده که یک طرف شانه ریخته است.

استایل خیره کننده تیلور

اگر پوست و موی روشن دارید، همیشه از رنگ های تناژ صورتی و قرمز در میکاپ خود استفاده کنید تا چهره از بی رنگ و رویی در بیاید.

۲۲. این سبک مو و آرایش تیلور سوئیفت در سال ۲۰۱۰، او را بسیار شبیه به بریتنی اسپیرز کرده است. موهای بلوند صاف و بلند به همراه آرایش چشم اسموکی و برق لب باعث شده تا این شباهت میان او و بریتنی به نظر برسد.

سبک مو و آرایش تیلور سوئیفت

۲۳. ظاهرا تیلور سویفت در سال ۲۰۱۰ بیشتر ترجیح می داد موهای خود را صاف شلاقی کند. همان طور که در تصویر می بینید، او یک بار دیگر با این مدل مو و آرایش شب ظاهر شده است.

موهای صاف شلاقی تیلور سوئیفت

۲۴. این همان ظاهر و آرایش تیلور سوئیفت است که با آن بسیار مشهور شد و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد. موهای بلوند متوسط و فرفری که تا بالای گردن هستند و رژلب قرمز خیره کننده نقش زیادی در محبوبیت او داشته اند.

موهای بلوند متوسط و فرفری تیلور سوئیفت

۲۵. تیلور یک بار در سال ۲۰۰۹ با موهای مجعد و هدبند بوهویی در مقابل دوربین ظاهر شد. او در آن روز سایه چشم اسموکی زده بود و به نظر می رسد از رژلب استفاده نکرده است.

موهای مجعد و هدبند بوهویی تیلور سویفت

۲۶. این آرایش تیلور سوئیفت که مربوط به سال ۲۰۰۸ است، چهره او را بسیار جذاب و درخشان جلوه می دهد. او یک مدل شینیون شیک به همراه سایه چشم شاینی و برق لب را انتخاب کرده بود. این مدل آرایش صورت و مو هماهنگی بسیاری با لباس شب او داشتند. برای آموزش آرایش با لباس مشکی مقاله دیگر ما را از دست ندهید.

سایه چشم شاینی و برق لب تیلور سویفت

۲۷. تیلور در سال ۲۰۰۸ یک بار با مدل موی بلند و فرفری و همچنین آرایش ملایم دیده شد که به جرأت می توان گفت یکی از زیباترین استایل های او تاکنون است.

مدل موی بلند و فرفری و همچنین آرایش ملایم

۲۸. این سبک استایل تیلور که مربوط به سال ۲۰۰۷ است، او را با شینیون مواج و همچنین میکاپ مدیوم نشان می دهد. گوشواره های بزرگ باعث شده تا او از گردنبند استفاده نکند و ظاهر خود را خیلی شلوع نشان ندهد.

شینیون مواج و میکاپ مدیوم تیلور سویفت

۲۹. این استایل تیلور در سال ۲۰۰۶ یعنی نقطه شروع محبوبیت و معروفیت او است. در آن زمان موها به رنگ بلوند روشن بود و اغلب اوقات استایل فر انتخاب می شد. آرایش تیلور سوئیفت هم در این تصویر نشان می دهد که از رنگ های ملایم استفاده کرده است.

استایل تیلور

۳۰. و اما آخرین عکس آرایش تیلور سویفت در این لیست که مربوط به سال ۲۰۰۶ است. واضح است که مدل مو بسیار ساده و طبیعی و از آرایش کمتری استفاده شده است. اما همچنان نشان دهنده زیبایی و درخشندگی این بازیگر و خواننده محبوب است.

