طراحی ناخن عروس

Table of Contents

مسلما مراسم عروسی برای هر خانمی بسیار با اهمیت است و دلیل آن این است که توجه تمام افراد به عروس و نحوه لباس ها و آرایش او است؛ از جمله آرایش لباس، مدل مو ها، صورت و ناخن عروس. زیبا بودن در شب عروسی خیلی با اهمیت است. یکی از مهم ترین قسمت‌های آرایش عروس ها که به آن بسیار توجه می کنند، طراحی ناخن عروس است که می توان مدل‌ها و دیزاین های متفاوتی را روی ناخن های عروس ها انجام داد. همه عروس خانم ها آرزو دارند که دست هایشان در زیباترین حالت ممکن در شب عروسی باشد و ناخن هایشان به زیبایی الماس بدرخشد. پس برای طراحی ناخن در این شب خاص چه باید کرد؟

دیزاین ناخن عروس به بهترین شکل ممکن

انتخاب یک مدل ناخن عروس جدید و زیبا می‌تواند عروس را چندین برابر دلفریب تر کند. امروزه انواع و اقسام طرح های ناخن عروس با اشکال بسیار متفاوت وجود دارد که مناسب هر سلیقه و هر فشنی است و عروس ‌خانم ها به راحتی می توانند مدل دلخواه خودشان را با ایده‌ های نو و زیباتری پیدا کنند.

مراسم های عروسی بسیار با اهمیت و شب های خاطره انگیزی برای هر کسی هستند. در نتیجه عروس ‌ها می خواهند در این شب جذاب تر به چشم بیایند. به همین علت برای تمامی مراحل عروسی از مدت ها قبل شروع به برنامه ریزی می کنند. که آرایش دست ها و طراحی ناخن هایشان یکی از این موارد است. دستان عروس ها باید در روز خاصشان، جلب توجه کند.

طراحی ناخن عروس

بهترین رنگ لاک ناخن برای عروس چه رنگی است؟

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید تنها رنگ لاک های سفید کلاسیک و صورتی روشن مناسب مدل لاک ناخن برای عروس هستند؟

اگر بله، جا دارد به شما بگوییم که کاملا در اشتباهید. امروزه دست عروس ها برای انتخاب رنگ لاک در طراحی ناخن های عروس شان کاملا باز است. در مدل های طراحی ناخن عروس از رنگ های ملایم و کلاسیک گرفته تا رنگ های جیغ و پررنگ، همگی دیده می شوند و بسیار پر طرفدارند.

رنگ لاک عروس

چه زمانی از کدام رنگ لاک برای طراحی ناخن عروس استفاده کنیم؟

اگر استایل شما برای شب عروسیتان سنتی و مرسوم است، بهتر است از رنگ های ملایم یا روشن مانند سفید، طلایی یا صورتی روشن در طراحی ناخن عروس استفاده کنید ولی اگر کانسپت شما مدرن است، می توانید از تناژ های پررنگ و جیغ مثل قرمز یا جگری، و خانواده ی این رنگ ها برای طراحی ناخن استفاده کنید.

ناخن مصنوعی سفید عروس بسیار پرطرفدار است.

لاک سفید ناخن عروس

رنگ قرمز در طراحی ناخن برای عروس هم طرفداران زیادی دارد.

رنگ قرمز در طراحی ناخن برای عروس

رنگ آبی هم از جمله رنگ هایی است که اخیرا برای طراحی ناخن عروس مد شده است.

رنگ آبی برای لاک عروس

اگر شما از جمله افراد جسوری هستید که به دنبال روش های جدید و متفاوت برای طراحی ناخن می گردند، ما به شما استفاده از رنگ های تیره تر مانند رنگ خاکستری یا مشکی را پیشنهاد می کنیم. این رنگ ها در برابر سفیدی لباس شما بسیار چشمگیر به نظر خواهند رسید.

