جای بهترین مارک رژ لب مایع در کیف آرایش شما خالی است؟

بی دلیل نیست که جذب عنوان این مقاله شده‌اید! رژ لب‌های مایع آن قدر دلپذیر هستند که کمتر خانمی، زیر بار عدم استفاده از آن‌ها می‌رود. این رژ لب‌ها ماندگاری فوق العاده بالایی دارند، تنوع رنگی آن‌ها سلیقه هر خانمی با هر رنگ پوستی را پوشش می‌دهد و با استفاده از آن‌ها دیگر نیازی به خط لب نیست. اما از سوی دیگر تنوع این محصول در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی به قدری بالاست که طبیعی است هنگام خرید سردرگم شوید. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله با مطالعه نظرات مصرف کنندگان در سایت‌های خارجی و ایرانی، بهترین مارک رژ لب مایع را معرفی کنیم. در پایان با نگاهی به کیف لوازم آرایش‌تان، شما تصمیم می‌گیرید که عنوان مقاله ما چطور تکمیل شود.

معرفی 9 مورد از بهترین مارک رژ لب های مایع جهان

به طور کلی توجه به فرمولاسیون رژ لب‌ها اطلاعات زیادی درباره آن‌ها در اختیارتان می‌گذارد. بهترین رژ لب‌های مایع محصولاتی هستند که حاوی مواد طبیعی مرطوب کننده بوده و در عین زیبایی بخشیدن، رطوبت پوست نازک لب‌ها را تامین کنند. با این نوع محصولات دیگر دغدغه‌ای بابت خشک و پوسته پوسته شدن لب‌ها نخواهید داشت.

علاوه بر این از تهیه و مصرف رژ لب‌های مایع دارای سرب خودداری کنید. در مقاله دیگری توضیح دادیم چطور رژ لب‌ بدون سرب را شناسایی کنید. اما واقعیت این است که میزان سرب موجود در رژ لب‌های برندهای معتبر، توسط سازمان FDA مورد تایید قرار گرفته و خطری برای سلامت شما ندارد.

بنابراین سریع‌ترین و در عین حال مورداعتمادترین راه، شناخت بهترین مارک رژ لب مایع و خرید از این برندهاست. در ادامه بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم؛ تا پایان با ما همراه باشید.

  1. بهترین مارک رژ لب مایع مات مک MAC Retro Matte Liquid Lipcolour

از دیرباز کیفیت محصولات مک زبانزد خانم‌های خوش سلیقه بوده است. رژ لب مک هم از این شهرت بی نصیب نمانده و تاکنون در نظرسنجی‌های بسیاری توانسته لقب بهترین مارک رژ لب مایع مات را به خود اختصاص دهد. اما دلیل این همه محبوبیت چیست؟

رژ لب‌های رترومیت مک مخصوص افرادی طراحی شده که به دنبال آرایش‌های مات و بسیار بادوام هستند. ماندگاری این محصولا تقریبا 8 ساعت بوده و جلوه نهایی مات بی نظیری دارد. پیش از این برند مک رژ لب‌های مدل Matte را معرفی کرده بود که نسبت به این مدل نمای مات کمتری داشت.

این رژ لب که به عنوان بهترین مارک رژ لب مایع مات شناخته می شود، رنگدانه‌های غلیظی داشته و با یک بار استفاده، پوشش یک دستی را روی لب‌های‌تان ایجاد می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت که از محصولات مشابه در بازار، به صرفه‌تر است. علاوه بر این در عین مات بودن، با انواع ویتامین‌ها آبرسانی فوق العاده‌ای برای لب‌ها دارد و از خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

بهترین مارک رژ لب مایع مک

  1. بهترین مارک رژ لب حجم دهنده لانکوم Lancome Matte Shaker High Pigment Liquid

برند فرانسوی لانکوم با تولید و عرضه محصولات عطر و ادکلن آغاز به کار کرد. اما بعدتر حوزه فعالیتش را گسترش داد و دست به تولید محصولات آرایشی و به ویژه مراقبت از پوست زد. بنابراین بسیار بعید به نظر می‌رسد که محصولات لانکوم خطری برای سلامت پوست شما داشته باشند.

