بوتاکس مو چیست

ممکن است شما هم هر وقت که به یاد چین و چروک صورت خود می‌افتید، ناخودآگاه به بوتاکس فکر ‌کنید. بوتاکس صورت، یک درمان رایج برای کم کردن چین و چروک است. ولی بوتاکس مو چیست؟ موهای سرتان درست مانند پوست، با افزایش سن الاستیته و پُری خود را از دست می‌دهند. اینجاست که اهمیت محصولات بوتاکس مو آشکار می‌شود. این محصولات می‌توانند موهایتان را پُر و صاف کنند و از وزی آن بکاهند. با مطالعه این مقاله تا انتها همه چیز درباره بوتاکس مو را خواهید فهمید.

نحوه بوتاکس مو چیست؟

در واقع بوتاکس مو موضعی (همانند بوتاکس صورت) حاوی سم بوتولینوم (botulinum toxin) نیست. بوتولینوم، ماده اصلی بوتاکس صورت، با فلج ساختن عضلات صورت، از روند پیری پوست جلوگیری کرده و تا حد زیادی چین و چروک صورت را کاهش می‌دهد.

سوال اینجاست چرا این محصولات را بوتاکس مو نام گذاری کرده‌اند؟ علت آن است که همانند بوتاکس صورت که با شل کردن ماهیچه‌های صورت، باعث پوست صاف و کم کردن چین و چروک می‌شود، بوتاکس مو هم با پر کردن هر فیبر تار مو به پُری و صافی آن کمک می‌کند.

پس به طور خلاصه در پاسخ به سوال طریقه بوتاکس مو چیست می‌توان گفت بوتاکس مو در واقع درمان عمیقی است که فیبرهای مو را با فیلری مانند کراتین می‌پوشاند. در این روش هر تار موی شکسته یا نازک با فیلری مانند کراتین پُر می‌شود و به این ترتیب هر تار مو پُرحجم و درخشان به نظر می‌رسد.

طربقه بوتاکس مو چیست

بهترین برند بوتاکس مو چیست؟

در پاسخ به این پرسش که «بهترین مارک بوتاکس مو چیست» باید بگوییم که مواد بوتاکس با توجه به نوع محصول با هم فرق دارند. برای مثال، L’Oreal Professional’s Fiberceutic از ترکیبی با نام اینترا-سیلان (Intra-Cylane) برای پُر کردن، منعطف و نرم کردن هر تار مو استفاده می‌کند. این ترکیب کمک می‌کند که موها پُرتر و نرم‌تر شوند.

یک محصول پرطرفدار دیگر، بوتاکس مو مجستیک (Majestic Hair Botox) است. این برند ادعا دارد که از ترکیب منحصربه‌فردی (که توسط این شرکت اختراع شده) برای پُر و صاف کردن مو استفاده می‌کند. در این محصول شاهد مواد زیر هستیم:

  • روغن خاویار
  • پپتید BONT-L
  • ویتامین B5
  • ویتامین‌های E
  • کلاژن پیچیده که قسمت درمانی بوتاکس را بر عهده دارد.

 

چه کسانی می‌توانند موهایشان را بوتاکس کنند؟

 

  • افرادی که پایین موهایشان به چند شاخه تقسیم شده است (دیگر راه‌های درمان موخوره را در مقاله دیگر ما بخوانید.)
  • موهای بسیار نازک که پُری و درخشندگی خود را از دست داده‌اند
  • موهای آسیب دیده
  • موهای وز
  • افرادی که تمایل دارند موهایشان صاف شود

در پاسخ به این پرسش که «آیا بوتاکس مو ضرر دارد» باید بگوییم که به طور کل، بوتاکس مو بر هر مدل و نوع مو، ایمن و بی‌خطر است.

چه کسانی می‌توانند از بوتاکس مو استفاده کنند

بوتاکس مو چگونه انجام می‌شود؟

برخلاف بوتاکس صورت، در بوتاکس مو موضعی از هیچ تزریقی استفاده نمی‌شود. در واقع بوتاکس مو موضعی نرم‌کننده‌ای است که مستقیما روی تارهای مو اعمال می‌شود. می‌توانید برای بوتاکس مو به آرایشگاه بروید یا با تهیه مواد، بوتاکس مو در منزل را انجام دهید.