ما به شما اطمینان می دهیم که هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ لاک برای طراحی ناخن عروس نخواهید داشت و با فراغ بال می توانید هر رنگی را که دوست دارید استفاده کنید. به ویژه طرح های ناخن بهاری که برای روز عروسی بسیار مناسب هستند

انتخاب مدل سوهان زدن ناخن برای عروس

برای داشتن ناخن هایی زیبا اول باید آن ها را به زیبایی سوهان زد. سوهان ناخن متناسب با نوع ناخن های شما می‌تواند حتی ناخن‌های کوتاه را نیز زیبا و فریبنده کند و طراحی ناخن را زیباتر از قبل نشان دهد.

سوهان زدن ناخن عروس

بنابراین حتما قبل از طراحی ناخن عروس، باید ناخن‌ها را سوهان بزنید. ناخن‌ها بر اساس شکل کلی به پنج دسته تقسیم می شوند:

  • ناخن شکل بیضی
  • ناخن بادامی
  • ناخن مربعی
  • ناخن گرد
  • ناخن تیز یا بالرینی

زیبایی طراحی ناخن‌ های عروس به نوع سوهان کشیدن آن هم بسیار مرتبط است. حتما قبل از طراحی ناخن های عروس تان با آرایشگر خود صحبت کنید و زیباترین ناخن عروس 2021 و 2022 را که به فرم انگشت های شما می آید، انتخاب کنید.

انتخاب بهترین نوع  ناخن برای فرم های مخلتف انگشتان دست بسیار مهم است و نباید از آن چشم پوشی کرد. در ادامه با رایج ترین شکل های ناخن بر اساس نوع سوهان زدن آشنا می شوید.

1. ناخن های بادامی شکل

ناخن های بادامی شکل نوک گرد و طرف های باریکی دارند و هرچه به سمت انتها می روند، لبه ها باریک تر می شوند. این نوع طراحی ناخن روی ناخن های کوتاه به خوبی در نمی آید، ولی برای ناخن عروس بلند بسیار زیبا می شود. مدل ناخن بادامی به دلیل داشتن شکل کشیده، به طور طبیعی برای ناخن بلند و باریک مناسب است. ناخن های بادامی به لاغر نشان دادن انگشتان پهن هم کمک می کنند. بنابراین این شکل، برای ایده طراحی ناخن عروس کوتاه و تپل مناسب است.

ناخن های بادامی شکل

2. مدل ناخن گرد

مدل ناخن گرد برای آن دسته از افرادی مناسب است که می خواهند انگشتانشان بلند تر دیده شوند ولی در عین حال، ناخن های کوتاه را هم دوست دارند. ناخن های گرد، طول کوتاه تری نسبت به سایر اشکال ناخن ها دارند و دارای لبه های خمیده ای هستند. این نوع از شکل و طراحی ناخن برای کشیده تر نشان دادن انگشتان کوتاه و پهن مناسب اند. اگر وقت کافی برای نگهداری از ناخن هایتان ندارید، می توانید از ناخن های شکل گرد به راحتی در منزل نگه داری کنید.

یک نوع مدل و طراحی ناخن گرد را که در عین زیبایی، نگه داری بسیار راحتی هم دارد، در تصویر زیر می بینید:

طراحی ناخن گرد

3.  مدل طراحی ناخن مربعی شکل

مدل های طراحی ناخن مربعی شکل مناسب ناخن های کوتاه هستند. این نوع ناخن ها لبه های صافی دارند که شبیه یک مربع است. طراحی ناخن مربعی برای افرادی که انگشتان بلند و باریکی دارند مناسب تر است. این مدل را برای کاشت ناخن کوتاه عروس در نظر داشته باشید. 

ناخن مربعی شکل

4. ناخن های شکل بالرین یا تابوتی

اگر ناخن های بلند دوست دارید یا بستر ناخن های باریکی دارید، شکل تابوتی مناسب شماست. این شکل ناخن به دلیل شباهتش به کفش باله، مدل بالرینی نامیده شده و بلند و باریک است. تنها ایرادی که این شکل طراحی ناخن برای عروس دارد این است که اگر ناخن های بلند و محکمی ندارید، بهتر است آن را امتحان نکنید، چون به راحتی می شکند.