یکی از جالب‌ترین محصولات در لیست بهترین مارک رژ لب مایع این محصول لانکوم است. این رژ لب کوچک و جمع و جور بوده و برخلاف دیگر محصولات مشابه، حجم زیادی را اشغال نمی‌کند. همچنین اپلیکاتور اسفنجی آن تجربه لذت بخشی از آرایش کردن را برای شما رقم می‌زند.

اپلیکاتور این رژلب، به جذب حداکثری رژ روی لب‌های‌تان کمک می‌کند و پوشش مات، یکدست و در عین حال بسیار نازکی را فراهم می‌آورد. این محصول بافت لطیف و سبکی دارد؛ بنابراین با استفاده از آن هیچ سنگینی روی لب‌های‌تان احساس نخواهید کرد. همچنین حاوی ویتامین E است و از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.

توجه: با این که این رژ یکی از بهترین مارک های رژ لب مایع به شمار می رود اما فراموش نکنید که پیش از استفاده رژ لب مایع لانکوم را خوب تکان دهید تا اپلیکاتور به مایع رژ لب آغشته شود.

بهترین مارک رژ لب مایع لانکوم

  1. بهترین مارک رژ لب مایع با ماندگاری بالا استیلا Stila Stay All Day Liquid Lipstick

نام برند استیلا، از کلمه ایتالیایی still به معنای استایل و فرم گرفته شده است. دلیل انتخاب این نام، این بوده که به عقیده برند استیلا هر خانمی باید در آرایش خود خاص و منحصر به فرد باشد. بنابراین اگر دوست دارید متفاوت از دیگران ظاهر شوید، رژ لب‌های مایع استیلا گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

نگران به جای ماندن رد رژتان روی لیوان هستید؟ رژ لب استیلا این دغدغه مصرف کنندگان را برطرف کرده است. ماندگاری رژ لب مایع استیلا بسیار بالاست و به همین دلیل اکثر خانم‌ها آن را بهترین مارک رژ لب مایع می‌دانند؛ چرا که با یک بار استفاده دیگر نیازی به تجدید آن در فاصله بین خوردن و نوشیدن در مهمانی‌ها و سرکار نخواهد بود.

اپلیکاتور اسفنجی این محصول کمک می‌کند مایع رژ را به صورت کاملا یک دستی روی لب‌ها پخش کنید و از زیبایی و جلوه مات بی نظیر آن لذت ببرید. ظاهر این محصول طلایی رنگ و لاکچری بوده و سایز آن مناسب کیف‌های کوچک دستی است.

رژ لب استیلا بهترین رژ مایع

  1. رژ لب هدی بیوتی Huda Beauty Lip Strobe

هدی بیوتی نام آشنایی در فهرست برندهای معتبر و باکیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی است. رژ لب‌های مایع هدی بیوتی امکان یک میکاپ فوق حرفه‌ای را فراهم می‌کنند؛ چرا که این رژ روی لب‌ها بسیار سبک بوده و تنها با یک لایه کل لب‌ها را پوشش می‌دهد.

به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان هدی بیوتی بهترین مارک رژ لب مایع بدون سرب است و به همین دلیل با مصرف آن دیگر بابت به خطر افتادن سلامتی‌تان دغدغه‌ای نخواهید داشت. براش این رژ لب بسیار نرم و خوش دست است و همین ویژگی کار با آن را راحت می‌کند.

علاوه بر فاقد سرب بودن، رنگدانه‌های طبیعی این رژلب ضامن سلامتی شما خواهد بود. این رژ به دندان‌ها و موها نمی‌چسبد و به همین دلیل می‌توانید در مهمانی و عروسی‌ها با خیال راحت آن را تجدید کنید. همچنین رژ لب مایع هدی بیوتی نسبت به تغییر دمای محیط مقاوم است و در شرایط گرم و مرطوب آب و هوایی از روی لب‌های‌تان نمی‌ریزد.

بهترین مارک رژ لب مایع هدی بیوتی

  1. رژلب کلینیک Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour

یکی از اعضای خانواده استی لادر، برند کلینیک را تاسیس کرده که هم اکنون محصولاتی مانند لوازم آرایش، ادکلن، صابون و شامپو را به اکثر کشورهای دنیا ارسال می‌کند. همه محصولات این برند معتبر از کیفیت بالایی برخوردار نیستند اما رژلب‌های آن را می‌توان از بهترین مارک های رژ لب مایع دانست.

