معرفی برخی از پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه

انتخاب عطر مناسب یکی از دغدغه های بسیاری از علاقه مندان به این محصول بی نظیر است. داشتن اطلاعات در رابطه با پرفروش ترین عطر های مردانه و زنانه در سال جاری یا سال های گذشته می تواند کمک بزرگی برای انتخاب عطر مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم تا پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه در سراسر جهان را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • معرفی انواع پرفروش ترین عطر های زنانه
  • معرفی انواع پرفروش ترین عطر های مردانه

معرفی انواع پرفروش ترین عطر های زنانه

اگر معیار شما جهت انتخاب عطر ، پرفروش بودن آن است، بهتر است بدانید که ما در این بخش قصد داریم تا به معرفی برخی از پرفروش ترین عطر ها و ادکلن های زنانه بپردازیم.

شنل کوکو مادمازل

اولین عطر زنانه ای که به معرفی آن می پردازیم شنل کوکو مادمازل، ادوپرفیوم مشهور است. کمپانی شنل پس از ساخت این محصول در سال 2001 امید زیادی به فروش بالای آن داشت؛ چیزی که این محصول لیاقتش را داشت. به همین دلیل شنل سرمایه گذاری بسیار گسترده ای جهت تبلیغ کوکو مادمازل کرد. ویژگی های این محصول:

رایحه شیرین، ملایم و چهار فصل

نت اولیه یا رایحه بالایی: ترکیب پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج

نت ثانویه یا رایحه میانی: میموس، گل رز، گل یاس

نت پایه یا بیس: لوبیا تنکا، نعناع هندی، وانیل، خس خس و مشک

این عطر موفق شد تا به یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه این برند تبدیل شود.

عطر شنل کوکو مادمازل پرفروش ترین عطر زنانه

لانکوم lavie est bele

لانکوم برندی است که با توجه به کیفیت آن، توجه کم تری در ایران دریافت کرده است. در سال 2012 پس از سه سال تلاش لانکوم، بار دیگر شایستگی های خود را در سطح جهانی ثابت کرد. عطر نسبتا ملایم و شیرین لاویه است بله (lavie est bele) نتیجه این سه سال تلاش بود. امروزه این محصول از پرفروش ترین عطر های زنانه در سطح جهانی محسوب می شود. این عطر نسبت به ادوتویلت های هم رده خود از لحاظ قیمت، ماندگاری بالاتری دارد. اما به ملایمت ادو تویلت های هم رده نیست. البته همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد و ممکن است ملایم نبودن بیش از حد آن را یک امتیاز بدانید. شیشه این عطر نیز برداشتی از روی عطر کلاسیک لانکوم که درسال 1949 تولید شده بود، است. ویژگی های این محصول:

نوع محصول: ادوپرفیوم

رایحه: ملایم، شیرین و گرم و مناسب فصول سرد

نت یا رایحه بالایی یا اولیه: گلابی و انگور سیاه

نت یا رایحه میانی یا ثانویه: گل زنبق،یاسمین و شکوفه پرتقال

نت یا رایحه پایه با بیس: گیاه پاتچولی، دانه تونکا، وانیل و پرالین

اگر خوب به ترکیباتی که در هر نت استفاده شده دقت کنید متوجه ترکیب هنرمندانه ای که دومنیک روپیون استفاده کرده می شوید. نت ها با ترکیبات رایحه هایی چون گلابی و انگور سفید که درصد ملایم بودن آن ها بالا محسوب می شود و تندی رایحه اولیه را می گیرد آغاز می شوند. سپس بدنه اصلی از ترکیب فوق العاده گل های زنبق، یاسمین و شکوفه پرتقال که دارای نفوذ پذیری بالاتری نسبت به نت های قبلی هستند، تشکیل می شود. در انتها نیز اوج هنر روپیون با ترکیب کردن رایحه هایی مانند گیاه پاتچولی و دیگر رایحه های ذکر شده، عمق جالب توجهی به رایحه این ادوپرفیوم می دهد. با توجه به دلایل مذکور می توان گفت که لانکوم لاویه است بله یکی از پرفروش ترین ادکلن های زنانه است.