این روش درمانی با یک شامپو آغاز می‌شود که کوتیکول‌های موهایتان را باز کرده و تارهای مو را برای مواد بوتاکس آماده می‌کند. سپس بوتاکس مو به هر تار مو اعمال می‌شود. بعد از اعمال بوتاکس، باید موها از ریشه تا انتهای ساقه ماساژ داده شوند. مواد بوتاکس باید بین 20 تا 90 دقیقه (بسته به شرایط و میزان آسیب دیدگی مو) روی موهایتان باقی بماند.

برخی از آرایشگران ترجیح می‌دهند قبل از خشک کردن مو و صاف کردن آن با اتو مو، موها را آبکشی کنند. برخی دیگر هم ترجیح می‌دهند که مواد بوتاکس روی موهایتان باقی بماند و پس از گذشت 20 تا 90 دقیقه، موها را خشک کرده و سپس با اتو مو، آن‌ها را صاف می‌کنند. این دسته عقیده دارند با این روش، مواد بوتاکس بهتر به عمق تارهای مو فرو می‌رود.

نتیجه درمانی بوتاکس مو بلافاصله پس از خشک کردن موها قابل مشاهده است.

هزینه بوتاکس مو در آرایشگاه

در پاسخ به این پرسش «هزینه بوتاکس مو چه قدر است» باید گفت که به طور کل هزینه بوتاکس رنجی بین 150 تا 300 دلار به بالا در ایالات متحده آمریکا دارد. این هزینه بستگی به این دارد که آیا شما مواد بوتاکس را خریداری کرده و خود به تنهایی طریقه بوتاکس مو در خانه را انجام می‌دهید و یا آنکه برای انجام اینکار به آرایشگاه‌‌ها یا سالن‌ها مراجعه می‌کنید.

البته هزینه بوتاکس، تا حد زیادی به جغرافیای محل زندگی‌تان و البته اندازه و جنس موهای‌تان بستگی دارد. اگر قصد دارید در سالن‌ها بوتاکس مو انجام دهید، از قبل درباره هزینه آن سوال کنید.

آموزش بوتاکس کردن موها

اما سوال اصلی اینجاست که بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می‌ شود؟ همانطور که پیش‌تر گفتیم بوتاکس مو، موادی شبیه نرم‌کننده است که مستقیم به تارهای مو اعمال می‌شود و در حال حاضر یک روش درمانی بسیار پرطرفدار است که می‌توان آن را در منزل و به تنهایی انجام داد یا برای انجام آن به سالن‌های آرایشی معتبر مراجعه کرد. بدیهی است هر چقدر کیفیت ترکیبات به کار رفته در بوتاکس مو بهتر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت.

برای به دست آوردن نتیجه بهتر، پیشنهاد می‌کنیم به یک سالن معتبر مراجعه کرده و از آرایشگرتان درخواست کنید که با توجه به شرایط موهایتان، چه پیشنهادی برایتان دارد.

استایلیست‌های مو معمولا محصولاتشان را از مکان‌های مختلف می‌خرند، به همین دلیل بهتر از هر کس دیگری درباره بهترین مارک بوتاکس مو و ارائه دهندگان معتبر می‌دانند.

بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می‌شود

نرم‌تر کردن مو و درخشندگی مو چیزی است که بوتاکس مو ارائه می‌دهد.

اولین گام در روش بوتاکس مو موضعی، تمیز کردن حرفه‌ای موها به کمک شامپوهای مخصوص است. سپس باید موها را قسمت‌بندی کرد و هر قسمت از تارهای مو را به مواد بوتاکس آغشته کرد.

گرچه زمان گذاشتن این مواد روی مو، بین 20 تا 90 دقیقه است ولی معمولا استایلیست‌ها تنها 45 دقیقه به مواد بوتاکس اجازه می‌دهند تا روی موها باقی بماند. پس از آنکه مواد بوتاکس جذب تارهای مو شد، باید با شامپوهای بدون سولفات موها را شست (بهترین شامپو بدون سولفات را در مقاله دیگری معرفی کرده‌ایم). البته بعضی استایلیست‌ها با توجه به نوع موی مشتری، از شستن مو خودداری کرده و با همان مواد، موها را خشک و صاف می‌کنند.

آموزش بوتاکس مو در خانه

در این بخش قصد داریم تا طرز استفاده از بوتاکس مو در خانه را به صورت گام به گام شرح دهیم:

مراحل بوتاکس مو در منزل

گام اول:

در اولین مرحله باید با شامپوی مناسب موهای خود را بشویید. در برخی از پک‌های بوتاکس مو، شامپوهای مخصوصی برای این کار وجود دارد.