این رژ لب به خصوص به کسانی که حساسیت‌های پوستی دارند، توصیه می‌شود؛ چرا که توسط متخصصان بر آن تست آلرژی صورت گرفته و فاقد هرگونه عطر و رایحه حساسیت زاست. این رژ نمای کاملا ماتی روی لب‌ها ایجاد می‌کند و تا 8 ساعت ضمن تامین رطوبت پوست لب، ماندگار است.

اگر تعریف شما از بهترین مارک رژ لب مایع ، رژی است که شدت رنگ زیادی داشته باشد، ما این محصول را پیشنهاد می‌کنیم. رنگدانه‌های به کار رفته در این محصول بسیار غنی هستند و در عین لطافت و سبک وزن بودن، به لب‌های‌تان رنگ خیره کننده‌ای می‌بخشند.

رژ لب کلینیک

  1. بهترین مارک رژ لب مایع مخملی میبلین Maybelline New York Superstay Matt

اگر می‌خواهید از ماندگاری رژ لب‌تان در تمام طول روز صد در صد مطمئن باشید، پیشنهاد می‌کنیم رژ لب‌های مایع میبلین را امتحان کنید. به محض استفاده از این رژ لب، روی لب خشک شده و‌ نمای مخملی و ماتی ایجاد می‌کند. در یک جمله رژ لب‌ مایع میبلین تمام انتظار خانم‌های شاغل و همه خانم‌هایی که فرصت تجدید آرایش‌شان را ندارند، برآورده کرده است.

این رژ رنگدانه‌های بسیار قوی و جذابی دارد که با براش فوق حرفه‌ای رو لب‌ها قرار گرفته و به طور یک دستی روی لب پخش می‌شود. علاوه بر ماندگاری بالا، این رژ لب‌ها را آبرسانی کرده و حالت نرم و کرمی به آن می‌بخشد؛ بنابراین با استفاده از این محصول دیگر نگران پوسته پوسته شدن لب‌تان نخواهید بود.

این رژ به عرق، آب و هرگونه رطوبت مقاوم است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما به همراه آن یک آرایش پاک کن مناسب آرایش‌های ضد آب را تهیه کنید.

رژ لب میبلین

  1. رژ لب مایع اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss

یکی از برندهای معروف اروپایی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت، برند اسنس است. رژ لب مایع این برند، در عین زیباسازی لب‌ها، سلامت آن‌ها را حفظ کرده و به همین دلیل جزو محصولات پرفروش آن در سراسر دنیا و بهترین مارک رژ لب مایع مات محسوب می‌شود.

بافت این رژ لب بسیار نرم و سبک بوده و حس سنگینی و چسبناکی برخی رژ لب‌های مایع را ندارد. ماندگاری این رژ نسبتا خوب است و با جلوه مات و غیر درخشان خود حداقل به مدت چندین ساعت روی لب‌های شما دوام دارد. اما مهم‌ترین مزیت رژ لب‌های اسنس نسبت به سایر محصولات مشابه چیست؟

بافت این رژ لب جذاب، به طرز شگفت آوری لطیف و سبک است و حالت کرمی و موس مانند دارد. بنا به نظر برخی مصرف کنندگان این رژ ابتدا روی لب‌ها نمای پررنگی ایجاد کرده ولی به محض خشک شدن، شدت رنگ آن کمتر می‌شود. اگر به دنبال رژ لب مایع سبک، با ماندگاری متوسط و خوش عطر و طعمی می‌گردید، بهترین مارک رژ لب مایع برای شما اسنس است.

رژ لب اسنس

  1. رژ لب مایع دایانا آف لاندن Diana Of London 2000 Kisses Liquid

7 موردی را که تا به اینجا معرفی کردیم، رژ لب‌های ماتی بودند که طبیعتا طرفداران همیشگی خودشان را دارند. اما هیچ چیز فریبنده‌تر از درخشش یک رژ لب مایع براق در مهمانی‌های شبانه نیست. برند انگلیسی دایانا آف لاندن با بیش از 25 سال سابقه درخشان، این ابزار بسیار کاربردی را از قلم نیانداخته است.