Lancome lavie est bele

 مارک جاکوبز دیسی

دیسی، ادوتویلت معروف، امضای برند مارک جاکوبز بوده و یکی از پرفروش ترین عطر های این برند محسوب می شود. دیسی یک خوشبو کننده خنک و شیرین است که متناسب با فصول گرم طراحی شده است. ادوتویلت بودن دیسی ملایمت خاصی به نت های سه گانه آن بخشیده است. همچنین مدت زمان ماندگاری آن به شکلی که کاملا احساس شود، دو الی چهار ساعت وابسته به عواملی مانند چربی پوست و رایحه بدن فرد مصرف کننده است. طراحی این خوشبو کننده بهاری و تابستانی را آلبرتو موریلاس، عطرساز معروف انجام داده است. نت های سه گانه آن از ترکیبات زیر تشکیل شده است:

نت اولیه یا رایحه بالایی: برگ بنفشه، گریپ فروت خونی و توت فرنگی

نت ثانویه یا رایحه میانی: گل گاردنیا، گل بنفشه و گل یاسمین

نت بیس یا رایحه پایه: چوب، وانیل و مشک

همیشه به یاد داشته باشید که ترکیب غالب در نت بالایی یا اولیه بخصوص در پرفروش ترین عطر های زنانه بهتر است رایحه میوه ها باشد. در دیسی ترکیب شدن این رایحه که غالب آن میوه هایی با رایحه خنک از جمله گریپ فروت خونی و توت فرنگی است با برگ بنفشه کمی از ملایمت آن می کاهد. البته مسلما درصد ترکیب این رایحه ها به گونه ای است که دیسی همچنان یک ادوتویلت خلاقانه باقی بماند. نت میانی نیز که اصولا از رایحه گل های اشاره شده ساخته شده است ترکیبی از رایحه های خنک و شیرین بوده و شما را آماده احساس اوج هنر آلبرتو موریلاس با ترکیب کردن رایحه چوب، وانیل و مشک می کند. به خاطر داشته باشید این درصد مرموز نوع خاص از ترکیبات خوشبو کننده هاست که آن ها را در زمره ادکلن های پرفروش زنانه قرار می دهد.

پرفروش ترین عطر زنانه

همیشه به یاد داشته باشید که ترکیب غالب در نت بالایی یا اولیه بخصوص در عطرهای زنانه بهتر است رایحه میوه ها باشد.

دولچ اند گابانا لایت بلو

دولچ اند گابانا از مشهورترین کمپانی های فعال در زمینه مد و فشن، در سال 2001 لایت بلو (Light Blue) را روانه بازار کرد. این عطر مدتی پس از اینکه روانه بازار شد، در میان ایتالیایی ها به «عطر خوش ایتالیا» مشهور شد. شاید اولیویه کرسپ زمانی که این ادوتویلت موفق و پر فروش را طراحی می کرد به سواحل گرم سیسیل در جنوب ایتالیا می اندیشید که چنین رایحه خنکی را خلق کرد. شیرینی ملایم لایت بلو و ماندگاری بالایش در میان ادوتویلت های هم رده از لحاظ قیمتی این عطر را به عطری موفق تبدیل کرده است. از ویژگی های این محصول:

رایحه: ملایم و شیرین

نت اولیه یا رایحه بالایی: لاله کوهی، لیمو، سدر و سیب

نت ثانویه یا رایحه میانی: گل یاس، گل رز، نی بامبو

نت بیس یا رایحه پایه: مشک، عنبر و چوب صندل سفید

همان طور که اشاره شده است ترکیب لیمو، سدر و سیب همزمان خنکی و شیرینی خاصی به این ادوتویلت بخشیده است. اما بدنه اصلی خنکی آن را رایحه نی بامبو تشکیل می دهد و رایحه های گل یاس و گل رز نفوذ پذیری رایحه ای بالایی را در نت های میانی به این محصول می بخشد. در نهایت رایحه های عمیق مشک، عنبر و چوب صندل سفید، کلیدی ترین نقش را در عمق بخشیدن به رایحه خوش این محصول ایفا می کنند. درصد جادویی که اولیویه کرسپ از این گیاهان و مرکبات استفاده کرده لایت بلو را به یکی از موفق ترین و پرفروش ترین عطر های زنانه تبدیل کرده است.