گام دوم:

آب موهایتان را ابتدا به کمک حوله و سپس با سشوار تا جایی که ممکن است بگیرید. بهتر است باد سشوار ملایم باشد.

گام سوم:

با توجه به حجم و قد موهایتان، میزان کافی از مواد لازم برای بوتاکس مو را در داخل یک ظرف ریخته و آن را با آب گرم مخلوط کنید؛ طوری‌که محلول حالت چسبناک و خامه‌ای داشته باشد.

گام چهارم:

این مرحله، اساسی‌ترین مرحله بوتاکس مو است. برای این کار موهایتان را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید و با کمک فرچه مو از پشت سر مواد بوتاکس را به ریشه و تا انتهای ساقه بمالید. این کار را با دقت بسیار انجام دهید. باید تمام تار موهای شما به این مواد بوتاکس آغشته شود. سعی کنید تا جایی‌که برایتان مقدور است پوست سرتان به مواد بوتاکس آغشته نشود.

سپس یک کلاه رنگ روی موهایتان قرار داده و به مدت 10 دقیقه با سشوار موهایتان را حرارت دهید.

اجازه دهید به مدت 45 دقیقه مواد بر روی موهایتان باقی بماند. اگر شدت آسیب دیدگی موهایتان بسیار است یا موهای مجعد یا فری دارید، اجازه دهید مواد بوتاکس به مدت بیشتری روی موهایتان باقی بماند.

گام پنجم:

دراین مرحله باید موهایتان را آبکشی کنید و با کمک سشوار رطوبت موهایتان را بگیرید.

گام ششم:

در این مرحله، باید موهایتان را اتو بکشید. زیرا حرارت اتو باعث نفوذ بهتر مواد بوتاکس به درون تارهای موی شما می‌شود. بهتر است برای این منظور، حرارت اتو روی 210 تا 230 درجه تنظیم شده باشد.

اگر موهایتان سفید یا نازک است، درجه حرارت اتو را روی 180 درجه تنظیم کنید. علت نازک شدن مو و درمان‌های خانگی را از مقاله دیگرمان بخوانید.

مراحل بوتاکس مو

ایا بوتاکس مو را صاف میکند؟

«بوتاکس مو چیست و آیا باعث صافی مو می‌شود». این پرسشی که به کرات از ما پرسیده می‌شود.

بافت طبیعی مو پس از بوتاکس، به شکل قابل توجهی بهبود یافته و حالت بهتری به خود می‌گیرد. همین مساله باعث برق طبیعی و درخشندگی تارهای موی شما خواهد شد.

بنابراین اگر حالت طبیعی موی شما صاف است، پس از بوتاکس مو شاهد درخشندگی و لطافت بیشتر آن خواهید بود. اگر موهای زبر و فری دارید، پس از بوتاکس مو مشاهده خواهید کرد که زبری موهای شما کاملا از بین می‌رود.

به طور کلی، بوتاکس مو با پُر کردن فولیکول‌های مو، تارهای مو را سنگین می‌کنند و در نتیجه موها صاف‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسند.

مراقبت های بعد از بوتاکس مو

معمولا مدت ماندگاری بوتاکس مو بین دو تا چهار ماه است. البته باید گفت که زمان دقیق ماندگاری در هر شخصی متفاوت است. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید از شامپوهای کم سولفات یا بدون سولفات بعد از اعمال بوتاکس مو استفاده کنید. با این کار نتیجه به مدت طولانی‌تری حفظ می‌شود.

آیا بوتاکس مو ضرر دارد؟

به طور کلی، محصولات بوتاکس مو، محصولاتی ایمنی برای استفاده هستند. ولی همچون دیگر روش‌های درمانی مو، می‌تواند عوارضی مانند خارش پوست سر یا واکنش‌های حساسیتی به دنبال داشته باشد.

به همین دلیل اکیدا پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید مواد بوتاکس مو، کمترین تماس ممکن با پوست شما را داشته باشد.

بوتاکس مو بهتر است یا کراتین؟

کراتینه کردن مو یک روش شیمیایی است که اغلب حاوی فرمالدهید است. فرمالدهید برای قفل کردن یا فریز کردن تارهای مو استفاده می‌شود تا بتواند آن‌ها را صاف کند. اما فرمالدهید استفاده شده در مواد کراتینه، نگران کننده است زیرا فرمالدهید یک ماده سرطان‌زاست و متاسفانه اثرات آن به مدت طولانی در بدن باقی می‌ماند.