ناخن های شکل بالرین یا تابوتی

5. ناخن های بیضی شکل

طراحی ناخن های بیضی شکل برای هر نوع انگشتی مناسب هستند و انگشتان را بلندتر نشان می دهند. برای بهتر شدن مدل بیضی باید اول دو ضلع ناخن را به صورت موازی سوهان بکشید و بعد آن را زاویه دار کنید. در واقع مدل ناخن های با شکل  بیضی مناسب هر نوع ناخنی هستند.

ناخن های بیضی شکل

طراحی کاشت ناخن برای عروس

کاشت ناخن عروس یکی از روش‌ های بسیار پرطرفدار است. این روش برای عروس خانم هایی که ناخن های کوتاهی دارند بسیار مناسب است. کاشت ناخن مناسب عروس تقریبا یک روش دائمی است و از نوع ساده آن شروع می شود و تا کاشت و طراحی ناخن پای عروس هم ادامه دارد. اگر نگران این هستید که در شب عروسی ناخن‌هایتان خراب شود و یا چسبشان کنده شود، می توانید از این روش استفاده کنید. این روش طراحی ناخن تقریبا دائمی است و دوام بالایی هم دارد.

برای کاشت ناخن مخصوص عروس می توانید بر اساس بودجه تان به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید و از جدیدترین متدهای آن استفاده کنید. البته قبل از انتخاب سالن برای کاشت و طراحی ناخن عروس حتما به کیفیت کار و سابقه ی سالن مورد نظر توجه کنید و قبل از عقد قرار داد حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. برای یادگیری نحوه انواع کاشت ناخن و مدل کاشت ناخن عروس جدید حتما مقاله دیگر ما را در این باره مطالعه کنید.

کاشت ناخن عروس

ایده های خلاقانه برای طراحی ناخن عروس

حال در این قسمت از مقاله می خواهیم تا انواع مدل تزیین ناخن عروس را با هم ببینیم. اگر شما هم نمی دانید لاک عروس چه رنگی باشد ادامه این مطلب را حتما بخوانید. 

طرح لاک عروس با رنگ قرمز

طراحی ناخن با رنگ قرمز برای عروس خانم ها می تواند بسیار جذاب و شیک باشد. رنگ لاک قرمز برای ناخن های عروس چه ساده باشد و چه دارای طرح های خلاقانه، بسیار دلفریب و چشم نواز است. استفاده از رنگ لاک قرمز در طراحی ناخن می تواند تمامی توجه ها را به سمت شما معطوف کند.

قبل از استفاده از لاک قرمز برای ناخن های عروس باید سطح ناخن‌ها، صاف و صیقلی باشد و بعد از زدن لاک قرمز توسط دوش آب گرم به ناخن ها شوک وارد کنید. این کار به این دلیل است که رنگ لاک طراحی ناخن شما تثبیت می‌شود و درخشندگی آن چندین برابر می شود.

طرح لاک عروس با رنگ قرمز

طراحی فرنچ برای ناخن عروس

بهترین ایده طراحی ناخن عروس، فرنچ کردن آن است. طراحی ناخن عروس فرنچ بسیار متنوع است و می‌تواند به شکل های:

  • طراحی فرنچ ناخن عروس با نگین
  • طراحی فرنچ ناخن عروس با نوار
  • طراحی فرنچ ناخن عروس با اکلیل و…

باشد.

طراحی ناخن عروس با نگین یک طراحی بسیار زیبا و خانمانه است. در عین این که ساده است ولی زیبایی خاصی هم دارد. فرنچ ناخن به دلیل رنگ سفید لباس عروس و هماهنگی با آن بسیار پر طرفدار است و اگر که به این طراحی ناخن نگین، گل، اکلیل و… هم اضافه شود، جذاب تر می شود.

مدل فرنچ نقره ای برای طراحی ناخن عروس

برای این نوع مدل طراحی ناخن قسمت بالای ناخن ها را فرنچ می کنند و از رنگ سفید ساده یا طوسی روشن برای لاک بستر آن استفاده می کنند. در طراحی ناخن عروس با فرنچ نقره ایی، جذابیت خاصی همزمان با سادگی تکمیل کننده ای این طراحی ناخن برای عروس است. استفاده از این مدل ناخن عروس و همخوانی آن با حلقه ی عروس مخصوصاً اگر حلقه سفید یا نقره ای باشد، درخشش خاصی به دست های عروس می بخشد.