دولچ اند گابانا لایت بلو

دیور جادور

رقابت دیور، شنل و دولچ اند گابانا همیشه برای طرفداران عطر و ادکلن جذاب بوده است. در سال 1999 کالیس بکر عطرساز مشهور، طراحی جادور این ادوپرفیوم پرطرفدار را به اتمام رساند. دیور که از سبک فرانسوی عطر سازی تاثیر زیادی گرفته است، با عرضه جادور طرفداران عطر و ادکلن را با محصولی با ماندگاری بالا آشنا کرد. همچنین رایحه گرم و شیرین آن، این خوشبو کننده را برای فصل های پاییز و زمستان تبدیل به انتخاب مناسبی کرده است. ماندگاری بالای جادور کار را کمی برای کسانی که حوصله حمل بطری کوچک استفاده مجدد از عطر و ادکلن را ندارند راحت تر کرده است. از ویژگی های این محصول:

رایحه: شیرین، گرم، ملایم و ماندگاری بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: نارنج، گلابی، هلو، گل ماگنولیا و پرتقال ماندارین

نت ثانویه یا رایحه میانی: گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز

نت بیس یا رایحه پایه: وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه

همین که جادور را روی پوستتان و در نواحی نزدیک به رگ و نبض دار اسپری کردید، ابتدا بوی غالب مرکبات را حس می کنید که سعی در گرفتن تندی نت های بالایی یا اولیه را دارند. سپس ترکیب اسرارآمیز میوه ها و گل ها در نت های میانی شما را کمی به بخش های عمیق تر رایحه می برد. در انتها نیز ترکیب وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه که با درصدهای کاملا مناسب ترکیب شده اند شما را با نت های پایانی یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه جهان آشنا می کند.

جادور، پرفروش ترین عطر زنانه

ویکتور اند رولف فلاور بامب

ویکتور اند رولف کمپانی مشهوری است که کار خودرا در سال 2000 توسط دو دانشجوی طراحی فشن به همین نام آغاز کرد. اگر به دنبال ادو پرفیومی با رایحه ای ساده هستید، فلاور بامب یک انتخاب مناسب است. ماندگاری بالای آن و ملایمت و شیرین بودن به اندازه آن ثابت می کند که قیمت نه چندان ارزان آن بی دلیل نیست. این محصول در سال 2005 توسط چهار عطر ساز مشهور تولید شد که شاخص ترین آن ها دومنیک روپیون است. این عطر به یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه در سال تولید خود تبدیل شد. از ویژگی های این عطر هلندی:

رایحه: شیرین، گرم، ملایم و ماندگاری بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: چای، نارنج

نت ثانویه یا رایحه میانی: گل ارکیده، گل رز، گل یاسمین

نت بیس یا رایحه پایه: گیاه پاتچولی و مشک

همان طور که ملاحظه می کنید، نت اولیه تنها از دو رایحه تشکیل شده است. اگر فکر می کنید این یک نقطه ضعف است، سخت در اشتباهید. رایحه های ساده سلیقه بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن را تشکیل می دهد. نت میانی این ادوپرفیوم خاص و مبتکرانه نیز بر پایه ی رایحه های گلی است و حس طبیعت را به خوبی به فرد القا می کند. در نهایت رایحه پایه نیز کاملا ساده است. به طور کلی مشک و گیاه پاتچولی دارای رایحه های عمیقی هستند و از این ترکیب معمولا در ادوپرفیوم ها به فراوانی استفاده می شود. استفاده از رایحه های گفته شده باعث شد تا این عطر به یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه تبدیل شود.