از طرف دیگر، هزینه خرید مواد کراتینه در مقایسه با بوتاکس مو کمتر است. معمولا هزینه خرید مواد کراتینه چیزی بین 70 تا 100 دلار است. در سالن‌های آرایشی ایالات متحده، برای کراتینه کردن مو، هزینه‌ای معادل 150 دلار به بالا از مشتری دریافت می‌شود.

حال سوال اساسی اینجاست که بوتاکس مو چیست و آیا بهتر از کراتینه کردن مو است؟ بوتاکس مو موضعی یک روش درمانی و عمقی برای نرم‌ کردن، صافی و درخشان کردن موهای سر است که در ترکیباتش از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود. شاید از خود بپرسید مواد بوتاکس مو چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که ترکیبات و مواد بوتاکس مو بیشتر طبیعی است و حاوی فرمالدهید یا پارابن نیست.

بوتاکس مو بهتر است یا کراتین

بوتاکس مو بهتر است یا اولاپلکس؟

سوال دیگری که بسیار به آن بر می‌خوریم این است که اولاپلکس درمانی و بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو و اولاپلکس تراپی دو روش متداول درمانی برای صاف کردن، استحکام بخشیدن، درخشندگی و سلامت تارهای مو هستند. گرچه نتیجه کار هر دو شباهت‌های زیادی با هم دارند ولی در حقیقت این دو روش، تفاوت‌های اساسی با هم دارند.

بوتاکس مو روشی است که برای جوانسازی پوست و ترمیم تارهای مویی به کار می‌رود که پس از رنگ کردن، استفاده از وسایل شیمیایی یا حرارتی به شدت آسیب دیده‌اند. بوتاکس مو یک حالت‌دهنده عمیق مو است که با از بین بردن زبری مو، باعث صاف شدن و درخشندگی آن‌ها می‌شود. همچنین در احیا کردن موهای خشک و نازک عالی عمل می‌کند.

اولاپلکس تراپی، برای محافظت از مو در برابر آسیب دیدگی هنگام رنگ کردن و یا استفاده از وسایل حرارتی است که باعث می‌شود موهایتان محکم‌تر، سالم‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

در واقع در اولاپلکس، پیوندهای دی سولفیدی مو که در اثر استفاده از رنگ‌های شیمیایی، دکلره کردن یا حرارت شدید شکسته شده‌اند، مجددا به هم پیوند می‌زند و همین امر سبب استحکام بافت مو می‌شود. نتیجه کار، داشتن موهای قوی‌تر و حجیم‌تر است.

از معایب این روش این است که زمان رنگ‌پذیری مو را افزایش می‌دهد و از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در ترکیباتش از هیچ چربی استفاده نشده، بنابراین باعث چرب شدن موها و پوست سرتان نمی‌شود.
  • می‌توانید با خیال راحت‌تر موهایتان را روشن‌ کنید.
  • دکلره برای مدت بیشتری روی موهایتان باقی می‌ماند.

همانطور که در بالا گفتیم هدف این دو محصول باهم فرق دارد؛ برای ترمیم موهای آسیب دیده‌ باید حتما از بوتاکس مو استفاده کنید و اگر قصد دارید از موهایتان در برابر دکلره، رنگ مو و یا آسیب ناشی از وسایل حرارتی محافظت کنید، اولاپلاکس گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

تزریق یا بوتاکس موضعی؟

به طور کلی، دو نوع بوتاکس مو وجود دارد. یکی بوتاکس موی موضعی است که برای پُر کردن موهای آسیب دیده طراحی شده و باعث سالم‌تر و درخشان‌تر تارهای مو می‌شوند. در این روش، هیچ تزریقی صورت نمی‌گیرد.

در روش دوم، تزریق بوتاکس به پوست کف سرتان است. این روش، مورد تائید FDA است. این نوع بوتاکس، حاوی سم بوتولینوم (که سبب فلج عضلانی می‌شود)، است. معمولا از این سم، در مقدار کم، توسط پزشکان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا می‌تواند باعث کاهش تعرق، سردردهای میگرنی، تنبلی چشم و مشکلات بلعیدن شود. از این سم برای اهداف آرایشی هم بسیار استفاده می‌شود.