عکس بدون آرایش تیلور سوئیفت

آرایش چشم تیلور سوئیفت

تاکنون مدل های مختلفی از ارایش چشم تیلور سوئیفت را دیده ایم؛ اما نکته ای که تقریبا در همه موارد مشابه است، خط چشم دنباله دار او است. ممکن است گاهی اوقات از سایه های اسموکی در میکاپ خود استفاده کند یا زمان دیگر یک آرایش لایت و کاملا طبیعی را ترجیح بدهد. اما در اغلب مواقع با خط چشم دیده شده است. در ادامه چند مدل از آرایش تیلور سوئیفت را مشاهده می کنیم. به سبک میکاپ چشم او دقت کنید:

۱. در آرایش چشم از سایه آبی روشن به همراه خط چشم دنباله دار و گربه ای استفاده شده است. سایه آبی تناقض جالبی با رژلب و لباس قرمز رنگ او ایجاد کرده است.

آرایش چشم تیلور سوئیفت

۲. در این سبک آرایش تیلور سوئیفت نیز از سایه دودی برای چشم ها استفاده شده است. برخلاف میکاپ تصویر قبلی، خبری از خط چشم دنباله دار نیست و بیشتر روی سایه مانور داده شده است. برای این که میکاپ خیلی غلیظ جلوه داده نشود، از یک برق لب قرمز ملایم استفاده شده است. مدل خط چشم های جدید را از مقاله دیگر ما ببینید.

آرایش چشم تیلور سوئیفت

اگر به آرایش چشم تیلور سوئیفت توجه کنید، متوجه می شوید که همیشه گوشه های داخلی پلک را هایلایتر می زند. این کار باعث درشت تر و زیباتر نشان دادن چشم ها می شود.

۳. نمونه ای دیگر از آرایش تیلور سوئیفت را مشاهده می کنید که در آن خط چشم حسابی دنباله داده شده است. برای این که چشم ها بیشتر در معرض دید قرار بگیرند، رژلب را ملایم و مات انتخاب می کنیم.

آرایش تیلور سوئیفت

۴. یکی از متفاوت ترین آرایش تیلور سوئیفت را در تصویر می بینید که بیشتر از رنگ های برنز استفاده شده است. آرایش چشم اسموکی قهوه ای بوده و برای گوشه های پلک از رنگ طلایی استفاده شده است. روی گونه ها نیز برنزر به کار رفته است تا هماهنگی زیادی در میکاپ ایجاد شود. برای آرایش لب ها می توان از یک برق لب بدون رنگ استفاده کرد. این سبک آرایش برای تابستان بی نظیر است.

ارایش تابستانی سویفت

۵. همان طور که در تصویر قابل مشاهده است، تیلور از رنگ های تناژ صورتی برای میکاپ خود استفاده کرده است. اما مشخصه بارز آرایش تیلور سوئیفت یعنی خط چشم دنباله دار نیز رعایت شده است. در بخش بالایی سایه چشم از رنگ مشابه با رژلب استفاده شده که با این کار هارمونی میکاپ به خوبی انجام شده است. برای بخش های میانی و گوشه پلک ها نیز از یک رنگ روشن تر صورتی به کار رفته که شاینی بوده و باعث می شود درخشش چهره افزایش پیدا کند.

ارایش صورتی سویفت

۶. این استایل تیلور که مربوط به اوایل شهرت او است، در آن از سایه چشم به همراه خط چشم نامحسوس استفاده شده است. لب ها نیز در آرایش تیلور سوئیفت به یک رنگ طبیعی درآمده اند که برای این کار می توان از بالم لب هم استفاده کرد.

آرایش چشم تیلور سوئیفت

۷. در این تصویر یک سایه چشم اسموکی دیگر از آرایش تیلور سوئیفت را شاهد هستیم که باعث شده چشم ها کمی درشت تر به نظر برسند. البته این به لطف انواع مژه مصنوعی هم است. برای این سایه چشم اسموکی از رنگ های مشکی و قهوه ای استفاده شده است که هارمونی زیبایی با موهای کاراملی تیلور دارند. طبق معمول، برای جذابیت بیشتر و مرکز توجه بودن چشم ها تنها از یک برق لب ساده استفاده شده است.