به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان دایانا آف لاندن بهترین مارک رژ لب مایع حجم دهنده است که با فرمولاسیون بر پایه آب خود، درخشندگی بسیار بالایی داشته و به محض استفاده لب‌ها را حجیم‌تر از آن چه واقعا هستند، نشان می‌دهد. بنابراین اگر لب‌های باریک و کوچکی دارید، این محصول بسیار ایده آل و کاربردی خواهد بود.

این رژ لب ضد آب بوده، تا 24 ساعت ماندگاری دارد و بدون حس چربی یا سنگینی لب‌ها را نرم و لطیف می‌کند. توجه داشته باشید که قبل از مصرف باید رژ لب را به خوبی تکان دهید تا مایع با بافت رژ لب ترکیب شود. شما می‌توانید این رژ لب را در 17 رنگ مختلف و کاربردی از سایت فروشگاه اینترنتی میس و مستر سفارش دهید.

رژ لب دایانا آف لاندن

  1. بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی این لی INLAY Ruby Glow Lipstick

قبول داریم که همیشه گران‌ترین‌ها بهترین نیستند اما در مورد لوازم آرایشی تقریبا می‌توان گفت محصولات باکیفیت قیمت بالاتری هم دارند. در واقع اکثر بهترین‌ها محصولات وارداتی هستند که متاسفانه قیمت تمام شده آن‌ها در کشور ما بیشتر می‌شود. اما اگر توان خرید رژ لب‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، ندارید جای نگرانی نیست.

نام برند باکیفیت و معتبر ایرانی این لی در فهرست بهترین مارک رژ لب مایع به چشم می‌خورد. این رژ لب در عین قیمت پایینی که دارد، بسیار باکیفیت بوده و به هیچ وجه باعث ماسیده شدن و احساس چسبندگی روی لب‌های‌تان نمی‌شود. در فرمولاسیون این رژ لب از هیچ ماده مضری مانند سرب، پارابن و سایر مواد حساسیت‌ زا استفاده نشده، رنگدانه‌ها کاملا ارگانیک و طبیعی هستند و به همین دلیل خطری برای سلامت مصرف کننده نخواهد داشت.

جلوه نهایی این رژ لب مایع براق است و باعث می‌شود لب‌ها حجیم‌تر به نظر برسند. بنابراین یک گزینه ایده آل مقرون به صرفه برای کسانی است که لب‌های باریکی دارند. جلوه درخشان این رژ تا ساعت‌ها روی لب شما ماندگاری دارد و با ترکیبات مرطوب کننده خود، لب‌ها را آبرسانی می‌کند.

رژ لب مایع این لی

چگونه رژ لب مایع بزنیم؟

تا اینجا باید با بهترین مارک رژ لب مایع آشنا شده باشید. اما سوال مهمی که برای بسیاری از خانم‌ها پیش می‌آید این است که چطور باید از رژ لب‌های مایع استفاده کرد؟ آیا استفاده از این محصولات با رژ لب‌های جامد یا رژ لب مدادی تفاوتی دارند یا خیر؟ در ادامه به طور خلاصه به این سوال مهم پاسخ می‌دهیم.

قبل از رژ لب زدن، باید لب‌های‌تان را آماده کنید. آماده سازی لب‌ها به معنای ایجاد سطح مرطوب و نرمی است که با وجود رژ لب، خشک و پوسته پوسته نشود. برای نرمی لب‌ها، از بالم لب مرطوب کننده و ترجیحا حاوی موم زنبور عسل استفاده کنید.

در مرحله دوم از هایلایتر و کانسیلر برای دور خط لب‌تان استفاده کنید. از آن جایی که با رژ لب‌های مایع دیگر نیازی به کشیدن خط لب نیست، این دو ابزار آرایشی کمک می‌کنند لب‌های‌تان برجسته‌تر نشان داده شوند و همچنین رژ به خارج از لب‌های‌تان پخش نشود.