افرادی که تزریق بوتاکس مو را انجام داده‌اند، می‌توانند زمان طولانی موهایشان را نشویند. گفته می‌شود تزریق بوتاکس مو باعث تقویت رشد موی سر می‌شود؛ ولی این ادعا تاکنون اثبات نشده است.

تزریق بوتاکس مو چیست

مزایای بوتاکس مو چیست؟

در بوتاکس مو از مولفه‌های اسیدی استفاده می‌شود که استفاده از آن‌ها هیچ خطری ندارد. در ترکیبات بوتاکس مو از مواد شیمیایی که در انواع روش‌های درمانی کراتینه مو مشاهده می‌شود، خبری نیست.

بعلاوه، هیچ فرمالدهید یا پارابنی در ترکیبات بوتاکس مو استفاده نمی‌شود. بوتاکس مو نمی‌تواند به موهایتان آسیبی وارد کنند.

شایان ذکر است این روش درمانی از شما در برابر شوره سر، پسوریازیس و دیگر مشکلات پوست کف سر محافظت می‌کند. بوتاکس مو همچنین باعث کاهش ریزش مو می‌شود.

یکی دیگر از فواید بوتاکس مو، تقویت ساختار تارهای مو است. بزرگ‌ترین علت کاهش کراتین تارهای مو، استفاده مکرر از وسایل حرارتی است که این روزها خانم‌ها تقریبا هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. این وسایل از آنجا که تمامی رطوبت تارهای مو را از بین می‌برند، باعث آسیب بسیار به تارهای مو می‌شوند. بوتاکس مو با تقویت ساختار مو، تا حد زیادی آسیب ناشی از این وسایل را به حداقل می‌رساند. دیگر خواص بوتاکس مو چیست؟

  • بهبود حالت ارتجاعی مو
  • استفاده کمتر از اتو مو
  • حفظ رطوبت مو به مدت بیشتر
  • خداحافظی با موخوره
  • درخشندگی بیشتر مو و کاهش شکنندگی آن
  • افزایش اعتماد به نفس
  • نیاز به مصرف کمتر نرم کننده
  • صرفه جویی در زمان

مزایای بوتاکس کردن موها

عوارض بوتاکس موها

اما عوارض بوتاکس مو چیست؟ گرچه بوتاکس مو برای ضخیم شدن تارهای مو و بهبود ظاهری آن استفاده می‌شود، ولی گاهی اوقات نتیجه عکس دارد. به همین دلیل، بیشتر استایلیست‌ها استفاده از بوتاکس مو بیشتر از سه یا چهار بار در سال را توصیه نمی‌کنند. زیرا ممکن است باعث آسیب بیشتر به تارهای مو شود و آن‌ها را مات، کدر و نازک و شکننده کند.

همچنین این احتمال را همیشه در نظر بگیرید که علی رغم هزینه بسیاری که صرف کردید، ممکن است این روش روی موهایتان آن طور که مدنظرتان بود، جواب ندهد.

تزریق بوتاکس به پوست سر، یک روش درمانی کوتاه مدت برای موهای چرب یا وز است. در نهایت، بدن شما مواد بوتاکس را در داخل سیستم خود جذب می‌کند. در نتیجه، پس از گذشت دو یا سه ماه پس از تزریق بوتاکس اولیه، اثر کمتری را مشاهده خواهید کرد.

تزریق بوتاکس مو، روش درمانی بسیار گرانی است. در ایالات متحده، هزینه این روش درمانی بالای 1000 دلار است.

در ادامه به دیگر معایب بوتاکس مو اشاره می‌کنیم:

  • هزینه بالا: همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، هر چه کیفیت مواد بوتاکس مو بهتر باشد، هزینه هم بالاتر می‌رود. و اگر می‌خواهید نتیجه 100% بگیرید، باید به یک متخصص مراجعه کنید که طبیعتا در قیمت تاثیرگذار است.
  • تغییر رنگ مو: اگر موهایتان رنگ شده باشد، بوتاکس کردن مو می‌تواند باعث تغییر رنگ مو شود. البته تغییر پایه رنگ مو چندان چشم‌گیر نخواهد بود ولی بعد از بوتاکس متوجه تفاوت اندکی در رنگ موهایتان خواهید شد.

 

حتما بخوانید: همه چیز در مورد پروتئین تراپی مو و تاثیر آن برای موخوره

چند روز بعد از بوتاکس می توان موها را رنگ کرد؟

یکی از سوالات مهم این است که چند روز بعد از بوتاکس میتوان مو رنگ کرد. به طور کلی بعد از بوتاکس باید دو هفته صبر کنید و سپس موهایتان را رنگ کنید (پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب رنگ مو از مقاله دیگر ما کمک بگیرید).