سایه چشم اسموکی دیگر از آرایش تیلور سوئیفت

۸. قبلا هم گفتیم که تیلور سلیقه خاصی در ست کردن آرایش و لباس های خود دارد و در این تصویر نیز واضح است. او از سایه چشم آبی استفاده کرده است که هماهنگی زیادی با رنگ لباس وی دارد. همچنین، از یک جفت گوشواره بزرگ به رنگ آبی استفاده کرده که تکمیل کننده استایل او است. رنگ رژلب آرایش تیلور سوئیفت هم که صورتی کالباسی بسیار ملایم است، خیلی هوشمندانه انتخاب شده.

ارایش تیلور سویفت

۹. مانند تیلور، اگر می خواهید چشم های شما کمی درشت تر از همیشه به نظر برسد، زیر پلک خود را سایه دودی بزنید و آن را تا بالای پلک ادامه دهید. سپس گوشه های پلک و داخل لثه پایینی را مداد سفید بزنید. این کار باعث می شود چشم ها تا حدودی بزرگ تر جلوه کنند. همانند روال همیشگی آرایش تیلور سوئیفت، زمانی که میکاپ چشم تیره باشد از رژلب های ملایم یا برق لب استفاده می شود.

درشت کردن چشم به سبک تیلور سوئیفت

۱۰. یک نمونه بارز از آرایش تابستانی حرفه ای را در این تصویر مشاهده می کنید. برای چشم ها از سایه قهوه ای متوسط استفاده شده و دنباله آن تا زیر ابروها امتداد پیدا کرده اند. زیر چشم ها از کانسیلر روشن تر از رنگ پوست استفاده شده و برای گونه ها نیز از برنزر استفاده شده است. همه این ها با رنگ موی بلوند روشن و رژلب صورتی همان چیزی است که ما را به حال و هوای تابستان و آرایش لب ساحل می برد.

آرایش تابستانی تیلور سویفت

زیباترین آرایش تیلور سوئیفت

همه می دانند که زیباترین آرایش تیلور سوئیفت مدلی است که در آن از خط چشم مشکی دنباله دار و رژلب قرمز استفاده شود. این سبک میکاپ علاوه بر این که با رنگ پوست و مو و همچنین استایل این خواننده معروف همخوانی دارد، یک مشخصه بارز و منحصر بفرد وی نیز محسوب می شود.

ممکن است تیلور گاهی اوقات تمایل پیدا کند سبک میکاپ خودش را کمی تغییر بدهد. مثلا آرایش چشم را رو به اسموکی و تیره ببرد و برای لب ها از رژلب ملایم استفاده کند؛ اما اغلب اوقات او را با آرایش همیشگی اش یعنی رژلب قرمز روی صحنه ها می بینیم.

اگر تمایل داشتید مثل تیلور رژلب قرمز بزنید، خوب است یک سری نکات را هم بدانید. مثلا ابتدا با یک خط لب همرنگ با رژلب تان، فرم اصلی لب را تعیین کنید. سپس کمی داخل لب را نیز با همان خط لب پر کنید. در نهایت رژلب قرمزتان را بزنید. برای ماندگاری بیشتر رژلب قرمز هم می توانید بعد از این که یک دور رژ زدید روی لب دستمال بگذارید تا پیگمنت های اضافی جذب آن شود و دوباره رژلب بزنید.

آرایش به سبک تیلور سوئیفت

همان طور که می دانید در آرایش تیلور سوئیفت از رژلب قرمز به وفور استفاده می شود. اگر می خواهید به سبک تیلور سوئیفت آرایش کنید، باید چند رژلب قرمز با تناژهای مختلف خریداری کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که معمولا تیلور از چه برند رژلب هایی استفاده می کند. پس همراه ما باشید تا با هم چند رژلب قرمزی که او استفاده می کند را مورد بررسی قرار دهیم.

