14 مورد از بهترین انواع عطر زنانه گرم خارجی مناسب برای فصل زمستان

بدون شک در دنیای مد امروز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار روی جذابیت افراد عطر و ادکلن می باشد که جایگاه آن برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. چیزی که می تواند به خانم های نکته سنج و خوش ذوق در انتخاب نوع و رایحه عطر کمک نماید، توجه به زمان استفاده از آن می باشد. به عنوان مثال رایحه عطر مناسب فصول سرد با فصول گرم سال کاملا متفاوت است. اکنون که به فصول سرد سال نزدیک می شویم، شاید برای شما خانم های عزیز هم این سوال پیش بیاید که برای فصل های پاییز و زمستان چه عطرهایی باید بزنیم؟ پیشنهاد ما به شما در چنین مواقعی استفاده از عطر های زنانه گرم که معمولا دارای فرمول سنگینی هستند و برای شب های سرد سال، ماندگاری و دلپذیری بیشتری دارند، می باشد. حال برای آن که با بهترین و خوشبوترین عطر زنانه گرم آشنا شوید، لازم است تا انتها با این مقاله همراه باشید.

معرفی عطر زنانه گرم

در ادامه به معرفی چند نمونه از خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه گرم که از برترین برندهای تولید عطر در سطح جهان هستند، می پردازیم تا با انتخاب آن ها از رایحه دلچسب و گرم این عطرها در روز و شب های سرد پاییزی و زمستانی شگفت زده شوید. همچنین برای آشنایی با بهترین مدل های عطر گرم مردانه نیز می توانید به مقاله مربوط به آن در وبلاگ میس و مستر مراجعه نمایید.

ادوپرفیوم زنانه ورساچه مدل Crystal Noir

کمپانی ورساچه یکی از موفق ترین و بهترین تولید کنندگان عطر و ادکلن در سطح جهان است که تنها در مدت کوتاهی توانست، این عنوان را به خود اختصاص دهد. یکی از برترین محصولات این برند معروف، عطر گرم زنانه مدل crystal noir می باشد که طراحی و فرمولاسیون آن را عطرساز مشهور و برجسته یعنی آنتونی لی بر عهده داشته و در سال  2004 از آن رونمایی شده است.عطر مذکور در همین مدت محدود توانسته محبوبیت بسیاری را در میان خانم ها به دست آورد. این عطر با رایحه گرم و شیرینی که دارد، یک انتخاب هوشمندانه برای شب های سرد پاییز و زمستان می باشد. رایحه این عطر زنانه گرم با بوی انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه آغاز می شود و سپس جای خود را به بوی شیرین و دلپذیر گل یاسمین می دهد و در پایان نیز این عطر خوش با رایحه های چوب صندل، چوب کشمیر، وانیل و گل آفتابگردان خودنمایی می نماید.

ادوپرفیوم زنانه ورساچه مدل Crystal Noir

ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل La Nuit Tresor

به جرئت می توان برند لانکوم را پر آوازه ترین برند تولید عطر و ادکلن نامید؛ چرا که این کمپانی از سالیان پیش و برای اولین بار فعالیت خود را در زمینه عطرسازی شروع کرد. این برند، هم اکنون و بعد از گذشت چندین دهه از فعالیتش نه تنها با شکست مواجه نشده بلکه پیشرفت چشم گیری در حوزه تولید انواع عطر و ادکلن داشته است. یکی از بهترین عطر های زنانه گرم تولیدی این کمپانی، عطر La nuit tresor می باشد. با اولین اسپری این عطر روی نبض بانوان جوان و خوش ذوق، بوی میوه هایی مثل گلابی، نارنگی و نارنج در فضا پخش می شود. پس از مدتی که این رایحه ها شادابی و نشاط را القا نمودند، جای خود را به رایحه هایی همچون ساعتی، توت فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه می دهند. نت های پایانی این عطر دلفریب شامل ترکیبی از عطر گیاه جادویی پاتچولی، پاپیروس، میوه سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، کومارین و گیاه شیرین بیان می باشد. همه این ها رایحه گرم و شیرینی را برای این عطر به ارمغان می آورند. به همین دلیل است که عطر La nuit tresor  به عنوان خوشبوترین و پرفروش ترین عطر زنانه گرم و شیرین معرفی می شود.

ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل La Nuit Tresor

همه ساله و در فصول سرد سال، تمایل افراد به استفاده از انواع عطر گرم مردانه و زنانه افزایش پیدا می کند.

ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل SI

برند جورجیو آرمانی در ابتدا با عنوان برترین طراح مد ایتالیایی بر سر زبان ها افتاد، اما پس از مدتی این کمپانی قدرتمند به خوبی توانست اقتدار خود را در عرصه های دیگر، همچون تولید و عرضه انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه ثابت نماید. به عنوان مثال عطر زنانه مدل Si از خوشبوترین و پرطرفدارترین عطر های زنانه گرم می باشد که با رایحه دلپذیر، قدرت پخش بوی بالا و ماندگاری زیاد مورد توجه خانم های بسیاری قرار گرفته است. در اولین لحظات اسپری کردن این عطر رایحه انگور فرنگی سیاه که بسیار شیرین و انرژی بخش است، به مشام خواهد رسید. پس از گذشت مدت زمانی نت های میانی با بوی دلنشین گل رز احساس طراوت را برای شما به ارمغان می آورند و در نهایت نیز رایحه چوب صندل، گیاه پاتچولی و وانیل با القا کردن حس گرما و آرامش، پایان بخش این عطر خوشبو خواهند بود. در حقیقت همین گرمی و شیرینی که از ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل Si حاصل می شود، آن را به بهترین انتخاب خانم ها برای محافل و مهمانی ها در شب های فصول پاییز و زمستان تبدیل نموده است.

ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل SI

موگلر الین اسنس ابسولو ادوپرفیوم اینتنس زنانه

برند فرانسوی موگلر، یکی از کمپانی های مطرح تولید عطر و ادکلن در جهان می باشد که همواره خود را تولید کننده عطرهایی می نامد که رایحه هایی متفاوت، نو و متمایز از سایر عطرهای موجود در بازار می داند. همچنین صاحبین این برند بزرگ و شناخته شده مدعی هستند که چنین رایحه های بی نظیری را از گل های نادر و کمیاب گرفته اند. یکی از لوکس ترین عطرهای این کمپانی، ادوپرفیوم زنانه الین اسنس ابسولو می باشد که جزو بهترین عطر های زنانه گرم در دنیا به حساب می آید. این عطر رایحه ای گرم دارد که برای ساخت آن از گل و چوب بهره گرفته شده است و به همین خاطر برای استفاده در فصول سرد سال مناسب می باشد. اولین بویی که پس از اسپری این عطر احساس خواهد شد، بوی دلچسب گل یاس سفید است که البته پس از مدتی جای خود را به رایحه ریشه زنبق می دهد. نت های پایانی عطر زنانه الین اسنس ابسولو هم ترکیبی از رایحه های کهربا، وانیل و مرحجازی می باشد که گرما را در محافل و مجالس سرد زمستانی به خانم های خوش سلیقه و هنرمند هدیه می دهد.

موگلر الین اسنس ابسولو ادوپرفیوم اینتنس زنانه

ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل Good Girl

برند کارولینا هررا یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن در جهان می باشد. از آن جایی که بیشتر تولیدات این کمپانی، عطرهای زنانه است، این برند توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم ها دست پیدا کند. یکی از برجسته ترین محصولات این برند آمریکایی ادوپرفیوم زنانه گود گرل می باشد که طراحی و فرمولاسیون آن توسط یکی از مشهورترین عطرسازان جهان یعنی لوییز ترنر انجام شده است. از دیگر نکات قابل توجه این عطر که خوشبوترین عطر زنانه گرم و تند نیز محسوب می شود، می توان به طراحی بسیار شیک بطری آن اشاره نمود که از قضا نگاه های زیادی را به سوی خود کشانیده است. پس از اسپری کردن این عطر زنانه گرم، بوی بادام و قهوه به مشام می رسد که به همراه خود انرژی و هیجان می آورد. نت های میانی با رایحه دلچسب گل های مریم و یاسمین بعد از گذشت مدتی جای نت های آغازین را می گیرند و در انتها نیز نت های پایانی که از دانه تونکا و کاکائو تشکیل شده اند، جایگزین خواهند شد. ترکیب تمامی این رایحه ها در کنار هم توانسته عطر گود گرل را به بهترین عطر زنانه گرم و تند برای فصل های پاییز و زمستان تبدیل نماید.

ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل Good Girl

ادوپرفیوم زنانه ولنتینو مدل Donna

کمپانی ولنتینو در ابتدا یک خانه مد در ایتالیا بوده است که توانست با موفقیت در دنیای تولید و عرضه عطر و ادکلن قدم بگذارد و هم اکنون از موفق ترین و مقتدرترین تولید کنندگان عطر در دنیا باشد. ادوپرفیوم زنانه ولنتینو مدل دونا نیز از تولیدات همین کمپانی می باشد که با رایحه گرم و تندی که دارد، مورد استقبال خانم های بسیاری قرار گرفته است. در اولین لحظات اسپری کردن این عطر زنانه گرم روی نبض، بوی نارنج که نوید بخش انرژی و شادی است، به مشام خواهد رسید. پس از مدتی عطر گل های رز بلغاری و زنبق با انرژی مثبت فراوانی که دارند، جای نت های آغازین را می گیرند و ماندگاری زیادی خواهند داشت. در نهایت نت های پایانی با ترکیبی از رایحه های گیاه پاتچولی، چرم و وانیل از راه می رسند و جایگزین آن ها می گردند. بدون شک استشمام بوی تند و گرم عطر زنانه دونا در فصول سرد سال، هیجان فراوانی را هم برای مصرف کنندگان این عطر خوشبو و هم برای اطرافیان آن ها به ارمغان می آورد.

عطر گرم زنانه ولنتینو مدل Donna

ادوپرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium

کمپانی ایو سن لوران یکی از پرسابقه ترین و خوش نام ترین برندهای تولید و عرضه انواع عطر و ادکلن در جهان می باشد. این برند شهرتش را از تولید تعدادی عطر به دست آورد که از ابتدای تولید، میزان فروش قابل توجهی را به همراه داشتند و به عنوان شوالیه های کلاسیک – مدرن دنیای عطر مطرح گردیدند. ادوپرفیوم زنانه بلک اوپیوم نیز همچون سایر محصولات این کمپانی جزو برترین عطرهای زنانه گرم است که با رایحه گرم و تندی که دارد، بهترین انتخاب برای خانم های خوش ذوق و با سلیقه در فصول سرد سال می باشد. نت های آغازین این عطر با رایحه های فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی به محض اسپری کردن آن در فضا پخش می شوند. گذشت زمان باعث می شود تا این رایحه ها جای خود را به بوی خوش قهوه و گل یاسمین دهد. از آن جایی که عطر بلک اوپیوم ماندگاری بالایی دارد، زمان طولانی به طول می انجامد تا نت های پایانی با رایحه های وانیل، گیاه جادویی پاتچولی و چوب درخت سرو خودنمایی کنند.

ادوپرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium

عطر گرم متالیک از برند تام فورد

تام فورد یکی از طراحان مشهور آمریکایی است که از سال ۲۰۰۵ در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر می توان بهترین و خوشبوترین عطرها را از همین برند جوان و خوش آوازه پیدا کرد. در لیست معرفی عطر گرم و شیرین زنانه نیز همواره نام محصولات این کمپانی آمریکایی برابر با جذابیت و ماندگاری بوده است.