ویکتور اند رولف فلاور بامب

اگر به دنبال ادو پرفیومی با رایحه ای ساده هستید، فلاور بامب یک انتخاب مناسب است.

کلوین کلین افوریا

برند کلوین کلین یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه مد و فشن است که موفق شده تا محصولات خوبی در صنعت عطر و ادکلن تولید و به بازار عرضه کند. جالب است بدانید که این برند آمریکایی اولین عطر خود را در سال 1981 روانه بازار کرد. سرانجام این برند در سال 2005 عطر افوریا زنانه را به بازار عرضه کرد و توانست لقب پرفروش ترین و خوشبوترین عطر زنانه را از آن خود کند.

عطر افوریا، عطری گرم و شیرین است و از رایحه های گل و میوه در ساختار خود بهره برده است. افوریا یادآور روزی آفتابی در جنگل های سرشار از گیاهان معطر است و به همین جهت برای استفاده در فصول سرد و حتی فصل بهار گزینه ی مناسبی می باشد. سه تن از مشهورترین عطرسازان جهان یعنی دومینیک روپیون، لوک دانگ و کارلوس بنایم این عطر جذاب زنانه را خلق کرده اند. هدف از طراحی این عطر، ایجاد رایحه ای طبیعی، جذاب و انرژی بخش برای افزایش حس زیبایی و زنانگی در بانوان بوده است. به همین جهت از 2005 تا به امروز از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و توانسته است تا در فهرست پرفروش ترین عطر های زنانه قرار بگیرد.

ویژگی های افوریا به شرح زیر است.

رایحه: گرم، شیرین، انرژی بخش، ملایم، ماندگاری خوب

نت اولیه یا رایحه بالایی: انار

نت ثانویه یا رایحه میانی: نیلوفر آبی، ارکیده

نت بیس یا رایحه پایه: مشک، کهربا، چوب ماهون، گل بنفشه

پرفروش ترین عطر زنانه

عطر oud wood از برند تام فورد

عطر اود وود از برند تام فورد در سال 2007 روانه بازار شد. این عطر تام فورد توانسته با رایحه گرم و تلخ خود، قلب بسیاری از بانوان علاقه مند به این رایحه را از آن خود کند و در لیست پرفروش ترین عطر های زنانه جهان قرار بگیرد. اود وود مناسب برای فصل های سرد سال است و ماندگاری بالایی هم دارد. طراح این ادوپرفیوم منحصر به فرد، عطرسازی مشهور به نام ریچارد هرپین است.

ویژگی های این عطر تام فور به شرح زیر است:

رایحه: گرم، تلخ، ماندگاری بالا، ملایم

نت اولیه یا رایحه بالایی: هل سبز، فلفل سیچوان

نت ثانویه یا رایحه میانی: چوب بلسان بنفش، وتیور، عود

نت بیس یا رایحه پایه: وانیل، تونکا، کهربا، چوب صندل

معرفی عطر تام فورد

عطر برایت کریستال از برند ورساچه

برند ورساچه یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه مد و فشن است که در صنعت عطر و ادکلن هم موفق بوده است. بسیاری از پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه در هر سال به این برند تعلق دارند.

برایت کریستال، یکی از بهترین ادوتویلت های ورساچه است که با نام ورساچه صورتی به شهرت رسیده است. این برند ایتالیایی، عطر برایت کریستال را در سال 2006 و توسط عطرسازی حرفه ای به نام آلبرتو موریلاس تولید شد. برایت کریستال با رایحه ای خنک و شیرین برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب است. اگر از آن دسته افرادی هستید که پخش بو و ماندگاری عطر برای شما در اولویت است، باید بدانید که این عطر خواسته شما را برطرف خواهد کرد. جالب است بدانید که این عطر با رایحه منحصر به فرد خود می تواند استرس و اضطراب را از شما دور نموده و حس هیجان را به شما القا کند.