طراحی فرنچ برای ناخن عروس

فرنچ کلاسیک

مدل های طراحی ناخن عروس به شیوه ی فرنچ های کلاسیک هیچ زمانی از مد نمی افتند و همیشه جزو بهترین گزینه ها برای عروس های زیباپسند هستند. در استفاده از این نوع طراحی ناخن اگر ناخن های سالمی دارید، حتی می توانید از رنگ بیس هم استفاده نکنید. ولی اگر می خواهید جلوه طراحی ناخن هایتان در روز عروسی بیشتر باشد، بهتر است از رنگ صورتی ملایم یا رنگ هایی با تم هلویی، همراه با فرنچ سفید استفاده کنید.

طراحی ناخن عروس به شیوه ی فرنچ های کلاسیک

ترکیب گل و نگین برای طراحی ناخن عروس

طراحی گل برای ناخن های عروس یکی از روش های مدل لاک عروس است که بهتر است خیلی در استفاده از آن زیاده روی نکنید. بهتر است از طراحی گل فقط روی یکی از ناخن های عروس استفاده شود. ترکیب کمی نگین هم می تواند جذابیت بیشتری به این طراحی برای ناخن های عروس ببخشد.

ترکیب گل و نگین برای طراحی ناخن عروس

ترکیب گل و نگین برای طراحی ناخن عروس

رنگ هلویی با کمی اکلیل

رنگ صورتی به همراه اکلیل و نگین جلوه بی نظیری بر دست های شما روز عروسیتان ایجاد می کند.

لاک رنگ هلویی با کمی اکلیل برای عروس

لاک رنگ هلویی با کمی اکلیل برای عروس

لاک قرمز در طراحی ناخن عروس

رنگ قرمز در لاک ها، همیشه جزو رنگ های مورد توجه بوده است. استفاده از رنگ قرمز در کنار فرنچ می تواند یک انتخاب خلاقانه باشد به این دلیل که کمتر این ترکیب را در دستان کسی دیده ایم.

لاک قرمز برای عروس

لاک آبی در طراحی ناخن عروس

استفاده از رنگ لاک آبی همان طور که در بالا گفتیم یک انتخاب جسورانه است و جلوه ی بسیار زیادی در طراحی ناخن  عروس دارد. به ویژه می توانید از این رنگ لاک زمستانی در فصل سرد سال استفاده کنید.

لاک آبی در طراحی ناخن عروس

مدل های سه بعدی در طراحی ناخن عروس

با استفاده از طراحی سه بعدی ناخن های عروس دست هایتان بسیار زیبا خواهند شد و جلوه ی بیشتری خواهند یافت.

مدل های سه بعدی در طراحی ناخن عروس

مدل آمبره برای طراحی ناخن عروس

دیزاین ناخن عروس با متد آمبره مناسب عروس خانم هایی است که به سادگی علاقه دارند. اگر یکی از ناخن ها را با تور یا گیپور طراحی  کنید، جذابیت بیشتری به آن می دهید.

مدل آمبره برای طراحی ناخن عروس

طراحی ناخن عروس با رنگ لاک طلایی

رنگ طلایی بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند در روز عروسی همانند الماس بدرخشند. می توانید روی ناخن های عروس به رنگ طلایی، برق ناخن هم بزنید تا درخشش آن دو چندان بشود.

طراحی ناخن عروس با رنگ لاک طلایی

 

طراحی اسم عروس و داماد بر روی ناخن

ممکن است تا به حال حتی به گوشتان هم نخورده باشد که می توان این کار را انجام داد. بله، طراحی اول اسم عروس و داماد بر روی ناخن جزو جدید ترند هاست که یک ایده ی بسیار جذاب و عالی است. برای این طراحی ناخن روی بیس اصلی با رنگی که خودش را به خوبی نشان دهد، می توان اول اسم عروس و داماد را بر روی ناخن طراحی کرد.