ادکلن متالیک از بهترین انواع ادکلن گرم و شیرین زنانه است که با بوی دلپذیر، ماندگاری بسیار بالا و قدرت پخش بی نظیری که دارد، مورد توجه خانم های بسیاری قرار گرفته است. در اولین لحظات استفاده از این عطر ترکیبی از رایحه های آلدهید، ترنج و فلفل صورتی احساس می شود که پس از گذشت مدتی بوی خوش زالزالک، گل آفتاب پرست و گل برف جایگزین آن خواهد شد. این عطر در پایان بوی دلفریب خود را با رایحه های وانیل، چوب صندل سفید، گل ختنی و بلسان پرویی به رخ می کشد. بدون شک استفاده از عطر متالیک با چنین رایحه گرم و شیرینی در مهمانی های روزها و شب های پاییزی و زمستانی تحسین همگان را برمی انگیزد.

عطر گرم زنانه متالیک از برند تام فورد

برند جورجیو آرمانی در ابتدا با عنوان برترین طراح مد ایتالیایی بر سر زبان ها افتاد، اما پس از مدتی اقتدار خود را در عرصه های دیگر، همچون تولید و عرضه انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه ثابت کرد.

عطر زنانه گرم Chanel Coco Noir

شنل معروف ترین برند تولید عطر و ادکلن در جهان است که عمده شهرت خود را به واسطه استفاده افراد مشهوری همچون نیکول کیدمن از محصولاتش به دست آورده است. به همین خاطر عطرهای این کمپانی همواره مورد توجه و استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. عطر زنانه کوکو نویر از این برند نیز جزو بهترین عطرهای زنانه گرم به حساب می آید که با رایحه تند و گرمی که دارد، مناسب برای استفاده در فصول سرد سال می باشد و همچون سایر محصولات کمپانی شنل توانسته علاقه مندان بسیاری را از میان خانم های خوش سلیقه در سراسر جهان به سمت خود بکشاند. رایحه های آغازین این عطر ترکیبی از بوی میوه های گریپ فروت و ترنج کالابریایی می باشد و نت های میانی آن با رایحه های گل هایی همچون گل رز، نرگس، برگ گل شمعدانی و یاسمن، گرما و طراوت را به ارمغان می آورند. رایحه های دانه تونکا، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و مشک سفید هم نت های پایانی عطر کوکو نویر هستند که بوی تندی را به رایحه گرم و دلپذیر این عطر اضافه می کنند.

عطر زنانه گرم Chanel Coco Noir

ادکلن گرم و تلخ زنانه آتلیه کلون Tobacco Nuit

کمپانی آتلیه کلن جزو آن دسته کمپانی هایی است که مدعی است، عطرهای خود را با ادغام رایحه های مرکباتی و گیاهی غلیظ تولید می کند و به همین خاطر است که رایحه عطرهای این برند معروف همواره خاص و منحصر به فرد بوده و اثری ماندگار و قوی از خود به جای می گذارند. عطر و ادکلن توباکو نویت که از برجسته ترین تولیدات این کمپانی معروف به حساب می آید،یکی از انواع بهترین عطر زنانه گرم و تلخ است. این عطر زنانه تلخ و گرم می تواند در فصول سرد و خنک سال هیجان و انرژی را برای خانم ها به همراه بیاورد. هنگامی که اولین اسپری از عطر توباکو نویت زده می شود، ترکیبی از رایحه میوه های نارنگی یافا، زیره سبز و گشنیز استشمام خواهد شد و پس از آن رایحه های شکوفه تنباکو، لابدانیوم و صمغ کندر جایگزین نت های آغازین می شود. رایحه دلنشین این عطر گرم و تلخ زنانه با بوی دانه تونکا، سدر و نعناع هندی پایان می پذیرد.