ولی چرا باید دو هفته صبر کرد. علت آن است که بوتاکس مو یک لایه محافظی از پروتئین روی موهایتان ایجاد می‌کند. این لایه سبب از بین بردن وزی، خشکی و شکنندگی موهایتان می‌شود. به همین دلیل است که طی دو هفته اول پس از بوتاکس مو نباید موها را رنگ کرد زیرا باعث اتلاف وقت و هزینه‌ای می‌شود که صرف کرده‌اید.

در این دو هفته، پروتئین کراتین حسابی به خورد موها می‌رود و پس از آن می‌توانید موهایتان را رنگ کنید. ولی اگر به این توصیه عمل نکنید تنها سختی و سنگینی را به تارهای موی خود تحمیل کرده‌اید. پس از این مدت، اگر موهایتان را رنگ کنید، مشاهده خواهید کرد که رنگ مو با کراتین مواد بوتاکس ترکیب شده و ظاهری طبیعی‌تر و با ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

رنگ کردن بعد از بوتاکس

 

حتما بخوانید: همه چیز در مورد پی آر پی کردن مو و تاثیر آن برای سلامت مو

نانو بوتاکس مو چیست؟

نانو بوتاکس مو، درمان مو براساس فرمولاسیون غنی از پروتئین است که باعث از بین بردن نقص‌های هر تار مو با کمک ترکیبات فعال می‌شود.

نانو بوتاکس مو ترکیبی از پروتئین، روغن خاویار، کلاژن، ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها، اسیدهای طبیعی و مواد ترمیم کننده است که با پر کردن تمامی منافذ ساقه مو، مانع از بازگشت آن‌ها به همان حالت آسیب دیده سابق می‌شود.

به عبارت دیگر، نانو بوتاکس مو از درون موها را ترمیم می‌کند و علاوه بر آبرسانی تارهای مو، باعث حفظ رطوبت موهای خشک و پژمرده می‌شود.

پس از استفاده از نانو بوتاکس مو شاهد موهایی نرم‌تر، بدون هیچ زبری و آسیبی خواهید بود. نانو بوتاکس مو از وارد شدن آسیب بیشتر به ساقه مو جلوگیری می‌کند.

کلام آخر

اگر به دنبال راه‌حلی برای صاف کردن موهایتان هستید و تمایل دارید موهایتان پُرتر و درخشان‌تر به نظر برسند، بوتاکس مو بهترین گزینه برای شماست.

گرچه برای بوتاکس مو، مجبورید چند میلیون تومان خرج کنید، ولی در بیشتر موارد ارزش پولی که هزینه می‌شود را، دارد.

ضمنا توصیه می‌کنیم برای گرفتن نتیجه بهتر، حتما به یک سالن معتبر آرایشی مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره بوتاکس مو


بوتاکس مو با مواد طبیعی چیست؟

بوتاکس مو با مواد طبیعی روشی برای تقویت و استحکام تارهای مو با کمک آمپول پروتئین، کراتین، مواد معدنی، اسید هیالورنیک و اسید آمینه‌های ضروری است که به صورت عمقی باعث آبرسانی ساقه مو شده و در نتیجه از خشکی مو در برابر حرارت جلوگیری می‌کند.

آیا رنگ مو بعد از بوتاکس مو مشکلی دارد؟

به طور کلی بوتاکس مو، هیچ گونه اثر مضری بر رنگ مو ندارد و حتی باعث می‌شود رنگ موهایتان طبیعی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. البته باید رنگ مو را دو هفته پس از بوتاکس مو انجام داد.

مراقبت‌های بعد از انجام بوتاکس مو در خانه چیست؟

تا 72 ساعت بعد از انجام بوتاکس مو، اجازه شستن موهایتان را ندارید. برای شست‌وشوی موهایتان حتما باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

بوتاکس سرد مو چیست؟

بوتاکس سرد مو، همان بوتاکس مو موضعی است که بدون تزریق و به طور مستقیم (درست مانند نرم‌کننده) روی موها اعمال می‌شود. بوتاکس سرد مو روشی برای احیای موهای آسیب دیده در منزل است. قدرت احیا کنندگی این روش، به کیفیت مواد بوتاکس بستگی دارد.