ویژگی های برایت کرسیتال به این شرح است:

رایحه: شیرین، خنک، ماندگاری و پخش بوی خوب، ملایم

نت اولیه یا رایحه بالایی: انار، میوه یوزو، نت های آبی

نت ثانویه یا رایحه میانی: مگنولیا، نیلوفر آبی، گل صد تومانی چینی

نت بیس یا رایحه پایه: مشک، چوب ماهون، عنبر

بهره گیری از رایحه های ذکر شده توسط عطرسازان حرفه ای، در کنار بسته بندی شیک همراه با رنگ صورتی جذاب باعث شده تا این عطر طرفداران زیادی را در سراسر جهان پیدا کند و در فهرست پرفروش ترین عطر های زنانه قرار بگیرد.

عطر ورساچه

عطر Black Opium از  Yves Saint Laurent

یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه موجود، عطر بلک اوپیوم است. بلک اوپیوم در سال 2014 روانه بازار شد. این ادوپرفیوم با رایحه گرم و تند خود، مناسب برای استفاده در فصول سرد سال است. این عطر زنانه حس و حال موسیقی راک را برای افراد تداعی می کند و از نظر علاقه مندان به این سبک موسیقی، عطری جذاب و دلنشین است. این ادوپرفیوم فرانسوی با همکاری عطرسازانی مطرح مانند: ناتالی لارسون، اولیویر کرسپ، ماری سالامانیه و اونورین بلان ساخته شده است.

ویژگی های بلک اوپیوم اینگونه است:

رایحه: شیرین، تند، گرم

نت اولیه یا رایحه بالایی: فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، گلابی

نت ثانویه یا رایحه میانی: قهوه، گل یاسمین

نت بیس یا رایحه پایه: وانیل، گیاه پانچولی، چوب درخت سرو

عطر زنانه پرفروش

برایت کریستال، یکی از بهترین ادوتویلت های ورساچه است که با نام ورساچه صورتی به شهرت رسیده است.

معرفی انواع پرفروش ترین عطر های مردانه

معمولا رایحه ای که مردان می پسندند با رایحه مورد پسند زنان متفاوت است. آقایان نسبت به خانم ها از رایحه های تندتر و خنک تر استقبال بیشتری می کنند. درادامه توضیحات کاملی در مورد چند نمونه از انواع پرفروش ترین ادکلن مردانه را ارائه داده و آن ها را معرفی خواهیم کرد.

آرمانی آکوا دی جیو

آرمانی از جمله کمپانی های بسیار مشهور در حوزه مد و فشن می باشد که بسیاری از پرفروش ترین عطر های مردانه و زنانه را تولید نموده است. این کمپانی در سال آکوا دی جیو (Aqua Di Gio) را در سال 1992 روانه بازار کرد. این محصول خوشبو کننده در دسته بندی پرفیوم ها قرار می گیرد. طراح آن آلبرتو موریلوا است که سابقه طراحی بسیاری از عطر و ادکلن های معروف را داشته است. آکوا دی جیو رایحه ای خنک، شیرین و مناسب تمامی فصل ها به جز زمستان را داراست. آرمانی مدل جدیدی از این عطر را با اضافه کردن لغت perfume به آخر آن روانه بازار کرد. این محصول جدید نسبت به محصول قبلی خنک تر و کمی تند تر بود. این عطر کارایی بالای خود را به ویژه در روزهای گرم تابستان نشان می دهد. ماندگاری بالا و تندی خاصی که طرفداران حرفه ای عطر های مردانه علاقه خاصی به آن دارند، این عطر را در زمره پرفروش ترین عطر های مردانه موجود قرار داده است. مشخصات این محصول:

رایحه: شیرین، خنک، تند و ماندگاری بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: نارنج و نت های دریابی

نت ثانویه یا رایحه میانی: شمعدانی، رزماری و مریم گلی

نت بیس یا رایحه پایه: گیاه پاتچولی و عود

رایحه نارنج موجود در نت های اولیه به همراه نت های دریایی از همان ابتدا، خنک بودن این عطر را آشکار می کنند. مانند سایر پرفروش ترین عطر و ادکلن های که در مورد آن ها توضیح دادیم، در این عطر نیز رایحه غالب در نت های میانی رایحه های گلی  است. در انتها نیز ترکیب فوق العاده عود و گیاه پاتچولی، تندی مورد علاقه بسیاری از آقایان را در نت های پایه تامین می کند.