حال وقت آن رسیده از بهترین مارک رژ لب مایع ای که تاکنون انتخاب و تهیه کرده‌اید، استفاده کنید. از گوشه خارجی لب پایینی شروع کرده و آن را به سمت دیگر امتداد دهید. تنها یک لایه رژ مایع را روی لب پایین بزنید و سپس تنها با چند ضربه، نقاط جا مانده را با رژ پر کنید.

لب بالایی را هم با دقت رژ بزنید؛ به این صورت که از کمان بالای لب‌ها شروع کرده و به دو گوشه لب ادامه دهید. اگر رژ لب مایع ماتی را انتخاب کرده باشید، معمولا پس از خشک شدن نمای نهایی آن ظاهر می‌شود. اما اگر در این حالت رژ لب براق‌تر از آنچه مدنظر شماست، دیده می‌شود می‌توانید پیش از خشک شدن یک دستمال کاغذی بین لب‌ها قرار داده و لب را روی آن فشار دهید.

سخن پایانی

در مقاله دیگری راهنمایی‌تان کردیم که کدام نوع رژ لب یعنی مایع یا جامد مناسب شماست. اگر انتخاب شما رژ لب‌های مایع بوده، ممکن است کمی در این خصوص سردرگم شده باشید. در واقع رژ لب‌های مایع آن قدر تنوع و گستردگی دارند که بعید است بدون خواندن نظرات دیگران و یا داشتن اطلاعات پایه درباره هر برند، بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. از این رو در این مقاله 9 تا از پرفروش‌ترین این محصولات را معرفی کردیم تا با اطلاع از بهترین مارک رژ لب مایع تصمیم رضایت بخشی بگیرید. شما تجربه استفاده از کدام رژ لب مایع را داشته اید؟ نقاط ضعف و قوت آن محصول چه بوده است؟ و اصلا انتظار شما از یک رژ لب مایع خوب چیست؟ خوشحال می‌شویم در بخش نظرات این مقاله از مجله زیبایی و آرایش میس و مستر ما و دیگر خوانندگان عزیز را همراهی کنید.

سوالات متداول درمورد بهترین مارک رژ لب مایع

بهترین رژ لب مایع چیست؟

رژ لب‌های مایع در دو نوع براق و مات وجود دارند. اگر لب‌های باریکی دارید، ترجیحا از رژ لب‌های براق و در غیر این صورت از رژ لب‌های مات استفاده کنید (مگر اینکه بخواهید لب‌های‌تان حجیم‌تر از آنچه هست، به نظر برسد). بعد از تصمیم در این مورد مقاله فوق را بخوانید، بهترین مارک رژ لب مایع را بشناسید و با توجه به بودجه و سلیقه شخصی‌تان تصمیم بگیرید. البته ناگفته نماند که این مطلب به معنای رد کیفیت رژ لب‌های مایع از همه برندهای دیگر نیست.

چگونه رژ لب مایع را پاک کنیم؟

معمولا رژ لب‌های مایع ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر انواع رژ لب‌ها دارند. بهترین راه این است که به همراه این رژ لب‌ها پاک کننده آرایش ضد آب تهیه کنید. در غیر این صورت به این ترتیب عمل کنید: مقداری روغن طبیعی مانند روغن نارگیل و روغن بادام شیرین و یا بالم لب روی لب‌ها بزنید و ماساژ دهید. یک تا دو دقیقه صبر کنید تا رژ لب شما کاملا نرم و مرطوب شود. سپس با حرکات چرخشی مسواک نرمی، لب‌ها را لایه برداری کنید. این کار کمک می‌کند رژ لب مایع پاک شود.

آیا رژ لب مایع سرب دارد؟

در همه رژ لب‌ها اندکی سرب به کار رفته است. مهم این است که سرب موجود در رژ لب به اندازه استانداردی باشد که سازمان غذا و داروی آمریکا تعیین کرده است. به گزارش این سازمان، میزان سرب موجود در محصولات برندهای معتبر، بیش از حد مجاز نیست. بنابراین مهم‌ترین نکته خرید بهترین برندها از فروشگاه‌هایی (مانند سایت فروشگاه اینترنتی میس و مستر) است که مطمئن باشید کالای اصل و باکیفیت عرضه می‌کنند.

 

منابع

thetrendspotter

allure

و سایت‌های نظرسنجی داخلی و خارجی