رژلب قرمز مات مخملی برند نارس

شواهدی وجود دارد که این رژلب مورد استفاده تیلور سوئیفت در مراسم مت گالای اخیر بوده است. ظاهرا تصاویری از پشت صحنه آماده شدن این خواننده و بازیگر وجود دارد که این خبر را تصدیق و نشان می دهد او از این برند رژلب استفاده می کند.

رژلب قرمز مات مخملی برند نارس

رژلب قرمز گیلاسی برند کاور گرل

سوئیفت اغلب از برند Covergirl Lip Perfection in Hot  به رنگ قرمز گیلاسی استفاده می کند. این محصول دارای ته رنگ صورتی است که به خوبی با رنگ پوست تیلور سازگار است. او اغلب اوقات این رژلب را با خط چشم دنباله دار استفاده می کند تا روند میکاپ کلاسیک خود را حفظ کند.

رژلب قرمز گیلاسی برند کاور گرل

رژلب قرمز برند میکاپ فوراور

رنگ قرمز شماره ۸ از برند Make Up Forever در اصل برای مدونا ساخته شد تا در تور MDNA خود استفاده کند، اما به نظر می ‌رسد سوئیفت عاشق ماندگاری و ضد آب بودن آن شد. چون در برخی تصاویر در حال مصرف این رژلب دیده شد. در حال حاضر تولید این رژلب متوقف شده است؛ اما جایگزین مشابهی برای آن وجود دارد و این محصول چیزی نیست جز: رژلب مایع و مات نارس که حدود ۲۶ دلار قیمت دارد.

رژلب قرمز برند میکاپ فوراور

رژلب قرمز برند چنل

این رژلب معروف که تناژ نه خیلی آبی و نه خیلی قرمز دارد، در واقع یک رنگ کلاسیک بوده که در میان آرایشگران بسیار محبوب است. تیلور در سال ۲۰۱۳ برای عکس روی مجله Instyle از این رنگ رژلب استفاده کرده بود.

رژلب قرمز برند چنل

سخن آخر

تیلور سوئیفت یکی از معروف ترین خواننده های پاپ در جهان است که طرفداران بسیاری دارد. از این رو، برخی از دخترهای جوان سبک آرایشی خود را از این خواننده و بازیگر معروف الهام می گیرند. اگر شما هم علاقه مند به سبک میکاپ تیلور هستید و می خواهید عکس های بیشتری از آن ببینید، پس حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پرسش و پاسخ های متداول

در ادامه قصد داریم به رایج ترین سوالات شما درباره آرایش تیلور سوئیفت پاسخ دهیم.


راز زیبایی چهره تیلور سوئیفت چیست؟

تیلور سوئیفت به خوبی نکات آرایشی را می داند و هرگز زیاده روی نمی کند. مثلا اگر آرایش چشم را غلیظ انجام دهد، برای میکاپ لب حتما از رنگ های ملایم استفاده می کند.

تیلور سوئیفت چگونه آرایش می کند؟

تیلور سوئیفت بسیار ساده اما در عین حال جذاب آرایش می کند. او در اغلب مواقع خط چشم می کشد و دنباله آن را کمی امتداد می دهد. همچنین، بیشتر مواقع از رژلب قرمز استفاده می کند.

چگونه می توان به سبک تیلور سوئیفت آرایش کرد؟

تیلور سوئیفت اغلب موهایش را به رنگ بلوند متوسط یا روشن در می آورد. او در اغلب مواقع جلوی موهایش را چتری می زند. همچنین از سایه های دودی و خط چشم مشکی استفاده می کند. رژلب قرمز هم که جزء جدانشدنی استایل او محسوب می شود. با رعایت همه این نکات، شما می توانید از آرایش تیلور سوئیفت ایده بگیرید یا مثل او میکاپ کنید.

تیلور سوئیفت از چه برند لوازم آرایشی استفاده می کند؟

او از برندهای معروف لوازم آرایشی مثل نارس، چنل، میکاپ فوراور، مک و … استفاده می کند.

 

منابع

myglamm

graziamagazine

byrdie

elle