معرفی آرمانی آکوا دی جیو

ناتیکا وویاژ

ناتیکا از جمله مشهور ترین برندهای تولید عطر به ویژه عطرهای مردانه است. ادوتویلت وویاژ با قرار گرفتن در فهرست پرفروش ترین عطر های مردانه جهان، این حرف را به خوبی اثبات می کند. ماندگاری بالا در ادوتویلت های هم رده از لحاظ قیمتی، رایحه تند و خنک این عطر را برای فصل تابستان تبدیل به انتخابی منطقی کرده است. طراحی این عطر توسط مائوریس روسل در سال 2006 به پایان رسید و روانه بازار شد. مشخصات این محصول:

رایحه: تلخ، خنک، تند و ماندگاری نسبتا بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: برگ درخت سیب سبز

نت ثانویه یا رایحه میانی: گل ابریشم، نیلوفر آبی

نت بیس یا رایحه پایه: کهربا، مشک، خزه و سرو

نت های اولیه وویاژ با رایحه آشنا و محبوب برگ سیب سبز آغاز می شود. رایحه میانی این ادوتولت محبوب کاملا گلی است و از تندی کمتری نسبت به رایحه بالایی برخوردار است. در انتها و در نت پایانی، این کهرباست که تلخی خاص و مورد علاقه برخی آقایان را به این عطر می بخشد و باعث می شود تا یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه باشد.

معرفی ناتیکا وویاژ

داویدف کول واتر

داویدف از جمله برندهایی است که بسیاری از مدل های عطرهایش به شهرت رسیده و حتی در لیست پرفروش ترین عطر های سال هم قرار می گیرند. شاید کم تر کسی در میان طرفداران حرفه ای عطر و ادکلن باشد که حدقل یک بار نام کول واتر را نشنیده باشد. این ادوتویلت در سال 1988 روانه بازار شد و همچنان هم دارای شهرت فراوان بوده و به نوعی امضای برند داویدف محسوب می شود. همان طور که از نام آن پیداست، خوشبو کننده ای خنک است و رایحه ای تند و تیز دارد. رایحه ای که در میان اکثر ادوتویلت های مردانه مشترک است. از ویژگی های این محصول:

رایحه: خنک، تند و ماندگاری نسبتا بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: نت های دریایی، اسطوخودوس، گیاهان سبز، نعناع و رزماری

نت ثانویه یا رایحه میانی: چوب صندل، گل یاسمین و شکوفه پرتقال

نت بیس یا رایحه پایه: مشک، عنبر، چوب سدر، خزه اوک موس و تنباکو

از همان ابتدا که این ادوتویلت مشهور را اسپری می کنید از ترکیب اسطوخودوس و رزماری تندی خاصی را احساس خواهید کرد. گلی بودن نت های میانی در این ادوتویلت نیز رعایت شده است. همچنین چوب صندل نفوذ پذیری رایحه ای این نت ها را به خوبی افزایش می دهد. در انتها نیز رایحه هایی مانند تنباکو و اوک موس که تندی خاصی دارند در کنار رایحه خوش مشک و عنبر ترکیبی بی نظیر را ایجاد می کند. تمامی موارد ذکر شده باعث شده تا این عطر در لیست پرفروش ترین عطر های مردانه از گذشته تا به امروز قرار بگیرد.

داویدف کول واتر، پرفروش ترین عطر مردانه

ادوتویلت کول واتر به نوعی امضای برند داویدف در زمینه عطر و ادکلن محسوب می شود.

ورساچه دریمر ، پرفروش ترین عطر مردانه این برند

شاید تا به حال نام ورساچه، برند معروف مد و فشن در میان لیست پرفروش ترین عطر ها و ادکلن های ما خالی بوده باشد. این در حالی است که یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه یعنی عطر دریمر، محصول برند ورساچه است. دریمر در سال 1997 روانه بازار شد. رایحه تلخ آن معمولا برای طرفداران عطر جذاب است. همچنین در روز های سرد زمستان این عطر گرم و شرقی می تواند انتخاب مناسبی باشد. از ویژگی های این محصول:

رایحه: گرم، تلخ، شرقی و ماندگاری نسبتا بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: اسطوخودوس، نارنگی ماندارین، مریم گلی

نت ثانویه یا رایحه میانی: رز، شمعدانی، میخک صدپر، تنباکو

نت بیس یا رایحه پایه: دانه تونکا، درخت نراد، خس خس، سدر

تندی و تلخی این ادوتویلت از همان ابتدای اسپری کردن آن روی نبضتان خودنمایی می کند. این تندی به علت وجود تنباکو در نت میانی بدنه اصلی رایحه، ایجاد شده است. در انتها نیز ترکیب فوق العاده سدر و دانه تونکا، عمق رایحه عطر را تا حد بالایی افزایش می دهد.

ورساچه دریمر ، پرفروش ترین عطر مردانه

لالیک انکری نوآر

لالیک یکی از پرفروش ترین برندهای عطر های زنانه و مردانه در جهان است. این برند در سال 2006 عطر  Encre Noire EDT را تولید و روانه بازار کرد. لقب این عطر “سلطنتی” است و عطر تند و تلخش مورد پسند مردان جوان قرار گرفته است. این ادوتویلت با نام لالیک مشکی در ایران شناخته می شود. این ادوتویلت بویی مانند رایحه ی چوب سوخته به جای میگذارد و تاثیر زیادی هم در افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. این عطر برای فصول سرد سال مناسب است.

طراحی این عطر فوق العاده توسط عطرساز مطرح جهان، ناتالی لورسن انجام شده است. از شباهت ظاهری شیشه این عطر به مرکبدان (شیشه جوهر خوشنویسی) به راحتی به علت نامگذاری این عطر، پی خواهید برد. همچنین رنگ مشکی و درب چوبی آن گویای رایحه ی تلخ و چوبی این ادوتویلت جذاب می باشد. تمام موارد ذکر شده باعث می شود تا ادوتویلت انکری نوآر یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه شود.

ویژگی هایEncre Noire EDT  به شرح زیر است:

رایحه: تلخ، ملایم، گرم، ماندگاری بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: چوب درخت سرو

نت ثانویه یا رایحه میانی: علف وتیور

نت بیس یا رایحه پایه: مشک، چوب کشمیر

لالیک انکری نوآر

جورجیو آرمانی اتیتود اکستریم

برند جورجیو آرمانی در سال 2009 یک عطر مردانه فوق العاده به نام Attitude Extreme EDT تولید کرد. لازم به ذکر است که این عطر لوکس ایتالیایی از قیمت بالایی هم برخوردار است و برای افرادی مناسب است که به لوازم لوکس و گران قیمت علاقه مند هستند. این ادوتویلت مردانه با طبع گرم و ماندگاری بالای خود، از محبوبیت زیادی بین آقایان برخوردار شده است. بهتر است بدانید که ادوتویلت اتیتود اکستریم برای فصول گرم طراحی شده است. برای افرادی که به عطرهای تلخ علاقه دارند، این ادوتویلت از بهترین گزینه های ممکن است. لازم به ذکر است که قیمت بالای این عطر نتوانست مانع از خرید این عطر توسط عاشقان برند آرمانی شود و آن را به یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه از برند آرمانی تبدیل کرد.

ویژگی های Attitude Extreme EDT به شرح زیر است:

رایحه: گرم، ماندگاری بالا

نت اولیه یا رایحه بالایی: لیمو، قهوه

نت ثانویه یا رایحه میانی: هل، بادیان ختایی

نت بیس یا رایحه پایه: نعنا هندی، عنبر سائل، سدر

تمامی موارد ذکر شده باعث شه تا این عطر در لیست پرفروش ترین عطر های مردانه قرار بگیرد.