ادکلن گرم و تلخ زنانه آتلیه کلون Tobacco Nuit

ادوپرفیوم زنانه آمواج Fate

برند آمواج یکی از لوکس ترین برندهای تولید عطر و ادکلن در جهان است که همواره توانسته با استفاده از با کیفیت ترین افزودنی های کمیاب و اشرافی دست به تولید انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه بزند. به گونه ای که رایحه های خاص و بی نظیر این عطرها در اقصا نقاط جهان زبان زد عموم مردم گردد و طرفداران وفادار بسیاری را جذب نماید. اگر شما هم به دنبال عطر زنانه گرم و شیرین با بوی استثنایی و فاخر هستید، ادوپرفیوم زنانه آمواج fate برایتان بهترین گزینه خواهد بود. این عطر با رایحه دلپذیر و جذابی که دارد به خوبی می تواند، در فصول سرد سال هیجان، گرما و انرژی را به شما هدیه دهد. نت های آغازین این عطر تند و گرم زنانه از رایحه های فلفل قرمز شیرین، ترنج، فلفل سیاه و دارچین تشکیل شده اند و در قلب خود نیز بوی خوش گل های یاسمن، نرگس، لادن و دود را جای داده است. نت های پایانی که شامل رایحه های دود، نعناع هندی، وانیل، گل سنگ، چرم و صمغ هستند، پایان بخش بوی دلپذیر عطر fate  خواهند بود.

ادوپرفیوم زنانه آمواج Fate

ادوپرفیوم ریحانا Nud By Rihanna

برند ریحانا جزو برندهای محبوب تولید و عرضه عطر در آمریکا می باشد و از آن جایی که صاحب آن خواننده مشهور باربادوسی ریحانا است، توانسته محبوبیت چشمگیری را در میان خانم ها به دست آورد. ادوپرفیوم ریحانا nud by rihanna که یک عطر گرم و شیرین زنانه می باشد، یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این کمپانی است و با رایحه گرم و شیرین خود توانسته خود را به بهترین انتخاب برای خانم ها در فصل های خنک و سرد سال بدل نماید. در اولین لحظه استفاده از این عطر بوی میوه های گلابی، ماندارین و گواوا احساس خواهد شد که پس از گذشت مدت زمان نه چندان طولانی جای خود را به رایحه های دلچسب گل های یاس، یاسمین و شکوفه پرتقال می دهند تا گرمای لذت بخش خود را توام با شیرینی خاصی به رخ بکشند. رایحه های پایانی که متشکل از مشک، وانیل و چوب صندل هستند، پس از مدت زمان طولانی تری خودنمایی می کنند.

ادوپرفیوم ریحانا Nud By Rihanna

برند کلوین کلین در ابتدا یک خانه مد و فشن در آمریکا بوده، با اضافه کردن اولین عطر به تولیدات خود با چنان استقبالی از سوی مردم مواجه شد که پس از آن اقدام به ارائه انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه نمود.

ادوپرفیوم زنانه Marco Serussi مدل The Lady

برند مارکو سروسی از موفق ترین کمپانی های تولید عطر و ادکلن به حساب می آید که برای اولین بار در کشور فرانسه دست به تولید عطر زد. با وجود این که محصولات این برند عمدتا مخصوص آقایان است، اما این برند از زنان هم غافل نبوده و به خوبی توانسته بهترین عطرها را برای زنان تولید نماید تا بوی خوش آن یادگاری برای به یاد آوردن خاطرات خوب و دلپذیر باشد. به همین منظور ادوپرفیوم مدل the lady را با رایحه ای گرم و شیرین و ماندگاری بالا با عنوان بهترین ادکلن گرم وشیرین زنانه مخصوص خانم های خوش سلیقه تولید وعرضه نموده است تا بانوان هم بتوانند در فصل های پاییز و زمستان از بوی دلپذیر این عطر زنانه گرم لذت ببرند. نت های ابتدایی این عطر را رایحه میوه های انگور سیاه، گلابی، ترنج و فلفل صورتی تشکیل می دهند تا در اولین لحظات اسپری کردن آن، چنین بوی دلچسبی به مشام برسد. پس از گذشت مدت زمانی رایحه گل لیلیوم، شکلات و فریزیا جایگزین رایحه های آغازین شده و در پایان نیز بوی نعناع، چوب کشمیر، وانیل، مشک و عنبر حس آرامش و گرما را به خانم ها تزریق می کند.