در این عکس ناخن عروس بر روی رنگ لاک صورتی ملایم با رنگ طلایی، این طرح ناخن عروس داماد را می بینید.

طراحی اسم عروس و داماد بر روی ناخن

 

یک طراحی ناخن عروس جدید و متفاوت

به نظر ما این طراحی ناخن می تواند در یک نظر تمام مفهموم را به بیننده برساند. اگر اهل ریسک کردن هستید و انتخاب های خلاقانه ای دارید، این طراحی ناخن برای عروس هم می تواند انتخاب خوبی باشد.

یک طراحی ناخن عروس جدید و متفاوت

 

طراحی اکلیلی و شاین

طراحی ناخن های الکلیلی و درخشان و خیره کننده می تواند حلقه ازدواج تان را بیشتر نشان دهد. اگر حلقه ی شما نقره ای و یا سفید است، از رنگ نقره ای برای طراحی ناخن انگشت حلقه استفاده کنید، و اگر حلقه ی شما طلایی رنگ است، از رنگ اکلیل طلایی روی انگشت حلقه استفاده کنید تا جلوه ی بیشتری به حلقه ی ازدواجتان بدهید.

طرح شاین برای ناخن عروس

ناخن های طبیعی

ناخن های طبیعی در روز عروسی مناسب افراد ساده پسند است. از قبل مطمئن باشید که ناخن هایتان تمیز و مرتب اند. آن ها  را سوهان بکشید و یک اندازه و یک شکل در بیاورید و به کمک برق ناخن به آن ها جلوه بدهید، تا کمی درخشان تر بشوند.

ناخن های طبیعی

آموزش طراح ناخن عروس در منزل

در ادامه می آموزید چطور خودتان در خانه ناخن ها را در روز عروسی تان طراحی کنید. پیش از مطالعه این بخش توصیه می کنیم نحوه لاک زدن ناخن به صورت حرفه ای را از این مقاله بیاموزید.

مدل اول: طراحی سه بعدی ناخن عروس

یکی از ایده های جذاب برای دیزاین ناخن عروس خانم ها، کشیدن طرح هایی با ژل سفید مخصوص طراحی است که کمی برچستگی داشته و تقریبا سه بعدی به نظر می رسند. نمونه ای از این طرح ناخن های عروس را در ویدیوی زیر می آموزید. این طرح ناخن عروس سفید تنها با داشتن موارد مورد نیاز و فقط با کمی تمرین به سادگی قابل اجراست:

مدل دوم: طراحی ناخن عروس با تور

با توجه به هزینه های بالای مراسم عروسی، بعضی ها ترجیح می دهند خودشان طراحی ناخن هایشان را برای روز عروسی انجام دهند. به همین علت ما یک طراحی ساده و زیبا را برای ناخن های عروس می خواهیم در این جا با هم یاد بگیریم.

طراحی ناخن عروس با تور

برای این طراحی ناخن در روز عروسی به این ترتیب عمل کنید:

  • بیس ناخن ها را با یک رنگ ملایم لاک بزنید.
  • صبر کنید تا بیس کار خشک شود.
  • یک توری نازک را روی ناخن ها بگذارید.
  • باوسیله ی لاک رنگ سفید روی توری را لاک بزنید.
  • توری را جدا کنید.
  • بگذارید تا لاک خشک شود.
  • سپس یک لایه براق کننده روی ناخن هایتان بکشید.

این مدل از قدیم الایام در طرح ناخن عروسی کاربرد داشته و هنوز هم زیبایی خاص خود را دارد.

مدل سوم: ایده ناخن عروس با نوار چسب

یکی از طرح هایی که می شود برای طراحی ناخن عروس در منزل از آن استفاده کرد، طراحی ناخن با نوار چسب است.

طراحی ناخن با نوار چسب

برای طراحی ناخن با کمک نوار چسب:

  • با قیچی نوار چسب را به شکل دلخواه برش بزنید و روی ناخن بگذارید.
  • روی ناخن ها لاک بزنید.
  • بعد از خشک شدن لاک چسب را از روی لاک بردارید.
  • شکل مورد نظر روی ناخن ها به زیبایی خودش را نشان می دهد.