جورجیو آرمانی اتیتود اکستریم

لالیک یکی از پرفروش ترین برندهای عطر های زنانه و مردانه در جهان است.

لاکست پور هوم ، یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه

برند لاکست یک برند فرانسوی است که در سال 1933 تاسیس شده است. لاکست در سال 2002 ادوتویلتی مردانه با رایحه ای شیرین به نام Poure Homme تولید کرد که در زمان تولیدش به یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه تبدیل شد. ادوتویلت پور هوم با رایحه ی میوه ای خود، مناسب برای فصل بهار و تابستان بوده و طبع آن کمی خنک است.

جالب است بدانید که این عطر توسط کلود دیر ساخت شده است. این عطرساز مطرح جهانی با بهره گیری از رایحه های انرژی بخش و مثبت باعث شده است تا این عطر احساس آرامش و شادی را به فرد مصرف کننده آن القا کند و خاصیت ضد افسردگی داشته باشد.

در ادامه ویژگی های ادوتویلت Poure Homme را برای شما بازگو می کنیم:

رایحه: شیرین، میوه ای، تند، ماندگاری خوب

نت اولیه یا رایحه بالایی: گریپ فروت، آلو سیاه، نارنج، سیب سبز

نت ثانویه یا رایحه میانی: دارچین، فلفل صورتی، هل، سرو کوهی

نت بیس یا رایحه پایه: گل لادن، چوب صندل، مشک، وانیل، نیشکر، چوب درخت سرو

این عطر در نت اولیه خود احساس خنکی و در نت های پایانی خود طبعی گرم را به صاحب خود هدیه می دهد. به جرئت می توان گفت که Poure Homme یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه در بین عطرهای مردانه با رایحه شیرین است.

عطر لاکست پور هوم

کلام آخر

رایحه ها و خاطره ها پیوندی جدا نشدنی دارند. یکی از المان هایی که کاراکتر شما به وسیله آن در ذهن افراد دیگر حک می شود، عطر و بوی شماست. بنابراین خرید عطر و ادکلنی که به ایجاد کاراکتری دوست داشتنی از شما کمک کند، کاری ضروری به نظر می رسد. در این مقاله تلاش کردیم شما را با برخی از پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه آشنا کنیم. حال برای انتخاب عطر مناسب خودتان می توانید مقاله راهنمای کامل انتخاب عطر و ادکلن مناسب خانم ها و آقایان را بخوانید تا با اصول خرید عطر هم آشنا شوید و انتخابی به یادماندنی برای خرید عطر داشته باشید.

بیان دیدگاهتان زیر همین پست، وبلاگ ما را در بهتر کردن هر چه بیشتر این دست مقالات یاری خواهد کرد.

سوالات متداول در رابطه با پرفروش ترین عطر زنانه و مردانه

در ادامه به برخی از رایج ترین سوالات در رابطه با پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه پاسخ خواهیم داد.

پرفروش ترین عطر زنانه سال 2020 چه عطری است؟

با مطاله مقاله ما در وبلاگ میس و مستر می توانید با بهترین و پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه در سال های اخیر آشنا شوید .

پرفروش ترین عطر مردانه چیست؟

پرفروش ترین عطر مردانه یا زنانه در هر سال متفاوت است، اما در این مقاله سعی شده تا برخی از بهترین و پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه را با توصیف رایحه های هرکدام برای شما شرح دهیم.

ادکلن های پرفروش زنانه از چه برندهایی هستند؟

برندهایی مانند شنل، لانکوم، ورساچه، جورجیو آرمانی و… همگی جزء برندهایی هستند که پرفروش ترین عطر های زنانه و مردانه را در سال های متفاوت به بازار عرضه کرده اند.

 

منابع

fragrancenet