ادوپرفیوم زنانه Marco Serussi مدل The Lady

عطر و ادکلن زنانه کالوین کلین ( CK ) ایفوریا ادوپرفیوم

برند کلوین کلین که با نام CK هم شناخته می شود، برای دوست داران مد و فشن نامی آشنا می باشد. این کمپانی که در ابتدا تنها یک خانه مد و فشن در آمریکا بوده، با اضافه کردن اولین عطر به تولیدات خود با چنان استقبالی از سوی مردم مواجه شد که پس از آن اقدام به ارائه انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه نمود و از قضا موفقیت های چشمگیری را هم به دست آورد. ادکلن ایفوریا کالوین کلین نیز از معروف ترین و پرطرفدارترین محصولات این کمپانی می باشد که با پخش بوی عالی، ماندگاری بالا و رایحه گرم و شیرینی که دارد، به خوشبوترین عطر زنانه گرم و شیرین بین بانوان برای فصول سرد سال تبدیل شده است. اولین بویی که پس از اسپری این عطر خوشبو به مشام می رسد، بوی خوش میوه انار می باشد که شادی و نشاط را به ارمغان می آورد. نت های میانی که پس از گذشت مدت زمانی جایگزین اولین رایحه های این عطر می شوند، از رایحه گل های نیلوفر آبی و ارکیده تشکیل شده اند. پایان بخش بوی جذاب و خوش عطر کلوین کلین ترکیبی از رایحه گل های بنفشه، چوب ماهون، مشک و کهربا خواهد بود.

عطر گرم زنانه کالوین کلین ( CK ) ایفوریا ادوپرفیوم

سوالات متداول در رابطه با عطر گرم زنانه

در ادامه این مطلب به پاسخ 3 مورد از رایج ترین سوالات در خصوص معرفی عطر های گرم زنانه پرداخته می شود.

عطرها باید چه رایحه ای داشته باشند تا برای فصول سرد مناسب باشند؟

عمدتا عطرهایی که برای پاییز و زمستان مناسب هستند، رایحه گرمی دارند. رایحه گرم را می توان در عطرهایی که نت های آن متشکل از بوهای وانیل، کارامل، شکلات، دارچین، زنجبیل، جوز هندی باشد، پیدا کرد. با مطالعه این مقاله با بهترین عطرهای گرم زنانه که برای روز و شب های سرد سال مناسب هستند، آشنا خواهید شد.

مطرح ترین عطر های گرم زنانه از چه برندهایی هستند؟

برندهایی مانند کلوینن کلین، ریحانا، کوکو شنل و بسیاری از دیگر برندهای مطرح جهان برای تولید وعرضه این نوع عطرها اقدام کرده اند که با مطالعه این مقاله می توانید با آن ها آشنا شوید.

بهترین عطر های گرم زنانه ایرانی کدام اند؟

در میان برندهای ایرانی نیز هستند برندهایی که بتوانند با نمونه های مشابه خارجی رقابت نمایند که در زیر سه مورد از بهترین آن ها که رایحه گرم دارند، معرفی شده اند.
عطر جیبی زنانه گابی ین مدل Alien با رایحه گرم و شیرین
عطر جیبی زنانه ژک ساف مدل Chici Miki با رایحه گرم و شیرین
عطر گلبهی زنانه (Miss Dior) ویسادار با رایحه گرم و شیرین

کلام آخر

شما با مطالعه این مطلب با بهترین عطر و ادکلن های گرم زنانه آشنا شدید. بدون شک بعد از معرفی عطر زنانه نوبت به خرید این عطرها می رسد. همواره خرید عطر و ادکلن کار سخت و پیچیده ای است و به مراتب خرید اینترنتی آن هم می تواند سخت تر باشد. اما فروشگاه آرایشی و بهداشتی میس و مستر کار را راحت کرده و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی با انواع عطر و ادکلن های گرم زنانه آشنا شوید و با شناخت نت ها و رایحه های هر کدام، انتخابی سنجیده و خریدی آسان داشته باشید.