اگر می خواهید خودتان در منزل ناخن هایتان را طراحی کنید، سری به فروشگاه اینترنتی میس و مستر بزنید و انواع لاک های مناسب طراحی ناخن را بررسی کنید.

مدل ناخن پای عروس

اگر از کفش عروسی جلو باز استفاده می کنید، نباید ناخن های انگشتان پایتان را از قلم بیندازید. طراحی روی ناخن های پای عروس می توانند هماهنگ با ناخن های دست باشند و یا رنگی باشند که با دست های او هماهنگ باشند.

مدل ناخن پای عروس

چند مدل طراحی ناخن پا مناسب عروس

اگر دست هایتان را لاک قرمز زده اید، ناخن های پایتان را فرنچ یا تم رنگی ملایم نکنید. سعی کنید رنگ لاک های دست و پاهای عروس حتی اگر صد در صد یکی نیستند، حداقل هماهنگ باشند.

مدل ناخن پای عروس

خلاصه ای از مهم ترین نکات طراحی ناخن عروس

1. اگر می خواهید که در روز عروسی بسیار متفاوت به نظر بیایید از یک طرح بسیار شیک و ساده استفاده کنید. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که طرح‌های ساده هیچ گاه از مد نمی افتند.

2. سعی کنید طرح ناخن برای عروس با لباس و تاجش هماهنگ باشد.

3. تصمیم بگیرید که قصد کاشت ناخن را دارید و یا می خواهید از ناخن مصنوعی عروس قرمز یا هر رنگ دیگری استفاده کنید.

4. اگر می خواهید از ناخن مصنوعی استفاده کنید، در هنگام خرید ناخن مصنوعی طرح مورد علاقه‌ تان را انتخاب کنید.

5. اگر می خواهید که کاشت ناخن انجام دهید قبل از مراسم این کار را انجام دهید، تا در روز عروسی از حجم کارهایتان کاسته شود.

6. بهتر است برای ناخن عروس از رنگ سفید یا از رنگ های ملیح و پاستیلی استفاده کنید. هر چند که بالاتر گفتیم که استفاده از سایر رنگ ها هم هیچ اشکالی ندارد.

7. انتخاب فرنچ برای مدل دیزاین ناخن برای عروس هم یک انتخاب کلاسیک و مناسب است. به این دلیل که طرح های ساده هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه شیک هستند.

8. نگین های روی ناخن هم برای کسانی که طرح های ساده را نمی پسندند، بسیار مناسب است.

9. لاک های کروم که در سال 2019 بسیار ترند شدند هم انتخاب های مناسبی هستند. لاک سفید کروم هم برای مراسم عروسی بسیار پر طرفدار است.

10. اگر تصمیم گرفتید که از طرح های گل برجسته برای طراحی ناخن استفاده کنید، حتما یک روز قبل عروسی این کار را بکنید. به این دلیل که گاهی این گل ها ممکن است سیاه بشوند و یا کنده بشوند.

11. در صورت انجام طراحی ناخن قبل عروسی دقت کنید که حتما با ناخن کارتان مشورت کنید تا بدانید که کدام مدل برای ناخن های شما بهتر است.

12. برای تصمیم در مورد طرح ناخن برای عروس به فرم انگشتان و رنگ پوست و مدل و طرح لباس عروس هم توجه کنید.

یک ایده ی بسیار جذاب: ست کردن دسته گل با ناخن عروس

در روز عروسی ناخن عروس و دسته گل عروس با اینکه کوچک هستند ولی خیلی به چشم می آیند. اینجا چندین ایده برای ست کردن ناخن های عروس با دسته گل عروس جمع آوری کرده ایم. دسته گل عروس همیشه یکی از اکسسوری های مهم روز عروسی است و چه چیزی بهتر از این که ناخن های دست عروس با دسته گل عروس ست باشند. با این روش زیبایی هر دو چندین برابر می شود.

برای مثال می توان ناخن ها را با دسته گلی به رنگ سفید و صورتی ملایم ترکیب کرد. حتی رنگ اکلیل های طلایی هم با توجه به رنگ نباتی گل ها انتخاب شده است.

ست کردن طراحی ناخن عروس با دسته گل

رنگ نارنجی شاید یک رنگ عادی برای ست کردن رنگ لاک عروس و دسته گل نباشد ولی یک انتخاب خاص برای افرادی است که می خواهند آزادانه از رنگ ها استفاده کنند.

ست کردن طراحی ناخن عروس با دسته گل

این دسته گل زیبای بنفش قطعا با یک طراحی ناخن زیبای بنفش برای عروس تکمیل خواهد شد؛ که در این تصویر به زیبایی هر چه تمام تر این دو با هم ست شده اند.

ست کردن طراحی ناخن عروس با دسته گل

رنگ قرمز یکی از رنگ هایی است که هیچ وقت نمی شود از کنار آن به سادگی گذشت. همیشه رنگ قرمز جزو رنگ های پر طرفدار بوده است. ترکیب یک دسته گل قرمز با طراحی ناخن قرمز عروس انتخابی است که به سادگی نمی توان از کنار آن رد شد. علاوه بر لاک، کاشت ناخن عروس رنگ قرمز هم گزینه مناسبی است. 

ست کردن طراحی ناخن عروس با دسته گل

اگر در نهایت نتوانستید روی یک رنگ برای طراحی ناخن روز عروسی با خودتان به تفاهم برسید، هیچ اشکالی ندارد. ما به شما استفاده از مدل های رنگین کمانی و رنگارنگ را پیشنهاد می کنیم.

مدل رنگین کمانی برای ناخن عروس

مراحل طراحی ناخن برای عروس

برای طراحی ناخن در روز عروسی این مراحل را باید انجام داد.

1. مانیکور کردن

به معنای برداشتن گوشت اضافه دور ناخن های دست است. با مانیکور کردن گوشت های اضافه دور ناخن به طور کامل برداشته می شوند و شیارها و زردی های صدف ناخن به وسیله سوهان پاک می شوند. همچنین مانیکور کردن به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن هم کمک می کند.

مانیکور کردن چه  فایده ای دارد؟

مانیکور کردن به داشتن ناخن زیبا، بهداشت ناخن، کشیده تر شدن ناخن های گرد و پایه کوتاه و در نهایت زیباتر شدن لاک روی ناخن کمک می کند.

مانیکور کردن معمولا در سالن های زیبایی و توسط یک کار حرفه ای صورت می گیرد. سالن زیبایی حتما باید موارد بهداشتی را رعایت کند و ابزار و وسایل را ضد عفونی بکند.

2. پدیکور کردن

برداشتن پوست اضافه دور ناخن پا، پدیکور است. با پدیکور کردن پوست های اضافه دور ناخن های پا چیده می شوند و پوسته های کف پا هم از بین می روند.

حتما توجه کنید که برای جلوگیری از ایجاد لکه، ۱۰ الی ۱۲ ساعت بعد از پدیکور، کفش های جلوبسته نپوشید. چون به دلیل بسته بودن محیط، امکان رشد قارچ ها و ایجا لکه ها بر روی بستر پا به سادگی امکان پذیر است.

در وبلاگ میس و مستر ما یک مقاله در مورد بهترین ماسک های خانگی برای تقویت ناخن ها داریم که به شما پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از انجام مانیکور و پدیکور از این ماسک ها استفاده کنید تا ناخن های سالمی داشته باشید.

نکات مهم برای داشتن ناخن های زیبا

از استون برای پاک کردن لاک ناخن کمک نگیرید. استون بافت ناخن را نابود می کند و یک لایه از آن را بر می دارد. حتما با آب لیمو یا لیموی تازه و گریپ فروت ناخن هایتان را ضد عفونی کنید.

زائده های اضافه ی دور ناخن را به وسیله ی روغن های مخصوص نرم کردن و درمان کنید. روی لاک هایتان یک جلا دهنده و براق کننده استفاده کنید. اگر دستانتان زخم است، برای مانیکور کردن صبر کنید تا زخم دست شما درمان شود.

اگر دیابت دارید حتما قبل از مانیکور و پدیکور با پزشک مشورت داشته باشید. بهتر است همیشه ناخن هایتان را چرب کنید. این کار را می توانید با استفاده از مرطوب کننده ها و نرم کننده هایی مانند وازلین انجام دهید.

بعد از شستن دست ها از کرم نرم کننده استفاده کنید و روی ناخن ها هم بمالید.

طراحی ناخن عروس برای حنابندان چگونه است؟

آرایش ناخن عروس برای جشن حنابندان بهتر است با رنگ لباس هماهنگ باشد. ناخن های زیبای عروس در جشن حنابندان هم همانند مراسم عروسی بسیار مهم است. ست های جذابی که برای طراحی ناخن و لباس جشن حنابندان می توان از آن ها استفاده کرد، بسیار متنوع هستند. ما در این جا چند نمونه را با هم می بینیم.

ست قرمز مخملی، یک انتخاب همیشه جذاب است. این ست از یک لباس حنابندان قرمز مخملی، رنگ لاک مخملی و سایه چشم قرمز تشکیل شده است. اگر این ست با یک دسته گل قرمز هم همراه شود دیگر هیچ چیزی کم ندارد.

ست قرمز مخملی برای حنابندان

رنگ آبی هم یکی از رنگ های زیبا برای ست کردن طراحی ناخن در روز حنابندان است. درخشش این رنگ می تواند رنگ شب را به یاد بیاورد. مخصوصا اگر مراسم شما در فضای سر باز باشد، می توانید با رنگ شب هماهنگ باشید.

ست کردن طراحی ناخن در روز حنابندان

رنگ سبز همیشه جزو رنگ های سلطنتی بوده است و ست رنگ سبز برای طراحی لاک ناخن در روز عروسی و حنابندان می تواند حس قدرت و اعتماد به نفس را در شما دو چندان کند.

طراحی لاک ناخن در روز عروسی و حنابندان

در این مقاله با هم تمام مواردی را که در مورد طراحی ناخن عروس لازم بود، مرور کردیم. از انواع طراحی های ناخن تا مراحل اولیه بهداشت ناخن که شامل مانیکور و پدیکور بودند و در نهایت دیدیم که با چند ایده خلاقانه می توان ناخن عروس را با دسته گل عروس هماهنگ کرد یا برای جشن حنابندان رنگ لباس و آرایش چشم و طرح روی ناخن را با هم ست کرد. اگر سوال یا نظری در این باره دارید، خوشحال می شویم در بخش دیدگاه های این مقاله از مجله زیبایی میس و مستر آن را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره طراحی ناخن عروس


چرا زیبایی ناخن عروس اهمیت ویژه ای دارد؟

طراحی ناخن ها برای روز عروسی بسیار مهم است چون که میهمانان در مجلس به همه چیز دقت می کنند و ناخن های عروس یکی از مواردی است که بسیار جلب توجه می کند. همچنین خود عروس خانم ها می خواهند در آن شب به زیبا ترین حالت باشند که این خود شامل ناخن های آن ها هم خواهد شد.

چه دیزاین ناخنی برای لباس عروسی من مناسب است؟

شما در انتخاب مدل طراحی ناخن هایتان کاملا آزاد هستید ولی پیشنهاد ما این است که اگر مدل لباس عروس شما ساده است بهتر است از طراحی ناخن کار شده استفاده کنید و اگر مدل لباس شما کار شده است طراحی ناخن ساده بهتر می تواند زیبایی خودش را نشان دهد.

برای انتخاب نوع لاک در طراحی ناخن برای روز عروسی با چه کسی مشورت بکنم؟

بهتر است برای پاسخ به این سوال با متخصصان سالن های زیبایی و موسسات خدمات عروسی صحبت کنید. همچنین ما در بلاگ میس و مستر مطالب زیادی در مورد طراحی ناخن و انواع آن برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. حتما برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید.